Известие

Collapse
No announcement yet.

Относно редактиране на стари постове - забрана ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Да, кажи го поне цялото - стоманата е стомана не за да се огъва и да си стои огъната. Иначе и ти щеше да си крив. (то знае ли се)

    ---------- Post added at 15:05 ---------- Previous post was at 15:01 ----------

    харесва ми тук, че мога да споделя някоя и друга мисъл с модераторите. Моята цел не е да обидя някой, макар да ме наричат как ли не. Но нека не се трият постовете, за да може човек да си препрочита някои гениални мисли и т.н.

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      И да не забравяме:

      "Стоманата е стомана за да бъде яка а не да се огъва" (или нещо от сорта).
      Да напомня с точния цитат:

      Стоманата за това е стомана, за да е яка, а не за да можеш да я деформираш.
      Наистина нямат забравяне такива технически бисери.
      И пак с такава история - тотален технически инвалид, който и в тотото не му върви, демек технически инвалид-карък, сяда, изчита някакви неща, които не ги разбира в крайна сметка, пробва се да улучи нещото, което е изчел и накрая се роди някакъв такъв технически бисер.
      Акъл море, глава шамандура.
      Last edited by BO; d.m.y г., 15:13.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
        харесва ми тук, че мога да споделя някоя и друга мисъл с модераторите. Моята цел не е да обидя някой, макар да ме наричат как ли не. Но нека не се трият постовете, за да може човек да си препрочита някои гениални мисли и т.н.
        В това, че не си триеш постовете (за разлика от някой друг) e и най-голямото ти достойнство.

        Само така могат галактическите ти прозрения да останат за поколенията

        ...... Освен ако някой модератор не ги изтрие междувременно.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          В това, че не си триеш постовете (за разлика от някой друг) e и най-голямото ти достойнство.

          Само така могат галактическите ти прозрения да останат за поколенията

          ...... Освен ако някой модератор не ги изтрие междувременно.
          Тук съм да си говоря с модераторите. Колкото до постовете ми - ти не си критерии

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
            Тук съм да си говоря с модераторите. Колкото до постовете ми - ти не си критерии
            Говори си с който искаш.
            Аз съм доволен, че започнаха да заключват темите наистина, а не да ги трият и да заличават техническите бисери, които ръсиш.
            Сега ми е кеф, че мога да те цитирам и да видят хората, какви ги бръщолевиш постоянно.
            Лично аз не мисля, че като ти казвам, че си технически инвалид-карък, то те обиждам. Не мога да обидя човек, който си е такъв, като му казваш истината в очите.
            Ако си гей и ти го кажа, не те обиждам, ама ако не си, то бих те обидил.
            Ама като изръсиш поредния бисер, вече десетки такива в последно време, то си личи от самолет, че си слонче в маскировъчен костюм и няма как да заличиш тоталната ти липса на техническа култура. Просто няма как да я заличиш.
            А пробата да я прикриеш, облечена в самочувствието, кеото имаш за себе си, то те правят много неориентирана личност.
            В частност - технически инвалид-карък.
            Гледам, че ти продължават бисерите с пълна сила. Признавам, креативен си. Направо не мога да разбера от къде ги вадиш тия бисери постоянно. Ама нормално де, като нямаш понятие как работят нещата, съчетано с грешни представи, облечени в тотално грешно самочувствие, със завършек на каръщина, защото не може да познаеш нищо на принципа проба-грешка, не случайно е довело до прякора ти на "технически инвалид-карък".

            Я кажи, че още чакам отговорът ти - дизела трябва ли да разтовари турбото като отпуснеш газта, защото въздуха от турбото няма къде да отиде?
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
              Говори си с който искаш.
              Аз съм доволен, че започнаха да заключват темите наистина, а не да ги трият и да заличават техническите бисери, които ръсиш.
              Сега ми е кеф, че мога да те цитирам и да видят хората, какви ги бръщолевиш постоянно.
              Лично аз не мисля, че като ти казвам, че си технически инвалид-карък, то те обиждам. Не мога да обидя човек, който си е такъв, като му казваш истината в очите.
              Ако си гей и ти го кажа, не те обиждам, ама ако не си, то бих те обидил.
              Ама като изръсиш поредния бисер, вече десетки такива в последно време, то си личи от самолет, че си слонче в маскировъчен костюм и няма как да заличиш тоталната ти липса на техническа култура. Просто няма как да я заличиш.
              А пробата да я прикриеш, облечена в самочувствието, кеото имаш за себе си, то те правят много неориентирана личност.
              В частност - технически инвалид-карък.
              Гледам, че ти продължават бисерите с пълна сила. Признавам, креативен си. Направо не мога да разбера от къде ги вадиш тия бисери постоянно. Ама нормално де, като нямаш понятие как работят нещата, съчетано с грешни представи, облечени в тотално грешно самочувствие, със завършек на каръщина, защото не може да познаеш нищо на принципа проба-грешка, не случайно е довело до прякора ти на "технически инвалид-карък".

