Известие

Collapse
No announcement yet.

Kакво мислите за китайската икономика.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    САЩ няма такъв филм да не им изнася, защото просто трябва да осигурят пазар на свръхпроизводството на техните си боклуци - пилета, царевица, соя и т.н.
    Не знам защо доста хора си мислят, че в Китай се произвеждат само и единствено боклуци. Виждал съм неща, от които по-голям боклук няма, но и същите неща, които са с безпрецедентно качество. Просто каквото си си поръчал, това ще ти произведат, ама проблема е, че общо взето никой не иска да дава пари, а безпатен обяд не съществува.
    Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 17:16.
    Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
    Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
    Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
    Alfa Romeo 156, 2.0TS

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от Pinky Покажи съобщение
      Соре, ама 700 милиона са нищо на фона на тея икономики.
      За мащабите на пилешката индустрия въобще не са малко и "тея"( тия) икономики не търгуват само с пилета. Между другото в момента се забелязва спад в Китайската икономика и китайците търсят начини да инвестират навън. Разбрах че в момента строят завод за автомобили в България, също така имат интерес да купят значителен дял от акциите на Дженерал Моторс които бяха пуснати на борсата вчера.
      Last edited by pavlin; d.m.y г., 17:27.

      Comment


      • #63
        Павлине, Павлине, що тражиш у американско, а не заживееш доволно и щастлино /напълно съм сигурен, че е възможо за теб/ в Китай.
        Каквото и да е икономиката, Китай е отвратително място за живот на 90% от Еврпейците, както и на същия % китайци, ама те не го съзнават просто.Като нашего брата българина са с промити мозъци, само че на куб.
        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
        Нагоре по стълбата, която води надолу
        sigpic

        Comment


        • #64
          Ама, ти защо пак се опитваш да политизираш. Китай е една от водещите теми в световната икономика сега и за момента има най-бързо растящата средна класа в света.
          Last edited by pavlin; d.m.y г., 04:38.

          Comment


          • #65
            Водеща по мащаби, а като живот е доста неприятно място, със среден доход от 1 долара на ден.А политизирам, защото всичко е политика, в крайна сметка, както и да го разбираме.

            http://www.epochtimes-bg.com/2010-01...3-04_01_d.html

            Най-ниската заплата в Китай е по-ниска отколкото в африкански държави, в линка пише повече.

            А най вискота заплата там е 115 евро, което е смешно и жалко, като стане дума каква велика икономика била, икономика основана на робски труд.

            извадка от линка по-долу:

            В Шанхай взимат най-високата минимална заплата в цялата страна - 1120 юана (134 евро).
            Увеличението на минималната заплата в Китай идва на фона на повдигнатия въпрос за тежките условия на труд в страната в момент, когато третата икономика в света отчита двуцифрен икономически растеж.
            В заводи на тайванската технологична компания Фокскон в южен Китай тази година се самоубиха 10 души, а трима направиха опит за самоубийство. Най-новият случай бе миналата седмица, когато 25-годишен мъж се опита да се самоубие, прерязвайки вените си в общежитието на завода. В северен Китай тази година също се самоуби работник на компанията.


            http://www.economynews.bg/115-евро-м...-news9790.html
            Last edited by fred; d.m.y г., 22:07.
            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
            Нагоре по стълбата, която води надолу
            sigpic

            Comment


            • #66
              Фред, в тези материали които посочваш нещата са представени малко манипулативно. Да вярно е че минималната заплата в Китай е ниска но тя през последните 10 години постоянно се увеличава и предстои да се увеличава. От друга страна тази минимална заплата е почти толкова голяма колкото и в България и което за страна с такова население не е малко. Все пак по-добре е да имаш ниска безработица и плавно покачване на минималната заплата отколкото обратното. Заплащането при средната класа е далеч от един долар на ден и варира от 60000 до 500000 юана на година което се равнява на около 8000 до 60000 евро и тази класа продължава за расте със значителен темп. Ето ти да прочетеш едно по-различно тълкуване.

              http://economics.com.au/?p=6001
              http://www.china.org.cn/china/2010-0...t_19293900.htm
              Last edited by pavlin; d.m.y г., 03:04.

              Comment


              • #67
                Е това че има скъпоплатени специалсти е вярно, но говорим за останалите 1 милиард, вярно е че расте, ама...бе каквото е родено при соца за нищо не става.
                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                Нагоре по стълбата, която води надолу
                sigpic

                Comment


                • #68
                  http://www.automedia.bg/news/article_11025.html в Китай ще правят това, в Автобилд бяха пояснили, че автомобила ще е по-голям от Майбах и връзката към темата - Китай е най-големия пазар за автомобили от този клас. Това е все от нямане на пари.

                  Сърцата са по-капризни от умовете.

                  Comment


                  • #69
                    Китай, наред с Русия и Индия са пазари с голям потенциал в производството и продажба на автомобили. В Китай от чуждите производители най-силно са представени GM след него Фолцваген и сега както се вижда и французите навлизат на този пазар.

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от Derry Покажи съобщение
                      http://www.automedia.bg/news/article_11025.html в Китай ще правят това, в Автобилд бяха пояснили, че автомобила ще е по-голям от Майбах и връзката към темата - Китай е най-големия пазар за автомобили от този клас. Това е все от нямане на пари.
                      0.01%*Х > 1%*У - кога е вярно... когато Х е поне 100 и повече пъти от У
                      Та и с Китай е същото... има и богати, но като цяло са си общество на границата на феодализма.
                      А и тия по-големи от Майбах автомобили дали струват и 30% от цената на Майбах?
                      Защото до колкото помня основния интерес в Китай беше към малки и много големи коли (малки за проходилите извън феодализма китайци и много големи за феодалите/управниците).

                      Та не се бъркайте с количествата, вярно, че натрупванията им водят до разни неща, но Китай е много на ръба... или ще кара като до сега и ще расте или ще тръгне към нормализация на вътрешните си условия и това ще им изяде растежа.
                      Welcome to the real world

                      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                      Comment


                      • #71
                        Те вътрешните си условия ги нормализират и продължават да растат.
                        Last edited by pavlin; d.m.y г., 15:23.

                        Comment


                        • #72
                          Павлине с теб трудно ще се разберем...
                          Какъв % от икономиката и растежа им разчита на ултра евтини производства (които изискват и ултра ниско заплащане)?
                          Какъв % от населението им с какъв статут е?
                          Какъв % е необходим за 2 те неща за да има развитие?

                          Отговори си на тия въпроси сам.

                          В Китай стандарта и растежа са като скачени съдове, няма как да покачваш и двете.
                          Welcome to the real world

                          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                          Comment


                          • #73
                            Минималната заплата е същия размер като в България и прочети данните за средната класа в Китай. Ти под разбиране да не би да имаш предвид че всички трябва да споделят твоето мнение.
                            Стандарта и растежа могат да се съчетаят ама ще ти го оставя за домашно да го научиш.
                            Last edited by pavlin; d.m.y г., 15:34.

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщение
                              Минималната заплата е същия размер като в България и прочети данните за средната класа в Китай. Ти под разбиране да не би да имаш предвид че всички трябва да споделят твоето мнение.
                              Стандарта и растежа могат да се съчетаят ама ще ти го оставя за домашно да го научиш.
                              Сигурно могат, ама не искат. Причините вече ги посочиха колегите. А ти така и не даде аргументи по какъв начин се случва повишаването на стандарта?
                              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                              Comment


                              • #75
                                Стандарта се повишава като се повишават доходите от там вътрешното потребление и т.н. Ако четеш внимателно постовете ми и приложените материали ще разбереш. Някои колеги само спорят заради спора и не прилагат никакви аргументи.

                                Comment

                                Working...
                                X