If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Стрийт валовете на C&B са общо взето plug and play. Ето и отговора на Марио Босо, който им е представител за Европа - "Our camshafts are direct fit, no changes are necessary."
Ще използвам тук мястото, да не отварям нова тема. Дясната чистачка нещо не работи както трябва. Изразява се в това, че като работят, ограничителя (или не знам как се казва точно) нещо не сработва. Т.е. когато чистят, едната слиза до долу и удря в капака на двигателя. Като я хванах, и на ръка си се движи свободно, пък не трябва да е така! На няколко пъти съм я затискал със капака когато съм го затварял и като пусна чистачките, само едната тръгваше и слеед това веднага отстранявах този проблем. Кажете, какво трябва да се прави.
Ще използвам тук мястото, да не отварям нова тема. Дясната чистачка нещо не работи както трябва. Изразява се в това, че като работят, ограничителя (или не знам как се казва точно) нещо не сработва. Т.е. когато чистят, едната слиза до долу и удря в капака на двигателя. Като я хванах, и на ръка си се движи свободно, пък не трябва да е така! На няколко пъти съм я затискал със капака когато съм го затварял и като пусна чистачките, само едната тръгваше и слеед това веднага отстранявах този проблем. Кажете, какво трябва да се прави.
Е това е или от шлиците или от механизма.Но е по-скоро от шлиците-превъртяли са,защото ако е от мехнизма,ще рече,че се е откачило долу някое рамо и тя няма да мърда въобще.Според мен развий гайката,която държи чистачката,нагласи я на правилна позиция и затегни добре
Е това е или от шлиците или от механизма.Но е по-скоро от шлиците-превъртяли са,защото ако е от мехнизма,ще рече,че се е откачило долу някое рамо и тя няма да мърда въобще.Според мен развий гайката,която държи чистачката,нагласи я на правилна позиция и затегни добре
според мен също е от шлиците.
опитай да ги уплътниш като навиеш малко банд или тефлонова лента ,ако не е това ,тогава нови рамена.
ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
според мен също е от шлиците.
опитай да ги уплътниш като навиеш малко банд или тефлонова лента ,ако не е това ,тогава нови рамена.
Ух... ами пробвах се да ги развия и завия нанново, но е твърде лесно да е истина. Вярно не гледах откъде точно превърта. Ще видя да сложа уплътнение, и дали ще кандиса
Благодаря ви.
Аз пък си мисля, че имаш прекалено големи луфтове в целия механизъм и на това се дължат проблемите ти.
AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Аз пък си мисля, че имаш прекалено големи луфтове в целия механизъм и на това се дължат проблемите ти.
Еми то ако може да има луфт в механизма,той ще е при шарнирните съединения на отделните рамена.Но ако е толкова голям луфта,то направо ще се откачи.А колега,за да разбереш дали е само от шлиците,без да развиваш кората-махни чистачката и пусни на някоя степен,ако се върти оста със шлиците,значи отдолу би трябвало всичко да е ОК....
Comment