Първоначално публикувано от nikolaaaay
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Били спрели лиценза на Лукойл - е*аси цирка правят тия....
Collapse
X
-
Колега за този договор ми го каза , преподавателя по икономика в университета , като и задодох въпроса " Имали начин да намалим цените на горивата" отг беше : НЕ и добави за въпросните договори.
---------- Post added at 19:26 ---------- Previous post was at 19:22 ----------
Сравнително ниски нива на акциз не е достатъчно , все пак говорим за минимална заплата от 120 евро , а в другите държави от ЕС са в пъти по-големи. Има много неща за оправяне в държавата , примерно не е ли гадно да се постъпва така с народа . Да се каже , че са дигат заплатите от 240 лева на 260 лева . Обаче на 240 лева даваш осигуровки данъци и прочие Х процента което е примерно 20 лева и зимаш чисти 220 . а на 260 ти дигат процента и ти оддържат 45 лева и взимаш 215. Е на това аз викам ПРАХ в очите.Да ама обикновенния гражданин не си прави така сметките и си мисли , че всичко се оправя , а релано се пълни хазната на държавата и тия пари отиват за нови коли и прочие за депутатите. Е който е от СТЗ знае долу кръговото за магистралата пътя към Хасково е чисто нов асфалта и като минавам от там имам чуството , че съм на овеселително влакче. Ми стига вече схеми и прочие , кога тази държава , ще се оправи. Всеки разсъждаващ българин емигрира назапад и това е , накрая просто ще останат толкова малко българи , че на изборите ще се спечелят от турска партия и лека по-лека ще изчезне тази държава.
Last edited by CrazyElement; d.m.y г., 19:31.Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Колега, крейзи елементне става дума за пряко намаляване на цените на горивата.У нас принципно цените се формират на непазрен принцип, все още-тоест, ако държвата гонеше интересите си, цените щяхада бъдат МАЛКО по ниски, а в бюджета щеше да влиза МНОГО поввече.
Тоест-ако държавата ни беше нормална,цената щеше да е подобна, но печалбата би отивала у нас, в България и например раково болните нямаше да чакат три месеца за да им дойде реда.
Цените биха били малко по ниски, а печалбата, която в момента отива в джоба на руския Лукойл, гоце Първанов и компения, щеше да влиза в приходната част на бюджета и съответно разходите /българските/ щяха да бъдат малко по големи.Last edited by fred; d.m.y г., 19:38.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Е да ама нали знаеш и на пазарен принцип да се определят , за 1 огромна коорпорация като ЛукОйл това дали българина реализира максимално търсене на гориво спрямо цената не ги боли много , при условие , че дори рафинерията в Бургас да спре до края на 2011г. пишат , че лукойл ще реализира едва 1% загуби, нали разбираш , че с нефт не се карат само коли
използва се за мноого неща + това лукойл не е българска фирма такаче , просто няма какво да направим освен икономиката на държавата да се съвземи и да почнем да взимаме адекватни заплати спрямо стандарта, имам познати в Англия студенти , които гледат кино за 4 паунда, а тук билета е 12 лева , което реално е дори по-скъпо динята кг е 0.15 паунда а тук е 0.30 ст , като се заглеш почти всичко им е еднакво , и ток и засрраховките не са им толкова скъпи, ама те взимат 1000 паунда заплата, а ние 300 лева
. Мен реално няма ме бърка ако бензина 100 октана ми е 2.78 , ако взимах 1500+ лева заплата при условие , че в цяла европа цените са такива на горивата. Ние искаме малко невъзможното няма как тука цените да станат 1.50 , това е тези войни затова се правят, кой да окраде петрол , кой да направи изкуствено дигане на цените и от там пачалби и за фирмата производител и за държавите , в крайна сметка единсвения , който губи е потребителя
Last edited by CrazyElement; d.m.y г., 19:55.Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Мда, ама като цяло губи държавата, което в частност означава, че пак ние плащаме всичко.
Тоест-е да плащаме, това, което трябва, просто нещо, ама много сложно в цялата ситуация /това важи за всичко/Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Ето един човек, който да е наясно. Мен лично не ме грее много много какво ядат пият правят. Така и така парите си ги въртят и ние нямам досег до това, но поне да ни замажат очите малко с по-ефтино гориво.Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
146 1.4 - Темпераментната друсалинда
Fiat Punto 1.2 - Сефтака
Comment
-
Остави цените на гориво колега , стандарта трябва да се поддобри , защото сега си карам 12 годишната алфа , ама знаеш ли как искам да скоча в една чисто нова брера, ама пари нямам , с това да ти направят горивото малко по-евтино , няма да ти помогне особедно , ще си караш старата кола , дето има краш тест , като кенче от кола , мен лично ме е страх да карам извънградско с алфата , след като и видях краш тест-а...Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
-
Първоначално публикувано от soldier Покажи съобщение
---------- Post added at 23:25 ---------- Previous post was at 23:20 ----------
Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщениеОстави цените на гориво колега , стандарта трябва да се поддобри , защото сега си карам 12 годишната алфа , ама знаеш ли как искам да скоча в една чисто нова брера, ама пари нямам , с това да ти направят горивото малко по-евтино , няма да ти помогне особедно , ще си караш старата кола , дето има краш тест , като кенче от кола , мен лично ме е страх да карам извънградско с алфата , след като и видях краш тест-а...
