Първоначално публикувано от lordliness
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
До кога лични интереси и отношения ще опорочават форума?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщениеПровокирал си някой с нещо - когато хората започнат да се взeмат много насериозно става трагично.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеЕто виждаш ли всичко разбра. Пишеш тема за ремонт на нещо и някой почва да се дразни защото...знаеш защо..Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеДа. И от мен да знаеш. Никога не си прави сам колата по теми от форума, винаги ходи в сервиз. Сервиз в София разбира се. Щото и те са хора, пари им трябват.Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Ако това е проблема - съгласен съм, напоследък "майсторите" нещо са се взели много насериозно и работят по някакви европейски ценоразписи...преди няколко месеца за жената пунтото викам дай да направя оборот на някой сервиз, не, че не мога да си го обслужа ама не ми се занимаваше пък и да върви икономиката, и те да печелят някой лев...за 1,9 ЖТД става въпрос. Отивам в един сервиз без да споменавам имена и ми се казва 100лв за обслужване за труд?!?!?! Да поясня - това включва масло, маслен филтър, въздушен филтър, горивен филтър, пистов ремък и ангренажа с 2-те ролки...викам добре бе аджеба, аз работя в сферата на услугите и аз вземам пари за труд и то на бензиностанции, моя ценоразпис е 20лв на час без ДДС. Ако взема 100лв за труд на някой, това значи, че 5 часа ще работя. Аз си обслужих колата с малко помощ от приятел за около 4 часа при положение, че хич не си давах зор и правих дълги почивки. В сервизи които правят това постоянно са ми обслужвали колите за около час и половина, максимум два и съм плащал за тази манипулация 60-70лв макс ама 100 ми дойде в повече, после нямало работа - ми няма и да има...и не - не, че нямам парите, просто знам стойността им, знам колко труд се влага в дадена манипулация и не-една смяна на ангренаж с 2 ролки за мен не струва 100лв. Казвам ангренаж с 2 ролки защото другите неща се сменят за 15 мин. макс.Last edited by pesho_kj; d.m.y г., 02:38.Alfa 159 2,4 JTDm Q4
ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
ex Alfa 156 1,9 JTD
ex Alfa 75 1,8
Comment
-
Цените са примерни и минимални. За ангренаж 50 лв. Горивен филтър 10 лв. Масло 10 лв. Пистов 10-20 лв. Или взимат по 25лв на час в сервиз от средно равнище.
Като изключим ремонт на двигателя и скоростна кутия повечето ремонти са с ниска сложност и всеки с малко познания, инструменти и желание може да ги направи.
Ако може и да почерпи опит от някъде е по лесно.Last edited by lordliness; d.m.y г., 03:07.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщениеАко това е проблема - съгласен съм, напоследък "майсторите" нещо са се взели много насериозно и работят по някакви европейски ценоразписи...преди няколко месеца за жената пунтото викам дай да направя оборот на някой сервиз, не, че не мога да си го обслужа ама не ми се занимаваше пък и да върви икономиката, и те да печелят някой лев...за 1,9 ЖТД става въпрос. Отивам в един сервиз без да споменавам имена и ми се казва 100лв за обслужване за труд?!?!?! Да поясня - това включва масло, маслен филтър, въздушен филтър, горивен филтър, пистов ремък и ангренажа с 2-те ролки...викам добре бе аджеба, аз работя в сферата на услугите и аз вземам пари за труд и то на бензиностанции, моя ценоразпис е 20лв на час без ДДС. Ако взема 100лв за труд на някой, това значи, че 5 часа ще работя. Аз си обслужих колата с малко помощ от приятел за около 4 часа при положение, че хич не си давах зор и правих дълги почивки. В сервизи които правят това постоянно са ми обслужвали колите за около час и половина, максимум два и съм плащал за тази манипулация 60-70лв макс ама 100 ми дойде в повече, после нямало работа - ми няма и да има...и не - не, че нямам парите, просто знам стойността им, знам колко труд се влага в дадена манипулация и не-една смяна на ангренаж с 2 ролки за мен не струва 100лв. Казвам ангренаж с 2 ролки защото другите неща се сменят за 15 мин. макс.
