Известие

Collapse
No announcement yet.

Разни работи по колата.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ми те крушките оригинално са си бели, така че белите светодиоди няма да променят нищо.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #17
      Ясно благодаря.

      Comment


      • #18
        И аз се позанимавах с моето табло. Дразнеше ме зеленото, затова последва основно разглобяване на всичко възможно светещо. Резултатът:
        Attached Files
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
          И аз се позанимавах с моето табло. Дразнеше ме зеленото, затова последва основно разглобяване на всичко възможно светещо. Резултатът:
          Браво! Страхотно се е получило. Ако не друго поне таблото и аз ще го направя така.

          Дай малко детайли по въпроса, да не откривам топлата вода


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            И на мене ми стана интересно!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #21
              Накратко - разглобява се таблото, свалят се стрелките, ринговете под тях, ограничителите на стрелките и накрая циферблатите. Зеленото е някаква боя на ситопечат (да вметна, че моите циферблати са черни, на белите може да е различно). Изчистих зелената боя с разредител, остана бялата основа и черната маска отпред. След което си поиграх с аерографа да затъмня леко пред крушките както си е оригинално, в стремежа си за по-равномерно светене. Червеното на снимките е с перманентен маркер. На мястото на обикновените крушки поставих собственоръчно изработени диодни В случая са бели, но след като вече е махнато зеленото, може да се сложат каквито ви душа иска. Дисплеите са с ярка червена подсветка. Не съм махал зеления филтър.

              Всички останали светлини са със светодиоди - сменям оригиналните зелени с бели/червени. Дисплеят на ICS-a е с червен филтър отзад между матрицата и подсветката.

              Допълнително модифицирах осветлението на копчетата за халогени/мъгливки - махнах мижавите диодчета отстрани до копчетата и вградих по един ярък диод, така че да светва самият бутон при включено.
              Attached Files
              Last edited by tonov; d.m.y г., 01:40.
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #22
                Много добра работа си свършил и крайният ефект е очарователен.

                Аз съм със светлото табло и не знам, как ще контрастира бялата светлина при него. Иначе на черното изглежда по-добре от фабричното.

                Ще помисля и евентуално ще го правя и аз.

                Големи благодарности на ноу-хау - то!


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Мен ме интересува как се махат и ка се слагат стрелките.Някой знае ли и след такава интервенция има ли гаранция че вярно показват.Питам по принцип.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #24
                    Винаги има риск от разлика в показанията после. Обикновено първо се маха ограничителя и се отбелязва в какво положение застава стрелката. После при обратното поставяне се целиш на същото положение.

                    Самата стрелка се вади с дърпане ПРАВО нагоре. Аз използвам две отвертки, които подпъхвам срещуположно от двете страни на оста и с тях повдигам стрелката.
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #25
                      То пък едно вярно показват преди това, обикновенно с +5км/ч, като гумите са по каталог, замерването е с гпс. Скоро и аз ще се разпиша в темата, че съм намислил едни глупости, ама нека да се стопли малко.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #26
                        Дамм, не са верни. Скоростомера ми показваше с близо 10 км/ч повече (засечено с GPS) Сега е коригиран
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #27
                          Рециклиране на стелки.Тъй и не се наканих да си потърся нови, та реших да се заиграя с мойте си.Отгоре са здрави, отдолу обаче имат някакво подобно на гума покритие което се беше напукало и се лющеше на някои места та се виждаше основата/вътъка или както там се казва на мокета.И понеже имах един "салам" полиуретан/май таквоз беше/ дето отлежаваше отдавна реших да го използвам.Зачистих старото покритие със коресилин и след това с една шпатула нанесох полиуретана върху старото покритие.За една нощ изсъхна и ето го резултата.Даже не се хлъзга по мокета в колата.Не се сетих да направя снимки преди освежаването.
                          Attached Files
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #28
                            Аз пък искам,нещо такова да си сложаClick image for larger version

Name:	DS15239.gif
Views:	1
Size:	11.1 Килобайта
ID:	2341517Но целия ли аспух трябва да сменя,за да си докарам спортен звук или може и само тая част на спуха
                            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                            Comment


                            • #29
                              Махаш катализатора и слагаш резонатор, ама уплътнен с вата.Без него е ужас.Отатм назад три гърнета смених докато уцеля звук който ми хареса.
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment


                              • #30
                                Проходно гърне на мястото на катализатора, иначе ще ти бучи главата. Не знам дали при напушените можеш да минеш технически без катализатор.
                                Моята е без катализатор а вредните газове са доста под нормата ...
                                ...

                                Comment

                                Working...
                                X