Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • колеги бе да ви питам колко е нормалната температура на маслото?
    alfa romeo 155 1.8 twin spark

    Comment


    • Първоначално публикувано от venko Покажи съобщение
      колеги бе да ви питам колко е нормалната температура на маслото?
      зависи с колко караш...при мен по моя датчик на 60 градуса стигам със скорост под 100км/ч постоянно. В задръстване в софия спокойно стигам 80 градуса, без да гоня колата. На магистралата след 120-130км/ч в топъл летен ден минавам над 70 градуса, до около 90 съм стигал. Иначе 100 градуса и малко нагоре видях, като подкарах колата с над 180 за няколко минути и ме хвана страх и върнах газта . Всички тези температури и аз незнам дали са нормални! Достигани са с 10-w40 масло!


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • при мен са същите градуси и исках да проверя дали са нормални температури!благодаря ти колега
        alfa romeo 155 1.8 twin spark

        Comment


        • А при мен вечер като си спретна една салатка, как се дигат градусите.....
          трябва да си сложим някакъв манометър, от рода на спиртомер....да не прекалявам)
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • а как се сваля волана на наще ко4инки .....
            http://vbox7.com/play:f6ed4e17

            Comment


            • Махаш капака на клаксона, с камък 24 (май беше) развиваш и дърпаш. Може и със заключването на волана да имаше нещо, но моето го принесох в жертва на олекотяването и не играе .
              75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
              155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
              FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
              Мненията са като задниците - всеки си има!

              Comment


              • А аз днес затърсих начин да си оправя клапата за външен или циркулация въздух в купето. От както я имам колата, чувам мотора да работи, но клапата си се движи на ръка свободно. Свалих мотора с перката отдолу в купето и го измих тази вечер - стана като нов като се махна 14 годишния прах. Обаче остава проблема с клапата и по-точно моторчето което я движи. Някой успявал ли е да го свали, без да разглоби половината купе? В мануала го виждам точно над мотроника където е натикан и там с ръка не мога да стигна... много тъпо ако трябва да се разглобява цялото табло да стигна до него...може да си наглася нещо по български накрая. Лятото ще си я затварям, да му е лесно на климатика, зимата отворена - да не се потят силно стъклата!
                Last edited by Furious 155; d.m.y г., 23:20.


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • Някои се чудеше дали 1.9 тд има маслен радиатор? Има голям радиатор отпред в дясно но понеже няма термометър не знам какво се получава.А иначе бирата добре изстудена но без краиности

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                    А аз днес затърсих начин да си оправя клапата за външен или циркулация въздух в купето. От както я имам колата, чувам мотора да работи, но клапата си се движи на ръка свободно. Свалих мотора с перката отдолу в купето и го измих тази вечер - стана като нов като се махна 14 годишния прах. Обаче остава проблема с клапата и по-точно моторчето което я движи. Някой успявал ли е да го свали, без да разглоби половината купе? В мануала го виждам точно над мотроника където е натикан и там с ръка не мога да стигна... много тъпо ако трябва да се разглобява цялото табло да стигна до него...може да си наглася нещо по български накрая. Лятото ще си я затварям, да му е лесно на климатика, зимата отворена - да не се потят силно стъклата!
                    Махаш поленовия филтър и я буташ оттам?
                    Alfa Romeo 155 1.8TS
                    Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ALFA CORSE Покажи съобщение
                      Махаш поленовия филтър и я буташ оттам?
                      аз измих мотора на парното и го смазах - стана като нов и оттам през отвора наместих клапата да е затворена сега за лятото. Като стане студено, ще я отворя пак .


                      Даването на газ, води до пристрастяване!
                      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                      Volvo V50 2.0D by RuBig

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                        аз измих мотора на парното и го смазах - стана като нов и оттам през отвора наместих клапата да е затворена сега за лятото. Като стане студено, ще я отворя пак .
                        Гадната клапа.... И при мен неработи ,от запознат разбрах ,че оправянето и било голяма мъка!!!Трябвало да се разкача таблото....
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                          Гадната клапа.... И при мен неработи ,от запознат разбрах ,че оправянето и било голяма мъка!!!Трябвало да се разкача таблото....
                          има доста подробна тема в ланча форума, и там има всемъзможни решения. Истината е че ремонтирането може да е за кратко и пак да се счупи, защото като е затворена клапата, мотора я натиска постоянно. Така е на всичките италианки с климатроници. Моторчето е така навряно, че се сваля жабката и таблото над нея цялото с централната конзола. Самия механизъм на мотора и самия мотор е наврян горе в дясно над жабката, до колкото видях на схемите в мануала. Пробвах да махна мотроника и оттам да си провра ръката до него, но не успях. Имах една намерена щипка за пране и с нея монтирах клапата в затворено положение. Оказа се че е точно на размер за мястото и добре я заклещи. Лятото мисля така да си перкам. Като застудее, свалям мотора на парното за 30 секунди и махам щипката . И те така - от урва на урва и от век на век!


                          Даването на газ, води до пристрастяване!
                          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                          Volvo V50 2.0D by RuBig

                          Comment


                          • колеги на колко хиляди километра се смена веригата
                            alfa romeo 155 1.8 twin spark

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                              има доста подробна тема в ланча форума, и там има всемъзможни решения. Истината е че ремонтирането може да е за кратко и пак да се счупи, защото като е затворена клапата, мотора я натиска постоянно. Така е на всичките италианки с климатроници. Моторчето е така навряно, че се сваля жабката и таблото над нея цялото с централната конзола. Самия механизъм на мотора и самия мотор е наврян горе в дясно над жабката, до колкото видях на схемите в мануала. Пробвах да махна мотроника и оттам да си провра ръката до него, но не успях. Имах една намерена щипка за пране и с нея монтирах клапата в затворено положение. Оказа се че е точно на размер за мястото и добре я заклещи. Лятото мисля така да си перкам. Като застудее, свалям мотора на парното за 30 секунди и махам щипката . И те така - от урва на урва и от век на век!
                              Четох ли го някаде или сега си го измислям незнам ,обаче ако се сложи резистор последователно на моторчето което движи клапата...Хем да си работи хем да не натоварва толкова моторчето като се затвори...Няколко ома мисля ,че ще има ефект остава да пробвам..
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                                Четох ли го някаде или сега си го измислям незнам ,обаче ако се сложи резистор последователно на моторчето което движи клапата...Хем да си работи хем да не натоварва толкова моторчето като се затвори...Няколко ома мисля ,че ще има ефект остава да пробвам..
                                да пак в тази тема е за клапата, но е хубаво резистора да го избереш малко по-мощен, че е много вероятно да загрява и да няма опасност от пожар. Но преди това ще трябва да ремонтираш механизма на клапата...


                                Даването на газ, води до пристрастяване!
                                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                                Volvo V50 2.0D by RuBig

                                Comment

                                Working...
                                X