Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Кобра ги уволних!
    Цените са им като за келеши.
    Напоследък се пускат китайски пластмасови "стъкла"
    По сведения изобщо не се надраскват!
    Така, че внимателно!
    Съгласен съм .... уж с познат пък ще видим .... то нали знаеш ..... от приятели и познати

    Мъри,ясно ми е,че от оргиналдъ по-хубаво няма. Просто ги помолих да проверят дали имат тунирано стъкло в зелено,защото не ми се правят циганйки. Оказа се,че има.

    Comment


    • Колеги здравейте , от както се застуди и забелязах че дясната ми духалка не духа.. не тази която е на вратата а от пред. на 146 ми бяха по големи отворите и се виждаше вътре дали отваря тръбата за въздуха, но на тази не се вижда. Някакъв съвет?

      Също така и къде е филтър купе? че нещо ми се запотяват стъклата , не много но не е сменян от както е при мен и чисто профилактично.

      Другото което се сещам е че преди няколко седмици попитах за емблемите , тези който са черно/бели. Но никой не сподели надявам се някой сега да каже?..
      155 1.8 8v SUPER MY95

      Comment


      • Филтъра на купето се намира под пластмасовата кора на чистачките - пред шофьорското място. Заради остарелите и чупливи пластмаси ти препоръчвам да свалиш двете чистачки и цялата кора, за да не я спукаш. Самия филтър се намира в една "кутия", която може да има или да няма капак.
        За черно-белите емблеми - или си купуваш от битака, или си поръчваш по-хубави на колегата phoenix от Варна. Аз си взех от него черни, и съм много доволен - eто как стои :

        155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
        Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

        Comment


        • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
          Колеги,да ви се оплача,прецакаха ми кормилната рейка.Отидох днес на майстор с цел да си сменя едно каре и да ми оправят един проблем-като потеглям с навит докрай волан нещо прищраква (колеги от форума ми казаха,че сигурно е лагер на главината).Майсторът вика-дай да я пробвам да видим кво щрака.Качи се той нави волана наляво,надясно,нищо не прищрака....с изключение на хидравличната рейката.И то мъжката-всичкото масло долу.Сега,явно не е той виновен,щото няма как да счупи здрава рейка ей така.Но като я пробва така беше натиснал волана в крайно дясно и ляво положение,че помпата чак се чу как изсвири.Мен още на курса са ме учили в крайно положение да не натискам волана,но него явно не са.И на всичкото отгоре,след като ми смениха карето,ме натириха така да си ходя-с протекла рейка и почти без възможност да завивам,без касова бележка или друг документ,задържаха ми старото каре (уточнявам,че то не беше счупено,смених го щото беше за кола без АБС).И всичкото това "добро" отношение,щото си носех новото каре,а не го купих от тях и щото отказах да им купя маншона,който се опитаха да ми пробутат,щото трябвало да ми сменят само скобите,но скоби без маншон не вървяли....Ебах тея скоби,дето за една скоба трябва да платя 22 лв и да ми сменят иначе новия маншон.


          П.С. Това в сервиз "Фиат" Велико Търново-всички ми казаха да не ходя там,но просто човекът,при който трябваше да отида беше зает...
          Първо се извинявам, че избутвам напред толкова стар пост, но просто не се сдържах...
          Та на въпроса. По мое скромно, но професионално мнение, не се е родил още човекът, който да счупи кормилна рейка като само върти волана наляво-надясно, пък колкото и сила да прилага. Присвирването на хидравличната помпа в двете крайни положения на рейката е абсолютно нормално явление във всички марки и модели автомобили, оборудвани с този тип серво-усилвател на кормилното управление...
          В крайна сметка явно ти е бил пукнат корпусът на рейката и се е предал тотално точно в тоя момент. Обаче със сигурност не одобрявам отношението на колегите към теб в гореспоменатия сервиз...
          AR 145 1.9JTD - бившата...
          AR 147 1.9JTDm - настоящата!

