Известие

Collapse
No announcement yet.

Разни работи по колата.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Разни работи по колата.

    Който иска да поства тука снимки и материали по подобрения по колите.

    След като замених оригиналната духалка с такава от вътрешен фейс,/само да отбележа че духалката става без проблем само с едно изключение.Като я обърнете, отдолу има по две щипки.Щипките имат едни продължения, ребърца които трябва да се изрежат иначе се отпечатват върху таблото/, се зачудих какво да бодна в дупката.Борд не став, реших че навигация не ми трябва, та си боднах ий тоя уред за кола - http://img28.prodavalnik.com/images_..._4_585x461.jpg - само че закупен от конрад за 22 лв.Уреда пасва идеално на дупката.Само дето трябва да му се изведат копчетата на удобно място.Вслучая съм го направил пред дисплея.Също съм извел и датчика за вътрешна температура в една дупка над дисплея, и датчика за влажност, която монтирах в черното копче отгоре на духалката, което всъчност някакъв датчик за осветеност може би/и той не ми върши работа/.Та е него изкормих и на негово място монтирах датчика за влажност, като преди това разпробих капачето на няколко места от страни да млиза мъздух.Обаче като я напе
    че слънцето и температура и влажност отиват по дявволите.Иначе с климатик вършат работа.Също си боднах в дясно от бутона за аварийните едно USB захранване за да ми е свободна запалката.Вързано е към запалката.Монтажа стана с коронка за датчиците на парктроник/20мм/.Обаче като се пробие централната конзола се оказва че мястото не стига защото отзад е пластмасовата кутия на врътките за парното.И понеже ме домързя да свалям всичко продължих с интервенцията внимателно докато се отряза и там пластмасата.Платката се оказа доста по назад.Парчето измъкнах с дълги клещи, защото се крепи на някакворебро отзад което се къса с две три въртеливи движения.След туй набутвате захранването и толкоз.Мисля на отвора на датчик - вентилаторчето да сложа нещо което да симетрира картинката.Също и си направих осветлението на приборите със сини светодиоди, широкоъгълни, щото нормалните правят точка а тези разпръскват светлината на 100-120 градуса.Замених крушките със светодиоди, като изрязах пластмасова пластинка със дебелина 1 мм и размери 5 на 12-15 мм.Едното краче на светодиода, по късото се отрязва така че да остане към 5 мм.Трябват и резистори 470 -680 ома на 0,125 вата.Единия край също се отрязва да остане 5 мм и се запоява към вече скъсения край на светодиода.Това нещо се нахлузва на пластмасовата пластинка, отгоре се надява термошлаух с подходящ диаметър/парченце, така че да остане да се вижда около 3 мм от пластмасовата пластинка с изводите на диода и резистора/ и се темперира със запалка примерно,уеко да не стопите диода.Двата края които стърчат се подвиват нагоре и това нещо се напъхва във фасунката.това което остава да стърчи се отрязва, така че да остане малко да се подвие от двете стрлани на фасунката за по добър контакт.След това се поставят на местата им и ако не светнат просто се обръщат на 180 градуса за щото за диодите има значение плъс и минус.Това за тритеуреда на централната конзола върши работа, обаче за скоростомера и оборотомера не е достатъчно, защото не се постига равномерно осветяване.З ацелта се разглобяват и вътре се нареждат още светодиоди със съпротивления разбира се, кажи речи между две цифри светодиод.Има рера вътре за които се захващат елементите и опитно с помощта на батерийка или друго захранване 9-12 волта се донасочват диодите за да се получи равномерно осветяване.Ще отбележа че цифрите 100 и 120 км нямат бял екран, също и 4 000 оборота, което е причина да светят по силно и чрез насочване на диода насам натам се постига еуднаквяване на осветеноста на цифрите.Ае бъзик голям.Вероятно има и друг начин, примерно със светодиодна лента, може би ще стане по-елегантно.Захранване за тези допълнителни диоди се взема от пистите на крушките, като се запоят жички внимателно че пистите са тънки да не се отлепят, къде точно трябва да установите с уред кое е плюс и кое минус.Силата на светене може да се променя със фабричното копче.Тва е, ако трябват допълнителни снимки по направата, ще направя и кача.Снимките които направих не са с добро качество, синият цвят е по-син и приятен на живо. Ето и снимки със закъснение ама по-добре късно отколкото никога.Сега гледам има и други решения ама като се хванах да го правя нямах време да търся пък и това дето бях замислил не стана и се наложи да импровизирам с подръчни неща.Сега гледам има SMD и SOV диодни цокли - http://led.omega-light.com/AutoLED/autoled.html - с тях може и да е по-лесно.
    Attached Files
    Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 17:12.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

