Известие

Collapse
No announcement yet.

Цената на тока може да падне с 50%

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
    е как бе, натискаш копчето и тръгват. също като миксер. вечер ги гасиш да не се хабят.
    ваклинаторе, дай начин да се увеличат заплатите 2 пъти, че ми се струва че там е проблема.
    Стачки , протести и пак стачки. Така се извоюват заплати. Никой няма да те покани да седнеш на масата, трябва сам със зъби и нокти....
    Както стачкуват луфтханза и........безброй други.
    И не работодателите да влагат дебелите си печалби в ЛУКС.
    Правят си хотели, купуват "дебели" джипове, луксозни вили с басейни. Парите се пилеят за лукс, вместо за реинвестиции и повишаването на стандарта. Парите хвърлени в лукс са хвърлени навятъра. С тях се стимулира ауди, мерседес, бентли и други, които работят за егоистите.
    Alfa 155 2.0TS 8V '93
    sigpic
    VW LADAVAGEN '81
    CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

    Comment


    • #17
      грешка
      Alfa Romeo 1.8 TS `98
      sigpic

      Comment


      • #18
        Производствената цена на тока е едно, а крайната потребителска цена, която плащаме е друго. Делът на производствената цена в крайната е малка част от крайната цена. Суската може да каже колко % точно. Това означава, че за да падне с 50% крайната цена, АЕЦ Козлодуй трябва да дава тока безплатно или дори да плаща на НЕК, че й взима тока.
        То не, че цялата тема не е асбурдна, де.

        Ето 2 предложения как може да поевтинее тока:
        лятото 2012 http://www.mediapool.bg/
        преди 2 дни http://www.dnevnik.bg/evropa/

        ---------- Post added at 18:48 ---------- Previous post was at 18:37 ----------

        Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
        И не работодателите да влагат дебелите си печалби в ЛУКС.
        Правят си хотели, купуват "дебели" джипове, луксозни вили с басейни. Парите се пилеят за лукс, вместо за реинвестиции и повишаването на стандарта. Парите хвърлени в лукс са хвърлени навятъра. С тях се стимулира ауди, мерседес, бентли и други, които работят за егоистите.
        Прав си за лукса, но това не може да се промени насила. Богатите трябва да имат интерес да инвестират, вместо да си купят Бентли. Другото е социализъм, т.е. неработеща тъпня. Ето последният пример с президента социалист във Франция. Въведе данък от 75% за хората с високи доходи. Е, за какво тия хора да инвестират във Франция?! Естествено, че или ще напуснат страната или ще се пенсионират. Единственият резултат от подобни соц. простотии е, че инвестициите ще намалеят и хиляди хора ще станат безработни, а богатите пак ще си останат богати.
        2014: Deutschland über alles

        Comment


        • #19
          Николай, винаги през 50 годишния си живот, съм бил човек без бог и партия, винаги съм искал България да е добро място за живот, но ме дразни когато някой който няма и един час трудов стаж по време на социализма да говори че е бил неработеща тъпня че хората тогава си чешели мъдите и не работели..Колкото аз мога да кажа че по времето на цар Борис е било еди какво си.Ако соца беше неработещ, нямаше да има какво да се приватизира вече 20 години.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
            Николай, винаги през 50 годишния си живот, съм бил човек без бог и партия, винаги съм искал България да е добро място за живот, но ме дразни когато някой който няма и един час трудов стаж по време на социализма да говори че е бил неработеща тъпня че хората тогава си чешели мъдите и не работели..Колкото аз мога да кажа че по времето на цар Борис е било еди какво си.Ако соца беше неработещ, нямаше да има какво да се приватизира вече 20 години.
            Пак казвам, че е неработеща тъпня, която фалира сам сама. В България - около 1985, в СССР - през малко по-късно, в Полша - доста по-рано. В ГДР и Чехия не фалира, но за 24 години не могат да догонят съседите си. В Куба, Северна Корея живеят като скотове. В Китай когато развиваха истинския комунизъм бяха умрели от глад, сега когато пуснаха частната собственост и пазарната икономика станаха световен икономически лидер и та за няма и 30 години.
            Може да нямам трудов стаж през соц.а, но знам как се редихме на опашки за да си купим дрехи и обувки. Млякото свършваше към 9,00 сутринта. Магазините бяха празни. Аз питах нашите защо продавачките не си ходят вкъщи като и без това в магазина няма нищо за продаване, а те вдигаха рамене и казваха, че нали всеки трябвало да ходи на работа...
            Шунката беше 8,00 лв килото, а заплатите бяха по 120 лв. Подобни есктри бяха трудно достъпни, те бяха за правоимащите.
            За кола - Лада, префасониран Фиат от 1966г. се чакаше по 10 /десет/ години!!! Обикновено когато момчетата ставаха на 18 родителите им плащаха капаро 1500 лв, /което беше непосилна сума за много семейства/ и малко преди 30 вече с 2 деца евентуално идва белисимата. Това ли е работеща система?!
            В същото време за правоимащите имаше разкрита специална верига магазини, в които се пазаруваше с валута. Там имаше западни луксозни стоки, като например нормален телевизор, а не Електрон, на който бутоните трябва да се защипват с клечки за зъби, за да не се изключват прогамите.
            Вярно е, че имаше и много хора, които бяха добре през соц-а. Това бяха хората, които можеха да крадат. Крадеше се масово. Имахме съсед, караше бензиновоз. Заливаше ни с държавен бензин и ни го подаряваше. Колко е продал - не знам.
            Другият ни съсед караше трактор във ВиК. Ползваше го като лека кола, всеки ден си идваше от работа с него. Колко частни изкопа е направил той си знае. Тръби стотици метри беше надомъкнал от държавното.
            Вчера си говорихме с тъста за соц-а. Той карал камион при строежа на Тракия. Разказваше ми, че по план е трябвало да направи 6 курса на ден, а той правел по 1-2 и се разбирал с бригадира да му се подписва. Нафтата обаче нямало как да изразходва, нито да събира в нещо и затова я източвал направо на земята. И така всеки ден резервоара на Краз-а на земята.
            Нищо чудно, че за 45 години Тракия стигна от София до Пловдив.
            Та къде казваш, че тази тъпня дава резултати? Кажи една държава. Знаше ли колко е БВП на човек в бедна фалирала Гърция и колко е в най-богатата екс-соц държава Чехия?! Кое му е работещото на соц-а. Пропагандата ли?! Да, тя е резултатна, но всичко друго е боклук. Не случайно 1,5 млн. българи напуснаха социалистическия рай веднага след като се отвориха границите.
            2014: Deutschland über alles

