Известие

Collapse
No announcement yet.

До кога лични интереси и отношения ще опорочават форума?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Не. Просто искам някои модератори да не се вживяват на господари и да спрат да обиждат нас- беззащитните обикновени потребители.
    Както сам виждаш.
    Монопола не ме интересува, моят бизнес е друг.
    Провокирал си някой с нещо - когато хората започнат да се взeмат много насериозно става трагично.
    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
    sigpic

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
      Провокирал си някой с нещо - когато хората започнат да се взeмат много насериозно става трагично.
      Ето виждаш ли всичко разбра. Пишеш тема за ремонт на нещо и някой почва да се дразни защото...знаеш защо..
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Ето виждаш ли всичко разбра. Пишеш тема за ремонт на нещо и някой почва да се дразни защото...знаеш защо..
        Сега трябва да почерпиш, защото ти развих темата.
        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
        sigpic

        Comment


        • #19
          Да. И от мен да знаеш. Никога не си прави сам колата по теми от форума, винаги ходи в сервиз. Сервиз в София разбира се. Щото и те са хора, пари им трябват.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Да. И от мен да знаеш. Никога не си прави сам колата по теми от форума, винаги ходи в сервиз. Сервиз в София разбира се. Щото и те са хора, пари им трябват.
            Има резон за ремонти в София - не защото са по-умни майсторите, а защото са потрошили повече коли докато се научат.
            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
            sigpic

            Comment


            • #21
              Ако това е проблема - съгласен съм, напоследък "майсторите" нещо са се взели много насериозно и работят по някакви европейски ценоразписи...преди няколко месеца за жената пунтото викам дай да направя оборот на някой сервиз, не, че не мога да си го обслужа ама не ми се занимаваше пък и да върви икономиката, и те да печелят някой лев...за 1,9 ЖТД става въпрос. Отивам в един сервиз без да споменавам имена и ми се казва 100лв за обслужване за труд?!?!?! Да поясня - това включва масло, маслен филтър, въздушен филтър, горивен филтър, пистов ремък и ангренажа с 2-те ролки...викам добре бе аджеба, аз работя в сферата на услугите и аз вземам пари за труд и то на бензиностанции, моя ценоразпис е 20лв на час без ДДС. Ако взема 100лв за труд на някой, това значи, че 5 часа ще работя. Аз си обслужих колата с малко помощ от приятел за около 4 часа при положение, че хич не си давах зор и правих дълги почивки. В сервизи които правят това постоянно са ми обслужвали колите за около час и половина, максимум два и съм плащал за тази манипулация 60-70лв макс ама 100 ми дойде в повече, после нямало работа - ми няма и да има...и не - не, че нямам парите, просто знам стойността им, знам колко труд се влага в дадена манипулация и не-една смяна на ангренаж с 2 ролки за мен не струва 100лв. Казвам ангренаж с 2 ролки защото другите неща се сменят за 15 мин. макс.
              Last edited by pesho_kj; d.m.y г., 02:38.
              Alfa 159 2,4 JTDm Q4
              ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
              ex Alfa 156 1,9 JTD
              ex Alfa 75 1,8

              Comment


              • #22
                Цените са примерни и минимални. За ангренаж 50 лв. Горивен филтър 10 лв. Масло 10 лв. Пистов 10-20 лв. Или взимат по 25лв на час в сервиз от средно равнище.
                Като изключим ремонт на двигателя и скоростна кутия повечето ремонти са с ниска сложност и всеки с малко познания, инструменти и желание може да ги направи.
                Ако може и да почерпи опит от някъде е по лесно.
                Last edited by lordliness; d.m.y г., 03:07.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
                  Ако това е проблема - съгласен съм, напоследък "майсторите" нещо са се взели много насериозно и работят по някакви европейски ценоразписи...преди няколко месеца за жената пунтото викам дай да направя оборот на някой сервиз, не, че не мога да си го обслужа ама не ми се занимаваше пък и да върви икономиката, и те да печелят някой лев...за 1,9 ЖТД става въпрос. Отивам в един сервиз без да споменавам имена и ми се казва 100лв за обслужване за труд?!?!?! Да поясня - това включва масло, маслен филтър, въздушен филтър, горивен филтър, пистов ремък и ангренажа с 2-те ролки...викам добре бе аджеба, аз работя в сферата на услугите и аз вземам пари за труд и то на бензиностанции, моя ценоразпис е 20лв на час без ДДС. Ако взема 100лв за труд на някой, това значи, че 5 часа ще работя. Аз си обслужих колата с малко помощ от приятел за около 4 часа при положение, че хич не си давах зор и правих дълги почивки. В сервизи които правят това постоянно са ми обслужвали колите за около час и половина, максимум два и съм плащал за тази манипулация 60-70лв макс ама 100 ми дойде в повече, после нямало работа - ми няма и да има...и не - не, че нямам парите, просто знам стойността им, знам колко труд се влага в дадена манипулация и не-една смяна на ангренаж с 2 ролки за мен не струва 100лв. Казвам ангренаж с 2 ролки защото другите неща се сменят за 15 мин. макс.



