Известие

Collapse
No announcement yet.

ЕК открива наказателна процедура срещу България за "Южен поток"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
    Ами то беше заявено в прав текст - защо.
    Митре някоя страница по назад твьрдеше че проекта бил частен, което не отговаря на истината. Оказва се че и от Руска страна не е такьв. Вьобще....започвам да гледам на Русофилите като на секта. Каже ли се Русия, и се почва - догадки, предполужения...само не и факти.
    Странна работа.
    Ванка айде обоснови се тогава чий е проекта.Ще ти цитирам Орешарски от този линк - http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2014/...ujen_potok_do/ - В зависимост от консултациите с Брюксел, които предстоят, ще се реши хода на по-нататъшната работа. Орешарски обясни, че не знае дали договорите могат да станат публични, тъй като са между частни компании.И от този - http://www.moreto.net/novini.php?n=253979
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
      Орм това, че ти не си и чувал за Казанджиев и даже ни си си направил труда да изслушаш цялото му интервю не те прави убедителен - особено с подобни тролски аргументи!
      Нито съм го чувал нито пък ще си направя труда да проверявам кой е .... зададох съвсем ясни въпроси , но отговори естествено няма , нали е по лесно да дадеш линк към някой казанджиев или да обвиниш опонента си в нещо , независимо какво (например че аргументите са му тролски) ....

      К'во да се прави ...западни ценности....
      Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

      Comment


      • #63
        Статията да не се чете от путинофили!

        Защо е време Русия да се откаже от "Южен поток"

        Дотолкова сме свикнали да живеем в Огледалния свят, че водещата трактовка на едни или други събития често дори не предизвиква съмнения. Ето например съобщава се, че България по настояване на Европейската комисия спира работата по строителството на газопровода "Южен поток", и заглавията на много медии веднага ни рисуват съответната картина: "ЕС шантажира Русия", "Поредният антируски ход на Брюксел" и т.н.

        Но винаги е полезно да се завръщаме в реалния свят, да се излиза от путинската матрица и да си задаваме въпроси за това какво всъщност стана и защо от тази ситуация зависят интересите на Русия.

        Какво представлява "Южен поток"? Това е рекордно скъп газпроводен проект на стойност 16 млрд. евро (подводната част само се оценява на 10 млрд. евро), който най-вероятно ще излезе още по-скъп, защото у нас никой никога не е забранявал раздуването на сметките.

        Най-главното обаче е, че това ще бъдат пари, безсмислено хвърлени на вятъра.

        Ето защо:

        Например за "северния брат" на този проект, за газопровода Nord Stream, въпреки че е сходен по разходи, първоначално - още от 90-те години, когато се появи подобна идея - имаше някакво логично обоснование. Очакваше се, че добивът на газ в Северно море ще започне да намалява и държавите от Северозападна Европа, които традиционно са привикнали да живеят на своя газ, ще отворят незапълнена ниша, нуждаеща се от нови източници на газови доставки. Nord Stream, или Северноевропейският газопровод, както се наричаше в края на 90-те години, беше призван да отговори на това ново търсене.

        На пазарите в Югоизточна Европа, в които влиза през Черно море "Южен поток", няма никакво търсене. Икономиките на редица страни, които ще получават доставки по газопровода, са в депресия, което се отразява и на потреблението на газ. През 2013 г. например общият внос на газ от "Газпром" от шестте държави - основни получателки по "Южен поток" (България, Гърция, Сърбия, Унгария, Австрия и Словакия) - представляваше 18.3 млрд. куб. м годишно при 23.8 млрд. през 2008 г. Това е намаление с една четвърт. Къде ще мъкнете тези 65 млр. куб. м годишно?

        По този начин "Южен поток" не открива за Русия никакви нови пазари и -

        нека бъдем откровени - единственият му смисъл е да се заобиколи Украйна

        през която днес преминава над половината от руския газов транзит. Впрочем това никога не е било прикривано.

        Това прилича на ситуация, когато не ви харесва портиерката, която седи на входа, и за да не я виждате, си поръчвате индивидуален асансьор с отделен вход и асансьорна шахта, струващи милиони. Иначе казано, няма никакъв обективен икономически смисъл в подобно свръхскъпо заобикаляне на Украйна.

