Известие

Collapse
No announcement yet.

Ще остане ли Русия, след 10 год. единствено убежище за християни?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
    Така вече се вижда и контролер, въпреки че на тая резолюция не помага кой знае колко.
    Тия, които са в състояние да го отремонтират качествено, на дали се интересуват дали ти влиза през вратата. Носиш им го - оправят го, не го носиш - спасяваш се, в магазинът има нови. Има съществена разлика м/у климатик, хладилник, фризер и осушител. Принципът на работа е един и същ, подробностите обаче са съществени. И между хладилник и хладилник има разлика, която може да се окаже съществена за ремонта. Това са подробности, естествено.....
    Като му монтираш някакво реле, не трябва ли нещо(някой) да забрани на компресорът, да работи през това време в което размразява?
    Дефрост релето затуй така му викат, защото изключва компресора когато включи реотана.Очевидно има и такива с допълнителни екстри като време на работа на реотана и температура на загряване ма така или иначе интервенцията е невъзможна без да разфасовам камерата.Поради тази причина не съм задълбавал повече по въпроса.Примерно:
    http://electromarket.bg/timers-nofro...r-nofrost.html
    Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 20:08.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Би могло да се окаже така, ако RV4 e варистор, но не ми е ясно, защо ще пазят по този способ симистора при положение, че товарът му е активен. Освен, като защита от мълнии по жиците, за друго не се сещам.
      Да, няма друго обяснение освен това, или за да си "вържат гащите" при рекламация. Щото гледам има поне още един...
      Външният вид и означението съответстват на варистор, с подобен външен вид има и кондензатори но при активен товар също нямат работа там, а и щом другите са стандартно означени с С......
      Митре може да каже къв е тоя дзвер, но ако бях хазартна личност, бих заложил на варистор. Както и на това че именно той бърка работата.

      Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
      Дефрост релето затуй така му викат, защото изключва компресора когато включи реотана.Очевидно има и такива с допълнителни екстри като време на работа на реотана и температура на загряване ма така или иначе интервенцията е невъзможна без да разфасовам камерата.
      Не знаех, това е в страни от зоната ми на влияние. Камерата защо трябва да разбазикваш? Датчикът трябва да е нанизан в тръбичка която излиза някъде.
      Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 20:07.
      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

      Comment


      • Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
        Ванчо разбрах на кое викате че е РВ4
        та,искаш да кажеш че пробива събужда семистора или ,че храни нагревателя,
        са по дейта шита пинаута на джито му се пада в едната страна ,а по картинката със зелената страна на платката варистора иде на средния крак ,а през тоя варистор кат тръгне ток с по високо напрежение кво става със съпротивлението,демек нагревателя студен и има малко съпротивление,загрява и съпротивлението му се увеличава ,тока намалява и тогава варистора кво праи,държи жив семистора ли или ко? нещо ги е накарало да го лепнат там,ма като никва практика нямам с семистори ми е мъгла.
        Не вярвам и да е пробил ,та да храни реотан без да се поизпече всичко по платката.
        Варисторът има за цел да защити прехода на симистора от високо напрежение, като се отпушва над някакво напрежение и така понижава опасно високото за симистора напрежение. Под това напрежение и да го има или няма там, е все тая.

        За съпротивлението на нагревателя не си съвсем прав. Това, което казваш е вярно за обикновените проводници, но при материалите от които се правят нагреватели (реотан, кантал, константан.........) съпротивлението им е доста по-независимо от температурата им. Т.е постоянно, демек константно, от там и "константан".
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:10.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
          Да, няма друго обяснение освен това, или за да си "вържат гащите" при рекламация. Щото гледам има поне още един...
          Външният вид и означението съответстват на варистор, с подобен външен вид има и кондензатори но при активен товар също нямат работа там, а и щом другите са стандартно означени с С......
          Митре може да каже къв е тоя дзвер, но ако бях хазартна личност, бих заложил на варистор. Както и на това че именно той бърка работата.



          Не знаех, това е в страни от зоната ми на влияние. Камерата защо трябва да разбазикваш? Датчикът трябва да е нанизан в тръбичка която излиза някъде.
          Тоя дзвер е TVR 07341.

          Дори и да успия да го направя с дефрост реле имам съмнения че ще ми трябва и допълнително термореле с регулируема температура иначе нагревателя ще работи на пълна мощност а не знам каква е тя, в смисъл дали е така изчислен че да загрява до бедопасна температура или на платката има и такава екстра.Защото до сега не ми се е сварявала каймата.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • Митак, отклонихме се в приказки, но накратко:

            Преди да се впускаш в разфасоването на камерата, отпой симистора и виж дали нагревателят е пак захранен.

            - ако е захранен, разкарваш RV4 мериш между 1 и 3 на симистора и ако измериш изолация, връщаш симистора и си в джаза. RV4 можеш да го смениш и по-натам.

            - ако не е захранен, мериш симистора между 1 и 3 и ако премериш някакво ниско съпротивление, го мяташ в кофата и търсиш нов.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
              Тоя дзвер е TVR 07341.

              Дори и да успия да го направя с дефрост реле имам съмнения че ще ми трябва и допълнително термореле с регулируема температура иначе нагревателя ще работи на пълна мощност а не знам каква е тя, в смисъл дали е така изчислен че да загрява до бедопасна температура или на платката има и такава екстра.Защото до сега не ми се е сварявала каймата.
              Като го прочете, измери ли го? Варистор е.
              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

              Comment


              • Целта на нагревателя е да разкара максимално бързо обледеняването и след това да стои изключен.

                Поради това, няма никаква логика да му се регулира мощността. Или бичи на макс или пасува.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Значи както е запоен на платката в едната посока 179, в другата 575, обхвата на уреда е 2000ком.Това с всичко разкачено по платка.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                    Значи както е запоен на платката в едната посока 179, в другата 575, обхвата на уреда е 2000ком.Това с всичко разкачено по платка.

                    Кое това? симистора или варистора. Разпой едно от двете за да знаеш, кое от двете мериш.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Варистора.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                        Варистора.
                        Ами той и симистора са свързани успоредно. Разпой по-добре симистора и пак мери. Гледай да не си мериш съпротивлението на кожата.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Отпоих го от платката, и в двете посоки нищо не показва на никакъв обхват.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                            Отпоих го от платката, и в двете посоки нищо не показва на никакъв обхват.
                            Тогава върни симистора, махни варистора и пробвай дали нагревателят ще е пак захранен.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Отпоих и мерих варистора, мисля че не си ме разбрал.
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                                Отпоих и мерих варистора, мисля че не си ме разбрал.
                                Аха - сега внимателно премери съпротивлението между 1 и 3 на симистора. Най-добре го отпой за да мериш.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X