колеги бе да ви питам колко е нормалната температура на маслото?
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от venko Покажи съобщениеколеги бе да ви питам колко е нормалната температура на маслото?. Всички тези температури и аз незнам дали са нормални! Достигани са с 10-w40 масло!
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
А при мен вечер като си спретна една салатка, как се дигат градусите.....
трябва да си сложим някакъв манометър, от рода на спиртомер....да не прекалявам
)
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
-
Махаш капака на клаксона, с камък 24 (май беше) развиваш и дърпаш. Може и със заключването на волана да имаше нещо, но моето го принесох в жертва на олекотяването и не играе.
75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Comment
-
А аз днес затърсих начин да си оправя клапата за външен или циркулация въздух в купето. От както я имам колата, чувам мотора да работи, но клапата си се движи на ръка свободно. Свалих мотора с перката отдолу в купето и го измих тази вечер - стана като нов като се махна 14 годишния прах. Обаче остава проблема с клапата и по-точно моторчето което я движи. Някой успявал ли е да го свали, без да разглоби половината купе? В мануала го виждам точно над мотроника където е натикан и там с ръка не мога да стигна... много тъпо ако трябва да се разглобява цялото табло да стигна до него...може да си наглася нещо по български накрая. Лятото ще си я затварям, да му е лесно на климатика, зимата отворена - да не се потят силно стъклата!Last edited by Furious 155; d.m.y г., 23:20.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеА аз днес затърсих начин да си оправя клапата за външен или циркулация въздух в купето. От както я имам колата, чувам мотора да работи, но клапата си се движи на ръка свободно. Свалих мотора с перката отдолу в купето и го измих тази вечер - стана като нов като се махна 14 годишния прах. Обаче остава проблема с клапата и по-точно моторчето което я движи. Някой успявал ли е да го свали, без да разглоби половината купе? В мануала го виждам точно над мотроника където е натикан и там с ръка не мога да стигна... много тъпо ако трябва да се разглобява цялото табло да стигна до него...може да си наглася нещо по български накрая. Лятото ще си я затварям, да му е лесно на климатика, зимата отворена - да не се потят силно стъклата!Alfa Romeo 155 1.8TS
Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet
Comment
-
Първоначално публикувано от ALFA CORSE Покажи съобщениеМахаш поленовия филтър и я буташ оттам?.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеаз измих мотора на парното и го смазах - стана като нов и оттам през отвора наместих клапата да е затворена сега за лятото. Като стане студено, ще я отворя пак.
sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеГадната клапа.... И при мен неработи ,от запознат разбрах ,че оправянето и било голяма мъка!!!Трябвало да се разкача таблото....и с нея монтирах клапата в затворено положение. Оказа се че е точно на размер за мястото и добре я заклещи. Лятото мисля така да си перкам. Като застудее, свалям мотора на парното за 30 секунди и махам щипката
. И те така - от урва на урва и от век на век!
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеима доста подробна тема в ланча форума, и там има всемъзможни решения. Истината е че ремонтирането може да е за кратко и пак да се счупи, защото като е затворена клапата, мотора я натиска постоянно. Така е на всичките италианки с климатроници. Моторчето е така навряно, че се сваля жабката и таблото над нея цялото с централната конзола. Самия механизъм на мотора и самия мотор е наврян горе в дясно над жабката, до колкото видях на схемите в мануала. Пробвах да махна мотроника и оттам да си провра ръката до него, но не успях. Имах една намерена щипка за пранеи с нея монтирах клапата в затворено положение. Оказа се че е точно на размер за мястото и добре я заклещи. Лятото мисля така да си перкам. Като застудее, свалям мотора на парното за 30 секунди и махам щипката
. И те така - от урва на урва и от век на век!
sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеЧетох ли го някаде или сега си го измислям незнам ,обаче ако се сложи резистор последователно на моторчето което движи клапата...Хем да си работи хем да не натоварва толкова моторчето като се затвори...Няколко ома мисля ,че ще има ефект остава да пробвам..
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
Comment