Известие

Collapse
No announcement yet.

БДЖ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
    Митак чакаи малко и успокои топката.Пак бъркаш нещата.Мисля някои ти го каза по горе.Не бъркаи двете понятия куриерска фирма и железници.Много на далече отиваш.

    Ааа - моля,моля!Много съм си спокоен,просто това е моето мнение.
    Не казвам че нетрябва,а точно обратното ТРЯБВА ни железница и БДЖ не трябва да се погребва.
    Но моята мисъл е че в момента и последните години,самият бизнес климат,производството в България,спедицията и логистиката,много повече се нуждаят от бърз,гъвкав и евтин транспорт.Затова и започнах да пиша,защото някой спомена някакви скрити схеми,включващи автобуси и камиони.
    Приемам "хапливите" ти постове,защото работиш в системата и си наясно.Аз също скачам на "нож" когато някой почне да говори че камионите няма ли място на пътя.Ама немога да си кривя душата че няма мърша!Като хванеш старата генерация и голям процент от малцинството,всичко това разваля "реномето" на шофьорлъка.Ама ей на,тва е.Също немога да приема твърдението ти че нафта не се краде,краде се повярвай ми.И ако не беше ми толкова близък,щях да ти кажа и как му е името.И донякъде го оправдавам,защото заплати няма,а в къщи нещо трябва да се яде.
    И още,приятел е началник-гара в Чешнигирово.Само от неговите приказки,знам че по цял ден нищо не се прави и само се пие.За крадене няма,щото всичко е изкрадено


    Уважавам теб и работата ти,нека не превръщаме темата в хапливи постове и обиди.


    Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

    Comment


    • #77
      Митак не съм обидил никои нямам и намерение да го правя.Просто казах че във някои европеиски държави превозването на тежки товари със камоини по пътищата е забранено,не съм казал че камионите нямат място на пътя.Във краина сметка баща ми е пенсионер със 42 години стаж във този бранш и знам добре за какво става въпрос.

      ---------- Post added at 04:29 ---------- Previous post was at 04:18 ----------

      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
      разбира се че трябва да има железници, най-малкото , това са стратегически обекти.
      а камъните за които говориш, съм сигурен че в момента са обрасли с бурени щото няма кой да ги напръска.


      казвате че бдж е на загуба от транспорта на пътници. как става това след като държавата дава за това 20 милиона на година ако не се лъжа. фактически на бдж и се наливат пари . дай и аз да си направя една транспортна фирма и държавата да ми плаща загубите пък нека ми е лошо
      да не говорим че бдж е най-субсидираната компания в държавата.
      искам да ми кажеш без да увърташ пак - нашата компания в момента транспортира едикаквоси и най-големите поръчки са от едикъдеси. дай да видим, щото едва ли превозвате продукцията на нефтохима , руска руда и скрап за кремиковци и въглища за захарни заводи.
      Еми именно защото е на загуби и затова е на субсидии така е не само във България а и във много държави по света.За момента единственно ако не се бъркам всеки месец държавата отпуска около 12-13млн. лева за заплати. за друго няма пари,няма пари дори за хартия,да се напечатат едни фишове да видиш какво трябва да получиш във края на месеца.Кремиковци вече ги няма,Нефтохима не е ли под крилото на Лукоил техни цистерни се превозват почти без пари дане кажа за без пари понеже горивото за локомотивите идва именно от Лукоила.Това и по новините се е коментирало които ги гледа ще знае.
      АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

      Comment


      • #78
        друго какво превозвате?
        точка

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
          друго какво превозвате?
          Всичко та и коли от Турция за Европа Фиати,Рена,комбаини итн...
          АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