              Я кажи, че още чакам отговорът ти - дизела трябва ли да разтовари турбото като отпуснеш газта, защото въздуха от турбото няма къде да отиде?
              Има тема за мен, моля драскай там

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                Да, кажи го поне цялото - стоманата е стомана не за да се огъва и да си стои огъната. Иначе и ти щеше да си крив. (то знае ли се)

                ---------- Post added at 15:05 ---------- Previous post was at 15:01 ----------

                харесва ми тук, че мога да споделя някоя и друга мисъл с модераторите. Моята цел не е да обидя някой, макар да ме наричат как ли не. Но нека не се трият постовете, за да може човек да си препрочита някои гениални мисли и т.н.
                Стоманата не е задължително да възвръща първоначалната си форма след огъване. Стоманата е желязо-въглеродна сплав със съдържание на въглерод до 0.6 процента (от 0.6-2.0 процента вече се води чугун). Колкото повече е наличието на въглерод, толкова по-здрава е стоманата. А закалената стомана не подлежи на запазване на формата, която и е придадена при деформация.
                П.С. Завършил съм "Машиностроене" с 5.97
                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                  Стоманата не е задължително да възвръща първоначалната си форма след огъване. Стоманата е желязо-въглеродна сплав със съдържание на въглерод до 0.6 процента (от 0.6-2.0 процента вече се води чугун). Колкото повече е наличието на въглерод, толкова по-здрава е стоманата. А закалената стомана не подлежи на запазване на формата, която и е придадена при деформация.
                  П.С. Завършил съм "Машиностроене" с 5.97
                  До 2% съдържание на въглерод - гарантирано се води стомана!


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #54
                    ...
                    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 11:16.

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                      Този път - поздравления, алфисте-идеалист!
                      А за сведение на колегата dansguardian, чугун се води желязо-въглеродна сплав със съдържание на въглерод от 2%, по-точно 2,14% до 6.67%.
                      Гайдаров е най- добрият в тази област.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #56
                        E не всички са учили желязо-въглеродната диаграма..
                        166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
                        x145 1.6 boxer

                        Comment


                        • #57
                          ...
                          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 11:16.

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                            Стоманата не е задължително да възвръща първоначалната си форма след огъване. Стоманата е желязо-въглеродна сплав със съдържание на въглерод до 0.6 процента (от 0.6-2.0 процента вече се води чугун). Колкото повече е наличието на въглерод, толкова по-здрава е стоманата. А закалената стомана не подлежи на запазване на формата, която и е придадена при деформация.
                            П.С. Завършил съм "Машиностроене" с 5.97

                            май само аз съм учил "черна металургия" от пишещите тука,та положението е следното:
                            над 0.7та чак до 2.1 % се водят не чугуни, а инструментални стомани,под 0.7 са конструкционни.По спомен последната марка беше Ст70 и след това почваха у-тата -например У7 -това е по бдс и гост стандартите.
                            Освен това, тъй като специалността ми е "Обработка на металите чрез пластична деформация " смея да твърдя ,че всяка стомана си възвръща първоначалната си форма след огъване ,стига приложеното усилие да е по-малко от минимално необходимото за започване на пластичната деформация,т.е.всяка стомана си има и еластична ,и пластична деформация -няколко години съм поработил и на прокатен стан за студено валцоване където има и от двата вида деформация по много, така съм имал възможността да видя как теорията се потвърждава от практиката.
                            Last edited by 546; d.m.y г., 08:37.

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение

                              май само аз съм учил "черна металургия" от пишещите тука,та положението е следното:
                              над 0.7та чак до 2.1 % се водят не чугуни, а инструментални стомани,под 0.7 са конструкционни.По спомен последната марка беше Ст70 и след това почваха у-тата -например У7 -това е по бдс и гост стандартите.
                              Освен това, тъй като специалността ми е "Обработка на металите чрез пластична деформация " смея да твърдя ,че всяка стомана си възвръща първоначалната си форма след огъване ,стига приложеното усилие да е по-малко от минимално необходимото за започване на пластичната деформация,т.е.всяка стомана си има и еластична ,и пластична деформация -няколко години съм поработил и на прокатен стан за студено валцоване където има и от двата вида деформация по много, така съм имал възможността да видя как теорията се потвърждава от практиката.
                              Така, имам питане. Започне ли пластичната деформация не води ли до счупване? И ако разтеглиш зегерката до толкова, тя не си ли губи еластичността?

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                                Така, имам питане. Започне ли пластичната деформация не води ли до счупване? И ако разтеглиш зегерката до толкова, тя не си ли губи еластичността?
                                Нещата са много по-сложни отколкото ти се струват. Обикновено при пластична деформация в определени граници не се получава счупване/скъсване, но се получава допълнителна повърхностна закалка (наклеп).
                                Сигурен съм, че колегата, който се е занимавал със студено валцуване ще потвърди това. Често пъти след студено валцуване и съответно пластична деформация, повърхностното закаляване е нежелано. Поради това в последствие се налага загряване на проката до определена температура за да се премахне закалката. Това се нарича "отгряване".


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X