Известие

Collapse
No announcement yet.

Разни работи по колата.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    То аз катализатора мисля да го махам.За чий ми е,иначе прегледо си го минавам в Плеен ДагиеА какво представлява това проходно гърне?
    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
      То аз катализатора мисля да го махам.За чий ми е,иначе прегледо си го минавам в Плеен ДагиеА какво представлява това проходно гърне?
      Права тръба , с много дупки и изолация.

      ...

      Comment


      • #33
        Анджък, за туй говорим.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #34
          Гледам че ги продават тия гърнета комплект с аспуха.Ба те искат майкаси и бащаси за тях.Едно око хвърлих на цените на бързо,почват от 150 евро.
          Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 21:59.
          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

          Comment


          • #35
            70 лв тука взех моето, преди две години.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #36
              Добре де,ако го купа ново и не ми хареса звука,едва ли ще искат вече използвано да ми го заменат за друго.
              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

              Comment


              • #37
                Ми имах един познат, дето се занимаваше с ауспуси та той имаше някакви познания и наблюдения и съответно имаше гърнета с които експериментираше та така.Между другото задното ми гърне е същото като конструкция като това от снимката на драго.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #38
                  Искам да е Remus,не ме кефат прекалено пърдящите,искам да е тих и жилещ нещо като на Ферари.Като има пясък отзад,така леко като чукна газтъ и да подухва пясъкаМоя човек в сервиза ги чатка тия тунинзи,мисля да му възложа тая бойна задача
                  Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 22:38.
                  SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                  Comment


                  • #39
                    Тъй начи оня ден направих и врътките на климатика.Да кажа и тук.Махнах ламбите с цоклите, за целта за по лесно като се свали целия блок се развива задния капак.Държат две еврейски болчета ма сатава и с клещи.Така по лесно се свалят оригиналните цокли.При мене единият беше припоен за платката, другите сесвалят както тези на уредите обаче са по-особени.Но ако се разширят отворите с райбер или пиличка с 1-1,5 мм могат да станат и цоклите от уредите.За по лесно обаче обаче запоих три бели светодиода 5мм с последователно вързани съпротивления 680 ома направо на платката.Предварително още докато не са разкачени куплунзите трябва да установите с мултицет или с наплюнчен пръст на лявата ръка а дясната хваната за маса/обратното не става , имат значение ръцете коя къде е хваната / кое е плюс и кое минус че за светодиодите има разлика.Може да си почистите врътките и вентилаторчето.
                    Attached Files
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #40
                      Много добре се е получило. Браво!

                      Имам само една забележка. Стрелките ми се струват малко тъмни. Но може и да е илюзия от снимката.
                      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:09.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        За стрелките има начин по един диод в центъра (в основата) червен или дори оранжев ще е по-яко ориентиран на 7 часа или примерно 40км/ч и ще осветява чак до 150 и после ще отслабва светлината , ако искате до края трябват два диода. Така ми се получи с една "Брава" сложих плазмени километражи и накрая всичко хубаво ярко , ама стрелките хич ги нямаше.
                        http://media.snimka.bg/s1/3540/033323516.jpg?r=0
                        AR 156 1.8 TS + LPG

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Много добре се е получило. Браво!

                          Имам само една забележка. Стрелките ми се струват малко тъмни. Но може и да е илюзия от снимката.
                          Не са тъмни но не са така ярки щото синя светлина през червена стрелка става малко кофти.Вътре, там дето се слагат оригиналните крушки има едни призми дето улавят светлината и като световоди я закарват до стрелката, обаче лампата свети на 360 градуса а светодиода има насочена светлина и трябва да се изкриви към призмата на 90 градуса обаче няма място и тогава пък не свети циферблата, тоест свети ама и на тъмно едва едва.Затова съм сложил на километража и оборотомера 6-7 светодиода освен тези на мястото на крушките.Колегата е прав, за светодиод до самата стрелка вътре.За уредите на часовника, бензина и температурата съм сложил широкоъгълни светодиоди, ще пробвам със обикновенни/като тези от запалките, разсейващите са по-къси,пак 5мм диаметър ама по-късо фокусно растояние имат и разпръскват светлината/Там с допълнителен диод на стрелките ще е ебати часовникарската работа.Има един резервен уред ще пробвам със червен диод на стрелката и светодиодна лента на цифрите, че иначе с тая паяжина от диоди и съпротивления вътре е тегава работа, не толкова с монтажа колкото с нагаждането за равномерно осветяване.Ама и така ми харесва повече от ламбите.Пък и снимките не са 100% достоверни цветовете, поне при мен не излизат, пък и аз съм пишман фотограф и не умея да използвам настройките на фотото, но е верно че стрелките леко дразнят.Ще пробвам както каза колегата със допълнителен диод и ще споделя.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #43
                            Мога да ти дам такива (червени):



