If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Камионите се мъкнат със 70 за да икономисат нафта и да могат шофьорите да я крадат и продават, щото не им плащат като хората, т.е. пак опираме до беднотията
Неска от СТЗГ до СФ лежерно с 130, че съм с дългата пета и така най - добре ми се вързва, трябва да ви кажа че бях учуден колко фешън и могъщи коли задминах, дето ми се точеха вдясно.......
Кви скорости бе, кви нарушения, я да видите разни МЛ-ли как си точат вдясно, щото им е скъпа нафтичката......
Да не говорим за други дето карат на 300 - 400 лв заплата как ги е страх да качат над 100 за да не им скочи разхода с 30 грама на 30 км......
Аз се си мисля че най - големия ограничител на сороста може да е цената на горивото, ако утре бенза и нафтата хакнат 3 кинта, средната скорост още ще падне.......а и ако газта стане 2 лева, софийското градско каране ще е песен.....
Анджък.
Като ходих до Солун в края на февруари, за целия път на отиване и на връщане, ме изпревариха само едно БМВ 7, един МЛ и една S-класа. Всичкото друго народ къташе със 70 и макар да не съм карал с повече от 100-ина по Е-79, се чувствах сякаш участвам в кръг от WTCC - изпреварване след изпреварване...
Но всичко пак опира до самовнушение с разхода при влачене по магистралата. Преди 3 седмици имах ходене до Пловдив, като на отиване имах зор да стигна сравнително навреме, а бях позакъснял с тръгването - да, чистосърдечно си признавам, че на почти празната магистралата, пердашех със 140-170, единствено покрай камерите, редовните засади на шапкаров и тунел Траянови врата карах в ограничението. На връщане, без да имам зор, по-лежерно, в ограниченията само.
Миналата седмица, като прескочих до Калояново, тръгнах съвсем навреме и съм карал на пракитка със закована скорост 110-120 и в двете посоки... и кво? Разликата в разхода ми дойде 0.5/100 надолу. Никакво каране под 130 на магистралата вече, то е абсолютно безмислено.
Две черни перли... Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
10g e прието за прага над който нормален човек губи съзнание, а 30g за граница над която не са правени тестове (сещай се защо).
Ако направим елементарни математически калкулации и допуснем, че "пътя" който изминаваш от движение с дадената скорост до покой е 5 метра, скоростта, която ще те ускори отрицателно с 10g в тази ситуация е 113 км/ч... Демек отвсякъде в рамките на разрешената.
Не го казвам да се заяждам, а да ти намекна, че ако ти е писано да се удавиш, няма да те обесят... Иначе в случая общо взето съм съгласен с теб и също не харесвам безмислено високите скорости...
Увеличава се вероятността нещото да се случи.
Водолазите най-често се давят, а по рядко изгарят.
Пожарникарите по рядко се давят, но по-често умират от изгаряне.
Смъртността е по-висока при катастрофа с по-висока скорост.
Ще дам пример и с пешеходците:
80 % от пешеходците ударени със скорост над 60 км/ч умират, при скорост под 40 и под нея този процент е 20.
"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Поздрав за всички собственици на конски превозни средства и разни други видове 'ограничители' непомръднали в мисленето си повече от 100 години
През 1895 г. преодоляването на скоростта от 25 км/ч изглежда невероятно
Парните дилижанси плашели конете и добитъка, затова селяните често ги замервали с камъни. Но това не бил най-опасният израз на отношението към новата транспортна техника. Много по-страшни се оказали собствениците на конски превозни средства. За да защитят интересите си, те прокарали в парламента закон, според който скоростта на движението на парните дилижанси се ограничавала до 16 километра в час, въпреки че много от тях можели да развиват скорост до 30 километра в час. Но скоро и това условие им се видяло малко и през 1885 година било прието изменение и допълнение към закона. Скоростта на движението се ограничила по извънградските пътища до 4 мили в час (1 земна миля е равна на 1609 метра), а в града — до 2. Пред дилижанса задължително трябвало да се движи човек с червен флаг в ръце, който да предупреждава хората да вземат мерки, за да не се изплашат конете или да бъдат готови да ги усмирят.
Увеличава се вероятността нещото да се случи.
Ще дам пример и с пешеходците:
80 % от пешеходците ударени със скорост над 60 км/ч умират, при скорост под 40 и под нея този процент е 20.
Аз съм твърдо ЗА 140 км по тези участъци от магистралите, където това е възможно. Едно правило, което се нарушава масово, трябва да се промени. На лошите участъци и без това не може да се кара с толкова. Например по Тракия при Пазарджик. Ако асфалтът обаче е хубав 140 си е съвсем нормална скорост.
За пешеходците съм съгласен, обаче на моста за летището няма пешеходци и затова 50 км беше неадекватно ниска скорост там. Хората трудно се удържаха и с +30 км да карат и затова наистина масово се караше със 100-150. Сега определено се кара и по-спокойно и по-бавно понеже ограничението е 80. По-адекватно е.
Според мен трябва да се въведе минимална скорост по магистралите. Проблемът е в огромната разлика в скоростите в Бг. В Германия всички карат бързо и затова катастрофите са наполовина. Тук едни карат с 200+, други карат с 60 едва ли не. Не ги разбирам тия дето се влачат с под 80-90 защо не си карат по двулентовите пътища.
Аз съм твърдо ЗА 140 км по тези участъци от магистралите, където това е възможно. Едно правило, което се нарушава масово, трябва да се промени. На лошите участъци и без това не може да се кара с толкова. Например по Тракия при Пазарджик. Ако асфалтът обаче е хубав 140 си е съвсем нормална скорост.
За пешеходците съм съгласен, обаче на моста за летището няма пешеходци и затова 50 км беше неадекватно ниска скорост там. Хората трудно се удържаха и с +30 км да карат и затова наистина масово се караше със 100-150. Сега определено се кара и по-спокойно и по-бавно понеже ограничението е 80. По-адекватно е.
Според мен трябва да се въведе минимална скорост по магистралите. Проблемът е в огромната разлика в скоростите в Бг. В Германия всички карат бързо и затова катастрофите са наполовина. Тук едни карат с 200+, други карат с 60 едва ли не. Не ги разбирам тия дето се влачат с под 80-90 защо не си карат по двулентовите пътища.
До колкото знам за магистралите има долна граница за скорост.
"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Чл55
(1) На път, обозначен като автомагистрала със съответния пътен знак, е разрешено движението само на автомобили и мотоциклети, чиято максимална конструктивна скорост надвишава 50 км в час. Движението на други пътни превозни средства, както и движението на пешеходци, воденето на животни и навлизането на автомобили, теглещи пътни превозни средства с гъвкава връзка, е забранено.
Разбира се, за да бъдем изцяло коректни, трябва да кажем, че това означава, че на магистрала не може да се движи фадрома, която конструктивно не може да надвиши 50 км в час, но ако едно порше кара с 30 км в час, то аз си задавам въпроса, това порше нарушител ли е?
Това уточнение го правя заради ферариста, че нещо се покри сега
Аз се боря за правата на тракториста и фадромаджията.
Това е моята кауза
Ама я виж чичовците от КАТ каква хитрост са измислили, винаги да могат да те треснат.
Чл. 22
1. (1) Водачът на пътно превозно средство не трябва да се движи без основателни причини с твърде ниска скорост, когато по този начин пречи на движението на другите пътни превозни средства.
2. (2) Водач на пътно превозно средство, което се движи с ниска скорост и поради това причинява създаването на колона от пътни превозни средства, трябва да ги пропусне при първа възможност.
"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
И къде видя полза за "фардомаджията" ?
Тук пак печели "Поршето"- винаги си намира "основателни причини".
А катаджията, той винаги е включен в сметката.
Comment