Известие

Collapse
No announcement yet.

Конституционният съд РЕШИ:

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
    Аз дори се радвам, че има дупки по-пътищата, защото това е естествен ограничител на скоростта в известен смисъл.
    Разбира се, аз също съм във възторг от дупките по пътищата, да го духат германците например, с тия хубави и обширни пътища, дето са предпоставка за бясно шофиране, катастрофи, жертви и прочее....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Разбира се, аз също съм във възторг от дупките по пътищата, да го духат германците например, с тия хубави и обширни пътища, дето са предпоставка за бясно шофиране, катастрофи, жертви и прочее....
      Никога не си позволявай да ни сравняваш с немци, фламандци, финландци и т.н. Ние никога няма да бъдем като тях, НИКОГА, това е невъзможно..
      Сравнявай ни с валонци, испанци, италианци и т.н. Нека бъдем обективни.

      ---------- Post added at 17:12 ---------- Previous post was at 17:10 ----------

      Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
      Лошият път хич въобще и изобщо няма как да оправдае ненормалното каране, защото на лошия път няма как да има такова.
      В този смисъл, предлагам за да ограничим нарушенията на ЗДП да оставим асфалтът да се грижи за скоростта и правилата - с годините - скоростта все повече ще пада, нарушенията свързани с изпреварвания и несъобразена скорост - също.

      Законът е мислен с оглед на най-тъпите представители на обществото от "водачи". Слага ниската летва, защото няма как да дефиренцира умните от тъпите, умелите от неумелите, тъпите гъски с червило и джи-е-сем в ръката от опитния внимателен шофьор. Поради което дискриминира по-умните и оправни шофьори, които от своя страна леко повдигат летвата и там ги чака господин 20 лева. Системата е вечна и симбиозна, така че няма смисъл да се спори освен на чаша ракия и салата за да минава весело времето...
      Точно така, повечето ограничения са сложени изхождайки от позицията, че там ще кара най-слабият шофьор, най-неподготвеният, най-начинаещият.
      "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
      К.М.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
        Лошият път хич въобще и изобщо няма как да оправдае ненормалното каране, защото на лошия път няма как да има такова.
        В този смисъл, предлагам за да ограничим нарушенията на ЗДП да оставим асфалтът да се грижи за скоростта и правилата - с годините - скоростта все повече ще пада, нарушенията свързани с изпреварвания и несъобразена скорост - също.

        Законът е мислен с оглед на най-тъпите представители на обществото от "водачи". Слага ниската летва, защото няма как да дефиренцира умните от тъпите, умелите от неумелите, тъпите гъски с червило и джи-е-сем в ръката от опитния внимателен шофьор. Поради което дискриминира по-умните и оправни шофьори, които от своя страна леко повдигат летвата и там ги чака господин 20 лева. Системата е вечна и симбиозна, така че няма смисъл да се спори освен на чаша ракия и салата за да минава весело времето...
        Значи всеки с 20-ка назад е умел карач, а този дето не са го глобили е ламе ?

        Comment


        • #34
          На държавните органи работата и е да има изрядни пътища като настилка, включително пътни знаци и маркировка съобразени с най-неблагоприятните случаи станали на конкретното място, инфраструктура около тях, да има закони и тяхното прилагане, а всеки си преценява как да кара, какво да плаща и изобщо какъв да бъде.
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
          sigpic

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
            . Системата е вечна и симбиозна, така че няма смисъл да се спори освен на чаша ракия и салата за да минава весело времето...
            Ето, че още на втората страница, такава важна тема пак я обърнахме на пукница!

            Иначе отдавна това трябваше да стане.
            Изобщо системата с глобите у нас си е чисто мутренска система.
            Не знам тия, дето гласуват законите, наясно ли са, че някъде в началото на миналия век, след обилни кръвопролития и жертви и от двете страни, капитала решава, че е по-полезно да поотпусне малко нещата и от тогава са всички тия придобивки, които те отмениха с няколко акта.
            Подобно е и положението с необжалваемите актове.
            Това изобщо не е дребна работа и не виждам защо някои го омаловажават.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Ето, че още на втората страница, такава важна тема пак я обърнахме на пукница!

              Иначе отдавна това трябваше да стане.
              Изобщо системата с глобите у нас си е чисто мутренска система.
              Не знам тия, дето гласуват законите, наясно ли са, че някъде в началото на миналия век, след обилни кръвопролития и жертви и от двете страни, капитала решава, че е по-полезно да поотпусне малко нещата и от тогава са всички тия придобивки, които те отмениха с няколко акта.
              Подобно е и положението с необжалваемите актове.
              Това изобщо не е дребна работа и не виждам защо някои го омаловажават.
              Тъй като самите управляващи усещат отвреме-навреме, че самите те не са изрядни, се опитват да поотпуснат понякога примката, но проблемите си остават и от двете страни на барикадата, макар, че не би трябвало изобщо да има барикада, но това може би е една утопия.
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
              sigpic

              Comment


              • #37
                Колко пъти ще го пиша, че държавата е затова да се грижи за свойте граждани, няма изряден шофьор, но това не значи, че трябва всички да сме глобени, има рамки в който трябва да влезем и да се спазват правилата, а когато човек е виновен да си поемаш последствията.

                Жалко, че не се прави нищо в насока превенция, не всичко е глоба и пари, когато те спре учтив катаджия, и при нарушение те пусне няма ли да се почувстваш добре, даже ще внимаваш повече. Ако си простак или си караш по принцип така рано или късно ще останеш без точки и книжка, като таксиметровия шофьор с 50 нарушения, 1 кражба и 1 побой и този човек кара такси, може би и без разрешително...

                Тази система по-бързо да стане електронна или ако е вече такава да работи както трябва и хората като него да си понесат наказанието.

                Съвсем отделно пътищата в България те карат понякога да правиш дребни нарушения, за който по-горе споменах, че може да ти се разминава.
                sigpic
                ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                0889 636 093

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                  Никога не си позволявай да ни сравняваш с немци, фламандци, финландци и т.н. Ние никога няма да бъдем като тях, НИКОГА, това е невъзможно..
                  Сравнявай ни с валонци, испанци, италианци и т.н. Нека бъдем обективни.

                  Точно така, повечето ограничения са сложени изхождайки от позицията, че там ще кара най-слабият шофьор, най-неподготвеният, най-начинаещият.
                  Колега е поживял доста в Италия, имам приятели в Испания, доста се ходи до Гърция... е такива пътища като нашите никъде няма.
                  156 на 10 години идва от Италия с оригиналното си окачване, не ми говори глупости, че пътищата са фактор за спазване на закона.
                  Напротив... прочети теорията за счупения прозорец!

                  А ограниченията ни почти не са се променили от времето на ладите и москвичите... но то и при възрастта и състоянието на автопарка е спорно до колко е удачно осъвременяването им.
                  Пак ще кажа, не е проблема толкова в максималната скорост, проблема е в нацвъканите през 100 метра - 70, 60, 50 и т.н. както и че 90% от главните транспортни коридори у нас минават през селца и паланки.
                  Welcome to the real world

                  Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                    Пак ще кажа, не е проблема толкова в максималната скорост, проблема е в нацвъканите през 100 метра - 70, 60, 50 и т.н. както и че 90% от главните транспортни коридори у нас минават през селца и паланки.
                    Ограниченията са сложени за спазване при най-неблагоприятни условия и така трябва да бъде, защото обикновено се е случило нещо трагично на това място.
                    И мен ме дразнанят, но винаги се съобразявам.
                    Например както си се движа със 140-150км./ч. и видя ограничение 60 намалявам поне на 100 и то с повишено внимание и презумцията, че съм в нарушение.
                    Така съм преценил и си поемам риска.
                    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                      Никога не си позволявай да ни сравняваш с немци, фламандци, финландци и т.н. Ние никога няма да бъдем като тях, НИКОГА, това е невъзможно.
                      Няма пък - ще си позволявам.......кефи мъ.....

                      ---------- Post added at 00:24 ---------- Previous post was at 00:22 ----------

                      Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                      Например както си се движа със 140-150км./ч. и видя ограничение 60 намалявам поне на 100 и то с повишено внимание и презумцията, че съм в нарушение.
                      Така съм преценил и си поемам риска.
                      Цяло щастие за тебе е че не си написал това си мнение във фиатаджийския форум, че ще видиш на кво ще те направят......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Няма пък - ще си позволявам.......кефи мъ.....

                        ---------- Post added at 00:24 ---------- Previous post was at 00:22 ----------


                        Цяло щастие за тебе е че не си написал това си мнение във фиатаджийския форум, че ще видиш на кво ще те направят......
                        фиатаджиите да не дават газ като видят ограничение
                        да достигнат ограничението,де

                        Comment


                        • #42
                          Околовръстен път.
                          Прав участък около 2 км.
                          Две ленти в едната посока, мантинели и прочие.
                          Изведнъж ограничение 60 и триъгълника с дупката.
                          Какво ли има!?
                          Има четвърт километър трета лента за намаляване на скоростта и излаз в дясно.
                          На магистралата няма толкова дълги ленти.
                          Тука никога не е имало инциденти.
                          Идиотското е, че единствените причини за подсвирвания и псувни са точно двете идиотски табели.
                          Има и друго.
                          Шофьорите у нас са "гола вода"
                          Вместо да се престроят още в началото на лентата и постепенно да намалят скоростта, те просто в последния момент свиват, пресичайки и вече двойната непрекъсната линия, нарушавайки поне три правила.
                          Вместо КАТ да следи за тия нарушения, слага едно 60 и всичко е наред. Лайното го прикриваме с кошница рози.
                          Слабата подготовка и липсата на дисциплина са основните причини за катастрофите, а не превишената скорост.
                          Посочения участък е проектиран за скорост от 120 км/ч , но преди 35 години.
                          Правил съм си експеримент и при скорост от 160 км/ч, без всякакво затруднение съм преминавал през тоя участък.
                          Това с 33-ката.
                          Какво ли ще е с по-нова кола.
                          Извода е, е скоростта отдавна не отговаря на възможностите на колите, но съвсем точно отразява подготовката на 90% от стадото.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Цяло щастие за тебе е че не си написал това си мнение във фиатаджийския форум, че ще видиш на кво ще те направят......
                            Не е възпитателно това ми мнение, но все пак е така и наблягам - с повишено внимание и мисълта, че все пак има опасности и поставянето на знака не е случайно.
                            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                            sigpic

                            Comment

                            Working...
                            X