        Тук е редно да напомним, че Украйна традиционно е давала на Русия свръхевтина транзитна такса в сравнение с европейските - от началото на годината тя е 2.73 долара за 1000 куб. м, а в предходните години не надхвърляше 1-2 долара. Това е в пъти по-малко от европейските транзитни такси и от това, което "Газпром" ще плаща на бъдещия оператор South Stream AG. Така икономиите от преноса на газ през украинска територия излизат за Русия 2.5-3 милиарда долара годишно. Умножете по 30 години - ето ви отговора на въпроса кой кого субсидира.

        Загуби от спиране на преноса на газ за Европа? Но и двата пъти, когато се стигна до това през 2006 г. и 2009 г. инициативата да се затвори кранчето идваше от руска страна, Украйна нищо не ни е спирала насила.

        Кражба на руски газ? Само че постоянните размисли за това нито веднъж не са потвърдени в съд. Преди няколко години "Газпром" се опита да оспори в съда предвидения по договор обем, който Украйна може да си взима за технологичните нужди на работата на оборудването по транзитните газопроводи, но нищо не се получи. Затова - да си го запишат всички участници в интернет войните - щом някой повдигне въпроса за краденето от Украйна на руски газ, веднага отвръщайте с въпроса "има ли поне едно съдебно решение, потвърждаващо това". Не? Значи всичко това са брътвежи.

        Изводът е, че през всичките тези години Украйна е била за Русия свръхизгоден транзитен партньор и няма никакви икономически доводи за това да се опитва да я заобиколи.

        Тогава откъде е този маниакален стремеж да се построи "Южен поток"?

        Първата причина се крие в очевидното намерение на Владимир Путин да шантажира Украйна с извеждане на транзита на газ извън нейната територия, за да постигне широк кръг цели - от по-земните (да получи контрол над украинските газопроводи) до глобални политически задачи. Още в началото на века ми беше ясно, когато четох справките за преговорите на Путин по газови въпроси с лидерите на европейските и постсъветските държави, че нито една среща не е минавала, без да се говори за това как той иска да получи контрол над украинската газопреносна система. Започвайки от 2004 г., наблюдаваме упорити опити да получи контрол и над политическата система.

        Втората причина също е понятна - милиарди евро няма да се изпарят, а ще влязат в сметките на родните до мозъка на костите си изпълнители, сред които "Стройтрансгаз" на Генадий Тимченко (вече получил поръчка да строи българската част от "Южен поток"). Пък има още и "Стройгазмонтаж" на Аркадий Ротенберг и "Стройгазконсалтинг", 75% от който в момента се кани да купи чеченският бизнесмен Руслан Байсаров. Впрочем същият Байсаров веднага обяви, че иска договори за строителството на току-що благословения газопровод към Китай - ето така се получава евразийска сделка в буквалния смисъл на думата.

        Заради такива цели, разбира се, можеш да пръснеш на вятъра националните милиарди.

        Разбирайки, че заради украинската криза се струпаха облаци над "Южен поток",

        Путин и "Газпром" рязко се активизираха

        и започнаха колкото може по-бързо да прокарват физическото изграждане на газопровода през България и Сърбия - най-удобните цели от гледна точка на политическите връзки с Москва и прохладата в отношенията с Брюксел. Заеха се с удвоени усилия и с Австрия, която напоследък е напълно евроскептична и приятелски настроена към Путин. И това, въпреки че украинската криза и санкциите направиха "Южен поток" още по-малко изгоден: плановете за финансирането примерно на 70% от проекта за сметка на заеми се провалят, банките не дават пари и на "Газпром" му се налага да харчи собствени средства за проект, който ще започне да носи загуби... даже няма да рискувам да казвам дали някога ще донесе изобщо печалба.

        Ясно е, че действията на Евросъюза за "Южен поток" са и политически мотивирани - върнахте си Крим, а сега върнете и политическия аванс, който ви даде Европа.

        "Битката за България" в този смисъл стана решаваща

        тъй като има ключово значение къде ще излезе газопроводът на сушата. Перипетиите на българските вътрешнополитически сметки дори няма смисъл да коментирам: за 2014 - 2021г. ЕС е обещал на България 15 млрд. евро по структурните и кохезионните фондове за земеделие, инфраструктура и прочие нужди и само това вече е най-мощният лост за натиск над страната, в сравнение с който жалките газпромовски сладкиши нищо не значат. Така че "битката за България" според скромното ми мнение не е имала никакви шансове за "Газпром" от самото начало.

        Путин видимо разбира това, поради което на Петербургския икономически форум раздразнено подметна нещо от типа на "може и да намерим страна, която не е член на ЕС" (за изходна точка на подводната част на "Южен поток"). Само че има само една такава държава - Турция, която само чака да си развалим отношенията с ЕС за "Южен поток", за да ни наложи своите условия да препродава пренасяния газ. Точно по тази причина навремето се отказахме от партньорство с Турция по този газопровод. А ако изборът все пак се спре на Турция, това още повече ще оскъпи и влоши икономическите параметри на проекта.

        Така че, ако излезем от матрицата на Путин, може да се каже: проектът "Южен поток" изобщо не е нужен на Русия и дори е вреден за нея. Изгоден е единствено на група приближени на Путин обогатяващи се изпълнители като карта в една глупава геополитическа игра, която няма нищо общо с Русия.

        Време е да се откажем от проекта и да се помирим с Украйна, икономически най-изгодната за нас транзитираща страна. Още повече че там вече има нов президент, с когото напълно може да се договорим.

        Авторът е бивш зам.-министър на енергетиката на Русия (2002 г.), а от 2003 г. ръководи независимия анализаторски център "Институт за енергийна политика". Милов е председател на руското обществено сдружение "Демократичен избор" и автор съвместно с Борис Немцов на поредица доклади, анализиращи управлението на президента Владимир Путин.
        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          В Гърция се наливат стотици млрд., защото иначе ще фалират една камара немски банки или поне ще духат супата бая време.

          Но това, какво общо има с въпроса за строежа на ЮП у нас?
          Добре ще ти помогна .... и за да не фалират камарата банки е много по добре Гърция да спечели нещо отколкото мизерниците в България .....
          Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

          Comment


          • #65
            Ето ти и страницата на Южен поток
            http://www.south-stream-offshore.com...ne-na-proekta/

            Цена и финансиране на Проекта
            Частна инвестиция

            За осъществяването на проекта за морски газопровод през Черно море ще са необходими инвестиции в размер на няколко милиарда евро. Те ще бъдат осигурени частично от капитала на акционерите и финансирани от кредитори.

            Точният бюджет на Проекта Морски газопровод "Южен поток" ще бъде определен след приключване на проектирането, въз основа на резултатите от проведените основни търгове за доставка на тръби, нанасяне на защитно покритие, полагане на тръби и логистика. Това са основните фактори, определящи стойността на повечето проекти за изграждане на газопроводи, като обикновено те формират над две трети от целия бюджет. Останалата една трета е предназначена за проучвания и анализи на околната среда, техническо планиране, процедури по издаване на разрешителни и други дейности.

            Подходът за финансирането на проекта предвижда 30% от разходите да бъдат финансирани от собствения капитал на акционерите, а останалите 70% да бъдат дългосрочни кредити предоставени от различни източници, като агенции за експортно кредитиране, международни търговски банки или международни финансови институции.

            South Stream Transport назначи "Креди Агрикол Корпоративна и Инвестиционна Банка" (Франция), лондонския филиал на "Ай Ен Джи Банк Н.В." и "РБПФ Проектно Финансиране" (Русия) като съвместни финансови консултанти за цялостното финансиране на проекта.

            Потенциалните инвеститори в проекта Морски газопровод "Южен поток" ще бъдат привлечени преди всичко от структурата на акционерно участие в проекта, включваща някои от най-стабилните участници на пазара и неговата солидна търговска основа. Проектът представлява дългосрочна инвестиция със силни съдружници и клиенти, разчитаща на стабилни доставки на газ и прогнозируемо търсене в дългосрочен план. Опитът от подобни проекти показва, че при несигурна икономическа обстановка привлекателността на такива стабилни и безопасни инвестиции дори се увеличава.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
              Статията да не се чете от путинофили!

              Защо е време Русия да се откаже от "Южен поток"

              Дотолкова сме свикнали да живеем в Огледалния свят, че водещата трактовка на едни или други събития често дори не предизвиква съмнения. Ето например съобщава се, че България по настояване на Европейската комисия спира работата по строителството на газопровода "Южен поток", и заглавията на много медии веднага ни рисуват съответната картина: "ЕС шантажира Русия", "Поредният антируски ход на Брюксел" и т.н.

              Но винаги е полезно да се завръщаме в реалния свят, да се излиза от путинската матрица и да си задаваме въпроси за това какво всъщност стана и защо от тази ситуация зависят интересите на Русия.

              Какво представлява "Южен поток"? Това е рекордно скъп газпроводен проект на стойност 16 млрд. евро (подводната част само се оценява на 10 млрд. евро), който най-вероятно ще излезе още по-скъп, защото у нас никой никога не е забранявал раздуването на сметките.

              Най-главното обаче е, че това ще бъдат пари, безсмислено хвърлени на вятъра.

              Ето защо:

              Например за "северния брат" на този проект, за газопровода Nord Stream, въпреки че е сходен по разходи, първоначално - още от 90-те години, когато се появи подобна идея - имаше някакво логично обоснование. Очакваше се, че добивът на газ в Северно море ще започне да намалява и държавите от Северозападна Европа, които традиционно са привикнали да живеят на своя газ, ще отворят незапълнена ниша, нуждаеща се от нови източници на газови доставки. Nord Stream, или Северноевропейският газопровод, както се наричаше в края на 90-те години, беше призван да отговори на това ново търсене.

              На пазарите в Югоизточна Европа, в които влиза през Черно море "Южен поток", няма никакво търсене. Икономиките на редица страни, които ще получават доставки по газопровода, са в депресия, което се отразява и на потреблението на газ. През 2013 г. например общият внос на газ от "Газпром" от шестте държави - основни получателки по "Южен поток" (България, Гърция, Сърбия, Унгария, Австрия и Словакия) - представляваше 18.3 млрд. куб. м годишно при 23.8 млрд. през 2008 г. Това е намаление с една четвърт. Къде ще мъкнете тези 65 млр. куб. м годишно?

              По този начин "Южен поток" не открива за Русия никакви нови пазари и -

              нека бъдем откровени - единственият му смисъл е да се заобиколи Украйна

              през която днес преминава над половината от руския газов транзит. Впрочем това никога не е било прикривано.

              Това прилича на ситуация, когато не ви харесва портиерката, която седи на входа, и за да не я виждате, си поръчвате индивидуален асансьор с отделен вход и асансьорна шахта, струващи милиони. Иначе казано, няма никакъв обективен икономически смисъл в подобно свръхскъпо заобикаляне на Украйна.

              Тук е редно да напомним, че Украйна традиционно е давала на Русия свръхевтина транзитна такса в сравнение с европейските - от началото на годината тя е 2.73 долара за 1000 куб. м, а в предходните години не надхвърляше 1-2 долара. Това е в пъти по-малко от европейските транзитни такси и от това, което "Газпром" ще плаща на бъдещия оператор South Stream AG. Така икономиите от преноса на газ през украинска територия излизат за Русия 2.5-3 милиарда долара годишно. Умножете по 30 години - ето ви отговора на въпроса кой кого субсидира.

              Загуби от спиране на преноса на газ за Европа? Но и двата пъти, когато се стигна до това през 2006 г. и 2009 г. инициативата да се затвори кранчето идваше от руска страна, Украйна нищо не ни е спирала насила.

