Известие
Collapse
No announcement yet.
Ще остане ли Русия, след 10 год. единствено убежище за християни?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеОще един пирон в ковчега на гнилия запад!
---------- Post added at 19:22 ---------- Previous post was at 19:21 ----------
Първоначално публикувано от ДТИванов Покажи съобщениеОсобено ако го е казала онази "пикла с малки цици" (по Божидар Димитров, който не може да бъде обвинен в недолюбване на ушанките).
---------- Post added at 19:23 ---------- Previous post was at 19:22 ----------
Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщениеКакъв пирон, това направо си е пътеводна звезда.Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин
Comment
-
Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщениеКопие на Ролса, понеже има 4 колела , голяма решетка и фарове....
Не.
Това е поредният скъп и безсмислен путинов ход за помпане на руското самочувствие.
Все едно аз да спукам гума и да си направя сервиз за ремонт на гуми за да си я отремонтирам.
Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:34.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Нека нека да правят.
Всяка произведена лимузина "Рускозлато" нов пирон в ковчега на Запада.
Нека да правят Волга, Варшава, ЗиЛ, Запорожец, Руско злато, ФАЛИТ, Разпад ...
Напред и нагоре ... и хак да им е...
Страдание докато разберат каква е истината и реалността ...
Мъдрост чрез страдание и Бояришник ...Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКак мислиш - дали някой тузар, който си вози гъза в Майбах, Бентли или Ролс Ройс ще седне в "руското злато"?
Не.
Това е поредният скъп и безсмислен путинов ход за помпане на руското самочувствие.
Все едно аз да спукам гума и да си направя сервиз за ремонт на гуми за да си я отремонтирам.
P.S - подсказвам, отговора не е - "Защото искат по добрите коли да се карат от обикновенните хора. Тези, които много работят и един ден ще стигнат мечтата си"....
---------- Post added at 00:57 ---------- Previous post was at 00:51 ----------
Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщениеНека нека да правят.
Всяка произведена лимузина "Рускозлато" нов пирон в ковчега на Запада.
Нека да правят Волга, Варшава, ЗиЛ, Запорожец, Руско злато, ФАЛИТ, Разпад ...
Напред и нагоре ... и хак да им е...
Страдание докато разберат каква е истината и реалността ...
Мъдрост чрез страдание и Бояришник ...Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин
Comment
-
А гроздето киселее ли още.
И в България не киселее.
Ама другаде има много кисело зеле и Бояришник ...
За това пък ние праим кисело мляко с бацил, и високотехнологично Danonino.... Да умират от яд тия русофили....
На някой му дреме за "филите" ...Особено когато те и/или децата им са се преселили да живеят в омразната США ...Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЕ - нали ракетни двигатели правят. Що тази лимузина е с двигател Порше?
Нали са "водещи" и в електрониката? Що електрониката на лимузината е Сименс?
Изглежда само про - тата и картечниците са и руски
https://www.google.bg/amp/s/m.tvzvez...-qvcl.htm/amp/
---------- Post added at 09:11 ---------- Previous post was at 09:09 ----------
Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщениеВ САЩ не киселее.
И в България не киселее.
Ама другаде има много кисело зеле и Бояришник ...
БА!
На някой му дреме за "филите" ...Особено когато те и/или децата им са се преселили да живеят в омразната США ...Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин
Comment
-
Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщениеПредстави пък ако се окаже че кабелите на запалката са произведени в България. Катастрофа отвсякъде за руското автомобилостроене.
---------- Post added at 12:39 ---------- Previous post was at 12:33 ----------
Това също е с български кабели и електроника от сименс
https://youtu.be/z8-S3wIWwzI
и това
https://youtu.be/Z9emdWyIoi0
Абе общо взето без нашите кабели за нищо не стават....
---------- Post added at 12:48 ---------- Previous post was at 12:39 ----------
...и тези
https://www.popmech.ru/vehicles/3940...-i-rossiyskie/
а и това
https://ru.m.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Superjet_100
за това съвсем мълча..
https://ru.m.wikipedia.org/wiki/Анга...сителей)
---------- Post added at 12:49 ---------- Previous post was at 12:48 ----------
Абе технически изостанала държавица, нема какво да говори, едно бемве не могат да сглобят....
---------- Post added at 12:52 ---------- Previous post was at 12:49 ----------
Смешници , опитват се и автобуси да произвеждат..
http://www.buspiter.ru/catalog/avtobusy-gruppy-gaz.htmlОсел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин
Comment
-
Не се напъвай, Орм-чо. Има тук технически професионалисти, които не черпят познанията си от кремълската пропаганда. И като така, те добре знаят, къде се намира в момента руската електроника, руското автомобилостроене и пр. руска техника.
Победените немци от Сименс завладяха света със своята електроника, техническа идеология и пр.
А руските "победители" откриват топлата вода.
Иначе парадът на день победы както винаги - внушителен.
Ама на това му се вика:
"На гол тумбак - чифте пищови"
Ето ти и една трезва самооценка по въпроса (от професионалист):
https://habr.com/post/218171/
Ако не ти се чете, ето ти есенцията:
Как мы дошли до жизни такой: В России почти нет гражданского/коммерческого высокотехнологичного производства, потому что в процессе приватизации частный бизнес получил «простые», высокодоходные активы. В дальнейшем, этот бизнес лоббировал законы, сохраняющие доходы «выше рыночных» для простого, низкотехнологичного бизнеса. Расцвет бюрократии и разного рода искусственных ограничений (таможня, многочисленные сертификаты, разрешения...) — опять же позволяют иметь легкую прибыль на преодолении сложностей особыми путями.
Бизнес так делал не потому, что он какой-то плохой или глупый: это была наиболее прибыльная стратегия, а значит и выбора не было.
В таких условиях высокотехнологичный бизнес (который обязан конкурировать на мировом рынке для максимального увеличения серии и соответственно снижения себестоимости) совершенно не выгоден: он требует много денег, квалифицированных инженеров, имеет бОльшие риски, длинные сроки окупаемости.
Как результат, сейчас простой бизнес (строительство, розничная и оптовая торговля, добыча и переработка ресурсов, аутсорс) выигрывает борьбу за инвестиционный капитал. Естественно, привлекать инвестиции можно и за рубежем — но тогда инвестор захочет чтобы головная компания, владеющая основными активами была в зарубежной юрисдикции (т.е. все вырождается в классическую схему «российский центр разработок»+все остальное за рубежом).
Государство со своей стороны закрывает возможность «первоночального накопления капитала» для компаний, выполняющих гос.контракты (как это случилось в кремниевой долине в США) — оставляя у себя интеллектуальную собственность и требуя показывать при выполнении гос.контрактов по бумагам скромную чистую прибыль, что не дает даже в перспективе заработать достаточно денег для запуска своих рискованных высокотехнологичных проектов.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 18:22.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment