Известие

Collapse
No announcement yet.

Ще остане ли Русия, след 10 год. единствено убежище за християни?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
    Ам позаинтересувай се колко пъти Турция е нарушавала въздушното пространство но Гърция.Съвсем прясно - http://news.rambler.ru/world/3210130...news_othernews що ли не са ги свалили по турската логика.
    Освен това, скоростта на руския самолет е била 980 км/ч а с тази скорост е изминал въпросното растояние на турска територия за 17 секунди/ ако изобщо е бил на турска територия/.Ти ми кажи как се отправят за 17 секунди 10 предупреждения, да не говорим как се вдигат във въздуха дежурни истребители и как на мястото на падане на самолета има западни журналисти.Като сякаш са знаели къде ще падне.На това ако му викаш отбрана здраве да е.
    Абе, че е имало нарушение от страна на руския самолет, най-вероятно е имало и то не за пръв път и то не само в Турция. Но е факт, че турската реакция е неадекватна. Ако няма някаква по-дълбока игра, като това с ваденето на Турция от НАТО, то това е бах-ти тъпия ход.
    Наскоро руски самолет наруши доста повече израелското пространство, но всичко се реши джентълменски и без пукотевици.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Ген. Александър Александров: България имаше 225 бойни самолета и 165 "горещ резерв", безпричинно ги нарязаха
      8 Октомври 2015
      Олга Тенева, Кросс


      Ген. Александър Александров. Снимка: Кросс
      Из интервюто на генерал майор Александър Александров за агенция “Кросс”. Ген. Александров е летец и космонавт, вторият българин, летял в космоса. Присъдени са му званията Герой на България и герой на СССР. Днес ген. Александров е представител за България на концерна производител на самолетите „МИГ”.

      – Кой и защо съсипа българската авиация?

      – Най-краткият отговор е: от всички правителства от началото на демокрацията до сега. В послушанието си се престараха, без да отчитат интересите на България.
      Първо бяха безпричинно нарязани нови самолети, като „МиГ-21“, МиГ-23“ и „МиГ-23БН“. Тези самолети бяха едни от основните за защита на нашите граници. Също така бяха унищожени „СУ-22М4“. Много от „СУ-25“ също бяха изкарани от строя и продадени на други държави. А „СУ-25“ са едни от най-добрите самолети за поддържане на сухопътните войски. За информация: в България имаше около 701 летателни единици, от тях – 225 бойни самолета и 165 броя в т.нар. „горещ резерв“.
      Като продължение след унищожаването на тези самолети не се даваха пари за поддръжка на авиационната техника, докато авиацията реално скоро ще остане на земята.
      През 2006 година беше сключен и през 2009 година финализиран договор с РСК „МИГ“ за възстановяване летателната годност на 16 самолета „МИГ-29“ с удължаване на ресурса до 4000 часа или 40 години. Това означава, че всеки от тези 16 самолета (вече 15, по грешка на пилота) може да летят, както следва: 7 броя до 2029 г. и 9 броя до 2030 г. или до налет от 4000 часа на самолет. Те са в изключително добро състояние, което е гарантирано с подписа на завода-производител и главния конструктор. За изпълнение на договора РСК“МИГ“ привлече български специалисти. Бяха ремонтирани 22 двигателя, блокове, агрегати, някои ремонтирани в Русия, други – в завод „ТЕРЕМ“ („Георги Бенковски“) в Пловдив, който беше продаден.

      Оттук си задайте въпроса кой и защо допусна продажбата през 1998 г. на стратегически важни за страната обекти, какъвто беше завода в Пловдив с уникални авиационни специалисти – 2700 души, за да стигнем до днешната сделка с Полша (бел. ред. - сделката, която готви военният министър, за ремонт на самолетите “МИГ 29″ в Полша). В момента в този завод работят 300 души, а реално до сега в него са ремонтирани 26 двигателя на „МИГ 29“, за периода 1995 до 2009 г.
      Уникалното е, че заводът притежава абсолютно законно пълен комплект документация и „стендово” оборудване за ремонта на двигателите, с изключение на най-новите бюлетини. Мога да дам и кратка статистика за работата на завода до 2012 г.: ремонтирани са 144 самолета на Румъния, Полша, Унгария, Алжир, Ирак, Сирия, Либия и Мали, а също 441 двигателя на Германия, Чехия, Полша, Словакия, Румъния, Унгария, Алжир, Ирак, Сирия, Либия, Нигерия, Малайзия и Етиопия. Сигурен съм, че такава е историята и на другите продадени стратегически заводи. Дори ми е болно да говоря за това.

      След това, правителствата, които идваха на власт в продължение на дълги години, не даваха средства за закупуване на резервни части и за ремонт на двигателите. След приключване на договора в началото на 2009 г. българската страна за първи път през 2013 г. се обърна към РСК “МИГ“ за ремонт на 8 двигателя, получени обратно през 2014 г. Така, с течение на годините, не отделяйки достатъчно средства за авиацията, се целеше свалянето на руските самолети на земята и заменянето им със стари други.

      По жалкото е, че на нашите пилоти се отнемаше възможността да правят адекватен на съвременните условия “налет” и така те летят опасно малко, застрашавайки не по тяхна вина своя живот и живота на другите. След спиране на подписаните договори за ремонта на двигателите в началото на тази година поддръжката се осъществява с неимоверния труд на инженерно-техническия състав, който трябва да поддържа в летателна годност тези самолети с подписа и отговорността на главния инженер.

      Тук възниква и въпросът за гаранцията на направения ремонт на двигателите в Полша. Стандартно тя се дава от завода-производител с подписа на главния конструктор. Това е аксиома във военната авиация. Поради това, че България, като страна членка на ЕС спазва всички правила, бяхме подписали договор за ремонт на още два двигателя с ресурс 350 часа, с възможност за удължаване с по 50 часа, до 500 часа плюс удължаване на ресурса с още 50 часа на други два двигателя. През октомври щяха да бъдат готови. Можехме вече да имаме два изправни самолета, но министър Ненчев спря тези два договора.

      Възниква и въпросът: защо при наличието на завод с такъв богат опит в България даваме работа на чужд такъв в Полша?
      Ще кажа и още един факт: РСК“МИГ“ е 100% държавна фирма и никога не е давала комисионни, няма и как да го направи. Полските заводи са 100% частни акционерни дружества. С това приключвам.



      – Значи руската страна няма да признае този ремонт?

      – Категорично не! Давайки тези двигатели в ръцете на Полша, ние фактически ги бракуваме. Тоест след време ако се обърнем към РСК „МиГ“ за помощ и ремонт на тези двигатели, те ще ни откажат, тъй като вече е имало друга неоторизирана намеса.

      Още повече, че РСК МИГ ни предупреди, че ако се подпише такъв договор, те ще спрат доставките на резервни части за Полша. Тогава, за да изпълни договора си с нас (дано от министерството са помислили за сериозни неустойки в случай на неизпълнение на договора), на Полша ще й остане единствената алтернатива да сваля резервни части от стари двигатели и да ги поставя на нашите, за да изпълни договорните си отношения с България.

      – Можеше ли да се мисли за по-смело решение за ремонта на МИГовете: връщане на старите самолети, прихващане на тяхната стойност и получаване на новите 29-М на разсрочено плащане?

      – Преди време РСК „МиГ“ предложи на българската страна новия многоцелеви изтребител МиГ-29М/М2, който реално е „МиГ-35“ от поколение 4++ при изгодна цена, като се ангажира да изкупи нашите стари самолети.
      Тогава генералният директор на РСК „МИГ“ каза, че ако българите купят 10 бройки, той ще подари още два отгоре…

      Освен това като “офсетна програма” предложиха авиоремонтният завод „Г. Бенковски“ в Пловдив да стане регионален център за Европа, Африка и Близкия изток за ремонт на двигатели и самолети. Но резултатът беше, че при изискване на оферти за нов многоцелеви изтребител РСК „МИГ“ не беше поканен, а изискване от ЕС за натовски самолети няма и никога не е имало, както твърдяха някои “отговорни фактори” в държавата.


      Със съкращения от Кросс


      ЗАЩО БЕ, народе прост, защо?
      За пореден път аз влизам в бой.
      Последният истински сега предстои.
      За такъв ден живей.
      За такъв ден умри.

      Comment


      • Сега Ванката ще ти обясни колко морално остарял и неефективен е бил този завод, как самолетите са били ненужни и т.н.в тоя дух.

        Колкото до това защо Турция свали руския самолет, ето защо и снимки и видео на игилски бензиновози безпрепятствено минтаващи границата с Турция.След като член на НАТО безпрепятствено търгува с ИД как да определим самата организация и ЕС които и предлагат членство в евросъюза че и налог и плащат уж да държи талибаните настрана.http://ria.ru/syria_mission/20151202/1334390432.html

        Просто наблюдавам сеирджийски вече финалните щрихи на края на държавата България.
        Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 19:38.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
          Сега Ванката ще ти обясни колко морално остарял и неефективен е бил този завод, как самолетите са били ненужни и т.н.в тоя дух.
          Няма, няма. Ще ви оставя свободно да изповядвате религията си.
          Не виждам смисъл да водя дискусия с хора, за които военен кораб в неутрални води е агресия, а нарушаването на въздушни граници не е.
          Приемете че съм се съгласил с вас по всички въпроси.
          Путин е ВЕЛИК! Междувременно, Турция ще влезе в ЕС, а Русия ще остане единствен остров.
          Ураааааа!
          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

          Comment


          • Можеш да купиш на децата или внуците си от новите играчки.http://news.bg/economics/kukla-s-fer...-magazini.html.Фес искаш ли.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
              Можеш да купиш на децата или внуците си от новите играчки.http://news.bg/economics/kukla-s-fer...-magazini.html.Фес искаш ли.
              Благодаря за информацията! А с петолъчки и сърп и чук няма ли да ми предложиш!? Щот, аз нали съм ляво ориентиран, си играя с кукли....
              Завиждам ти! Честно!
              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

              Comment


              • А-е стига с този песимизъм бе, Митак! Ще погребеш държавицата ни без време. България е преживяла и много по-тежки времена.
                Горе главата!


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Няма песимизъм а оптимизъм - http://sekirabg.com/путин-ще-освобод...трети-п/
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                    Няма песимизъм а оптимизъм - http://sekirabg.com/путин-ще-освобод...трети-п/
                    Ти за това ли си мечтаеш? Айде мерси за такова "освобождаване". Още сърбаме попарата от последното. И ще я сърбат и децата ни и техните деца.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Не беее глей тука ние ще освобождаваме Русия - особено краят ме кефи - https://neverojatno.wordpress.com/20.../plevnelieеv/

                      Вече сърбаме от демокрацията направо се окапахме.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                        Вече сърбаме от демокрацията направо се окапахме.
                        Разликата обаче е в това, че сега сърбаш това, което сам си надробиш.
                        А по време на 45 - годишната руска благодат, сърбахме попарата, която други ни дробяха.

                        Е - за теб не знам, но аз предпочитам първото.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Специялно за Еко малко бла - бла.com
                          https://www.youtube.com/watch?v=qd2ixn6B_Rw

                          http://www.1tv.ru/ - 2-та новина
                          Last edited by Orm; d.m.y г., 22:59.
                          Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                            Специялно за Еко малко бла - бла.com
                            https://www.youtube.com/watch?v=qd2ixn6B_Rw

                            http://www.1tv.ru/ - 2-та новина
                            Разпознах те, другарю американски шпионин, въпреки че добре си се маскирал


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Разпознах те, другарю американски шпионин, въпреки че добре си се маскирал
                              Нема такова нещо
                              Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                              Comment


                              • Хайде на еврогейската солидалност, бързайте че не остана - http://www.pan.bg/view_article-64-32...t-Turciya.html

                                Май ще има Крим 2 част.- http://www.bnews.bg/article-144574 - при това съвсем законно.
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X