Това се изразява в повишена прозиводителност-не става дума да се работи повече, а по качествено.Тоест инвестиции трябват, чрез които икономиката да започне да повишава производителността си.
За да има инвестиции, трябва да има силна и независима полиция, съдебна власт и държавна администрация, които да си вършат работата, независимо кой ще бъде на власт-СДС, ДСБ, БСП, Атака или ББ.Хора и правителства влагат средства, там където има ясни правила, добри условия, ефективна съдебна система, защита на собствеността, ясни и прости данъчни условия.
При нас в момента даже и това, което ни се дава безплатно от ЕС като фондове не се усвоява.Ние сме на последнте места, около 10-12 % само можем да усвоим.
Та като се научим да усвояваме пари и да си управляваме държават, ще ни се покачи и стандарта-няма друг начин.
Ето малко в тая връзка
http://www.dnevnik.bg/evropa/evropei...voiavaneto_na/
http://dnes.dir.bg/news/evrofondove-7866197Last edited by fred; d.m.y г., 21:52.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Прочетох статията и не ми стана ясно? Съдът е преценил, че това ще ощети Лукойл, а държавата кой ще я защити? Ми дай да открадна нещо и съдът да каже да не го връщам, защото ще ме ощети. Малко елементарно сравнение, но така го разбрах.
Към колегата, който иска да подобрим стандарта си. Всички това искат, ама какво правят за да стане това? Производителността в България е много по-малка от средната в Европа, да не говорим за водещата икономика ФРГ. Та и доходите ни са такива, просто няма как да стане, т.е. можеше, но ще стане като в Гърция. Колкото произвеждаш, толкова получаваш.Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщениеПрочетох статията и не ми стана ясно? Съдът е преценил, че това ще ощети Лукойл, а държавата кой ще я защити? Ми дай да открадна нещо и съдът да каже да не го връщам, защото ще ме ощети. Малко елементарно сравнение, но така го разбрах.
Към колегата, който иска да подобрим стандарта си. Всички това искат, ама какво правят за да стане това? Производителността в България е много по-малка от средната в Европа, да не говорим за водещата икономика ФРГ. Та и доходите ни са такива, просто няма как да стане, т.е. можеше, но ще стане като в Гърция. Колкото произвеждаш, толкова получаваш.Lexus IS200
Comment
-
Има статистика, но пиша от телефон и не ми се търси. И точно на работниците е ниска-едно нещо в БГ се прави с няколко пъти повече часове и ел. енергия. Причините са стари технологии, лошо управление, мързел и т.н. Но да не се отклоняваме от темата.Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
На всеки от нас ни е ясно , че стандарта да се повиши трябва да има по-голяма продуктивност , но колегата фред го каза най-добре , няма как да стане това тъйкато никой не иска да инвестира в нас , защото нямаме стабилна власт и никой не иска да поеме риск-а, що аджеба като Румънците са били цигани и незнам си какво в момента произвеждат Дачия , а не ние ? И защо Нокиа отиде и си направи завода в Румъния , а не в България?? Няма оправия , оправията е да дойде 1 стабилно правителсвто и да изгради една честна и здрава администрация , а не корупирана както е в момента.Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщениеДобре де, на базата на какво твърдите, че производителността в България била много ниска? Други са факторите. Нито една малка държава, като нашата, не е просперирала от промишленост, земеделие и т.н. Вземете Швейцария, Австрия, Ирландия, Холандия, Хърватска. Всички тези държави са просперирали, защото предлагат много качествени услуги, било то туристически или финансови или други. Освен това съм съгласен до някъде, че производителността в бг е ниска, но не производителността на работника, а на мениджърите, които не могат да осигурят достатъчно работа и да намерят пазар за продуктите си!
А ефективността ни е твърде ниска поради ред причини - като се хване от нежеланието на някои собственици да инвестират в нови технологии (въпреки отпусканите средства по еврофондовете, които процедури пък станаха толкова тежки и тромави... за което пък пак ние сме си виновни) та до дълбоко загнездилия се мързел и безхаберие на масовия работник, придобит през последните 45-50 години социалистически почин на работа (бачкаш - не бачкаш, все е тая).
За това става въпрос. А и това е една от причините, поради която трудно ще си повишим стандарта на живот.AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщениеКолега, когато по-горе се спомена, че производителността в БГ е ниска, по-правилно беше да се каже, че ефективността на производството ни е ниска. Или с др. думи - за да произведеш единица продукт с определено качество, ние изразходваме много повече средства, спрямо сродни производства в Европа. Имай предвид, че "време" също спада към средствата и ресурсите.
А ефективността ни е твърде ниска поради ред причини - като се хване от нежеланието на някои собственици да инвестират в нови технологии (въпреки отпусканите средства по еврофондовете, които процедури пък станаха толкова тежки и тромави... за което пък пак ние сме си виновни) та до дълбоко загнездилия се мързел и безхаберие на масовия работник, придобит през последните 45-50 години социалистически почин на работа (бачкаш - не бачкаш, все е тая).
За това става въпрос. А и това е една от причините, поради която трудно ще си повишим стандарта на живот.Lexus IS200
Comment
Comment