Известие

Collapse
No announcement yet.

БДЖ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
    щом бдж не желаят да се адаптират и не им изнася да превозват пътници, има кой да я свърши тая работа на печалба.
    все едно на транспортните фирми които превозват и товари и пътници да не им изнася.
    имаше и репортаж тая сутрин по въпроса.
    На разни хора не им изнася БДЖ да се адаптира и върви нагоре това нещо не го ли разбра?
    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

    Comment


    • #32
      такова извинение само ние българите може да измислим. такава конспирация е нелепа. ако БДЖ имаше вътък, облагодетелстването щеше да е директно. виж вальо топлото примерно . а на БДЖ какво да му вземеш, нафтата от локомотивите и желязо за скрап.
      обясни ми как става така че един пътнически влак има закъснение от 2 часа от и без това мега удъъъължения график.
      точка

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        такова извинение само ние българите може да измислим. такава конспирация е нелепа. ако БДЖ имаше вътък, облагодетелстването щеше да е директно. виж вальо топлото примерно . а на БДЖ какво да му вземеш, нафтата от локомотивите и желязо за скрап.
        обясни ми как става така че един пътнически влак има закъснение от 2 часа от и без това мега удъъъължения график.
        И кое е нелепо, че не разбирам... да не би топлофикациите да са много стока (даже искат цената на тока да вдигат, че да ги ползваш), да си наясно, че ТЕЦ а произвежда ел. ток първо с тая пара?
        Всичко там е далавера и то брутална...

        Та за БДЖ ли ... дето администрацията им е няколко пъти на служителите, товарните превози се извършват предимно с камиони защото никой не следи натоварване на оси и нямаме забрани в пикови часове/дни за тях както в белите държави, че пътническите се дават с/у нещо под масата лицензи за очевадни дублиращи линии на определени превозвачи, че се купуват локомотиви, вагони, консумативи и се правят ремонти на петорни цени.
        Кое да им е у ред?
        Welcome to the real world

        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

        Comment


        • #34
          е баш де, все едно да кажеш че топлофикация вдига цените и надписва сметките с цел да се облагодетелстват фирмите вносители на климатици.
          а това за дублиращите линии - има пътуващи има линии. няма пътуващи-няма печалба да се пускат линии.
          точка

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
            е баш де, все едно да кажеш че топлофикация вдига цените и надписва сметките с цел да се облагодетелстват фирмите вносители на климатици.
            а това за дублиращите линии - има пътуващи има линии. няма пътуващи-няма печалба да се пускат линии.
            Все едно да кажа, че топлофикация не пуска достатъчно топлина, за да има за продавачите на климатици...
            Същия номер го гледах със СКГТ... имаше времена когато можеше с ГТ да се прибереш в 1 часа през нощта и да тръгнеш в 5 сутринта.
            После лека полека, последните станаха в 11, първите в 6... и почнаха да се гушат яко таксиджиите.
            Разредиха или омазаха ключови линии... и изведнъж едни свързани хора изскочиха с маршрутки.
            И т.н.

            БДЖ е дойна крава на диета, какво очаквате от нея, масло в млякото ли?
            Welcome to the real world

            Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
              Според мен проблема е, че няма икономика която да се нуждае от суровини и материали, а също така и превоз на готова продукция в големи мащаби.
              Знам, че която и да е железница... оставена на пътнико превоза, би фалирала, и че на всякъде пътнико превоза е дотиран от товаропревоза в железниците.
              Не съм навътре с материята, но съм на същото мнение - железниците са най-евтиния сухоземен транспорт при превоз на големи количества суровини и стоки, но съчетани с добра логистика.
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
              sigpic

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                Все едно да кажа, че топлофикация не пуска достатъчно топлина, за да има за продавачите на климатици...
                Същия номер го гледах със СКГТ... имаше времена когато можеше с ГТ да се прибереш в 1 часа през нощта и да тръгнеш в 5 сутринта.
                После лека полека, последните станаха в 11, първите в 6... и почнаха да се гушат яко таксиджиите.
                Разредиха или омазаха ключови линии... и изведнъж едни свързани хора изскочиха с маршрутки.
                И т.н.