Ха,абе мой човек в западна европа за същия труд, под 800 евро никой няма да иска да разговаря с теб.Отсиварва та директно и моля следващия.Дори и да си платиш, не та пускат вътре в халето да гледаш дали заплатеното време е наистина отделено върху твоята кола.Аз само за смяна на ангренаж на ауди 1.9 tdi 8L,което е един ремък с три ролки,обиколих 30 сервиза в града само за труд под 450 евро никой не искаше да разговаря с мен.Понеже моя човек имаше 20 коли пред сервиза и ми беше неудобно да ги предреждам.Накрая изчаках при моя човек и ми излезе 200 евро понеже ми работи на приятелски цени.А средното заплащено за средно квалифициран труд е около11-12 евро нето на час.Той и самия механик,който ти работи върху колата зима реално толкова.Другите пари са данъци,наем на помещението,осигуровки,застраховки али бали портокали и те стигнаха 80-90 евро на час.Аз като казах,че в бг в сервиз на бош са ми взели 10 евро за смяна на задни накладки на алфата,ма питаха абе там да не са от тия които се хранят само от слънцетоLast edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 03:06.SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
-
Ей така като почнеш да ми разправяш за "европата"... Ми нали и аз с моята специалност и умения там ще вземам поне 5 пъти колкото тук?! Мисълта ми беше, че цената на тукашния труд на фона на мизерията и данъците си изпреварва времето. Човека взема 5-600лв месечно, ти ще му искаш 1/3 от заплатата за 3,4 часа труд...не ми се вижда справедливо.Alfa 159 2,4 JTDm Q4
ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
ex Alfa 156 1,9 JTD
ex Alfa 75 1,8
Comment
-
Монетата си има две страни. Тези по сервизите също могат да се обосноват с цената си сигурно.
Аз също когато мога се оправям сам.AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщениеАко това е проблема - съгласен съм, напоследък "майсторите" нещо са се взели много насериозно и работят по някакви европейски ценоразписи...преди няколко месеца за жената пунтото викам дай да направя оборот на някой сервиз, не, че не мога да си го обслужа ама не ми се занимаваше пък и да върви икономиката, и те да печелят някой лев...за 1,9 ЖТД става въпрос. Отивам в един сервиз без да споменавам имена и ми се казва 100лв за обслужване за труд?!?!?! Да поясня - това включва масло, маслен филтър, въздушен филтър, горивен филтър, пистов ремък и ангренажа с 2-те ролки...викам добре бе аджеба, аз работя в сферата на услугите и аз вземам пари за труд и то на бензиностанции, моя ценоразпис е 20лв на час без ДДС. Ако взема 100лв за труд на някой, това значи, че 5 часа ще работя. Аз си обслужих колата с малко помощ от приятел за около 4 часа при положение, че хич не си давах зор и правих дълги почивки. В сервизи които правят това постоянно са ми обслужвали колите за около час и половина, максимум два и съм плащал за тази манипулация 60-70лв макс ама 100 ми дойде в повече, после нямало работа - ми няма и да има...и не - не, че нямам парите, просто знам стойността им, знам колко труд се влага в дадена манипулация и не-една смяна на ангренаж с 2 ролки за мен не струва 100лв. Казвам ангренаж с 2 ролки защото другите неща се сменят за 15 мин. макс.
П.С.Момчета,недейте да започвате тази тема,няма смисъл...................както са казали хората,кой за каквото е учил,пък и сиренето е с пари в магазина !!!!!!! В крайна сметка,последствията от 90 % от ремонтите пред блока,излизат двойно в последствие и винаги се стига да услугите на един или друг сервиз !!!!!!Last edited by Mury; d.m.y г., 10:32.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от stu Покажи съобщениеИ какво им е на ремонтите пред "блока"?Всеки си преценява какво може да свърши извън сервиз.Никой от моите ремонти пред "блока" не са излизали двойно, а дори някой са били точно след посещения в сервизи!
Ти явно си от онези десет процента
Интересно ми е, каква е статистиката за неуспешните ремонти в сервизи, при които хем си си дал парите, хем ти са се скъсали нервите.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от stu Покажи съобщениеИ какво им е на ремонтите пред "блока"?Всеки си преценява какво може да свърши извън сервиз.Никой от моите ремонти пред "блока" не са излизали двойно, а дори някой са били точно след посещения в сервизи!Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
Comment