          Comment


          • #80
            Нека аз да ви разкажа за последното си приключение с БДЖ. Ще се постарая да съм обективен
            Направление Шумен-Пловдив-Шумен решавам да дам шанс на родното БДЖ. Възможните варианти са малко, трябва сутринта да съм в Пловдив и ако не искам да мина през София, както предлага сайта на БДЖ остава само едно тръгване в 22:00 през Повеляново.
            Малка скоба влака който тръгва в 22:00 и пристига в 5:30(тоест пътува цялата нощ) няма спални вагони, но този тръgващ в 2:00 сутринта има. Уникално-явно много умен човек ги решава тия неща. Както и да е отива да си купя билет около 17:00 часа, но раздразнената женица ми уведомява че:
            - Имаме телеграма да не издаваме билети за Повеляново -Пловдив елате в 21:30 за да видите дали ще има връзка. - Всичко това е обяснено с явно раздразнен ЖП тон. Какво я занимавам един вид.
            Яко нали? Можеш чудесно да си планираш нещата. А 21:30 като ти кажат няма връзка може да се хванеш за палците.
            Сменяме влака в Повеляново и сядаме в първото по-свободно купе в първа класа (като ни продаваха билетите за първа класа ни обясниха че места не се пишат, влизаш и сядаш). След минути влита бясна и руса кондукторка. В купето имаше още една двойка -изгони ги тях щото имали места в друго купе (баси нали нямаше места?)
            - Ааа не, вие си имате места. Аз няма да седя през целия път. Отивайте си на местата. Не ме интересува че е много пълно назад. Това купе е е за НАС!
            Так с крясъци размести целия вагон първа класа. Само нас остави, легна си срещу нас и спа до Пловдив. Само се повдигаше да светка с фенерчето на някои гари. Ебасимуси. Тая мърда размести сумати народ за да си направи легълце в първа класа. Демек тя спи когато трябва да е на работа и то в първа класа. Супер специална кондукторка. Сигурно ако я питате заплатата и е малка. Ти да крещиш на пътниците като пъдар за да може да спиш в работно време! Е за това никой не ти е виновен. Това е вроден кретенизъм.
            Слизам в Пловдив за заверка на билета. На информация ми казвата че връзката е 19:56, но на касата за предварителна продажба твърдят че е 20:56. Връщам се пак на информация и питам за часа. Оттам се чува
            -......ест часа
            - Моля
            Следва неистов крясък
            - ДЕВЕТНАДЕСЕТ И ПЕДЕСЕТ И ШЕСТ
            Нали аз глухия съм виновен че микрофончето отпреди Бай Тошо повече бръмчи отколкото предава звук.
            Въоръжен с инфо че връзката е точно в 19:56 отивам пак за заверка и ги уведомявам какво мислят за връзката от Информация.
            - АМА НАЛИ И АЗ ТОВА ВИ КАЗАХ. Може да е 19.56, преди беше в 20:56, но може и да са го преместили. Аз нямам връзка с гара Повеляново.
            Е тя ако няма аз ли да имам? Може и да има връзка може и да няма 50/50. Какво толкова съм седнал да се пъна?
            Издават ми допълнителен билет към заверката, който по-късно забелязвам че е с объркан номер на оригиналния билет -тоест невалиден. Но късно, вече е 12:00 и жениците си почиват до 13:00. Не че не са две на тая каса, не че не може да почиват поотделно. Правилата са си правила и почивката на обяд е важна после ще работят чаааааак до 15:45 часа.

            За 48 часа само една служителка ми отговори човешки и дори с усмивка. На всички други имам чувството че дължа пари.

            Проблема на БДЖ с пътническите превози е това че се държат с хората все едно с товари.
            Никой не им е виновен за това конкретно. Нищо не те спира да си вършиш работата и никой не те е вързал там. Няма конспирация тук. Но крещиш щото трябва да повториш две срички или да спиш по време на работа айде ако обичате.
            Просто манталитета на много хора там е такъв. Ти не си клиент, а някой който само пречи.
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
            ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
            Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
              Просто манталитета на много хора там е такъв. Ти не си клиент, а някой който само пречи.

              За съжаление това е манталитета и отношението на хората в голяма част от държавните учреждения и структури. Като проблема е, че смятат, че като им се плаща малко - ще работят малко, некачествено и ще се държат като пъдари. Достатъчно е човек да отиде в която и да е данъчна служба и ще види за какво става въпрос. Същото е и в БДЖ.
              Ден без бира е загубен ден!

