Първоначално публикувано от don_pepone
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
Ясноо,мерси на всички. А това за включването на 2000об,вече си зависи кой на колко го направи, при мергела си включва там,но аз мисля да го направя към 3к оборота,за да мога да си я карам като дейли кар градско и навънка,все пак при 3к съм на 110,което долу горе бива като скорост. Само трябва да се донадъхам още малко и ще скоча в "батака" и аз
OEM каза ще удари едно рамо за софта,а хардуерно почти всико сам ще си направя. За управлението за включване на оборотите също съм уредил нещата с един авер ( мислим посредством мап сензор и една платчиза към него да направим нещата).
П.С. Както говоря май съм го решил вечеи остава само да си взема отпуската,но кога щее не се знае
Сори че пиша в тоя раздел,но още не съм на 100% сигурен че ще го напрая и не искам да пускам нова тема,но определено не си чеша езика самоEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
ПИТАНКА:
От каква кола - фиат, алфа или ланча, по-нова от 155, може да се свалят предните спирачни апарати и да станат, без нужда от преправяне или планки по шенкелите, на диск 257.5мм??? Идеята да не е апарат бендикс с проблемите с водачите!
п.п. Като се замисля, колата може и да не е италианска за донора!
п.п.2 в краен случай съм навит да сменя дисковете с 284мм, но с преходни планки за съотвените апарати, за да не се пипат шенкелите.Last edited by Furious 155; d.m.y г., 21:05.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщениеФиат браво.
Освен че системата не е бендикс площта на накладките е по-голяма но ефекта е съмнителен доколкото знамLast edited by Furious 155; d.m.y г., 22:50.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщениеФиат браво.
Освен че системата не е бендикс площта на накладките е по-голяма но ефекта е съмнителен доколкото знам
Comment
-
Пичове,аз на Шестака съм с 284 мм диск и апарати Гирлинг ,незнам дали са апаратите като на 257мм дисковете,ама никога нее имало някви тракане чукане и тн. от към водачите,а тука всеки се оплаква от това.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Хора.изпаднал съм в един размисъл и се надявам някой да може да ми подскаже
След многото изчетена информация,констатирах,че ако сложа компресор ми е необходим рециркулационен блоу-офф,обаче той ще разтовари едвам когато върна газта и вакума в колектора се повиши.... а какво става когато давам газ(съответно няма вакум в колектора) и налягането се покачи над това което искам(0.4-0.5) и сместта почне да беднее
Та се чудя как да си регулирам налягането докато подавам газ,без да наливам пари за буст-контрол и тн. Или казано иначе,търся един вид блоу-оф , който реагира само на налягане,без вакум управлениеEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
нещо не си прочел както трябва...
Самия компресор си има байпасен клапан който регулира налягането, а blow off-а ще ти трябва за да разтовари излишното налягане при затворен дроселAlfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...
Comment
-
Интересно,това съм го пропуснал. А този байпасен клапан настройва ли се на определено налягане или е с фиксирано такова?EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеИнтересно,това съм го пропуснал. А този байпасен клапан настройва ли се на определено налягане или е с фиксирано такова?Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...
Comment
-
Здравейте колеги!
Две бързи питания:
1. Колко са дълбоки "хралупите" за предните говорители на таблото? Знам само, че са 10ки. Ето това например ще влезе ли като у дома си:
http://aval-bg.com/car-audio/pioneer...neer-ts-g1013i
2. Това тракане на спирачките ме убива и мен. От браво кой мотор стават за 155-цата? И правилно ли съм разбрал, че хем не тракат, хем спират повече, хем си заспиват без проблеми на 155-цата.
Мерси.Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94
Comment
-
Колега,много е вероятно да не можеш да си щракнеш мрежичката отгоре,понеже за тъблото ти трябват еднолентови говрители ,а тези не са и стърчат малко повечко.
вариант е ако можеш да ги монтиращ отвътре.тоест да ги вкараш в тъблото,но това трябва да се прецени на място.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
Comment