Известие

Collapse
No announcement yet.

Кой е с предимство?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Според мен, ако съм аз А бих пуснал Б щото е в по-кофти ситуация и аз мога да направя маневра с по-малко предпоставки за ПТП.

    Реалноста е друга, в България може всичко, като най-вероятно ми е да слезнат и да си теглат по един тупаник.
    sigpic
    ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
    0889 636 093

    Comment


    • #17
      Ако "А" вече навлиза тогава "Б" трябва да го изчака. Има го и момента, че ако има лед и "А" няма как да спре или има сняг пак той трябва да премине пръв. Все пак има много фактори и едно от нещата дето много липсват в БГ е липсата на цялостна картина, а всеки разделя нещата за да излезе той правия.

      Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщение
      При липса на маркировка пътя се разпределя мислено от водачите. Та в този ред на мисли Б е с предимство. Друг е въпроса, че в пракитката е игра на "по-нахалния печели"
      Ако няма маркировка и знаци, който навлезе пръв е с предимство защото и двамата не са си в платното (знам, че не е баш така, но при липса на наклон знаци и маркировка се получава така)... Обаче ако едната част е отбелязана като паркинг или синя зона вече е друго
      sigpic
      Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
      BMW 316 Compact '95

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от DarkKnight Покажи съобщение
        .....
        Ако няма маркировка и знаци, който навлезе пръв е с предимство защото и двамата не са си в платното (знам, че не е баш така, но при липса на наклон знаци и маркировка се получава така)......
        Не съм съгласен. Както казах вече при липса на маркировка пътя се разделя мислено от водачите. Като погледнем картинката и го разделим мислено очевидно там където е А може да има само 1 платно, а при Б платната или са 2 като едното е неправомерно превърнато в паркинг или има паркоместа и 1 платно. При всички положения Б се намира в платното си, а за да заобиколи колата, А трябва да навлезе в насрещтното, което автоматически му отнема предимството!
        The greatest of all scientific hobbies!

        Comment


        • #19
          Времето е сухо, така че и 2та автомобила могат да спрат. Сега казвате, който навлезе пръв - тогава и 2те коли дават яко газ, за да навлезат първи и БУМ => не може и 2те коли да дадат яко газ. Не може и 2те да спрат, трябва единия да спре и да пропусне другия. От четеното излиза, че А е този, който трябва да пропусне Б, но за съжаление в БГ всички сме тарикати и А дава яко газ, за да не си загуби ценните 10 секунди от деня.
          Сега 2ри въпрос, как да променим мисленото на А (90% от шофьорите)? Никой нищо не ми е казал или правил, просто сам съм се осъзнал, но 90% от хората не го могат това
          Last edited by soldier; d.m.y г., 14:29.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от soldier Покажи съобщение
            ........Никой нищо не ми е казал или правил, просто сам съм се осъзнал........
            Е тука е ключа от палатката! А как....зависи си от човека какво иска да възприеме. Ти например си успял да възприемеш правилната гледна точка. Обаче проблема е в онзи голям процент от хора, които не искат да го направят. И никой не може да ме убеди, че те просто са си такива. Ако са такива значи имат някакви психични отклонения. В противен случай всеки може да си промени възгледите стига да иска. Това се отнася за всичко. Не само за шофирането!
            The greatest of all scientific hobbies!

            Comment


            • #21
              Кола Б е с предимство, защото препятствието е на платното на кола А. Ако кола А вече е навлязла в стеснения участък ползва правилото, че първия навлезнал е с предимство. В случая категорично Б е с предимство.
              няма вече Алфи, няма вече тръпка...

              Comment


              • #22
                Преди да се правят заключения. Трябва да се проверят пътните знаци.

                Comment


                • #23
                  като гледам обстановката,логично е да си помисля,че щом има толкова автомобили паркирани в дясно,значи там е разрешено паркирането,аналогично за авт. отляво,че е паркирал неправилно:следователно авт. Б,си е с предимство.

                  ако всичко това се случва в БГ,работата е относителна,може да е забранено спирането и в двете посоки.и все пак авт. Б,пак ще е с предимство........ако е разрешено,пак Б,трабва да мине първи,защото вече е започнал изпреварването....
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #24
                    Ситуацията е реална, аз бях Б и изчаках, защото оня като ме видя и настъпи яко, за да мине преди мен. Аз едвам спрях.
                    Паркирането е разрешено и от 2те страни, но в конкретния момент ситуацията е както на рисунката.

