Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
    А бре секта,някой запознат ли е с мерцедесите и по-точно с компресорите Ровя се напоследък ама не могада разбера в крайна сметка Компресора на мерга. дали върти постоянно или зацепва посредством съединител на някви обороти,
    Колега зацепва се посредством ел.магнит на принципа на климатичния компресор!!!И се включва на 2000 оборота!
    0892 488 330-Теодор
    Alfa Romeo 145 3.0 24V
    Alfa Romeo 146 TI-Turbo

    Comment


    • Ясноо,мерси на всички. А това за включването на 2000об,вече си зависи кой на колко го направи, при мергела си включва там,но аз мисля да го направя към 3к оборота,за да мога да си я карам като дейли кар градско и навънка,все пак при 3к съм на 110,което долу горе бива като скорост. Само трябва да се донадъхам още малко и ще скоча в "батака" и аз
      OEM каза ще удари едно рамо за софта,а хардуерно почти всико сам ще си направя. За управлението за включване на оборотите също съм уредил нещата с един авер ( мислим посредством мап сензор и една платчиза към него да направим нещата).
      П.С. Както говоря май съм го решил вече и остава само да си взема отпуската,но кога щее не се знае
      Сори че пиша в тоя раздел,но още не съм на 100% сигурен че ще го напрая и не искам да пускам нова тема,но определено не си чеша езика само
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • ПИТАНКА:
        От каква кола - фиат, алфа или ланча, по-нова от 155, може да се свалят предните спирачни апарати и да станат, без нужда от преправяне или планки по шенкелите, на диск 257.5мм??? Идеята да не е апарат бендикс с проблемите с водачите!

        п.п. Като се замисля, колата може и да не е италианска за донора!
        п.п.2 в краен случай съм навит да сменя дисковете с 284мм, но с преходни планки за съотвените апарати, за да не се пипат шенкелите.
        Last edited by Furious 155; d.m.y г., 21:05.


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • Фиат браво.
          Освен че системата не е бендикс площта на накладките е по-голяма но ефекта е съмнителен доколкото знам
          Video meliora proboque deteriora sequor.

          Comment


          • Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
            Фиат браво.
            Освен че системата не е бендикс площта на накладките е по-голяма но ефекта е съмнителен доколкото знам
            Същите като на 145 1.4 и 1.6 . Идеята ми е да ги сменя с по-ново поколение, не от същите години спирачки.
            Last edited by Furious 155; d.m.y г., 22:50.


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
              Фиат браво.
              Освен че системата не е бендикс площта на накладките е по-голяма но ефекта е съмнителен доколкото знам
              Тедич,голем си,така е площа на накладките е по голяма и то не малко,съответно и спирането е по добро знам го от личен опит,и още един плюс,няма го гадното тропане на водачите.

              Comment


              • Пичове,аз на Шестака съм с 284 мм диск и апарати Гирлинг ,незнам дали са апаратите като на 257мм дисковете,ама никога нее имало някви тракане чукане и тн. от към водачите,а тука всеки се оплаква от това.
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • Чудя се аз на мойта дизеларка................ разгори ли много върви,красавицата се оказа звяр
                  Alfa 155 1.9TD '97 EX
                  Alfa 166 2.4 JTD EX
                  Alfa 156 2.4 JTD

                  Comment


                  • Хора.изпаднал съм в един размисъл и се надявам някой да може да ми подскаже
                    След многото изчетена информация,констатирах,че ако сложа компресор ми е необходим рециркулационен блоу-офф,обаче той ще разтовари едвам когато върна газта и вакума в колектора се повиши.... а какво става когато давам газ(съответно няма вакум в колектора) и налягането се покачи над това което искам(0.4-0.5) и сместта почне да беднее
                    Та се чудя как да си регулирам налягането докато подавам газ,без да наливам пари за буст-контрол и тн. Или казано иначе,търся един вид блоу-оф , който реагира само на налягане,без вакум управление
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • нещо не си прочел както трябва...
                      Самия компресор си има байпасен клапан който регулира налягането, а blow off-а ще ти трябва за да разтовари излишното налягане при затворен дросел
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                      Comment


                      • Интересно,това съм го пропуснал. А този байпасен клапан настройва ли се на определено налягане или е с фиксирано такова?
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                          Интересно,това съм го пропуснал. А този байпасен клапан настройва ли се на определено налягане или е с фиксирано такова?
                          мисля че на Ийтън-ните беше фиксиран ама винаги може да се направи да не е
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                          Comment


                          • Здравейте колеги!
                            Две бързи питания:

                            1. Колко са дълбоки "хралупите" за предните говорители на таблото? Знам само, че са 10ки. Ето това например ще влезе ли като у дома си:
                            http://aval-bg.com/car-audio/pioneer...neer-ts-g1013i

                            2. Това тракане на спирачките ме убива и мен. От браво кой мотор стават за 155-цата? И правилно ли съм разбрал, че хем не тракат, хем спират повече, хем си заспиват без проблеми на 155-цата.

                            Мерси.
                            Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

                            Comment


                            • Колега,много е вероятно да не можеш да си щракнеш мрежичката отгоре,понеже за тъблото ти трябват еднолентови говрители ,а тези не са и стърчат малко повечко.
                              вариант е ако можеш да ги монтиращ отвътре.тоест да ги вкараш в тъблото,но това трябва да се прецени на място.
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • Колега,аз за предна линия съм с двулентов Pioneer и нямам никакъв проблем с решетките!Мога да кажа че свирят доста добре и стават перфектно на нашите легенди!Надявам се да съм бил полезен!!!

                                Comment

                                Working...
                                X