Ми те крушките оригинално са си бели, така че белите светодиоди няма да променят нищо.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Разни работи по колата.
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеИ аз се позанимавах с моето табло. Дразнеше ме зеленото, затова последва основно разглобяване на всичко възможно светещо. Резултатът:Ако не друго поне таблото и аз ще го направя така.
Дай малко детайли по въпроса, да не откривам топлата вода
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Накратко - разглобява се таблото, свалят се стрелките, ринговете под тях, ограничителите на стрелките и накрая циферблатите. Зеленото е някаква боя на ситопечат (да вметна, че моите циферблати са черни, на белите може да е различно). Изчистих зелената боя с разредител, остана бялата основа и черната маска отпред. След което си поиграх с аерографа да затъмня леко пред крушките както си е оригинално, в стремежа си за по-равномерно светене. Червеното на снимките е с перманентен маркер. На мястото на обикновените крушки поставих собственоръчно изработени диодниВ случая са бели, но след като вече е махнато зеленото, може да се сложат каквито ви душа иска. Дисплеите са с ярка червена подсветка. Не съм махал зеления филтър.
Всички останали светлини са със светодиоди - сменям оригиналните зелени с бели/червени. Дисплеят на ICS-a е с червен филтър отзад между матрицата и подсветката.
Допълнително модифицирах осветлението на копчетата за халогени/мъгливки - махнах мижавите диодчета отстрани до копчетата и вградих по един ярък диод, така че да светва самият бутон при включено.Last edited by tonov; d.m.y г., 01:40.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Много добра работа си свършил и крайният ефект е очарователен.
Аз съм със светлото табло и не знам, как ще контрастира бялата светлина при него. Иначе на черното изглежда по-добре от фабричното.
Ще помисля и евентуално ще го правя и аз.
Големи благодарности на ноу-хау - то!
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Мен ме интересува как се махат и ка се слагат стрелките.Някой знае ли и след такава интервенция има ли гаранция че вярно показват.Питам по принцип.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Винаги има риск от разлика в показанията после. Обикновено първо се маха ограничителя и се отбелязва в какво положение застава стрелката. После при обратното поставяне се целиш на същото положение.
Самата стрелка се вади с дърпане ПРАВО нагоре. Аз използвам две отвертки, които подпъхвам срещуположно от двете страни на оста и с тях повдигам стрелката.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
То пък едно вярно показват преди това, обикновенно с +5км/ч, като гумите са по каталог, замерването е с гпс. Скоро и аз ще се разпиша в темата, че съм намислил едни глупости, ама нека да се стопли малко.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Рециклиране на стелки.Тъй и не се наканих да си потърся нови, та реших да се заиграя с мойте си.Отгоре са здрави, отдолу обаче имат някакво подобно на гума покритие което се беше напукало и се лющеше на някои места та се виждаше основата/вътъка или както там се казва на мокета.И понеже имах един "салам" полиуретан/май таквоз беше/ дето отлежаваше отдавна реших да го използвам.Зачистих старото покритие със коресилин и след това с една шпатула нанесох полиуретана върху старото покритие.За една нощ изсъхна и ето го резултата.Даже не се хлъзга по мокета в колата.Не се сетих да направя снимки преди освежаването.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Махаш катализатора и слагаш резонатор, ама уплътнен с вата.Без него е ужас.Отатм назад три гърнета смених докато уцеля звук който ми хареса.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
Comment