Известие

Collapse
No announcement yet.

Зимни и летни гуми

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
    Не са ми трън са ми в очите, но сигурно знаеш, че навремето камионите бяха оборудвани с вериги, караха си пясък в сандъче с лопата и др., дето ги знаеш по-добре от мен.В много теми за гумите е ставало въпрос, че няма зимни и летни гуми за камиони - имах впредвид тяхната ориентираност или шарката както се изразяваш ти.Шарката, износеността на гумите и другите атрибути които споменах и не на последно място, а може би на първо, опитността на шофьорите са фактори, за които сериозно трябва да помислят собствениците на фирмите, особено в зимни условия.

    Слушай сега една кратка история,може би ще разбереш къде е ключа за бараката.

    4 януари 2011,натоварил съм за Бремерхафен (Германия) от Кърджали,тръгвам от Пловдив в снеговалеж като слушайки от сутринта по радиото,нямало задръствания и проблеми.Магистралата нее почиствана,ясно си личат коловозите оставени от тежки камиони в дясната лента,ни сол ни пясък.Околовръстното на София в посока Калотина - трагедия.Карам посока ферибот - Видин по магистралата,вече положението почва да става страшно,няма коловози,кара се по утъпкан сняг.На Шел-а преди Ботевград - чудо,може би над 5 километрова опашка от камиони,на въпроса,защо,полицая ми отговаря че трябвало да чакаме да почистят.Става тъмно,патрулката минава и ни казва да останем на габарити,защото в тъмното някой можел да се блъсне в нас.Към 12 вечерта става ясно че няма да се тръгва до утре сутрин - пускам печката и лягам да спя.В 8 сутринта опашката е стигнала до първия тунел,никой не шава,освен леки коли.На въпроса до кога,полицайте само вдигат раменен - така им било наредено.

    Минава обяд,и по радиото съобщават че наистина имало проблем със снегопочистването и камионите били спрени ама само тия дето нямали вериги.....А ся де!!Отивам пак при патрулката,вече новата смяна ми казва,'' Ми да,още от вчера е било това нареждане,без вериги няма да се пускат камиони'' Добре де,аз вериги имам,никой не каза да ги слагам и да карам!!!?Връщам се,слагам веригите,пускам мигача и газ,през това време по станцията информирах всеки който ме слушаше,че може да карат само с вериги.Минах 10-ина километра и на Люти дол изненадаааа.......чист асфалт,спирам и свалям веригите,щто струват 800 лева и щото ако се скъсат ще направя беля на някоя кола/камион.Стигам до Мездра и изненада,никой не е чистил,ама понеже бях от първите камиони тръгнали,полицията ме спира и естествено ме отбива,неможело да карам!Ама аз имам вериги!!Голям праз,имало заповед да не се движат камиони!Добре де,ама нали аз тръгнах преди 30 минути от Ботевград и ето,веригите ми са в сандъка,още мокри.След 20 минутно чудене и вайкане (даже се опитаха и пари да си изпросят,че видиш ли,съм бил в нарушение!!) се натрупахме над 20 камиона,всички от опашката и работата отиваше на кавга.Тогава се стигна до консенсус да слагаме вериги и да продължаваме,все едно че щях да продължа в тоя лед без тях!!!И така до Видин,сваляй ги веригите,качвай ги,това зависеше от това дали е минал снегорин или не.След 7 часова борба за 180 километра минах в Ромънско,зад гърба си оставих почти половин метър сняг и загубено време за цял ден каране.А в Ромъния сняг на парцали,ама бре!!!!Тука чистят че и сол хвърлят!!!!И понеже загубих два дни в татрузене по тъпите ни пътища,пришпорих по "късото" демек прекия път,дето ужким не дават да караме с камионите по него,ама и там чудо....чистят бе!! ,с Романи и сол хвърлят на поразия!!Същото и в Унгария,Словакия и Чехия,само на Теплице не бяха чистили,ама там има знак,задължително с вериги на баира!!!!Ама направили една хубава широка отбивка където да спреш,да ги сложиш и да продължиш,че тя изчистена и опесъчена,че и пътна помощ седи и гледа дали се справяш,щото ако неможеш,идват и помагат.И те така,в Германия немогат да смогнат да чистят снегорините,в двете ленти с по 70 километра карат (щото иначе правят задръставния) и пак несмогват.Хвърлят и химикали,ама караш,щото чистят и никъде не те спират по за цяла нощ без да ти казват защо.И така отидох,разтовари,натоварих и айде за България,по пътя пак същото,че и по-лошо.Ама пустия му шваба ме пренасочва по други магистрали,щото някой немогат да смогнат да ги почистят,обаче така някак си културно,със знаци,полицайте ти говорят на английски и карта от къде да минеш и кои магистрали да избягваш.И се чувстваш едно такова готино,щото се държат с теб като с човек.По пътя пък бензиностанцийте и паркингите за камиони се пукат по шевовете,голям трафик,немогат да смогват.Обаче полицията пак е там и те оставя да спреш в аварийната лента или ти удрят печат на тахошайбата и те праща на следващата бензоностанция или Rastpatze.Ама те там си комуникират помежду си и някак си се чувстваш важен,щото швабата знае че камионите са кръвоносната система в една държава.И те така,този път през Австрия,Словакия и Унгария,сняг,сняг и пак сняг......ама гледай ти,снегорините са повече от колите и камионите и хвърлят едни такива като гранули и снега става на вода...бре,чудо!!!В Ромъния нямат гранули,хвърлят сол и пясък,снегорините им са бавни (щото са марка Роман) обаче пътя е чист,опесъчен и осолен,караш спокойно,бавно,ама спокойно и навсякъде знаци че веригите са забранени.И те така,на Калафат виждам Българско,по станцията още от Унгария питам насрещните как е в Българи и всички викат...страшно!!Слизам от ферибота.......и ми се повръща....каквото беше преди 10 дни,такова е и сега,ама още по-лошо,снега е станал на лед,а коловозите още по-дълбоки.Последва ново двудневно тутрене до Пловдив....


    И те така колеги,ако ще и вериги на резервната гума да сложа,ако ще и на ремеркато да почнат да изискват зимни гуми в България винаги ще бъде същата помия,ВИНАГИ!!!


    Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

    Comment


    • #47
      Мисля, че темата за зимните гуми се изчерпа.
      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
      sigpic

      Comment


      • #48
        Митето да прощава ако съм го засегнал нещо - за съжаление явно това са реалностите както ги описва в нашата мила Родина, но за мен все пак вина си имат и шофьорите в случая на Хемус.
        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
        sigpic

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
          Слушай сега една кратка история,може би ще разбереш къде е ключа за бараката.

          4 януари 2011,натоварил съм за Бремерхафен (Германия) от Кърджали,тръгвам от Пловдив в снеговалеж като слушайки от сутринта по радиото,нямало задръствания и проблеми.Магистралата нее почиствана,ясно си личат коловозите оставени от тежки камиони в дясната лента,ни сол ни пясък.Околовръстното на София в посока Калотина - трагедия.Карам посока ферибот - Видин по магистралата,вече положението почва да става страшно,няма коловози,кара се по утъпкан сняг.На Шел-а преди Ботевград - чудо,може би над 5 километрова опашка от камиони,на въпроса,защо,полицая ми отговаря че трябвало да чакаме да почистят.Става тъмно,патрулката минава и ни казва да останем на габарити,защото в тъмното някой можел да се блъсне в нас.Към 12 вечерта става ясно че няма да се тръгва до утре сутрин - пускам печката и лягам да спя.В 8 сутринта опашката е стигнала до първия тунел,никой не шава,освен леки коли.На въпроса до кога,полицайте само вдигат раменен - така им било наредено.

          Минава обяд,и по радиото съобщават че наистина имало проблем със снегопочистването и камионите били спрени ама само тия дето нямали вериги.....А ся де!!Отивам пак при патрулката,вече новата смяна ми казва,'' Ми да,още от вчера е било това нареждане,без вериги няма да се пускат камиони'' Добре де,аз вериги имам,никой не каза да ги слагам и да карам!!!?Връщам се,слагам веригите,пускам мигача и газ,през това време по станцията информирах всеки който ме слушаше,че може да карат само с вериги.Минах 10-ина километра и на Люти дол изненадаааа.......чист асфалт,спирам и свалям веригите,щто струват 800 лева и щото ако се скъсат ще направя беля на някоя кола/камион.Стигам до Мездра и изненада,никой не е чистил,ама понеже бях от първите камиони тръгнали,полицията ме спира и естествено ме отбива,неможело да карам!Ама аз имам вериги!!Голям праз,имало заповед да не се движат камиони!Добре де,ама нали аз тръгнах преди 30 минути от Ботевград и ето,веригите ми са в сандъка,още мокри.След 20 минутно чудене и вайкане (даже се опитаха и пари да си изпросят,че видиш ли,съм бил в нарушение!!) се натрупахме над 20 камиона,всички от опашката и работата отиваше на кавга.Тогава се стигна до консенсус да слагаме вериги и да продължаваме,все едно че щях да продължа в тоя лед без тях!!!И така до Видин,сваляй ги веригите,качвай ги,това зависеше от това дали е минал снегорин или не.След 7 часова борба за 180 километра минах в Ромънско,зад гърба си оставих почти половин метър сняг и загубено време за цял ден каране.А в Ромъния сняг на парцали,ама бре!!!!Тука чистят че и сол хвърлят!!!!И понеже загубих два дни в татрузене по тъпите ни пътища,пришпорих по "късото" демек прекия път,дето ужким не дават да караме с камионите по него,ама и там чудо....чистят бе!! ,с Романи и сол хвърлят на поразия!!Същото и в Унгария,Словакия и Чехия,само на Теплице не бяха чистили,ама там има знак,задължително с вериги на баира!!!!Ама направили една хубава широка отбивка където да спреш,да ги сложиш и да продължиш,че тя изчистена и опесъчена,че и пътна помощ седи и гледа дали се справяш,щото ако неможеш,идват и помагат.И те така,в Германия немогат да смогнат да чистят снегорините,в двете ленти с по 70 километра карат (щото иначе правят задръставния) и пак несмогват.Хвърлят и химикали,ама караш,щото чистят и никъде не те спират по за цяла нощ без да ти казват защо.И така отидох,разтовари,натоварих и айде за България,по пътя пак същото,че и по-лошо.Ама пустия му шваба ме пренасочва по други магистрали,щото някой немогат да смогнат да ги почистят,обаче така някак си културно,със знаци,полицайте ти говорят на английски и карта от къде да минеш и кои магистрали да избягваш.И се чувстваш едно такова готино,щото се държат с теб като с човек.По пътя пък бензиностанцийте и паркингите за камиони се пукат по шевовете,голям трафик,немогат да смогват.Обаче полицията пак е там и те оставя да спреш в аварийната лента или ти удрят печат на тахошайбата и те праща на следващата бензоностанция или Rastpatze.Ама те там си комуникират помежду си и някак си се чувстваш важен,щото швабата знае че камионите са кръвоносната система в една държава.И те така,този път през Австрия,Словакия и Унгария,сняг,сняг и пак сняг......ама гледай ти,снегорините са повече от колите и камионите и хвърлят едни такива като гранули и снега става на вода...бре,чудо!!!В Ромъния нямат гранули,хвърлят сол и пясък,снегорините им са бавни (щото са марка Роман) обаче пътя е чист,опесъчен и осолен,караш спокойно,бавно,ама спокойно и навсякъде знаци че веригите са забранени.И те така,на Калафат виждам Българско,по станцията още от Унгария питам насрещните как е в Българи и всички викат...страшно!!Слизам от ферибота.......и ми се повръща....каквото беше преди 10 дни,такова е и сега,ама още по-лошо,снега е станал на лед,а коловозите още по-дълбоки.Последва ново двудневно тутрене до Пловдив....


          И те така колеги,ако ще и вериги на резервната гума да сложа,ако ще и на ремеркато да почнат да изискват зимни гуми в България винаги ще бъде същата помия,ВИНАГИ!!!
          абе човеко, що не го пратиш това на мейлите на някои медии-по твой избор.
          все някой ще го забележи и ще стигне до мн хора?
          тука само си мрънкаме а истината от първо лице няма кой да я каже.

          пробай, все някога ще има ефект и ще те гледат и в бг като бял човек.

          п.п.
          за всички мои "стълкновения" с държавната машина (и частници) пиша до всички възможни места.
          ще се изненеадаш какъв страхотен ефект има. системата работи, ама трябва да ги юркаш.
          sigpic156 SW 2001 бивша.

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
            Митето да прощава ако съм го засегнал нещо - за съжаление явно това са реалностите както ги описва в нашата мила Родина, но за мен все пак вина си имат и шофьорите в случая на Хемус.

            Аз на никой немога да се сърдя,не си ме обидил.Във всяко стадо има мърша,дали ще си камионджия,рейсаджия,маршруткаджия.....обикновен човек с леката си кола,винаги има мърша.И на вън има мърша и корупция,че дори в Германия съм попадал на корумпиран митнически служител преди години когато имаше още митници.Ама там чистят,разбирате ли?!Чистят,ето ромънците,снегорините им са тяхно производство (Роман) бавни,тромави,пътищата им са плачевни,дупки,дупки,дупки и след дупките...коловози.Ама чистят бе хора.Като има дупки,караш бавно,ама на сняг и бавно да караш,а си се мъцнал а си се врътнал.

            Аз си го тълкувам така станалото; Невъзможно е четири камиона да запушат цялата магистрала ако ще и метър сняг да има.А те е невъзможно да закъсат ако е било почистено,а то не е.От където следва и скалъпеното извинение за задръставането.Че каква е тази снегопочистваща фирма,която неможе да дръпне един камион и да освободи лентата бе?!!Те с ГАЗ-ки ли са чистили?!Защо никой репортер не взе интервю от някой от "рецидивистите"?Явно се усетиха че оправданието им издиша и побързаха да уволнят някой и друг шеф.Защо аджеба някой журналист не каже истината в ефир,зимни гуми за камиони - НЯМА!Точно,кратко и ясно!Какво стана с акцията на "АИ" автомобилна инспекция,бившите "ДАИ"?Нали 3 месеца имаше акция светлини и зимни гуми (3 месеца се плюнчиха с това "зимните гуми на камионите над 3.5 тона ще бъдат проверявани" а то дефакто такива няма) Тогава какво са проверявали?!?! М? НИЩО!!!Това си беше една чисто и просто "награда" за органите на "АИ" за набиране на коледни и новогодишни средства.


            И сега да завършим с една "новина".Имам роднина който работи в гаража на НСО,като шофьор и ей така,съвсем случайно преди малко с него от приказка на приказка,научих че "власт имащите" са си закупили джипове.Като за пример;Тойота Ленд Крузър 4.0 бензин,гори на ден бензин колкото месечната пенсия на баба и дядо пенсионери.
            Учудващо как за тази "новина" нищо не се чу,други години чак по новините в 8 ги даваха.А сега нъцки!Може би по време на криза това са несъществени новини,или откриването на нова магистрала е по-важно.Или просто неискат да дразнят хората и по всякакви начини се опитват ни отклоняват вниманието с всевъзможни бози.

            Като тази за тираджийте-терористи

            Абе,я да ви питам аз тука,дали мога да се откажа от българското си гражданство?Има ли начин да се откажа от това си "право/задължение"?


            Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

            Comment


            • #51
              Митаче, не се изживявай и ти като многострадалната Геновева - докато чакаш да се пропусне колоната си запалваш парното и лягаш, а има хората в леките коли зъзнат от студ полулегнали, с изкривени кокали, изцеждайки последните си капки висококачествено гориво за да се стоплят.
              Като сме започнали да си говорим за камионджиите, защото за гумите не е интересно - а, бе какви са тези скорости от рода на 120 на празни 20-тонни возила.
              Баси галфоните са тези - как се спират тези маси с такава скорост.
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
              sigpic

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                Митаче, не се изживявай и ти като многострадалната Геновева - докато чакаш да се пропусне колоната си запалваш парното и лягаш, а има хората в леките коли зъзнат от студ полулегнали, с изкривени кокали, изцеждайки последните си капки висококачествено гориво за да се стоплят.
                Като сме започнали да си говорим за камионджиите, защото за гумите не е интересно - а, бе какви са тези скорости от рода на 120 на празни 20-тонни возила.
                Баси галфоните са тези - как се спират тези маси с такава скорост.
                Виж сега,аз съм последния човек който ще се опитва да получи нещо от вашето състрадание.Достатъчно несгоди в живота и по пътищата съм видял,за да се изживявам по някакъв начин.
                Немога да си запаля печката и да легна,защото имам тахографска шайба която ми "драска" работно време имам и график който трябва да спазя,имам резервирани билети за ферибот,имам срок-доставка...Изобщо имам толкова неща които трябва да спазвам и толкова път да мина (на ден максимума който мога да измина при перфектно работно време е 700-750км) че последното за което се сещам по време на задръстване по пътя,е да отбия и да легна да поспя.12 000кубиков дизелов двигател,гори от 1.7-до 2.5 литра на час на обороти,при цена на дизела от 2.60 на литър.Айде сега някой да засече колко гори един автомобилен двигател на място!