          Comment


          • Първоначално публикувано от bobolin4o Покажи съобщение
            Първо се извинявам, че избутвам напред толкова стар пост, но просто не се сдържах...
            Та на въпроса. По мое скромно, но професионално мнение, не се е родил още човекът, който да счупи кормилна рейка като само върти волана наляво-надясно, пък колкото и сила да прилага. Присвирването на хидравличната помпа в двете крайни положения на рейката е абсолютно нормално явление във всички марки и модели автомобили, оборудвани с този тип серво-усилвател на кормилното управление...
            В крайна сметка явно ти е бил пукнат корпусът на рейката и се е предал тотално точно в тоя момент. Обаче със сигурност не одобрявам отношението на колегите към теб в гореспоменатия сервиз...
            Ейй, отде го изкара тоя пост. Да, няма как те да са ми счупили рейката, тя е била тръгнала определено, но факт е, че там довършиха нещата Както и да е, стари работи

            Comment


            • Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
              Колеги здравейте , от както се застуди и забелязах че дясната ми духалка не духа.. не тази която е на вратата а от пред. на 146 ми бяха по големи отворите и се виждаше вътре дали отваря тръбата за въздуха, но на тази не се вижда. Някакъв съвет?

              Също така и къде е филтър купе? че нещо ми се запотяват стъклата , не много но не е сменян от както е при мен и чисто профилактично.

              Другото което се сещам е че преди няколко седмици попитах за емблемите , тези който са черно/бели. Но никой не сподели надявам се някой сега да каже?..

              Алекс леко те е подвел. Филтъра на купето се намира под пластмасовата кора на чистачките - пред ПАСАЖЕРСКОТО място.
              ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


              Renault Megane II Grand Tour-2004г

              Comment


              • Ето . Да добиеш Представа Няма да е лошо от време,на време да се ползва и търсачката ?
                Attached Files
                Last edited by TS; d.m.y г., 16:11.

                Comment


                • Първоначално публикувано от TS Покажи съобщение
                  Ето . Да добиеш Представа Няма да е лошо от време,на време да се ползва и търсачката ?
                  Супер , добра картинка.
                  Аз при смяна вече не махам чистачката.
                  Просто я вдигам нагоре.
                  ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                  Renault Megane II Grand Tour-2004г

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от TS Покажи съобщение
                    Ето . Да добиеш Представа Няма да е лошо от време,на време да се ползва и търсачката ?
                    Мерси , хм няма да е зле да я ползвам да Благодаря Ви!
                    155 1.8 8v SUPER MY95

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                      Алекс леко те е подвел. Филтъра на купето се намира под пластмасовата кора на чистачките - пред ПАСАЖЕРСКОТО място.
                      Да уеее ... мислил съм за пътническото място, ама пръстите ми са по-бързи явно
                      Иначе наистина по-хубавите филтри си вървят с инструкция с картинки !
                      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                      Comment


                      • Колеги, тея дни ми се завъртя една мисъл в главата. Някъде съм мяркал твърдението, че изпускателните колектори на туинспарка на 75-цата или на 164-ката (не мога да се сетя точно) били по-добри, по-"разплетени" от на 155-цата. Някой сменял ли е и дали наистина има ефект?

                        Comment


                        • Случайно някой да има наблюдения по тази кола,д ая е виждал или да познава собственика ... http://www.cars.bg/u711026
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • Дам, това е на Киро (zlia) - автокъща кончето.
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                              Колеги, тея дни ми се завъртя една мисъл в главата. Някъде съм мяркал твърдението, че изпускателните колектори на туинспарка на 75-цата или на 164-ката (не мога да се сетя точно) били по-добри, по-"разплетени" от на 155-цата. Някой сменял ли е и дали наистина има ефект?
                              Ако изкараш 75-цовите през бронята може и да станат...!!!
                              Правилния въпрос е от коя модификация на 164 ТС са митичните колектори...???
                              От какъв материал са...???
                              И дали се намират...!!!
                              Сети ли се?
                              155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                              1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                              GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                              ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                                Дам, това е на Киро (zlia) - автокъща кончето.
                                жалко ,че ми е далече софето за да я видя колата.
                                На тоя киро дали може да се разчита че не е като повечето измекяри по автокъщите,в смисал да не колата да е натъпкана с разни добавки и като я гледаш да е котенце а като смениш маслото да е мърша
                                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                                Comment

                                Working...
                                X