                  Ха,абе мой човек в западна европа за същия труд, под 800 евро никой няма да иска да разговаря с теб.Отсиварва та директно и моля следващия.Дори и да си платиш, не та пускат вътре в халето да гледаш дали заплатеното време е наистина отделено върху твоята кола.Аз само за смяна на ангренаж на ауди 1.9 tdi 8L,което е един ремък с три ролки,обиколих 30 сервиза в града само за труд под 450 евро никой не искаше да разговаря с мен.Понеже моя човек имаше 20 коли пред сервиза и ми беше неудобно да ги предреждам.Накрая изчаках при моя човек и ми излезе 200 евро понеже ми работи на приятелски цени.А средното заплащено за средно квалифициран труд е около11-12 евро нето на час.Той и самия механик,който ти работи върху колата зима реално толкова.Другите пари са данъци,наем на помещението,осигуровки,застраховки али бали портокали и те стигнаха 80-90 евро на час.Аз като казах,че в бг в сервиз на бош са ми взели 10 евро за смяна на задни накладки на алфата,ма питаха абе там да не са от тия които се хранят само от слънцето
                  Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 03:06.
                  SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                  Comment


                  • #24
                    Заплатите каквиса в зап.Европа.

                    Comment


                    • #25
                      Ей така като почнеш да ми разправяш за "европата"... Ми нали и аз с моята специалност и умения там ще вземам поне 5 пъти колкото тук?! Мисълта ми беше, че цената на тукашния труд на фона на мизерията и данъците си изпреварва времето. Човека взема 5-600лв месечно, ти ще му искаш 1/3 от заплатата за 3,4 часа труд...не ми се вижда справедливо.
                      Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                      ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                      ex Alfa 156 1,9 JTD
                      ex Alfa 75 1,8

                      Comment


                      • #26
                        Монетата си има две страни. Тези по сервизите също могат да се обосноват с цената си сигурно.
                        Аз също когато мога се оправям сам.
                        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
                          Ако това е проблема - съгласен съм, напоследък "майсторите" нещо са се взели много насериозно и работят по някакви европейски ценоразписи...преди няколко месеца за жената пунтото викам дай да направя оборот на някой сервиз, не, че не мога да си го обслужа ама не ми се занимаваше пък и да върви икономиката, и те да печелят някой лев...за 1,9 ЖТД става въпрос. Отивам в един сервиз без да споменавам имена и ми се казва 100лв за обслужване за труд?!?!?! Да поясня - това включва масло, маслен филтър, въздушен филтър, горивен филтър, пистов ремък и ангренажа с 2-те ролки...викам добре бе аджеба, аз работя в сферата на услугите и аз вземам пари за труд и то на бензиностанции, моя ценоразпис е 20лв на час без ДДС. Ако взема 100лв за труд на някой, това значи, че 5 часа ще работя. Аз си обслужих колата с малко помощ от приятел за около 4 часа при положение, че хич не си давах зор и правих дълги почивки. В сервизи които правят това постоянно са ми обслужвали колите за около час и половина, максимум два и съм плащал за тази манипулация 60-70лв макс ама 100 ми дойде в повече, после нямало работа - ми няма и да има...и не - не, че нямам парите, просто знам стойността им, знам колко труд се влага в дадена манипулация и не-една смяна на ангренаж с 2 ролки за мен не струва 100лв. Казвам ангренаж с 2 ролки защото другите неща се сменят за 15 мин. макс.
                          Ти си извадил късмет.Смяташ ли консумативите на сервиза,манипулации по скъсани или превъртяни винтове,повярвай ми от смяна на ангренаж,до смяна на ангренаж има огромна разлика !!!!!

                          П.С.Момчета,недейте да започвате тази тема,няма смисъл...................както са казали хората,кой за каквото е учил,пък и сиренето е с пари в магазина !!!!!!! В крайна сметка,последствията от 90 % от ремонтите пред блока,излизат двойно в последствие и винаги се стига да услугите на един или друг сервиз !!!!!!
                          Last edited by Mury; d.m.y г., 10:32.
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #28
                            И какво им е на ремонтите пред "блока"?Всеки си преценява какво може да свърши извън сервиз.Никой от моите ремонти пред "блока" не са излизали двойно, а дори някой са били точно след посещения в сервизи!
                            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
                              И какво им е на ремонтите пред "блока"?Всеки си преценява какво може да свърши извън сервиз.Никой от моите ремонти пред "блока" не са излизали двойно, а дори някой са били точно след посещения в сервизи!
                              +1

                              Ти явно си от онези десет процента

                              Интересно ми е, каква е статистиката за неуспешните ремонти в сервизи, при които хем си си дал парите, хем ти са се скъсали нервите.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
                                И какво им е на ремонтите пред "блока"?Всеки си преценява какво може да свърши извън сервиз.Никой от моите ремонти пред "блока" не са излизали двойно, а дори някой са били точно след посещения в сервизи!
                                То такива винаги ще има,няма как !!!!!
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X