Първоначално публикувано от Susscrofa
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Конституционният съд РЕШИ:
Collapse
X
-
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеРазбира се, аз също съм във възторг от дупките по пътищата, да го духат германците например, с тия хубави и обширни пътища, дето са предпоставка за бясно шофиране, катастрофи, жертви и прочее....
Сравнявай ни с валонци, испанци, италианци и т.н. Нека бъдем обективни.
---------- Post added at 17:12 ---------- Previous post was at 17:10 ----------
Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщениеЛошият път хич въобще и изобщо няма как да оправдае ненормалното каране, защото на лошия път няма как да има такова.
В този смисъл, предлагам за да ограничим нарушенията на ЗДП да оставим асфалтът да се грижи за скоростта и правилата - с годините - скоростта все повече ще пада, нарушенията свързани с изпреварвания и несъобразена скорост - също.
Законът е мислен с оглед на най-тъпите представители на обществото от "водачи". Слага ниската летва, защото няма как да дефиренцира умните от тъпите, умелите от неумелите, тъпите гъски с червило и джи-е-сем в ръката от опитния внимателен шофьор. Поради което дискриминира по-умните и оправни шофьори, които от своя страна леко повдигат летвата и там ги чака господин 20 лева. Системата е вечна и симбиозна, така че няма смисъл да се спори освен на чаша ракия и салата за да минава весело времето..."Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщениеЛошият път хич въобще и изобщо няма как да оправдае ненормалното каране, защото на лошия път няма как да има такова.
В този смисъл, предлагам за да ограничим нарушенията на ЗДП да оставим асфалтът да се грижи за скоростта и правилата - с годините - скоростта все повече ще пада, нарушенията свързани с изпреварвания и несъобразена скорост - също.
Законът е мислен с оглед на най-тъпите представители на обществото от "водачи". Слага ниската летва, защото няма как да дефиренцира умните от тъпите, умелите от неумелите, тъпите гъски с червило и джи-е-сем в ръката от опитния внимателен шофьор. Поради което дискриминира по-умните и оправни шофьори, които от своя страна леко повдигат летвата и там ги чака господин 20 лева. Системата е вечна и симбиозна, така че няма смисъл да се спори освен на чаша ракия и салата за да минава весело времето...
Comment
-
На държавните органи работата и е да има изрядни пътища като настилка, включително пътни знаци и маркировка съобразени с най-неблагоприятните случаи станали на конкретното място, инфраструктура около тях, да има закони и тяхното прилагане, а всеки си преценява как да кара, какво да плаща и изобщо какъв да бъде.Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение. Системата е вечна и симбиозна, така че няма смисъл да се спори освен на чаша ракия и салата за да минава весело времето...
Иначе отдавна това трябваше да стане.
Изобщо системата с глобите у нас си е чисто мутренска система.
Не знам тия, дето гласуват законите, наясно ли са, че някъде в началото на миналия век, след обилни кръвопролития и жертви и от двете страни, капитала решава, че е по-полезно да поотпусне малко нещата и от тогава са всички тия придобивки, които те отмениха с няколко акта.
Подобно е и положението с необжалваемите актове.
Това изобщо не е дребна работа и не виждам защо някои го омаловажават.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеЕто, че още на втората страница, такава важна тема пак я обърнахме на пукница!
Иначе отдавна това трябваше да стане.
Изобщо системата с глобите у нас си е чисто мутренска система.
Не знам тия, дето гласуват законите, наясно ли са, че някъде в началото на миналия век, след обилни кръвопролития и жертви и от двете страни, капитала решава, че е по-полезно да поотпусне малко нещата и от тогава са всички тия придобивки, които те отмениха с няколко акта.
Подобно е и положението с необжалваемите актове.
Това изобщо не е дребна работа и не виждам защо някои го омаловажават.Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Колко пъти ще го пиша, че държавата е затова да се грижи за свойте граждани, няма изряден шофьор, но това не значи, че трябва всички да сме глобени, има рамки в който трябва да влезем и да се спазват правилата, а когато човек е виновен да си поемаш последствията.
Жалко, че не се прави нищо в насока превенция, не всичко е глоба и пари, когато те спре учтив катаджия, и при нарушение те пусне няма ли да се почувстваш добре, даже ще внимаваш повече. Ако си простак или си караш по принцип така рано или късно ще останеш без точки и книжка, като таксиметровия шофьор с 50 нарушения, 1 кражба и 1 побой и този човек кара такси, може би и без разрешително...
Тази система по-бързо да стане електронна или ако е вече такава да работи както трябва и хората като него да си понесат наказанието.
Съвсем отделно пътищата в България те карат понякога да правиш дребни нарушения, за който по-горе споменах, че може да ти се разминава.sigpic
ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
0889 636 093
Comment
-
Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщениеНикога не си позволявай да ни сравняваш с немци, фламандци, финландци и т.н. Ние никога няма да бъдем като тях, НИКОГА, това е невъзможно..
Сравнявай ни с валонци, испанци, италианци и т.н. Нека бъдем обективни.
Точно така, повечето ограничения са сложени изхождайки от позицията, че там ще кара най-слабият шофьор, най-неподготвеният, най-начинаещият.
156 на 10 години идва от Италия с оригиналното си окачване, не ми говори глупости, че пътищата са фактор за спазване на закона.
Напротив... прочети теорията за счупения прозорец!
А ограниченията ни почти не са се променили от времето на ладите и москвичите... но то и при възрастта и състоянието на автопарка е спорно до колко е удачно осъвременяването им.
Пак ще кажа, не е проблема толкова в максималната скорост, проблема е в нацвъканите през 100 метра - 70, 60, 50 и т.н. както и че 90% от главните транспортни коридори у нас минават през селца и паланки.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеПак ще кажа, не е проблема толкова в максималната скорост, проблема е в нацвъканите през 100 метра - 70, 60, 50 и т.н. както и че 90% от главните транспортни коридори у нас минават през селца и паланки.
И мен ме дразнанят, но винаги се съобразявам.
Например както си се движа със 140-150км./ч. и видя ограничение 60 намалявам поне на 100 и то с повишено внимание и презумцията, че съм в нарушение.
Така съм преценил и си поемам риска.Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщениеНикога не си позволявай да ни сравняваш с немци, фламандци, финландци и т.н. Ние никога няма да бъдем като тях, НИКОГА, това е невъзможно.
---------- Post added at 00:24 ---------- Previous post was at 00:22 ----------
Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщениеНапример както си се движа със 140-150км./ч. и видя ограничение 60 намалявам поне на 100 и то с повишено внимание и презумцията, че съм в нарушение.
Така съм преценил и си поемам риска."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеНяма пък - ще си позволявам.......кефи мъ.....
---------- Post added at 00:24 ---------- Previous post was at 00:22 ----------
Цяло щастие за тебе е че не си написал това си мнение във фиатаджийския форум, че ще видиш на кво ще те направят......
да достигнат ограничението,де
Comment
-
Околовръстен път.
Прав участък около 2 км.
Две ленти в едната посока, мантинели и прочие.
Изведнъж ограничение 60 и триъгълника с дупката.
Какво ли има!?
Има четвърт километър трета лента за намаляване на скоростта и излаз в дясно.
На магистралата няма толкова дълги ленти.
Тука никога не е имало инциденти.
Идиотското е, че единствените причини за подсвирвания и псувни са точно двете идиотски табели.
Има и друго.
Шофьорите у нас са "гола вода"
Вместо да се престроят още в началото на лентата и постепенно да намалят скоростта, те просто в последния момент свиват, пресичайки и вече двойната непрекъсната линия, нарушавайки поне три правила.
Вместо КАТ да следи за тия нарушения, слага едно 60 и всичко е наред. Лайното го прикриваме с кошница рози.
Слабата подготовка и липсата на дисциплина са основните причини за катастрофите, а не превишената скорост.
Посочения участък е проектиран за скорост от 120 км/ч , но преди 35 години.
Правил съм си експеримент и при скорост от 160 км/ч, без всякакво затруднение съм преминавал през тоя участък.
Това с 33-ката.
Какво ли ще е с по-нова кола.
Извода е, е скоростта отдавна не отговаря на възможностите на колите, но съвсем точно отразява подготовката на 90% от стадото.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеЦяло щастие за тебе е че не си написал това си мнение във фиатаджийския форум, че ще видиш на кво ще те направят......Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
Comment