  • #2
    Те малко от днес,специална,супер Кайо технология за освежаване на джанти,технологията е без демонтаж на джантите и гумите,все още е в процес на разработване и доусъвършенстване.
    Технологията включва и запълване на дълбоки деруги.....мноу съм добърррррр.....
    Attached Files
    Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
    Citroen C2 1,6 Sensodrive

    Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
    Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
    Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

    ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Кайо Покажи съобщение
      Те малко от днес,специална,супер Кайо технология за освежаване на джанти,технологията е без демонтаж на джантите и гумите,все още е в процес на разработване и доусъвършенстване.
      Технологията включва и запълване на дълбоки деруги.....мноу съм добърррррр.....
      Така е, подтвърждавам. Наистина си много добър...
      Обаждай се на токи4а да правите партия
      145, 1.6 boxer
      156, 2.4 JTD - ex
      Giulietta, 2.0 JTDm

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от pa4ito Покажи съобщение
        Така е, подтвърждавам. Наистина си много добър...
        Обаждай се на токи4а да правите партия
        Ъйййй....ми то с него само шъ пием бре....)))))
        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
        Citroen C2 1,6 Sensodrive

        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Кайо Покажи съобщение
          Ъйййй....ми то с него само шъ пием бре....)))))
          Значи всичко ще е наред, след като направи днес това след мастика, виски и узо...
          145, 1.6 boxer
          156, 2.4 JTD - ex
          Giulietta, 2.0 JTDm

          Comment


          • #6
            Пласти дип ?

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
              Пласти дип ?

              Цъъъ,тва си е боя,алуминиев филер и шкурене.))))
              Пласти дип очаквайте скоро,този продук е в очакване още,но скоро ще го имам на много прилични цени.
              http://www.motipdupli.de/en/home.html
              Attached Files
              Last edited by Кайо; d.m.y г., 13:50.
              Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
              Citroen C2 1,6 Sensodrive

              Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
              Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
              Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

              ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

              Comment


              • #8
                Как монтирах подлакътник.Изрязах планка от 2мм ламарина със към която захванах основата на подлакътника с два самонарязващи винта.Планката е с размери подходящи да се промуши през отвора на едната духалка.Също така направих и два отвора за резба м4 с които да захвана подлакътника към основата и към планката.Към основата монтирах и една допълнителна планка в задната част за която допълнително захващам подлакътника за да не се криви напред когато се облегна.От долната страна на подлакътника съм монтирал една допълнителна алуминиева шина в която да се опират два ограничителни болта/единият се вижда на снимката с ръкавиците в долния десен ъгъл пред показалеца/.Мястото им се установява опитно за да се постигне желания наклон на подлакътника иначе предния край виси много надолу, обикновени самонарезни винчета/виждат се и на първата снимка/.За по голяма якост, разглобих подлакътника и там дето се навиват тези ограничетелни винтчета запълних със смола.Основата също е запълнена с полиестерна смола, вижда се на снимката.Всичко това направих за да подобря якоста и устойчивоста на подлакътника, а и исках да няма виждащи се планки и рязане.
                Attached Files
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #9
                  Нищо общо !
                  ex - 147 16v multijet

                  Comment


                  • #10
                    Светодиоди в огледалата - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=87743 Последната снимка е на дясното огледало, монтажа е същия но е преместен температурния датчик от капачето.Вижда се къде, по подробно в линка.
                    Attached Files
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #11


                      ето и мойте уреди оригинално са си оранжеви ,но аз сложих диодни ленти червено и светна доста добре поне на мен ми харесва може да се направи в какъвто цвят искаш :П

                      Alfa Romeo 156 - 1,6 ts - K&N air filter

                      Comment


                      • #12
                        Ми сподели подробности за монтажа, ако не със снимки поне с думи.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #13
                          А какво правите,че да не свети зелено/Циферблата самият не е ли направен каквото и да сложиш да свети зелено или се бъркам/

                          Comment


                          • #14
                            Нищо не можеш да направиш с циферблата освен да си монтираш така наречените "плазмени" цифирблати.Има някакаъв нюнс на зелено при използване на сини светодиоди но той по скоро смекчава синьото да не е толкова наситено и да дразни.За червените не знам.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • #15
                              Аз по принцип искам да сложа бели ама не знам явно няма да се получи както си мисля....

                              Comment

                              Working...
                              X