              Ex Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
              Ex Alfa Romeo 146 1.4 Junior

              Comment


              • #82
                А, че то и в частните е същото у нас, не е проблема в собствеността, на тоя етап.
                И в частни хотели, и в частни ресторанти и магазини и къде ли не съм се сблъсквал с простотия и цинизъм
                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                Нагоре по стълбата, която води надолу
                sigpic

                Comment


                • #83
                  Проблемът с мениджмънта си стои навсякъде у нас - независимо дали са частни или държавни фирми.
                  Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                  Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                  Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                  sigpic

                  Comment


                  • #84
                    Всичко хубаво, нови вагончета ,любезни кондуктори, ама как може да има пътнически вагони без климатик! И то на експреса Бургас-София, пътуването трае по дълго от презокеански полет.
                    sigpic Alfasud/156 1.8ex
                    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                    Comment


                    • #85
                      Днес по Нова имаше интервю с някакъв нагъл ръб от БДЖ говорител ли, ръководител ли....не разбрах, но като влизах и излизах от стята чух следното:
                      1) БДЖ има много дългове например 300 000 000 за влаковете Сименс. Триста милиона за няколко кирливи влака!!! 150 милиона евро е средната каталожна цена на чисто нов широкофюзелажен пътнически лайнер. Бати влаковете, а това е остатък, преди това колко още са дали...
                      2) Задълженията по дълговете не са държавно гарантирани плащания и можем да спрем да плащаме. - Ей така мисли БДЖ - спираме да палщаме. Кво му пука на човека, ще ги осъдят, ще им начислят лихви и за да не фалират, пак ще има налеят пари. Пари дето ще дойдат от моите данъци, за да мога да продължат да си купуват златни влакчета на старо
                      3) Липсват ни около 1 000 вагона. Не знаем къде са. - Как по дяволите може да ти липсват 1 000 35тонни вагона!!!? Какъв кретен трябва да си за да загубиш 35 000тона желязо? И на такива хора поверяваш да управляват мулти компания, хора дето вагоните не могат да си съберат
                      4) И за десерт завърши с - Обществото трябва да реши откъде да вземе пари, от здрвеопазване, от образование... - Пича му е лесно, нямаме пари вземаме си. За кво вий обрзование?
                      Докато не почнат да влизат в затвора хора дето губят 1 000 вагона, и си купуват скрап на цената на която може да основеш от нулата нова авиокомпaния те така ще е в БДЖ.
                      Last edited by Old Fox; d.m.y г., 12:25.
                      Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                      ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                      Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                      Comment


                      • #86
                        Те вариантите за "изчезване" на вагони не са много
                        sigpic

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
                          Днес по Нова имаше интервю с някакъв нагъл ръб от БДЖ....
                          аааа, някой се е осмелил да разкрие част от нещата.. яко ... крайно време беше. Но, има и още нещо...
                          Изказвание за неплащане на дългове, е меко казано смешна работа, особено за дружество от такова ниво... Очеизвадно е, че им трябва основна чистка в администрацията...
                          Това с липсващите вагони е отдавна, ама всеки нов шеф го криеше. Макар, че и в момента не знаят колко точно им липсват, защото при всяко ново преструктуриране излиза по нещо..
                          А сделката със Сименс беше уникална, при все че им предлагаха и такива за нормална цена...
                          И накрая по стара БГ традиция, ръб-ът се е опитал да извърти фокуса в друга посока..
                          Нищо ново под слънцето - нормална БГ-действителност...
                          145, 1.6 boxer
                          156, 2.4 JTD - ex
                          Giulietta, 2.0 JTDm

                          Comment


                          • #88
                            А тоя "нагъл ръб" каза ли каква заплата взема в загиващото БДЖ, за да приказва и върши глупости ? А каза ли и колко са некадърните търтеите като него там ? И защо, за да се оправи БДЖ ще трябва да се посяга на здравеопазване или друго бюджетно перо ? Не е ли по удачно да им се изравнят заплатите със средната работна за страната и държавата да намери начин да накара служителите в компанията да си вършат работата съвестно /както си му е реда/ ???
                            bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от nickyto Покажи съобщение
                              ... държавата да намери начин да накара служителите в компанията да си вършат работата съвестно /както си му е реда/ ???
                              Проблемът не е толкова в това, че не работят служителите, колкото до раздутата администрация и неефективното управление през последните X+50 години
                              145, 1.6 boxer
                              156, 2.4 JTD - ex
                              Giulietta, 2.0 JTDm

                              Comment


                              • #90
                                Основният проблем е крадливото ръководство, което е въплащение на държавната ни политика от поне половин век насам
                                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                                Нагоре по стълбата, която води надолу
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X