              Кражба на руски газ? Само че постоянните размисли за това нито веднъж не са потвърдени в съд. Преди няколко години "Газпром" се опита да оспори в съда предвидения по договор обем, който Украйна може да си взима за технологичните нужди на работата на оборудването по транзитните газопроводи, но нищо не се получи. Затова - да си го запишат всички участници в интернет войните - щом някой повдигне въпроса за краденето от Украйна на руски газ, веднага отвръщайте с въпроса "има ли поне едно съдебно решение, потвърждаващо това". Не? Значи всичко това са брътвежи.

              Изводът е, че през всичките тези години Украйна е била за Русия свръхизгоден транзитен партньор и няма никакви икономически доводи за това да се опитва да я заобиколи.

              Тогава откъде е този маниакален стремеж да се построи "Южен поток"?

              Първата причина се крие в очевидното намерение на Владимир Путин да шантажира Украйна с извеждане на транзита на газ извън нейната територия, за да постигне широк кръг цели - от по-земните (да получи контрол над украинските газопроводи) до глобални политически задачи. Още в началото на века ми беше ясно, когато четох справките за преговорите на Путин по газови въпроси с лидерите на европейските и постсъветските държави, че нито една среща не е минавала, без да се говори за това как той иска да получи контрол над украинската газопреносна система. Започвайки от 2004 г., наблюдаваме упорити опити да получи контрол и над политическата система.

              Втората причина също е понятна - милиарди евро няма да се изпарят, а ще влязат в сметките на родните до мозъка на костите си изпълнители, сред които "Стройтрансгаз" на Генадий Тимченко (вече получил поръчка да строи българската част от "Южен поток"). Пък има още и "Стройгазмонтаж" на Аркадий Ротенберг и "Стройгазконсалтинг", 75% от който в момента се кани да купи чеченският бизнесмен Руслан Байсаров. Впрочем същият Байсаров веднага обяви, че иска договори за строителството на току-що благословения газопровод към Китай - ето така се получава евразийска сделка в буквалния смисъл на думата.

              Заради такива цели, разбира се, можеш да пръснеш на вятъра националните милиарди.

              Разбирайки, че заради украинската криза се струпаха облаци над "Южен поток",

              Путин и "Газпром" рязко се активизираха

              и започнаха колкото може по-бързо да прокарват физическото изграждане на газопровода през България и Сърбия - най-удобните цели от гледна точка на политическите връзки с Москва и прохладата в отношенията с Брюксел. Заеха се с удвоени усилия и с Австрия, която напоследък е напълно евроскептична и приятелски настроена към Путин. И това, въпреки че украинската криза и санкциите направиха "Южен поток" още по-малко изгоден: плановете за финансирането примерно на 70% от проекта за сметка на заеми се провалят, банките не дават пари и на "Газпром" му се налага да харчи собствени средства за проект, който ще започне да носи загуби... даже няма да рискувам да казвам дали някога ще донесе изобщо печалба.

              Ясно е, че действията на Евросъюза за "Южен поток" са и политически мотивирани - върнахте си Крим, а сега върнете и политическия аванс, който ви даде Европа.

              "Битката за България" в този смисъл стана решаваща

              тъй като има ключово значение къде ще излезе газопроводът на сушата. Перипетиите на българските вътрешнополитически сметки дори няма смисъл да коментирам: за 2014 - 2021г. ЕС е обещал на България 15 млрд. евро по структурните и кохезионните фондове за земеделие, инфраструктура и прочие нужди и само това вече е най-мощният лост за натиск над страната, в сравнение с който жалките газпромовски сладкиши нищо не значат. Така че "битката за България" според скромното ми мнение не е имала никакви шансове за "Газпром" от самото начало.

              Путин видимо разбира това, поради което на Петербургския икономически форум раздразнено подметна нещо от типа на "може и да намерим страна, която не е член на ЕС" (за изходна точка на подводната част на "Южен поток"). Само че има само една такава държава - Турция, която само чака да си развалим отношенията с ЕС за "Южен поток", за да ни наложи своите условия да препродава пренасяния газ. Точно по тази причина навремето се отказахме от партньорство с Турция по този газопровод. А ако изборът все пак се спре на Турция, това още повече ще оскъпи и влоши икономическите параметри на проекта.

              Така че, ако излезем от матрицата на Путин, може да се каже: проектът "Южен поток" изобщо не е нужен на Русия и дори е вреден за нея. Изгоден е единствено на група приближени на Путин обогатяващи се изпълнители като карта в една глупава геополитическа игра, която няма нищо общо с Русия.

              Време е да се откажем от проекта и да се помирим с Украйна, икономически най-изгодната за нас транзитираща страна. Още повече че там вече има нов президент, с когото напълно може да се договорим.

              Авторът е бивш зам.-министър на енергетиката на Русия (2002 г.), а от 2003 г. ръководи независимия анализаторски център "Институт за енергийна политика". Милов е председател на руското обществено сдружение "Демократичен избор" и автор съвместно с Борис Немцов на поредица доклади, анализиращи управлението на президента Владимир Путин.
              Само видях името Немцов .... и наистина - това няма да се чете
              Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                Нито съм го чувал нито пък ще си направя труда да проверявам кой е .... зададох съвсем ясни въпроси , но отговори естествено няма , нали е по лесно да дадеш линк към някой казанджиев или да обвиниш опонента си в нещо , независимо какво (например че аргументите са му тролски) ....

                К'во да се прави ...западни ценности....
                Орм, ако щеш задника да си сцепеш от напъни, няма да намериш аргументи с които да докажеш, че ЮП е в интерес на България! За това и Орешко мълча като п.тка.
                SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                  Орм, ако щеш задника да си сцепеш от напъни, няма да намериш аргументи с които да докажеш, че ЮП е в интерес на България! За това и Орешко мълча като п.тка.
                  Ти си гледай своя задник и си го върти към който решиш ....Според вас , просветените само нещата свързани със задниците са полезни за България , колкото по надълбоко , толкова по полезно
                  Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                  Comment


                  • #69
                    Я ми намерете доводи как така трима сенатори дойдоха и решиха съдбата на ЮП за половин час!!!!!!!!!С какво толкова заплашиха ореха?Според вас има ли суверенна държава България?
                    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                    Comment


                    • #70
                      Блуе мисилиш ли че ако Южен поток е нерентабилен някой милиардир ще се прецака.Такова начинание е свързано със задълбочени проучвания на пазара.Ся кажи че и газапровода с Китай, и бъдещите с Южна корея и Япония също са нерентабилен.Днес някъде четох че дълга на Украйна е нарастнал на 4 млрд.ЕС и дал 1.5 млрд да си погаси дълга но те са предпочели да платят част от сумата, какво очакваш Русия да губи вместо да заобиколи Украйна.Освен това в някой от предните ми постове има линк който обяснява защо Газпром може да поеме 100% финансирането - заради сделката с Китай, защото са получили 25 млрд авансово освен още едни 20 млрд не помня по какъв повод.Никой бизнесмен не е толкова глупав да губи, особено пък в този бизнес трабва супер профан че да не може да спечелиш.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                        Ето ти и страницата на Южен поток
                        http://www.south-stream-offshore.com...ne-na-proekta/

                        Цена и финансиране на Проекта
                        Частна инвестиция

                        За осъществяването на проекта за морски газопровод през Черно море ще са необходими инвестиции в размер на няколко милиарда евро. Те ще бъдат осигурени частично от капитала на акционерите и финансирани от кредитори.

                        Точният бюджет на Проекта Морски газопровод "Южен поток" ще бъде определен след приключване на проектирането, въз основа на резултатите от проведените основни търгове за доставка на тръби, нанасяне на защитно покритие, полагане на тръби и логистика. Това са основните фактори, определящи стойността на повечето проекти за изграждане на газопроводи, като обикновено те формират над две трети от целия бюджет. Останалата една трета е предназначена за проучвания и анализи на околната среда, техническо планиране, процедури по издаване на разрешителни и други дейности.

                        Подходът за финансирането на проекта предвижда 30% от разходите да бъдат финансирани от собствения капитал на акционерите, а останалите 70% да бъдат дългосрочни кредити предоставени от различни източници, като агенции за експортно кредитиране, международни търговски банки или международни финансови институции.

                        South Stream Transport назначи "Креди Агрикол Корпоративна и Инвестиционна Банка" (Франция), лондонския филиал на "Ай Ен Джи Банк Н.В." и "РБПФ Проектно Финансиране" (Русия) като съвместни финансови консултанти за цялостното финансиране на проекта.

                        Потенциалните инвеститори в проекта Морски газопровод "Южен поток" ще бъдат привлечени преди всичко от структурата на акционерно участие в проекта, включваща някои от най-стабилните участници на пазара и неговата солидна търговска основа. Проектът представлява дългосрочна инвестиция със силни съдружници и клиенти, разчитаща на стабилни доставки на газ и прогнозируемо търсене в дългосрочен план. Опитът от подобни проекти показва, че при несигурна икономическа обстановка привлекателността на такива стабилни и безопасни инвестиции дори се увеличава.
                        Без обяснения БЕХ дава 191 млн. лв. за "Южен поток"

                        http://www.capital.bg/politika_i_iko...source=flip.bg

                        БЕХ ЕАД е акционерно дружество със 100 % държавно участие. В него се включват "Мини Марица-изток" ЕАД, ТЕЦ "Марица-изток 2" ЕАД, АЕЦ "Козлодуй" ЕАД, НЕК ЕАД, ЕСО ЕАД, "Булгаргаз" ЕАД, "Булгартрансгаз" ЕАД и "Булгартел" ЕАД.
                        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                          Орм, ако щеш задника да си сцепеш от напъни, няма да намериш аргументи с които да докажеш, че ЮП е в интерес на България! За това и Орешко мълча като п.тка.
                          Ами аз за това искам вече ЮП да се провали и да ви гледам сеира после.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                            Блуе мисилиш ли че ако Южен поток е нерентабилен някой милиардир ще се прецака.Такова начинание е свързано със задълбочени проучвания на пазара.Ся кажи че и газапровода с Китай, и бъдещите с Южна корея и Япония също са нерентабилен.Днес някъде четох че дълга на Украйна е нарастнал на 4 млрд.ЕС и дал 1.5 млрд да си погаси дълга но те са предпочели да платят част от сумата, какво очакваш Русия да губи вместо да заобиколи Украйна.Освен това в някой от предните ми постове има линк който обяснява защо Газпром може да поеме 100% финансирането - заради сделката с Китай, защото са получили 25 млрд авансово освен още едни 20 млрд не помня по какъв повод.Никой бизнесмен не е толкова глупав да губи, особено пък в този бизнес трабва супер профан че да не може да спечелиш.
                            Хахахахаххаха, това твърдя и аз, със сигурност Цветан Василев, Пеевски и Доган няма да се прецакат.
                            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                            Comment


                            • #74
                              Де видя европейски пари и защо Орешко твърди че проекта е частен.

                              ---------- Post added at 23:21 ---------- Previous post was at 23:20 ----------

                              Съжалявам, топлете се с каквото искате, не знам защо проекта обаче е нужен на Сърбия, Унгария Словакия, Австрия,Италия....

                              ---------- Post added at 23:23 ---------- Previous post was at 23:21 ----------

                              И айде моля ви се кажете какво е изгодно за България.
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                                Ванка айде обоснови се тогава чий е проекта.Ще ти цитирам Орешарски от този линк - http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2014/...ujen_potok_do/ - В зависимост от консултациите с Брюксел, които предстоят, ще се реши хода на по-нататъшната работа. Орешарски обясни, че не знае дали договорите могат да станат публични, тъй като са между частни компании.И от този - http://www.moreto.net/novini.php?n=253979
                                Защо ти е да цитираш когото и да било? Дьржавата вьзлага порьчка на верно частни компании. Това от наша страна. От Руска - ако да е частна сделка, как Путин има думата по вьпроса? Като четеш публикациите, опитваш ли да вникнеш в написаното. В едната от постнатите статии(от теб) си пише че в хазната няма да има приходи, поради изплащане на заема. Е уж се разбрали там нещо си по вьпраса, неясно какво и как. Кое е частното тук(освен опитьт за супер далаверка)?
                                Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                                Comment

                                Working...
                                X