                    Въпроса е морален. Оня дава яко газ, за да не се прецака и да мине 2ри, аз едвам спирам, за да не се ударим. Ако той просто беше намалил - аз щях да мина и той щеше да мине без да спира. А в моя случай аз спрях. Т.е. тук опираме до основното - защо трябва да прецакаш другия, за да изминеш една крачка по-бързо, вместо и двамата да изминете по една крачка еднакво и достатъчно бързо, без това да вреди на другия? Защо не правим мутуализъм, а правим паразитизъм? Това се отнася за всичко живота, най-вече в България.

                    Comment


                    • #25
                      Предполагах, че темата е по подобна случка.

                      Вечния стремеж да не се минем или да не настинем...

                      Май единствената оправия в такъв случай е Б да спре в средата на платното и да пуши 1 цигара докато А побеснява в собствен сос
                      Welcome to the real world

                      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                      Comment


                      • #26
                        така е,за жалост.първото нещо което се сещам при няква такава ситуация е следното.бях в германия и попаднахме с колега(тамушен) в задръстване на кръстовище.съответно тия с десен завой бяха с предимство пред тия с ляв.ние бяхме от тия с десен завой.колите бяха адски много.колегата тогава започна да ми обяснява,как ако минава по една кола от двата пътя,колко по-бързо ще се приключи със задръствването и той преплете пръсти и ми демонстрира зъбно зацепване.и наистина така и стана след като дойде ншия ред,той пропусна отсрешните .аз се обърнах да видя зад нас какво се получава,гледката беше невероятна,всеки пропускаше всеки,получи се наистина като зъбно зацепване на две колела...............а тука ше си строши колата само и само да е първи или да те прецака..........тъпанарщина........и най-лошото е че понякога има и пострадали,недай си боже жертви на такива идиотски маневри...........
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • #27
                          кола "Б"
                          Тоя от ляво е паркирал неправилно.
                          Паркиране на мпс в градски условия става от дясната страна на платното

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от jethro Покажи съобщение
                            кола "Б"
                            Тоя от ляво е паркирал неправилно.
                            Паркиране на мпс в градски условия става от дясната страна на платното
                            Ако си от гледната точка на А, кой е от дясната страна на платното?

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                              колегата тогава започна да ми обяснява,как ако минава по една кола от двата пътя,колко по-бързо ще се приключи със задръствването
                              Е аз това го разправям наред, ама никой не чува
                              Както казах - да не се минем...

                              ПП - Главните букви не хапят
                              Welcome to the real world

                              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщение
                                Не съм съгласен. Както казах вече при липса на маркировка пътя се разделя мислено от водачите. Като погледнем картинката и го разделим мислено очевидно там където е А може да има само 1 платно, а при Б платната или са 2 като едното е неправомерно превърнато в паркинг или има паркоместа и 1 платно. При всички положения Б се намира в платното си, а за да заобиколи колата, А трябва да навлезе в насрещтното, което автоматически му отнема предимството!
                                Това че има място да паркират коле не го прави 3 лентов път


                                Първоначално публикувано от soldier Покажи съобщение
                                Ситуацията е реална, аз бях Б и изчаках, защото оня като ме видя и настъпи яко, за да мине преди мен. Аз едвам спрях.
                                Паркирането е разрешено и от 2те страни, но в конкретния момент ситуацията е както на рисунката.

                                Въпроса е морален. Оня дава яко газ, за да не се прецака и да мине 2ри, аз едвам спирам, за да не се ударим. Ако той просто беше намалил - аз щях да мина и той щеше да мине без да спира. А в моя случай аз спрях. Т.е. тук опираме до основното - защо трябва да прецакаш другия, за да изминеш една крачка по-бързо, вместо и двамата да изминете по една крачка еднакво и достатъчно бързо, без това да вреди на другия? Защо не правим мутуализъм, а правим паразитизъм? Това се отнася за всичко живота, най-вече в България.
                                Тук вече е до манталитет и до светоусещане. В задръстване някой като си даде мигач, няма да го запуша ами ще пусна човека, защото не вярвам че една кола ще ме забави толкова. Кофти случка и добре че не е имало ПТП защото оня не е преценил правилно нещата. За това и като си отида на село дядо ми ме пита защо почти спирам като съм с предимство - ми то си е по навик от Сф като знам че другия може и да не знае че аз съм с предимство или да иска да се направи на хъзар...

                                Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                                Е аз това го разправям наред, ама никой не чува
                                Както казах - да не се минем...

                                ПП - Главните букви не хапят
                                Съгласен съм напълно.
                                sigpic
                                Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                                BMW 316 Compact '95

                                Comment

                                Working...
                                X