                А по въпроса за скоростите,абе какви са тези камикадзета с коли по 300+ конски сили,който фучат по магистралата с 250+км/ч?

                Ами всяка страна си измисля някакъв закон (целта му е събиране на пари от глоби,замаскирано с "розови" обяснения как това се прави за благото и безопасноста на обществото).До преди няколко години,нямахме скоростоограничители,тахографи.Сега има,щото сме в ЕС.За справка,ограничение за камиони в САЩ за скорост,няма.Това важи за Австралия,Канада,Южна Америка....за тези знам.И си карат с колкото си щът и нямат тахошайби и спират когато си искат.А пък те там сигурно се трепят като мухи? М? (едва ли)

                А как спират ли,ами спират,пълни празни,все спират.Имаме си ретардери,интардери,VEB,телми,моторни спирачки.....все автономни системи - дискови спирачки,двойно вентилирани с водно охлаждане.....Времето на Шкода Мадара,Камаз,Зил,Ифа и компания,безвъзвратно останаха в историята,отнасяйки със себе си "страховете" за неспиращите засилени камиони,фучащи със 120


                Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
                  Виж сега,аз съм последния човек който ще се опитва да получи нещо от вашето състрадание.Достатъчно несгоди в живота и по пътищата съм видял,за да се изживявам по някакъв начин.
                  Немога да си запаля печката и да легна,защото имам тахографска шайба която ми "драска" работно време имам и график който трябва да спазя,имам резервирани билети за ферибот,имам срок-доставка...Изобщо имам толкова неща които трябва да спазвам и толкова път да мина (на ден максимума който мога да измина при перфектно работно време е 700-750км) че последното за което се сещам по време на задръстване по пътя,е да отбия и да легна да поспя.12 000кубиков дизелов двигател,гори от 1.7-до 2.5 литра на час на обороти,при цена на дизела от 2.60 на литър.Айде сега някой да засече колко гори един автомобилен двигател на място!


                  А по въпроса за скоростите,абе какви са тези камикадзета с коли по 300+ конски сили,който фучат по магистралата с 250+км/ч?

                  Ами всяка страна си измисля някакъв закон (целта му е събиране на пари от глоби,замаскирано с "розови" обяснения как това се прави за благото и безопасноста на обществото).До преди няколко години,нямахме скоростоограничители,тахографи.Сега има,щото сме в ЕС.За справка,ограничение за камиони в САЩ за скорост,няма.Това важи за Австралия,Канада,Южна Америка....за тези знам.И си карат с колкото си щът и нямат тахошайби и спират когато си искат.А пък те там сигурно се трепят като мухи? М? (едва ли)

                  А как спират ли,ами спират,пълни празни,все спират.Имаме си ретардери,интардери,VEB,телми,моторни спирачки.....все автономни системи - дискови спирачки,двойно вентилирани с водно охлаждане.....Времето на Шкода Мадара,Камаз,Зил,Ифа и компания,безвъзвратно останаха в историята,отнасяйки със себе си "страховете" за неспиращите засилени камиони,фучащи със 120
                  Зиловете си бяха много бързи машини - давали са ми да карам за майтап от самосвалчетата и много се ускоряваха, но и камион на бензин си е нещо което не се среща често.
                  Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                  Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                  Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
                    Виж сега,аз съм последния човек който ще се опитва да получи нещо от вашето състрадание.Достатъчно несгоди в живота и по пътищата съм видял,за да се изживявам по някакъв начин.
                    Немога да си запаля печката и да легна,защото имам тахографска шайба която ми "драска" работно време имам и график който трябва да спазя,имам резервирани билети за ферибот,имам срок-доставка...Изобщо имам толкова неща които трябва да спазвам и толкова път да мина (на ден максимума който мога да измина при перфектно работно време е 700-750км) че последното за което се сещам по време на задръстване по пътя,е да отбия и да легна да поспя.12 000кубиков дизелов двигател,гори от 1.7-до 2.5 литра на час на обороти,при цена на дизела от 2.60 на литър.Айде сега някой да засече колко гори един автомобилен двигател на място!