            Comment


            • #21
              Аз пък имам трудов стаж по времето на соца, не броя бая ученически и студентски бригади, което беше едно от първите неща, което ми направи впечатление тогава (силно негативно).Но имам и впечатления какво е било и по времето на цар Борис III от разказите на моите баби и дядовци и други познати.
              Отделно се издаде бая сериозна литература в последните години-от икономически и други издатели, тоест може да се научат много работи.
              Но да вметна-20 години не се краде толкова от построеното от соца, колкото от много други неща-и труда на обществото, брутния продукт който създава, инвестиции, помощи и т.н.
              Но ако соца работеше, нямаше повсеместно да се провали във всички държави, в който СССР успя насилствено да го въвдвори в края на ВТ.Световна война.
              Last edited by fred; d.m.y г., 21:00.
              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
              Нагоре по стълбата, която води надолу
              sigpic

              Comment


              • #22
                Аз пък в настояще време имам двама съседи - катаджия и полицай които карат дизели и не знаят що е това бензиноставция, един който работи на приставището и също кара дизел и един който работи в някакъв склад от който все мъкне някакви неща.Мога да дам и други примери, факт е че такива хора има винаги и във всеки строй.Всъщност, не знам каква е идеята на спора, и не знам аз що си губя времето да се въвличам в подобни разговори.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #23
                  .....50% тока,70% горивата и ще ви вдигнат заплатите 150%.
                  Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                  Citroen C2 1,6 Sensodrive

                  Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                  Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                  Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                  ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                    .....50% тока,70% горивата и ще ви вдигнат заплатите 150%.
                    Мдааа, ако текне край Плевен нефта...
                    145, 1.6 boxer
                    156, 2.4 JTD - ex
                    Giulietta, 2.0 JTDm

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                      Аз пък в настояще време имам двама съседи - катаджия и полицай които карат дизели и не знаят що е това бензиноставция, един който работи на приставището и също кара дизел и един който работи в някакъв склад от който все мъкне някакви неща.Мога да дам и други примери, факт е че такива хора има винаги и във всеки строй.Всъщност, не знам каква е идеята на спора, и не знам аз що си губя времето да се въвличам в подобни разговори.
                      За последното изречение съм съгласен, често пъти и аз това се питам, ама туко се въвличам.
                      А за другото - винаги може да се разбере какво е било състоянието в едно общество в определен момент, независимо дали човекът е живял или не, достатъчно достоверни източници има.

                      ---------- Post added at 02:05 ---------- Previous post was at 02:02 ----------

                      Първоначално публикувано от pa4ito Покажи съобщение
                      Мдааа, ако текне край Плевен нефта...
                      И газ засвисти нейде другаде
                      Last edited by fred; d.m.y г., 22:05.
                      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                      Нагоре по стълбата, която води надолу
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от pa4ito Покажи съобщение
                        Мдааа, ако текне край Плевен нефта...
                        И ако пръдне гущер.
                        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                        Citroen C2 1,6 Sensodrive

                        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                          И ако пръдне гущер.
                          Па ти знаеш ли колко гущер има къде Дъбниците, а? Фанат да пръднат, леле що газ ще излезе ....
                          145, 1.6 boxer
                          156, 2.4 JTD - ex
                          Giulietta, 2.0 JTDm

