Известие

Collapse
No announcement yet.

Затягане на ГТП през 2012?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Да поясня . Може би не се изразих правилно .
    Не става дума за големия талон за регистрация на автомобила .
    А за по-голямата част от талона който се получава когато се минава техническия преглед .
    Нали е от две части и на двете има холограмен стикер .
    Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
    Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
    Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

    Comment


    • #77
      Не е задължително, но е пожелателно.Аз съм го хакнал в сенника, щото можело и да го поискат.Абе и аз не разбрах точно, ама съм го пъхнал там и толкоз.Наври го някъде и не им давай повод да се заяждат.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от Sunny Покажи съобщение
        Да поясня . Може би не се изразих правилно .
        Не става дума за големия талон за регистрация на автомобила .
        А за по-голямата част от талона който се получава когато се минава техническия преглед .
        Нали е от две части и на двете има холограмен стикер .
        ....
        Last edited by dilian alfa gtv; d.m.y г., 18:49.
        Alfa romeo GTVex
        Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
        Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
        Аudi A3 1.8 20V 02"

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от dilian alfa gtv Покажи съобщение
          Принципно тва и аз не мога да ти кажа,защото по наредбата коята работим не пише какво трябва носиш на пътя и какво не,за това може да ти отговори някой от Кат.Ние издаваме и двете части 1 и 2 а на пътя могат да решат да проверят и 3-та която не съществува нали се сещаш....затова аз казвам на клиентите да си носят по -възмажност и двете.
          Благодаря ти .
          То и познати катаджии които питах ми казаха същото
          Бутнал съм го и него в папката с документите , пък те да си искат каквото искат .
          Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
          Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
          Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

          Comment


          • #80
            Абе доколкото разбрах е нещо като епикриза на прегледа и ако стане ПТП или се усъмнят че си минал редовно преглед, да им го навреш в очите.Един лист е слагайте го някъде в колата да ти е мирна главата.Макар че ако искат да се заядът най лесно е да ти поискат пожарогасителя и ако нямаш валиден стикер на него - гориш май 150 кинта.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от Sunny Покажи съобщение
              Благодаря ти .
              То и познати катаджии които питах ми казаха същото
              Бутнал съм го и него в папката с документите , пък те да си искат каквото искат .
              Точно така,аз голямата част съм е наврял пък отзад в подлакътника и си стои там,ако някой реши да чете и нея.
              Alfa romeo GTVex
              Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
              Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
              Аudi A3 1.8 20V 02"

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                Абе доколкото разбрах е нещо като епикриза на прегледа и ако стане ПТП или се усъмнят че си минал редовно преглед, да им го навреш в очите.Един лист е слагайте го някъде в колата да ти е мирна главата.Макар че ако искат да се заядът най лесно е да ти поискат пожарогасителя и ако нямаш валиден стикер на него - гориш май 150 кинта.
                За пожарогасителя е ясна схемата - там искат ежегоден преглед от оторизиран сервиз .
                5,50лв проверка и заверка - на фона на цените на останалите документи са нищо .
                На ул.Подвис го носих и него преди седмица - 2 часа работа .
                В Добрич ми искаха и резервна гума - пратих го да си я търси под колата (Дачия) така ,че не се учудвам какво може да искат на пътя вече .
                Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                Comment


                • #83
                  Мое им изкарам нож, брадва, войнишка лопатка,два вида паста за полиране, спрей боя, спрей лак, спрей за джанти,тоалетна хартия, руло домакинска хартия, хавлия за плаж,шише вода,резервни крушки, резервни чистачки, спирачна течност, антифриз, течност за чистачки,селения за доливане, тутела за скоростната кутия, ръкавици маслоустойчиви,мултицет, кабели за даване на ток, гума и инструменти,въже за теглене с червен парцал, парцала може да се скъса на две ако искат,компресор за помпене, манометър, фенерче, соларно зарядно, мокри и сухи кърпички,аптечка, пожарогасител, употребяван презерватив, мое го надуе да се увери в годността му - второ лято го ползвам.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от Sunny Покажи съобщение
                    За пожарогасителя е ясна схемата - там искат ежегоден преглед от оторизиран сервиз .
                    5,50лв проверка и заверка - на фона на цените на останалите документи са нищо .
                    На ул.Подвис го носих и него преди седмица - 2 часа работа .
                    В Добрич ми искаха и резервна гума - пратих го да си я търси под колата (Дачия) така ,че не се учудвам какво може да искат на пътя вече .
                    големия талон от прегледа и на мен ми казаха да го нося тъй като само там е записано че автомобила е с АГУ. държа го в жабката при полицата за ГО /която също трябвало да се носи/.
                    пожарогасителя - всяка година на преглед вече отделно от ГТП. тоест където са специализирани в тези прегледи. освен това в зависимост от гасителното вещество, пожарогасителя се източвал и презареждал наново на 2 или 5 години. зареждането е ~10лв. моя беше тип АБЦ и казаха че се презарежда на 2 години. купих си нов тип БЦ за 20лв който се презареждал на 5 години. стария си го пазя.
                    точка

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      големия талон от прегледа и на мен ми казаха да го нося тъй като само там е записано че автомобила е с АГУ.
                      Това не може да е причина, защото ако автомобила е на газ трябва да се смени талона за регистрация.
                      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                        големия талон от прегледа и на мен ми казаха да го нося тъй като само там е записано че автомобила е с АГУ. държа го в жабката при полицата за ГО /която също трябвало да се носи/.
                        пожарогасителя - всяка година на преглед вече отделно от ГТП. тоест където са специализирани в тези прегледи. освен това в зависимост от гасителното вещество, пожарогасителя се източвал и презареждал наново на 2 или 5 години. зареждането е ~10лв. моя беше тип АБЦ и казаха че се презарежда на 2 години. купих си нов тип БЦ за 20лв който се презареждал на 5 години. стария си го пазя.
                        С тия пожарогасители ме хвърлихте в размисли. Аз си возя едно флаконче, колкото Raid против хлебарки и с него мога да си загася само цигарата.
                        Не са ми правили проблем на прегледи заради него, но от горчив опит знам, че пожарогасителят е нещо много важно. Та ще трябва да се сдобия с някакъв по-сериозен.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                          Това не може да е причина, защото ако автомобила е на газ трябва да се смени талона за регистрация.
                          тази информация не е потвърдена още и на никого не му е ясно какво ще става. лично аз ще се въздържа поне за сега да дам 20лв на кат и още 5 на банката щото са готини.
                          на ГТП нищо не са ми казвали за големия талон. предупредиха ме да си нося големия отрязък от прегледа щото там е записано със забележка че колата е с агу.
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          С тия пожарогасители ме хвърлихте в размисли. Аз си возя едно флаконче, колкото Raid против хлебарки и с него мога да си загася само цигарата.
                          Не са ми правили проблем на прегледи заради него, но от горчив опит знам, че пожарогасителят е нещо много важно. Та ще трябва да се сдобия с някакъв по-сериозен.
                          моя по случайност го погледнаха и видяха че от няколко години не е минавал преглед. във фирмата за пожарогасители ме зарадваха че е за пълнене. купих си нов български "торнадо", той пък се оказа мейд ин чайна ебаси. но поне върви със стойка.
                          тоя дезодорант го захвърляй някъде. поне няма да си мислиш че имаш пожарогасител. смешка за отбиване на номера са.
                          точка

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                            тази информация не е потвърдена още и на никого не му е ясно какво ще става. лично аз ще се въздържа поне за сега да дам 20лв на кат и още 5 на банката щото са готини.
                            на ГТП нищо не са ми казвали за големия талон. предупредиха ме да си нося големия отрязък от прегледа щото там е записано със забележка че колата е с агу.

                            Какво значи не е потвърдена след като новата наредба е влезнала в сила?!


                            НАРЕДБА № Н-3 ОТ 18 ФЕВРУАРИ 2013 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ В КОНСТРУКЦИЯТА НА РЕГИСТРИРАНИТЕ ПЪТНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА И ИНДИВИДУАЛНО ОДОБРЯВАНЕ НА ПЪТНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА, РЕГИСТРИРАНИ ИЗВЪН ДЪРЖАВИТЕ - ЧЛЕНКИ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ, ИЛИ ДРУГА ДЪРЖАВА - СТРАНА ПО СПОРАЗУМЕНИЕТО ЗА ЕВРОПЕЙСКОТО ИКОНОМИЧЕСКО ПРОСТРАНСТВО
                            В сила от 01.03.2013 г. Издадена от Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията


                            Обн. ДВ. бр.21 от 1 Март 2013г.

                            Глава първа.
                            ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ


                            Чл. 1. С тази наредба се определят:
                            1. условията и редът за:
                            а) изменение в конструкцията на регистрираните пътни превозни средства (ППС) от категории M, N, O, G и L съгласно чл. 149, ал. 1 от Закона за движението по пътищата;
                            б) индивидуално одобряване на ППС, регистрирани извън държавите - членки на Европейския съюз (ЕС), друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (ЕИП), или Конфедерация Швейцария;
                            2. техническите изисквания към:
                            а) пътните превозни средства с изменение в конструкцията;
                            б) пътните превозни средства за извършване на индивидуално одобряване по т. 1, буква "б".

