If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Части колкото щеш - коли няма , на които да се слагат!!!
Предполагам разбираш намека.
Мисля,че те разбирам-да си пазим колите,това искаш да кажеш,нали?Точно това се опитвам да направя и аз,но друго се получава понякога...Най-много ме е яд не за парите,които давам по нея,а за това,че всяка повреда и всеки ремонт и всяка сменена част (ако не е оригинална де) малко или много отдалечава колата от истинския й вид и от това,което е била в началото
Мисля,че те разбирам-да си пазим колите,това искаш да кажеш,нали?Точно това се опитвам да направя и аз,но друго се получава понякога...Най-много ме е яд не за парите,които давам по нея,а за това,че всяка повреда и всеки ремонт и всяка сменена част (ако не е оригинална де) малко или много отдалечава колата от истинския й вид и от това,което е била в началото
Еби му майката. Важното ние да сме ДОВОЛНИ от антиките и да ни радват колкото се може повече
Alfa 155 2.0TS8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Момци, имам три кабела за свещите, дето са със сцепена гумена изолация на лулата (към свещта). Увил съм местата с изолирбанд, ма нещо не ме радва това положение. Взех си друг комплект кабели от кола за части, ма какво стана ...
Кабелите изглеждат супер - нямат пукнатини или разкъсвания, но реших да ги замеря, и какво се оказа :
- от единия комплект положението е трагично - един кабел е прекъснат (а видимо е като нов...), а друг е с 11 килоома съпротивление (трябва да е 5 заводски) ... Другите два кабела са с по 6.1 - 6.3 килоома.
- другата четворка е по-добре - средно са с по 6.3, макар да има един със 7.5 ...
Има ли начин да се подмени само изолацията на лулата, или да не си правя тъпи експерименти ???
Явно ще трябва да се напасват кабели от двата комплекта,за да събера здрава осмица със поне приблизително равни съпротивления. Някакви акъли ?
Момци, имам три кабела за свещите, дето са със сцепена гумена изолация на лулата (към свещта). Увил съм местата с изолирбанд, ма нещо не ме радва това положение. Взех си друг комплект кабели от кола за части, ма какво стана ...
Кабелите изглеждат супер - нямат пукнатини или разкъсвания, но реших да ги замеря, и какво се оказа :
- от единия комплект положението е трагично - един кабел е прекъснат (а видимо е като нов...), а друг е с 11 килоома съпротивление (трябва да е 5 заводски) ... Другите два кабела са с по 6.1 - 6.3 килоома.
- другата четворка е по-добре - средно са с по 6.3, макар да има един със 7.5 ...
Има ли начин да се подмени само изолацията на лулата, или да не си правя тъпи експерименти ???
Явно ще трябва да се напасват кабели от двата комплекта,за да събера здрава осмица със поне приблизително равни съпротивления. Някакви акъли ?
Акъли има някакви... Ако са си оригиналните кабели...
Все си мисля ,че кабела се одвива от лулата и от онова малкото "г" от към бобината
Лелеее, ма тва е супер - макар че аз вече направих комбината от двата комплекта кабели ... сега отивам пак да сменя лулите - единия ми кабел сега е със 7.5, което пак не ми харесва.
Мда, да не забравя - оригиналните ми кабели бяха със съпротивления от 6.28 до 6.68, но реших да ги сменя заради разкъсаната изолация на лулите. Сега съвсем ще уеднаквим нещата - тоя 7.5 ще го сменя с оригиналния (6.23). Много благодаря за инфото !!!
Edit: всички кабели вече са със здрава изолация, и съпротивление между 6.2 и 6.7. Сега е ред на колата на Милена
Преди 10 години го имаше само в енергото и се вземаше от някой познат които работи там и може да ти го изпише .Сега според мене ще го има по магазините за електро материали.
Преди 10 години го имаше само в енергото и се вземаше от някой познат които работи там и може да ти го изпише .Сега според мене ще го има по магазините за електро материали.
Че все още си го има. Електроинженер съм и го знам откато се помня. А с колегата ТЕДО се разбрахме кое и как, а ако го интересува и как се използва мога да му обесня на Л.С.
Alfa 155 2.0TS8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Искам сърдечно още веднъж Пред всички съфорумници да благодаря на Vaklinator /Ваклин/ за помоща за поредния лек ремонт по моята кола. Ваклинка Благодаря ти за всичко пич и ти благодаря ,че си ми Приятел.
ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Искам сърдечно още веднъж Пред всички съфорумници да благодаря на Vaklinator /Ваклин/ за помоща за поредния лек ремонт по моята кола. Ваклинка Благодаря ти за всичко пич и ти благодаря ,че си ми Приятел.
Слагаш ме в неудобна позиция. На приятел не се благодари. Приятеля е длъжен да не отказва. Аз също ти благодаря за парите с които ми услужи за 2 дни, но това си е истинското приятелство. Дори не се замисли, а ми каза ела, че съм гроги и давам. 10хххххх
Alfa 155 2.0TS8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Слагаш ме в неудобна позиция. На приятел не се благодари. Приятеля е длъжен да не отказва. Аз също ти благодаря за парите с които ми услужи за 2 дни, но това си е истинското приятелство. Дори не се замисли, а ми каза ела, че съм гроги и давам. 10хххххх
Любов ли бе да го опишеш(шегичка).Ваклинката си е пич.Мене нито ме знаеше,нито ме беше виждал,дойде( пича) смени ми водната помпа(пред блока в един голям студ) и си тръгна.Измъчи се момчето(3-4часа)и накрая една стотинка не ми иска.Ето за това може да разчита на мен и с какво мога винаги ще му помогна.
Comment