If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Абе как все тебе хващат, пил ама не съм пил, минал ама не съм минал.Явно си голям карък.Иди да ти леят куршум.Предпочитам ония 10 да са наказани вместо да карат пияни, с цената на един невинен.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Митак, виждаш посред нощ паркирана кола със загасен мотор и фарове. Вътре двама души пушат и си говорят.
Правиш им проверка на документи и тест за алкохол и установяваш, че този от шофьорското място е употребил малко количество алкохол а собственика на колата, който стои на пасажерското място - не е.
После отнемаш книжката на собственика заради шофиране след употреба на алкохол.
Аз съм "А" и навлизам в кръстовището на зелен светофар за да направя обратен завой.
"B" има зелен светофар за десен завой.
Когато съм на средата на кръстовището, спирам за да осигуря предимството на "B".
През това време е възможно светофарът да е светнал в жълто, дори и в червено.
Накратко - не знам на каква светлина съм се изнесал от кръстовището, но знам, че съм навлязал на зелено.
Следва "палка" и "защо минахме на червено?"
Описано е в правилника - не трябва да се навлиза в кръстовище, ако няма да можем да се изнесем преди да е светнал червен сигнал. Важното е на какъв излизаш.
Описано е в правилника - не трябва да се навлиза в кръстовище, ако няма да можем да се изнесем преди да е светнал червен сигнал. Важното е на какъв излизаш.
Това, че е важно на какъв сигнал излизаш от кръстовището, можеш ли да ми посочиш, къде го пише в закона?
Иначе си прав за това, че е забранено навлизането в кръстовището, ако ще трябва да спреш в него.
Но знаеш ли, колко кръстовища има при които правещите ляв завой трябва да изчакат да преминат движещите се в права посока срещу тях? А когато те са много, практически ляв завой може да стане само след като те бъдат спрени от светофара. На такова кръстовище посмъртно не можеш да направиш ляв завой, ако не си се изнесал преди това на средата на кръстовището и да си спрял там за да чакаш спирането на отсрещните. Аз лично никога не съм бил санкциониран за подобно нещо и не знам, някой да е бил.
Дори ако има регулировчик, той обикновено подканя чакащите за завой наляво да се изнесат на кръстовището и да спрат непосредствено пред него за да може при следващата команда да преминат максимум мпс-та.
Хората по държавите не случайно спазват принципа на зъбното колело и се пропускат взаимно в ситуации като на картинката.Тогава спокойно си навлизаш в кръстовището на зелено и не се чудиш,ще излезнеш ли някога ....има и много кофти и бързи светофари от там идват доста проблеми и глоби.
На мен ми се струва, че завиващия автомобил B на дясно, е завивал на светеща допълнителна секция на светофара.
Ако е така - той няма предимство. Не че това нещо променя обстоятелствата де.
AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Това, че е важно на какъв сигнал излизаш от кръстовището, можеш ли да ми посочиш, къде го пише в закона?
Иначе си прав за това, че е забранено навлизането в кръстовището, ако ще трябва да спреш в него.
Но знаеш ли, колко кръстовища има при които правещите ляв завой трябва да изчакат да преминат движещите се в права посока срещу тях? А когато те са много, практически ляв завой може да стане само след като те бъдат спрени от светофара. На такова кръстовище посмъртно не можеш да направиш ляв завой, ако не си се изнесал преди това на средата на кръстовището и да си спрял там за да чакаш спирането на отсрещните. Аз лично никога не съм бил санкциониран за подобно нещо и не знам, някой да е бил.
Дори ако има регулировчик, той обикновено подканя чакащите за завой наляво да се изнесат на кръстовището и да спрат непосредствено пред него за да може при следващата команда да преминат максимум мпс-та.
Тълкувай го както искаш -
"Чл. 5. (1) Всеки участник в движението по пътищата:
1. с поведението си не трябва да създава опасности и пречки за движението, не трябва да поставя в опасност живота и здравето на хората и да причинява имуществени вреди;
2. трябва да опазва околната среда, като не изхвърля и не оставя на пътя предмети или вещества, както и да вземе мерки за отстраняването им или за предупреждаване на останалите участници в движението, когато това ги застрашава.
(2) Водачът на пътно превозно средство е длъжен:
1. да бъде внимателен и предпазлив към уязвимите участници в движението, каквито са пешеходците и водачите на двуколесни пътни превозни средства;
2. (изм. – ДВ, бр. 85 от 2004 г.) с управляваното от него превозно средство да не затруднява другите участници в движението и живеещите в крайпътните имоти, като спазва действащите норми за шум и вредни емисии на отработени газове от моторното превозно средство, както и други норми и изисквания за опазване на околната среда;
3. (нова – ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г., изм. – ДВ, бр. 51 от 2007 г., отм. – ДВ, бр. 54 от 2010 г.)
(3) (Нова – ДВ, бр. 54 от 2010 г.) На водача на пътно превозно средство е забранено:
1. да управлява пътно превозно средство под въздействие на алкохол, наркотици или други упойващи вещества;
2. да управлява пътно превозно средство, спряно от движение.
Чл. 6. Участниците в движението:
1. съобразяват своето поведение със сигналите на длъжностните лица, упълномощени да регулират или да контролират движението по пътищата, както и със светлинните сигнали, с пътните знаци и с пътната маркировка;
2. изпълняват разпорежданията на лицата, упълномощени да регулират или да контролират движението по пътищата, независимо от светлинните сигнали, пътните знаци, маркировката на пътя и правилата за движение."
Като остават 1-2 секунди на брояча на семафора се старая да не влизам, или ако зеленото вече мига също не трябва да се влиза освен ако не можеш да спреш - нещо много спорно, иди доказвай че не си можел да спреш.Също като несъобразената скорост ако ще и с 5км/да си се движил.Несъмнено има разтегливи понятия.Но от страна наводачите също има разтегливи разбирания.
Ето ти наказани за влизане на зелено и излизане на червено - https://www.google.bg/search?client=...CIDqao8wf5jb4w
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
На мен ми се струва, че завиващия автомобил B на дясно, е завивал на светеща допълнителна секция на светофара.
Ако е така - той няма предимство. Не че това нещо променя обстоятелствата де.
Прав си.
Както казах - вече не помня точно дали аз или друг преди мен му е дал предимство, но така или иначе движението рязко спря за секунди.
Накрая палката се отнасяше за мен а не за този дяснозавиващият, който не спази предимството на другите и реално стана причината за забавянето.
Изобщо получи се поредното доказателство за невероятно високата некомпетентност на контролните ни органи.
На какво разстояние от кръстовището видя палката? Струва ми се че полицаите въобще не са видели от къде се изнизваш. Видели са автомобил излизащ на червено и....
На какво разстояние от кръстовището видя палката? Струва ми се че полицаите въобще не са видели от къде се изнизваш. Видели са автомобил излизащ на червено и....
На 10 м. след като направих обратния завой. Бяха непосредствено след кръстовището.
На 10 м. след като направих обратния завой. Бяха непосредствено след кръстовището.
Странна ситуация, от такова разстояние не може да не са видели какво се случва, освен ако не са "блеели" в друга посока, разбира се. Колко е важно на каква светлина излизаш, става ясно от фактът, че законът позволява навлизане в кръстовище на жълто в определени случаи. При полужение че все още доста светофари нямат таймери за оставащото време, поне във Варна, наистина се очаква човек да е гадател от висшата лига за да шофира. Най ме кефи ситуацията, в която при дъжд се нацепваш в трап, дъбок до ядрото, а ти пишат акт за несъобразена скорост ако ги повикаш. Ако законът се спазваше, бих казал че се нуждае от някой промени. При полужение че най елементарно нещо, като сигнализиране при промяна посоката на движение се приема за излишно, май това е безсмислено.
Ми то тоя дришльо на 2 месеца служба(изглеждал е на 25 от стероидите),какво друго да ти отговори....нали трябва да каже нещо последен да ги клати сатаната сите
Странна ситуация, от такова разстояние не може да не са видели какво се случва, освен ако не са "блеели" в друга посока, разбира се. Колко е важно на каква светлина излизаш, става ясно от фактът, че законът позволява навлизане в кръстовище на жълто в определени случаи. При полужение че все още доста светофари нямат таймери за оставащото време, поне във Варна, наистина се очаква човек да е гадател от висшата лига за да шофира. Най ме кефи ситуацията, в която при дъжд се нацепваш в трап, дъбок до ядрото, а ти пишат акт за несъобразена скорост ако ги повикаш. Ако законът се спазваше, бих казал че се нуждае от някой промени. При полужение че най елементарно нещо, като сигнализиране при промяна посоката на движение се приема за излишно, май това е безсмислено.
Явно отдавна не си бил във Варна, не си спомням да има вече светофар без таймер.Аи таймера какво спасява - като показва две нули да не би някой да му прави впечатление.Въпрос на живот и смърт е да влезеш последната секунда и след тебе още 2-3 .Ако не си стоял на два зелени светофара да чакаш да се изнижат тия на жълто-червено иди на кръстовището на стадион Спартак.Чудно що мене не ме набеждават че съм пил или че съм минал на червено.Виж за неправилно паркиране и превишена скорост са ме набеждавали ама основателно, и съм си носил последствията.По татово време не знам как си било , сега пък така било...има ли система която да ви удовлетвори капризите.Един познат катаджия ми каза - често пъти спирам някой направил дребно нарушение, виждам че има 20-30 тодишен стаж като шофьор и просто го подсещам да не се осланя на големия си стаж за волана и да внимава, оня почва да ме уволнява, да ме съди и прочие излишние приказки.Ми как да не го набуташ на такъв.Абе кажи верно сбърках, не прецених, загледах се встрани ще внимавам повече, приберете са и пийте една бира по живо поздраво.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment