Хич няма да се учудя, манипулират се няколко стотин работника, обявява се фалит, губещите обществени превози се стоварват на бюджета, губещите товарни се закриват, а с печелившите товарни се облажват свои хора.
Известие
Collapse
No announcement yet.
БДЖ...
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от pa4ito Покажи съобщениемомчета, всички ли смятате, че стачката е най-евтиния начин да се приватизира част от БДЖ-то или има и други мнения?
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеХич няма да се учудя, манипулират се няколко стотин работника, обявява се фалит, губещите обществени превози се стоварват на бюджета, губещите товарни се закриват, а с печелившите товарни се облажват свои хора.Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеХич няма да се учудя, манипулират се няколко стотин работника, обявява се фалит, губещите обществени превози се стоварват на бюджета, губещите товарни се закриват, а с печелившите товарни се облажват свои хора.
Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщениеНай-евтин за приватизаторите.145, 1.6 boxer
156, 2.4 JTD - ex
Giulietta, 2.0 JTDm
Comment
-
Първоначално публикувано от pa4ito Покажи съобщениемомчета, всички ли смятате, че стачката е най-евтиния начин да се приватизира част от БДЖ-то или има и други мнения?АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162
Comment
-
Казано вече в прав текст:
http://dnes.dir.bg/news/bdz-tovarni-...10094011?nt=10Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Еми да то се знаеше много много оттдавна че така ще стане.Въпроса беше по какъв начин да го постигнат.И ето намериха си начина и повода.Един от мераклиите да ни купят е другаря Милен Велчев.Всички го знаете кои е.По новините казаха че ние сме единственните фалирали държавни железници във света.Правете му сметка за какво става въпрос.Дори ни разделиха вече набързо без да знаем,кои ще работи към товарни превози и кои във пътнически.Само незнам докога ще продължава разрухата на държавата и хвърлянето на прах във очите на хората.Всичко със нашите железници стана по един измамен начин по предварително написан сценарии.АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеКазано вече в прав текст:
http://dnes.dir.bg/news/bdz-tovarni-...10094011?nt=10
Comment
-
Аз ти казах и преди продаване на активи но не на цяло поделение като Товарните превози което се оказва едно от малкото с потенциал за печалба. То трябва да бъде движещото звено което да носи приходи по време на преструктурирането. Възможно е също продаване на дял с цел да се привлече частен капитал но в рамките на БДЖ. Оптимизиране на приходите и разходите като се направи услугата конкурентна на дугите видове транспорт. Пряка зависимост на заплащането на управленския персонал със постигнатите резултати, съкращаване на администрацията и бюрокращината с въвеждане на съвременни информационни системи и т.н. Според мен начини винаги се намират но е по-трудно да съхраниш едно нещо и да го развиеш отколкото да го разпарчосаш и унищожиш.
Comment
-
Това теоритично е така.На практика обаче пари няма, дългове огромни има.Пари от държавата нито ще има, нито трябва да има в този момент, а пари от ЕС може да се получат, но при определените условия.Значи или продажба на активи и дейнсти, плюс съкращения и т.н или фалит и създаване на нова компания, както стана в крайна сметка с БГА БалканAlfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщениеАз ти казах и преди продаване на активи но не на цяло поделение като Товарните превози което се оказва едно от малкото с потенциал за печалба. То трябва да бъде движещото звено което да носи приходи по време на преструктурирането. Възможно е също продаване на дял с цел да се привлече частен капитал но в рамките на БДЖ. Оптимизиране на приходите и разходите като се направи услугата конкурентна на дугите видове транспорт. Пряка зависимост на заплащането на управленския персонал със постигнатите резултати, съкращаване на администрацията и бюрокращината с въвеждане на съвременни информационни системи и т.н. Според мен начини винаги се намират но е по-трудно да съхраниш едно нещо и да го развиеш отколкото да го разпарчосаш и унищожиш.Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Руските железници искат част от българските-A+ 07:18 | 18 април 2012 | Бизнес / Автор Днес.дир.бг / обновено преди 57 минути
Виж 1 снимка Около 200 млн. лева се очакват от приватизацията на ”Товарни превози”
Руската държавна компания ОАО “Российские железние дороги” (РЖД), която има най-много жп линии в света, иска да купи “БДЖ - Товарни превози” в комплект с гръцкия жп превозвач.
Това пише “Труд”, като се позовава на източници от бранша. Според тях руснаците вече са декларирали интерес на най-високо правителствено ниво. Собствеността върху фирма за превози в България би била от особен интерес за всеки, който сложи ръка върху жп товарите на порт Солун - една от основните европейски дестинации за китайското карго.
Другите двама кандидати за железопътния превозвач в южната съседка са румънската “Груп Феровиар Ромън” (собственик на Българска железопътна компания) и френската SNCF.
Турските държавни железници също проявяват интерес към "Товарни превози", според източниците на "Труд". Догодина ще е готов жп тунелът под Босфора, което се очаква да даде силен тласък на товарния трафик между Европа и Близкия изток.
Приватизационната процедура за “БДЖ - Товарни превози” се очаква да стартира през май т.г. И стратегически, и финансови инвеститори ще могат да участват в конкурса.
Приватизацията на предприятието е част от плановете на правителството да раздвижи раздържавяването с цел покриване на бюджетни нужди. Реалистичните очаквания са за цена около 200 млн. лв., съобщи преди време председателят на Съвета на директорите в "Холдинг БДЖ" Владимир Владимиров.
“БДЖ - Товарни превози” в момента превозва над 10 млн. тона стоки годишно, но е на загуба с над 10 млн. лева.
http://dnes.dir.bg/news/bdz-privatiz...-10969835?nt=4"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
Comment