                            Чл. 2. (1) Наредбата не се прилага за изменение в конструкцията на ППС, които са:
                            1. нови;
                            2. регистрирани съгласно Закона за регистрация и контрол на земеделската и горската техника;
                            3. проектирани и произведени за използване от въоръжените сили, службите за гражданска защита, пожарна и аварийна безопасност и за службите, отговорни за осигуряване на обществения ред;
                            4. проектирани и произведени за използване предимно за състезания;
                            5. проектирани и произведени за конвоиране на обвиняеми, подсъдими, на лица с постановена мярка за неотклонение задържане под стража или на лица, изтърпяващи наказание лишаване от свобода.
                            (2) Наредбата не се прилага за индивидуално одобряване на ППС, регистрирани извън държавите - членки на ЕС, друга държава - страна по Споразумението за ЕИП, или Конфедерация Швейцария, които са:
                            1. проектирани и произведени за използване от въоръжените сили, службите за гражданска защита, пожарна и аварийна безопасност и за службите, отговорни за осигуряване на обществения ред;
                            2. проектирани и предназначени за използване на строителни обекти или в кариери, пристанищни терминали или летища;
                            3. проектирани и произведени за използване предимно за състезания;
                            4. проектирани и произведени за конвоиране на обвиняеми, подсъдими, на лица с постановена мярка за неотклонение задържане под стража или на лица, изтърпяващи наказание лишаване от свобода.

                            Глава втора.
                            ИЗМЕНЕНИЕ В КОНСТРУКЦИЯТА НА РЕГИСТРИРАНИТЕ ПЪТНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА


                            Раздел I.
                            Общи разпоредби

                            Чл. 3. (1) Изменение в конструкцията на ППС е:
                            1. всяка процедура по промяна в техническите данни на ППС, посочени в свидетелството му за регистрация или в конструктивни или технически характеристики на ППС, които са заложени от производителя по време на неговото производство или които са били одобрени по реда на наредбата;
                            2. добавянето на системи, компоненти, отделни технически възли и оборудване.

                            (2) Не е изменение в конструкцията на ППС:
                            1. промяната на цвета му;
                            2. смяната на двигателя му с двигател от същия тип, марка, модел и код - когато има и неизменено окачване.


                            Чл. 4
                            . (1) При изменение в конструкцията на ППС се използват системи, компоненти и отделни технически възли, които са от одобрен тип.
                            (2) Изискването по ал. 1 се отнася за системи, компоненти и отделни технически възли, при производството на които са били в сила изисквания за одобрение на типа.
                            (3) Съответствието с изискването за одобрен тип системи, компоненти и отделни технически възли се удостоверява с маркировка за одобрение на типа съгласно чл. 138, ал. 8 от Закона за движението по пътищата.

                            Чл. 5. Технически допустимата максимална маса и технически допустимото максимално натоварване на ос на ППС с изменение в конструкцията не трябва да превишават тези преди изменението в конструкцията на ППС.

                            Чл. 6. (1) При изменение в конструкцията на ППС, което води до промяна на категорията му от категория М в категория N, трябва да бъдат изпълнени следните изисквания:
                            1. отделението, в което са разположени местата за сядане, да е напълно отделено от товарното пространство или да е снабдено с обезопасяващи устройства, проектирани да предпазват водача и пътниците от преместването на товара в движение, включително при рязко спиране или завиване;
                            2. устройствата за обезопасяване (закрепване) на товара, както и устройствата за преграждане, предназначени за превозни средства с маса до 7500 kg, да са изпълнени и монтирани в съответствие с изискванията на раздели 3 и 4 от стандарт ISO 27956:2009 "Пътни превозни средства - обезопасяване на товара в лекотоварни автомобили - изисквания и методи за изпитване";
                            3. броят на местата за сядане без мястото на водача не трябва да надвишава:
                            а) за превозни средства от категория N1 - 6;
                            б) за превозни средства от категории N1 и N1 - 8;
                            4. изразеният в килограми капацитет за превоз на товари на ППС да е по-голям или равен на техния капацитет за превоз на пътници; за тази цел трябва да бъдат изпълнени следните изисквания:
                            а) когато N = 0:
                            P - M


                            Ето я отразена и в медиите http://www.dariknews.bg/view_article...cle_id=1168452
                            Last edited by BLUE1; d.m.y г., 17:15.
                            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                            Comment


                            • #89
                              знам го това, дори има тема тук някъде. тази наредба уж е влязла в сила от март месец. аз минах ГТП няколко месеца след това и нищо не ми бе казано.
                              относно наредбата, някои положения не са отразени
                              -какво става с автомобилите в заварено положение
                              -какво става с автомобилите произведени или внесени с АГУ
                              -как кат ще ме глоби след като големия талон си стои в къщи и го показвам единствено на гтп.а сигурно има още автомобили с хартиените талони .
                              -крайно противоречивите изказвания на катаджиите

                              то е ясно, че пак тупаме брашнения чувал. ама какво ми пречи да си махна лепенката и веднъж в годината да свалям бутилката от багажника.
                              точка

                              Comment


                              • #90
                                Когато си регистрирах колата, тя беше с газова уредба.
                                Това никъде не бе отразено по документите.

                                Сега излиза, че държавата ми е издала документ с невярно съдържание и сега иска тази грешка да я коригирам за своя сметка.

                                Това правилно ли е?

                                А аз мисля, че е правилно да ме потърсят в удобно за мен време и място, за да ми връчат поправения документ и да ми поднесат извинения за създаденото ми неудобство.


                                Аман от институционални измекярщини!


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X