                БДЖ е дойна крава на диета, какво очаквате от нея, масло в млякото ли?
                бе аз съм останал с впечатлението че ти е по душа пазарната икономика, а ти ме застрелваш.
                в тия часове само за студентски град могат да се пълнят автобусите. не е ли това логичното обяснение защо ги няма другите линии.
                това е сериозния проблем на бдж- много администрация но няма кой да направи графиците и линиите като хората и за хората.
                точка

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  такова извинение само ние българите може да измислим. такава конспирация е нелепа. ако БДЖ имаше вътък, облагодетелстването щеше да е директно. виж вальо топлото примерно . а на БДЖ какво да му вземеш, нафтата от локомотивите и желязо за скрап.
                  обясни ми как става така че един пътнически влак има закъснение от 2 часа от и без това мега удъъъължения график.
                  Един въпрос ти прочете ли това което съм написал по горе?Причините за да закъснеее един вкал ``2 часа``може да са много.Има много какво да се вземе,от депото във което работя са ги наредили поредната броика локомотиви които ще ги режат на гара Филипово,практика която малко държави по света биха си позволили,a защо отговори си самичък.

                  ---------- Post added at 15:14 ---------- Previous post was at 15:07 ----------

                  Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  бе аз съм останал с впечатлението че ти е по душа пазарната икономика, а ти ме застрелваш.
                  в тия часове само за студентски град могат да се пълнят автобусите. не е ли това логичното обяснение защо ги няма другите линии.
                  това е сериозния проблем на бдж- много администрация но няма кой да направи графиците и линиите като хората и за хората.
                  Какво разбираш ти под графици?Защтото има графици за движение на влаковете има графици на локомотивния персонал и много други графици????!!!!!!За администрацията съотношението съм го написал по горе,линиите те са си направени.
                  Last edited by BillyBoy`; d.m.y г., 18:18.
                  АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                  Comment


                  • #39
                    Колев, прав си за БДЖ, но е и за причините.
                    Далеч по-далаверско е БДЖ да е на загуба и да се дотира постоянно. Щото дотациите се разпределят на гьотере, може да се гушиш от тях както ти е кеф. Свеж пример са милионите отпуснати за рециклиране на вагони, а те само със сменени тапицерии- яко, а?
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                    ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                    Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                    Comment


                    • #40
                      Това БДЖ си е както АЕЦ Козлодуй и много други гиганти - трябва да се смажат под предлог привеждаве в европейски и световни стандарти.
                      Ако някой наистина иска да се приведат в тези норми може на намери много начини за осъществяването им без съсипия.
                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                        такова извинение само ние българите може да измислим. такава конспирация е нелепа. ако БДЖ имаше вътък, облагодетелстването щеше да е директно. виж вальо топлото примерно . а на БДЖ какво да му вземеш, нафтата от локомотивите и желязо за скрап.
                        обясни ми как става така че един пътнически влак има закъснение от 2 часа от и без това мега удъъъължения график.
                        Колега, само ако знаеше колко струва един "рециклиран" вагон или пък една мотриса Сименс и колко хора има "закачени" там ...
                        А Вальо топлото си беше чист "бушон"
                        145, 1.6 boxer
                        156, 2.4 JTD - ex
                        Giulietta, 2.0 JTDm

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                          бе аз съм останал с впечатлението че ти е по душа пазарната икономика, а ти ме застрелваш.
                          в тия часове само за студентски град могат да се пълнят автобусите. не е ли това логичното обяснение защо ги няма другите линии.
                          това е сериозния проблем на бдж- много администрация но няма кой да направи графиците и линиите като хората и за хората.
                          Не бъркай икономическата със социалната и регулиращата роля на градския транспорт.
                          Какво пречеше на СКГТ да закупи малки автобусчета и да ги ползва с разреден график извън пиковите часове, вместо да затваря линии... нищо, освен желанието на някои хора да се нагушат.
                          Е резултата го виждаме, печалбата отиде в определени лица, вместо в СКГТ... от там започна срива и в пиковите часове, закриване на още линии и т.н.
                          И народа си накупи трошки да ходи на работа, те ти задръствания... икономика ли рече?

                          Железници разчитащи предимно на пътнически превози няма никъде по света, основните им приходи са от товари.
                          Е при умирающа икономика и некоректна конкуренция на товарен автомобилен транспорт (кой идиот пуска тирове на участък в ремонт през пиковите часове запитвал ли си се), печалбата намалява драстично.
                          А сега прибави добре познатата ни ситуация с обществените поръчки и далаверите и кажи как да очакваме друго.
                          Welcome to the real world

                          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                            Какво пречеше на СКГТ да закупи малки автобусчета и да ги ползва с разреден график извън пиковите часове, вместо да затваря линии... нищо, освен желанието на някои хора да се нагушат.
                            В 1 часа през нощта е лукс да се движат автобуси, понеже ще са празни или полупразни. Прекалено скъпо излиза, особено при цените на дизела през последните години. Естествено, че е по-добре пътниците по това време да ползват таксита. А и не мисля, че бакшишите са се нагушили от това. Те работят на обидно ниски цени.

                            ---------- Post added at 00:26 ---------- Previous post was at 00:12 ----------

                            Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
                            На разни хора не им изнася БДЖ да се адаптира и върви нагоре това нещо не го ли разбра?
                            Проблемът на БДЖ е, че е държавна фирма. Същото е както с всички ДСО-та и тем подобни преди години - държавна собственост, т.е. ничия и никакъв интерес за развитие и голям интерес за източване.
                            Български пощи са същата работа. Съществуват от 100 години, а нямат никаква организация. Нямат даже компютърна система в много от клоновете. Частните куриерски фирми са на по 10 години, а правят големи пари и се развиват бързо, но доставят пратки от и за Европа за няколко часа. С пощите една пратка може да пътува до София по 1 месец. Идва пратката в България, влиза в един склад и времето спира. Просто на никой не му пука, че така няма как да се печелят клиенти. Затова и държавата трябва да развива минимум икономическа дейност.
                            2014: Deutschland über alles

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
                              [/COLOR]Какво разбираш ти под графици?Защтото има графици за движение на влаковете има графици на локомотивния персонал и много други графици????!!!!!!За администрацията съотношението съм го написал по горе,линиите те са си направени.
                              тоя график който засяга пряко клиента. него другите изобщо не го интересуват. как може един влак да пътува 5 часа като реално е в движение 3. а и железниците може да са на печалба от пътнически превози, нали и държавата им налива пари за това.


                              Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                              Не бъркай икономическата със социалната и регулиращата роля на градския транспорт.
                              Какво пречеше на СКГТ да закупи малки автобусчета и да ги ползва с разреден график извън пиковите часове, вместо да затваря линии... нищо, освен желанието на някои хора да се нагушат.
                              Е резултата го виждаме, печалбата отиде в определени лица, вместо в СКГТ... от там започна срива и в пиковите часове, закриване на още линии и т.н.
                              И народа си накупи трошки да ходи на работа, те ти задръствания... икономика ли рече?

                              Железници разчитащи предимно на пътнически превози няма никъде по света, основните им приходи са от товари.
                              Е при умирающа икономика и некоректна конкуренция на товарен автомобилен транспорт (кой идиот пуска тирове на участък в ремонт през пиковите часове запитвал ли си се), печалбата намалява драстично.
                              А сега прибави добре познатата ни ситуация с обществените поръчки и далаверите и кажи как да очакваме друго.
                              столичния градски транспорт е едно интересно място и ще остане такова защото няма конкуренция. щеш нещеш - с тях си.
                              точка

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                                Проблемът на БДЖ е, че е държавна фирма. .
                                Има по целия свят доста държавни железници включително и в развити страни, които ако не печелят поне не са на загуба, но за тази работа си трябва държавна политика за развитието им и мотивирани мениджъри.
                                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X