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                            Пак казвам, че е неработеща тъпня, която фалира сам сама. В България - около 1985, в СССР - през малко по-късно, в Полша - доста по-рано. В ГДР и Чехия не фалира, но за 24 години не могат да догонят съседите си. В Куба, Северна Корея живеят като скотове. В Китай когато развиваха истинския комунизъм бяха умрели от глад, сега когато пуснаха частната собственост и пазарната икономика станаха световен икономически лидер и та за няма и 30 години.
                            Може да нямам трудов стаж през соц.а, но знам как се редихме на опашки за да си купим дрехи и обувки. Млякото свършваше към 9,00 сутринта. Магазините бяха празни. Аз питах нашите защо продавачките не си ходят вкъщи като и без това в магазина няма нищо за продаване, а те вдигаха рамене и казваха, че нали всеки трябвало да ходи на работа...
                            Шунката беше 8,00 лв килото, а заплатите бяха по 120 лв. Подобни есктри бяха трудно достъпни, те бяха за правоимащите.
                            За кола - Лада, префасониран Фиат от 1966г. се чакаше по 10 /десет/ години!!! Обикновено когато момчетата ставаха на 18 родителите им плащаха капаро 1500 лв, /което беше непосилна сума за много семейства/ и малко преди 30 вече с 2 деца евентуално идва белисимата. Това ли е работеща система?!
                            В същото време за правоимащите имаше разкрита специална верига магазини, в които се пазаруваше с валута. Там имаше западни луксозни стоки, като например нормален телевизор, а не Електрон, на който бутоните трябва да се защипват с клечки за зъби, за да не се изключват прогамите.
                            Вярно е, че имаше и много хора, които бяха добре през соц-а. Това бяха хората, които можеха да крадат. Крадеше се масово. Имахме съсед, караше бензиновоз. Заливаше ни с държавен бензин и ни го подаряваше. Колко е продал - не знам.
                            Другият ни съсед караше трактор във ВиК. Ползваше го като лека кола, всеки ден си идваше от работа с него. Колко частни изкопа е направил той си знае. Тръби стотици метри беше надомъкнал от държавното.
                            Вчера си говорихме с тъста за соц-а. Той карал камион при строежа на Тракия. Разказваше ми, че по план е трябвало да направи 6 курса на ден, а той правел по 1-2 и се разбирал с бригадира да му се подписва. Нафтата обаче нямало как да изразходва, нито да събира в нещо и затова я източвал направо на земята. И така всеки ден резервоара на Краз-а на земята.
                            Нищо чудно, че за 45 години Тракия стигна от София до Пловдив.
                            Та къде казваш, че тази тъпня дава резултати? Кажи една държава. Знаше ли колко е БВП на човек в бедна фалирала Гърция и колко е в най-богатата екс-соц държава Чехия?! Кое му е работещото на соц-а. Пропагандата ли?! Да, тя е резултатна, но всичко друго е боклук. Не случайно 1,5 млн. българи напуснаха социалистическия рай веднага след като се отвориха границите.
                            Общо взето така беше през комунизма като изключим българското село където работеха нашите баби и дядовци(поне при мен ) и смело мога да кажа че те не бяха хора които се правеха че работят макар че "СТРОЯТ" се правеше че им плаща.

                            пп:горе долу и сега е така само където баба и дядо ги няма както и българското село липсва а новият "СТРОЙ"продължава да се прави че ни плаща

                            пп2:ноооо както се казва каквото сме си посели това и ще жънеме(не че си мрънкам просто споделям)

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от rubig Покажи съобщение
                              Общо взето така беше през комунизма като изключим българското село където работеха нашите баби и дядовци(поне при мен ) и смело мога да кажа че те не бяха хора които се правеха че работят макар че "СТРОЯТ" се правеше че им плаща.

                              пп:горе долу и сега е така само където баба и дядо ги няма както и българското село липсва а новият "СТРОЙ"продължава да се прави че ни плаща

                              пп2:ноооо както се казва каквото сме си посели това и ще жънеме(не че си мрънкам просто споделям)
                              Да, старите хора, които бяха свързани със земята работеха (имаха отношение към земята най важно), но не само те.Много хора работеха, но въпросът не е дали работиш или не, след като цялата система беше сбъркана.В крайна сметка това минало доведе до нашето настояще.
                              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                              Нагоре по стълбата, която води надолу
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                                Аз пък в настояще време имам двама съседи - катаджия и полицай които карат дизели и не знаят що е това бензиноставция, един който работи на приставището и също кара дизел и един който работи в някакъв склад от който все мъкне някакви неща.Мога да дам и други примери, факт е че такива хора има винаги и във всеки строй.Всъщност, не знам каква е идеята на спора, и не знам аз що си губя времето да се въвличам в подобни разговори.
                                Е, катаджията и полицая ги контролира държавата. За другите не знам. От частните фирми също се краде, разбира се, но много по-трудно и не в такива размери.
                                Не е въпросът в хората дали са честни или не. Въпросът е, че този дето контролира трябва да го удря по джоба, за де максимално мотивиран да направи ефективен контрол. Шефът на полицая и катаджията го боли шмайзера дали подчинените му крадат гориво. Нали не го плаща той.
                                2014: Deutschland über alles

                                Comment

                                Working...
                                X