Аз сложих такова на скоростите, които взех, след като строших дифа навремето. От около месец-два, 3-ата ми изхърква при по-рязко включване, но като знам, какви са им кашкавалени скоростите на бабите, а и че си я вкарвам редовно до 7000 об. на мАторЯ, може и да не е виновно маслото. Принципно нямам някакви добри\лоши впечатления от него.
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
Ще видим-че и аз имам едни съмнения,че ми тече от полуоската-отдолу има много засъхнала гняс по скоростната кутия.Май ще отида на майстор тоя път,че да не стане двойна и тройна работа пак.Иначе в ДВГ-то налях Castrol Magantec 10W40 А3/B4 току-що.Маслото е значително по-светло от Селенията,по-течливо и мирише съвсем различно.Засега впечатления никакви,освен начина по който светна гърловината на двигателя от маслото,с което я олях без да искам-определено има чистителни свойства тоя Castrol.Ако и гори по-малко от Selenia-та май ще я забравя нея...че е и значително по-евтин!
Comment
-
Първоначално публикувано от TS Покажи съобщениеДнеска ударих една паста 3М и е доволно
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Я да задам един въпрос за педал на газта 1.7 8к. Нормално ли е като подам газ до дупка на 2-ра около 1500-2000 оборота има едно замисляне и след малко да почне да набира добре. Колата за съжалени е седяла две години без да се кара и карах със стар бензин докато не свърви и свещите замиха. Та да е клеясало жилото. Иначе туинспарка е голяма работа, изкачваше баирите в Разград на 2 цилиндъра.
No one 'needs' an Alfa, like no one needs a car with more than 60 hp!
Алфа Ромео 155 1.7 8v (много реве)
e46 328Ci (чорбаджийска кола)
Comment
-
Първоначално публикувано от siniqtzmey Покажи съобщениеЯ да задам един въпрос за педал на газта 1.7 8к. Нормално ли е като подам газ до дупка на 2-ра около 1500-2000 оборота има едно замисляне и след малко да почне да набира добре. Колата за съжалени е седяла две години без да се кара и карах със стар бензин докато не свърви и свещите замиха. Та да е клеясало жилото. Иначе туинспарка е голяма работа, изкачваше баирите в Разград на 2 цилиндъра.
Покарай я с хубав бензин на извънградско и виж после как ще е.
п.п. виж и тръбата от дебитомер-а до дроселовата клапа за цепнатини!
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеами доста неща стареят, някои клеясват - кабели, свещи, сонда, че и дебитомер-а ... едва ли жилото предизвиква това.
Покарай я с хубав бензин на извънградско и виж после как ще е.
п.п. виж и тръбата от дебитомер-а до дроселовата клапа за цепнатини!
---------- Post added at 09:37 ---------- Previous post was at 09:37 ----------
Първоначално публикувано от TS Покажи съобщениеААА,внимавай къде ходиш.
Колеги,какво става да не си продадохте 155-ците ? Преди Софийската група "НИМ",тфа,онова ........ Сега почти не виждам 155ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Renault Megane II Grand Tour-2004г
Comment
-
Верно,ти къде скиториш бря младеж ???
---------- Post added at 13:46 ---------- Previous post was at 13:27 ----------
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеБраво, щом имаш времето... да ти оставя и моята, че един неможар миналата година ми я осра и още ме е яд, като я измия...
Ето тук: https://www.facebook.com/pages/Alfa-...C/125515940186 Има интересни снимчици,не са много,но пак е нещо.Last edited by TS; d.m.y г., 17:43.
Comment
-
Колеги, от вчера, като всяка алфа и тази на шурята ни изигра курвенски номер и сега е със свалена глава и предстоящи сериозни ремонти с много псуване. А именно, вчера шурята е сменил задните накладки, че бяха останали с 1мм феродо и след като е покарал малко и нещо изпукало и педала на спирачките станал твърд и започнал да съска много силно в купето при педалите и днес като ми я докара да я видя и при всяко докосване до педала на спирачките се чува яко съскане и колата се опитва да угасне, но като се пусне педала и няма проблем, но съм сигурен, че се е сцепила мембраната на сервото и ще се търси друго втора ръка, а и вероятно и нова спирачна помпа, че си мисля, че има и спирачна течност в него. Та приемам всякакви съвети и предложения за него (колата е 1.7 8 клапана, а за капак и с АБС).
Но като всяка "добра" Алфа това се оказа дребен проблем след като погледнахме и какво има в казанчето с антифриз- до болка познатата ни комбинация от антифриз и масло и за 3-4 часа главата се озова в багажника на фиата (от които един час премина в опити да се развият двата болта отдолу на главата от към ангренажа) и от утре ще се занимавам с нея да я наглася както трябва. Та въпросите ми са как да стягам главата, че в Аутодата-та ми пише: първи етап 40Nm, втори етап 80Nm, след това да се покара 1000км и да се притегне главата веднъж на 360 градуса и после на близо 90Nm, та питам това ли е схемата за стягането й.Също така са ми нужни най-много съвети как да извадя от задника на колата гадното серво и има ли някакви особености и лесно чупливи елементи при свалянето.
А понеже това са част от проблеми и за капак се оказва, че или скоростната кутия си заминава или има някакви проблеми със съединителя (педала му е много твърд и издава прехъркващи звуци при натискането му и не отделя нещо чисто), втора скорост вече влиза с много зор и хъркане, като останалите също често прехъркват. Но си мисля, че и там проблема ще се реши с по-скъпия начин, понже миналия месец й долях 1л. на скоростите масло,че е протекла семерината , от към лявата полуоска и не знам колко време е вървяла колата с наполовина масло.FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI
Comment
-
Първоначално публикувано от TS Покажи съобщениеЕЕЕ,много е добра. Е такива джанти ако някой намери да свирка ? :P
Джантите са 1 път.ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Renault Megane II Grand Tour-2004г
Comment
-
Първоначално публикувано от Milcho Покажи съобщениеКолеги, от вчера, като всяка алфа и тази на шурята ни изигра курвенски номер и сега е със свалена глава и предстоящи сериозни ремонти с много псуване. А именно, вчера шурята е сменил задните накладки, че бяха останали с 1мм феродо и след като е покарал малко и нещо изпукало и педала на спирачките станал твърд и започнал да съска много силно в купето при педалите и днес като ми я докара да я видя и при всяко докосване до педала на спирачките се чува яко съскане и колата се опитва да угасне, но като се пусне педала и няма проблем, но съм сигурен, че се е сцепила мембраната на сервото и ще се търси друго втора ръка, а и вероятно и нова спирачна помпа, че си мисля, че има и спирачна течност в него. Та приемам всякакви съвети и предложения за него (колата е 1.7 8 клапана, а за капак и с АБС).
Но като всяка "добра" Алфа това се оказа дребен проблем след като погледнахме и какво има в казанчето с антифриз- до болка познатата ни комбинация от антифриз и масло и за 3-4 часа главата се озова в багажника на фиата (от които един час премина в опити да се развият двата болта отдолу на главата от към ангренажа) и от утре ще се занимавам с нея да я наглася както трябва. Та въпросите ми са как да стягам главата, че в Аутодата-та ми пише: първи етап 40Nm, втори етап 80Nm, след това да се покара 1000км и да се притегне главата веднъж на 360 градуса и после на близо 90Nm, та питам това ли е схемата за стягането й.Също така са ми нужни най-много съвети как да извадя от задника на колата гадното серво и има ли някакви особености и лесно чупливи елементи при свалянето.
А понеже това са част от проблеми и за капак се оказва, че или скоростната кутия си заминава или има някакви проблеми със съединителя (педала му е много твърд и издава прехъркващи звуци при натискането му и не отделя нещо чисто), втора скорост вече влиза с много зор и хъркане, като останалите също често прехъркват. Но си мисля, че и там проблема ще се реши с по-скъпия начин, понже миналия месец й долях 1л. на скоростите масло,че е протекла семерината , от към лявата полуоска и не знам колко време е вървяла колата с наполовина масло.
Само, че не затягаш на 360 градуса, а развиваш след 1000 км.
После затягаш на 93 нютон-метра или 9.3-9.5 кг/м.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment