Известие

Collapse
No announcement yet.

Мисията Rosetta

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    На този етап на развитие на техниката, големите резервоари нямат алтернатива. Това е и причината за идеята за строеж на бази за производство на химическо гориво тук и там.

    Революция в космонавтиката евентуално може да настъпи, когато започнат да се ползват двигатели, работещи с анти-материя а нейното производство поевтинее драстично.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Това за междузвездни полети, сега ни трябват примерно йонни.Има е експериментални в полет.Преди години руснаците бяха пуснали такова нещо ама повече нищо не казаха по въпроса.Проблема е че тягата им е много малка и времето за ускорение, респективно спиране при достигане на целта е голамо и пак съизмеримо с времето за което ще преодолееш растоянието с химически Плюса е че горивото е много по малък обем.Абе сигурен съм че имат нещо и едните и другите ма не казват.Относително, като погледнеш от братя Райт как и колко се разви авиацията, особено след Втората световна, как от първия спътник за 10 години даже по-малко кацнахме на Луната, няма начин оттогава насам да е застой.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #33
        Йонни двигатели отдавна се ползват и ще се ползват, но поради малката им тяга - само за корекции на орбити на спътници предимно.
        Изчислено е, че с настоящите технологии производството на 1 гр. антиводород би струвало около 50 - 60 трилиона долара. Има обаче и по-евтини способи за добиването и, като това да се събира от радиационните пояси на планети с магнитосфери, като земята. В радиационните пояси на земята например е доказано наличието на антипротони.
        Учените допускат, че съществуват комети от антиматерия, дори цели галактики.
        Такива открития биха задоволили всички енергийни потребности на човечеството за вечни времена.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Струва да, което ме навежда на мисълта че ако си седнат на дирниците ще имаме полза всички.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #35
            E, то като се замислиш, всяко нещо, създадено до момента от човешка ръка, струва пари.
            Къде щяхме да сме сега, ако тези пари не бяха похарчени?


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #36
              Бе друго имах пред вид, парите за въоръжаване могат да спонсорират тези начинания.Отделно хора като Бил Гейтс дето имат милиарди вместо да си купуват яхти като презокеански лайнери могат да ги вложат в такива частни проекти.Сещам се за един млад бизнесмен койта всичко спестено влага в разработването на частна ракета.Не тоя от Вирджин галактик, забравих му името, друг беше къде 30 годишен.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #37
                Тъжно ми става, като се замисля, колко пари се хвърлят навятъра за глупости и как бихме могли да живеем, ако ги нямаше тия простотии.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #38
                  Е има надежда - http://mipt.ru/news/plasma_propulsio...hrase_id=77778 съотнесено към това - http://www.interfax.ru/world/408144 значи щом един 50 килограмов спътник освен апаратура носи и запас от гориво за толкова много маневри значи по голям кораб може да носи сравнително малко гориво.ЕSA също имат такава разработка - Dual Stage 4 Grid.Злите езици говорят за достигната скорост на изтичане от порядъка на 210км/сек., което на фона на химическите 3-4 км/сек. си е направо фантастика.Така вече един полет до марс ще отнеме най много месец.Обаче излитането и кацането пак са си проблем пред вид мощта на химическите двигатели.Но пък самия път ще спекти много гориво и полезен обем.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #39
                    Проблемът с относително малката мощност на електрическите двигатели произтича до голяма степен от малките възможности на слънчевите панели.
                    Може би ако се ползва друг способ за получаване на ел. енергия, ефектът от тях ще е доста по-добър.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #40
                      Кюриосити на Марс няма слънчеви батерии - https://solarsystem.nasa.gov/rps/rtg.cfm Тъй че може да се стигне далече и без слънце - http://www.novini.bg/news/250008-нов...утон.html
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • #41
                        Този способ с термодвойките е нискоефективен (под 10% КПД), но върши работа за случаи подобни на марсохода, където е необходимо относително малко количество енергия но за продължително време. При бустерите е обратното. Там си трябва нещо по-сериозно - подобно на класически ядрен реактор.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #42
                          Кацането и последващите неудачи са предвидими и неизбежни. Все пак говорим за влияния, които са в порядъци по-малки от тия, на които сме свикнали.
                          Шедьовърът е пермутационният анализ на траекторията.
                          Това е най-голямата ни победа като цивилизация!
                          Победата ни е, че сме решили правилно уравнение от шеста степен със седем + неизвестни!
                          Това е тържеството на човешкия дух!
                          Ще се закрепи или не.... това са подробности.
                          Не трябва да сме максималисти!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #43
                            Асистираната гравитация, като способ за придвижване в космическото пространство действително си е постижение, защото изисква много сериозно познаване на обстановката. Това засега е и единственият възможен способ за придвижване с оглед нивото на развитие на технологиите ни.
                            За съжаление този способ е прекалено бавен. Някой беше изчислил, че да опознаваш слънчевата система придвижвайки се по този способ е равносилно на това един охлюв да опознава град като София.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Асистираната гравитация, като способ за придвижване в космическото пространство действително си е постижение, защото изисква много сериозно познаване на обстановката. Това засега е и единственият възможен способ за придвижване с оглед нивото на развитие на технологиите ни.
                              За съжаление този способ е прекалено бавен. Някой беше изчислил, че да опознаваш слънчевата система придвижвайки се по този способ е равносилно на това един охлюв да опознава град като София.
                              Да но е най-приемлив на сегашния етап!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                                Кацането и последващите неудачи са предвидими и неизбежни. Все пак говорим за влияния, които са в порядъци по-малки от тия, на които сме свикнали.
                                Шедьовърът е пермутационният анализ на траекторията.
                                Това е най-голямата ни победа като цивилизация!
                                Победата ни е, че сме решили правилно уравнение от шеста степен със седем + неизвестни!
                                Това е тържеството на човешкия дух!
                                Ще се закрепи или не.... това са подробности.
                                Не трябва да сме максималисти!
                                Уравненията от каквато и да е степен ги решават компютрите, а преценките си остават човешка дейност, която никога не може да се замени от тях.
                                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X