                    А по въпроса за скоростите,абе какви са тези камикадзета с коли по 300+ конски сили,който фучат по магистралата с 250+км/ч?

                    Ами всяка страна си измисля някакъв закон (целта му е събиране на пари от глоби,замаскирано с "розови" обяснения как това се прави за благото и безопасноста на обществото).До преди няколко години,нямахме скоростоограничители,тахографи.Сега има,щото сме в ЕС.За справка,ограничение за камиони в САЩ за скорост,няма.Това важи за Австралия,Канада,Южна Америка....за тези знам.И си карат с колкото си щът и нямат тахошайби и спират когато си искат.А пък те там сигурно се трепят като мухи? М? (едва ли)

                    А как спират ли,ами спират,пълни празни,все спират.Имаме си ретардери,интардери,VEB,телми,моторни спирачки.....все автономни системи - дискови спирачки,двойно вентилирани с водно охлаждане.....Времето на Шкода Мадара,Камаз,Зил,Ифа и компания,безвъзвратно останаха в историята,отнасяйки със себе си "страховете" за неспиращите засилени камиони,фучащи със 120
                    няма смисъл да се ядосваш и да обясняваш. който има глава и мисли - разбира. другите,както виждаш го карат на празни приказки и хейтърство и това им стига да се чувстват добре.
                    точка

                    Comment


                    • #55
                      Правя го единствено с цел да се разбере че живота в камиона е толкова труден,че болшинството си нямат и идея за какво иде реч.Само че на мен ми харесва,обичам да е трудно,обичам да пътувам.Човека е човек,когато е на път
                      От години се опитвам да обясня по всякакъв начин за зимните гуми,че такива няма!А тия които ги има,са изцяло специализирани и неприложими по обществените пътища.


                      Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                        Това, че не се срещат у нас зимни гуми за тирове, не пречи с тази тема да предизвикаме тяхното използване у нас.
                        Интересно ми е в Скандинавските страни, Аляска и Сибир дали камионите карат с всесезонни гуми
                        Има едно предаване по дискавъри, мисля че шофьори на леда, или ледени шофьори се казваше.Виж какви камиони с какви гуми и при какви условия карат.А и две мацки има дето карат.Всъщност поста ми не е до тебе, но мисля че предаването е по темата, за гумите, зимната обстановка и поведението на водача в тези условия.В далечния север на Канада.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                          Има едно предаване по дискавъри, мисля че шофьори на леда, или ледени шофьори се казваше.Виж какви камиони с какви гуми и при какви условия карат.А и две мацки има дето карат.Всъщност поста ми не е до тебе, но мисля че предаването е по темата, за гумите, зимната обстановка и поведението на водача в тези условия.В далечния север на Канада.

                          Да де,ама вижте при какви условия се ползват гуми със шипове и вериги.А и там невиждам и коли да се мушат между камионите с летните си гуми Гледам го това предаване чат-пат,ама всичко е само заради шоуто.

                          Истината е една,с няколко подтекста;
                          Нямаме пътища които да поемат днешния трафик,дупките са повече от пътя,снега винаги ни изненадва,независимо че вали на 20 декември
                          И най-важното,винаги се опитваме да се обвиняваме един друг,а вината е в тези които ни прибират парите от данъци и винетки,същите тези които се бършат ръцете с който им е под ръка.


                          Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                            Има едно предаване по дискавъри, мисля че шофьори на леда, или ледени шофьори се казваше.Виж какви камиони с какви гуми и при какви условия карат.А и две мацки има дето карат.Всъщност поста ми не е до тебе, но мисля че предаването е по темата, за гумите, зимната обстановка и поведението на водача в тези условия.В далечния север на Канада.
                            Имам си една една игричка - 18 WoS Extreme Trucker 2.
                            Карам си отвреме-навреме различни камиони в различни краища на света, при различни условия.
                            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              На повечето камионски гуми, монтирани на задвижващият мост, аз пък срещам означението M+S. Обикновено това значи сняг и кал.
                              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                              Lancia Kappa JTD '98 -

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                                На повечето камионски гуми, монтирани на задвижващият мост, аз пък срещам означението M+S. Обикновено това значи сняг и кал.
                                Ака карат с тези гуми и през лятото - не стават за нищо.
                                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X