Първоначално публикувано от fred
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
БДЖ...
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщениеВ Германия специално е много по- скъпо да пътуваш с влак отлколкото с кола и то при положение, че си сам в колата. От друга страна влакът там е много по- удобен и бърз от колата.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Иска ми се да изместя малко погледа върху БДЖ с "тъпата" изцепка, че може би никъде по света пътникопревоза не е основно перо в железопътният транспорт! Видях, че всички негативни мнения в нишката изхождат от пътникопревоза, а мисля, че това не е най-важното, Според мен проблема е, че няма икономика която да се нуждае от суровини и материали, а също така и превоз на готова продукция в големи мащаби.
Знам, че която и да е железница... оставена на пътнико превоза, би фалирала, и че на всякъде пътнико превоза е дотиран от товаропревоза в железниците. Чувал съм всичко това от бащата на мой приятел, който е потомствен железничар, и то на, хайде да го наречем, високо ниво.
Моля ако греша да ме поправят хората които са по навътре в материята.
Comment
-
И това е така-не случайно в миналото разни родни "гиганти" /да не изместваме темата но и тогава те също не си плащаха подобни разходи/, като Кремиковци примерно, рудодобивни предприятия, химически заводи, включително и доставки на мазут и прочее формираха основните приходи за БДЖ.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеБДЖ е в това състояние, защото в такова го искаха някои, за да се налапат...145, 1.6 boxer
156, 2.4 JTD - ex
Giulietta, 2.0 JTDm
Comment
-
Когато отидох да уча в Свищов основно съм пътувал с влак до Враца и мога да кажа, че съм доволен от родната ни железница. Като мога да направя едно-две изключения свързани с предвижването от Левски до Свищов на 1 ноември миналата година и веднъж от Левски до Мездра. До януари месец само веднъж ми се е налагало да чакам влак с 30 мин закъснение на Централна гара Плевен. И тогава си мислех, че няма да мога да си хвана влака за Враца от гара Мездра, но като пристигнах на Мездра, пътническият влак си стоеше на 1-ви коловоз за да вземе пътници за Враца. А и това ми беше последният влак за града. Вторият път не останах доволен, когато на 1 Ноември трябваше да си хода на Свищов и още от Мездра нямаше никакво място където да се седне във влака, защото бързият влак от София за Варна беше само с 5 вагона, а на Мездра сигурно се качихме над 100 човека, като повечето бяха към Свищов и Търново. След това на Плевен се качиха сигурно още толкова хора. А на Левски с дизеловата мотриса Дезиро, която е с 2 вагона бяхме се събрали някъде около 300-400 студента, като на Левски останаха още около 50-60 човека, които не можаха да се качат и трябваше или да чакат следващият влак, който беше някъде към 20:00 ч или да пътуват с автобус до Свищов.
Като изключа тези случки влаковете в които съм се возил бяха чисти, пристигаха и заминаваха на време, също и топло беше в купетата, когато вече стана студено времето. И се надявам скоро време за започнат да взимат разстоянията от София до Варна/Бургас за около 4-5 часа, а не за по 7-8 часа.VW Passat 2.5 TDI 4 Motion '00 - now
Alfa Romeo 145 1.4 TS '98 - ex
Comment
-
Първоначално публикувано от fade Покажи съобщениеИска ми се да изместя малко погледа върху БДЖ с "тъпата" изцепка, че може би никъде по света пътникопревоза не е основно перо в железопътният транспорт! Видях, че всички негативни мнения в нишката изхождат от пътникопревоза, а мисля, че това не е най-важното, Според мен проблема е, че няма икономика която да се нуждае от суровини и материали, а също така и превоз на готова продукция в големи мащаби.
Знам, че която и да е железница... оставена на пътнико превоза, би фалирала, и че на всякъде пътнико превоза е дотиран от товаропревоза в железниците. Чувал съм всичко това от бащата на мой приятел, който е потомствен железничар, и то на, хайде да го наречем, високо ниво.
Моля ако греша да ме поправят хората които са по навътре в материята.мисля и във много други държави.Товарните превози са на печалба това е навсякъде,точно и това се цели със последното разделение,депа които да превозват само пътническо движение и депа които да са заети само със товарно движение,като апетитите са товарното движение постепенно да мине във частните превозвачи(Доиче банд шенкер и БЖК според последна информация двете компани целят обединяване)което според мен държавата не трябва да го позволи.Някои беше загатнал за инфра структурата.Аз ще му огтговоря така(тои си знае кои е),инфра структурата си е отделна единица,тя е отделна единица от системата на БДЖ.Някои ще попитат защо,ами защото освен БДЖ си имамаме и частни превозвачи за да могат и те да пътуват участъците на НКЖИ,като всички си плащаме на НКЖИ за превози на пътници и товари,а за окаянот състояние на железния път е отговорна именно НКЖИ след като тя прибира парите на държавните и частните превозвачи.Във някои държави превоза на тежки товари по пътищата е абсолютно забранен тои се извършва само чрез ЖП транспорт.Така вече мисля на някои хора трябва да им е ясно защо БДЖ продължава да затътва и ще затъва,от което страда и държавата като цяло.Има и други неща които според мен са във ущърб на БДЖ.
Last edited by BillyBoy`; d.m.y г., 11:06.АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162
Comment
-
Първоначално публикувано от fred Покажи съобщениеИ това е така-не случайно в миналото разни родни "гиганти" /да не изместваме темата но и тогава те също не си плащаха подобни разходи/, като Кремиковци примерно, рудодобивни предприятия, химически заводи, включително и доставки на мазут и прочее формираха основните приходи за БДЖ.
---------- Post added at 08:35 ---------- Previous post was at 08:28 ----------
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеБДЖ е в това състояние, защото в такова го искаха някои, за да се налапат.
Коментарите моля в тази тема.АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162
Comment
-
Първоначално публикувано от pa4ito Покажи съобщениеТова е най-вярното - като почнеш от рециклираните вагони, та да свършиш до новите мотриси, а да не говорим за раздутата администрация ...АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162
Comment
-
Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщениеНа около 3хил. машинисти и помощници имаме около 12хил. администрация.
Много хора са абсолютно безсмислено там. И това е защото почти никой не мисли за правилната организация на нещата и единици са тези, които се борят с вятърните мелници...145, 1.6 boxer
156, 2.4 JTD - ex
Giulietta, 2.0 JTDm
Comment
-
Не, че е много важно, но мисля, че към факторите, довели да затъването на БДЖ, трябва да се допълни и конкуренцията на автобусните превози, която май не е много феърплей.Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Първоначално публикувано от fade Покажи съобщениеИска ми се да изместя малко погледа върху БДЖ с "тъпата" изцепка, че може би никъде по света пътникопревоза не е основно перо в железопътният транспорт! Видях, че всички негативни мнения в нишката изхождат от пътникопревоза, а мисля, че това не е най-важното, Според мен проблема е, че няма икономика която да се нуждае от суровини и материали, а също така и превоз на готова продукция в големи мащаби.
Знам, че която и да е железница... оставена на пътнико превоза, би фалирала, и че на всякъде пътнико превоза е дотиран от товаропревоза в железниците. Чувал съм всичко това от бащата на мой приятел, който е потомствен железничар, и то на, хайде да го наречем, високо ниво.
Моля ако греша да ме поправят хората които са по навътре в материята.
все едно на транспортните фирми които превозват и товари и пътници да не им изнася.
имаше и репортаж тая сутрин по въпроса.точка
Comment
Comment