                            а също такива:



                            Скалата е в милиметри.

                            Имам някъде такива и двуцветни (зелено/червено):

                            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:53.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #44
                              Така, почвам да обяснявам няма а повтарям.Значи почвам с копчетата за стъклата.Първо трябва ги снемете от вратата и си ги занисете у къщи.Как са свалят знайте.Второ трее ги разглобите, затва ви са нужни пинсети, щило или тънка отверка.Разглобявате ги на минимум три части.От снимките се вижда де съм означил плюс и минус на светодиодите, даже плюса съм го посочил с шилото.На следващите две снимки съм означил плюса и минуса на шасито, демек на изводите отдоле.Ше ви трее кога запоете новите диоди да пробвате дали свети.Пробва са с батерийка 3,7 волта, не повече от 5 волта, може и с пакета батерийки от некоя запалка, ма сакън не от контакта.После отпоявате стария диод с поялник с тънка човка и да не е много мощен, 40 вата стигат.След туй запоявате новите диоди, може смд, може и 3 мм обикновени за тия дет им треперят ръцете от чикий.После пробвате дъл свети, ако да, добре, ако не, пак така.Ако свети събирате трите части на копчето в едно цяло как си е било и повтаряте упражнението още 7 пъти като в тва число влиза и бутона за заключване на задните стъкла.И той така се прави само дето вътре има 3 мм светодиод на спицялна подложка, една такава стърчи у средата.Снимки не му правих щот забравих.
                              Накрая ако всичко свети отивате си ги набивате по вратите.
                              Attached Files
                              Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 01:03.
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment


                              • #45
                                Ся като сте си го туреле на вратите, мое са изпикайте зад колата и продължаваме със копчеата за огледалата и фаровете за мъгла - предни и задни.За целта трябва и тях да свалите, ма за да ги свалите трее изкъртите панела дет е дотлево на ръчната спирачка.За целта удобен инструмент се явява щанга за гуме от Жигули, може и от Москвич ама е груба.Пак си ги носите в къщи докат не истинал поялника.Копчето за огледалата са разглабя на две части.Има две светодиодчета 3 мм вързани последователно - плюса на единия за минуса на другия.Плюса съм го посочил с пак с шилото.После отпоявате целата конструкция и я оглеждата как е конструирана.Почвати значи да я наподобявате, по платката има места дет се закрепват диодите огледайте убаво да знаете ко праите.По късия трее му завиете изводите още от тялото щото в горната част влиза едно прозрачно легълце и ако стърчи мноо може се счупи като ги сглабяте.Другия светодиод си стърчи настрани, огледайте хубаво преди да махнете старите да няма после мамата и т.н.После щраквмате фнимателно двете части и почвате бутоните за мъгла.От снимките е видно че трее се рязвият две винчета с кръстата отверка.Общо са 6 обаче четирите на по дългите страни държат едно като кутийка и нема смисъл са абите, развиват се само двете на късите страни.Като махнете платката се виждат двата бутона и под тях са диодите означил съм пак поляритета.Махате ги с поялника и запоявете новите.Събирате чаркалаците и бегате до калата да ги монтирате.Само да отбележа че язи си сложих бял светодиод за фаровете за мъгла отпреде и червен светодиод на копчете за задните светлини за мъгла.Тва щот ги бъркам.Ся жените с алфи ако искат да им светя с цвят праскова, кайсия или пепел от рози, еми няма такива светодиоди.
                                Attached Files
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X