Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Таблото за управление на климатроника има една обща за всички болка - стареят елементите по него, и затова не светят лампите.
    Трябва да се сменят кондензаторите, и всичко ще е ОК - това е често срещан проблем при всички системи с такива компоненти, и си е напълно нормално.
    Ремонта излиза левчета буквално - заедно с елементите, разбира се
    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

    Comment


    • Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
      Здравейте колеги , честита нова година!

      и поста да не е толкова кратък реших да споделя и по скоро да попитам вас като по вещи по тези коли нещо Разглобих го и не се изгорели крушките.



      П.С. Също така от няколко дни ми светна лампичката за ръчната. Не е закачила никъде, само лампичката свети гумите са свободни. разкачих кората за да видя копчето което натиска ръчната , но не се получава нищо при натискането му и пускането му. (Това е др. загадка която се опитвам да отстраня)

      .jpg[/IMG]
      Ръчната може да свети и от това ,че нямаш в казанчето спирачна течност...
      За несветенето на таблото просто трябва да се прегледа внимателно платката защото според мен някъде има прекъсване (или прекъсва м-у таблото с бушоните и таблото на климатроника връзката)!

      ---------- Post added at 19:04 ---------- Previous post was at 18:59 ----------

      Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
      Таблото за управление на климатроника има една обща за всички болка - стареят елементите по него, и затова не светят лампите.
      Трябва да се сменят кондензаторите, и всичко ще е ОК - това е често срещан проблем при всички системи с такива компоненти, и си е напълно нормално.
      Ремонта излиза левчета буквално - заедно с елементите, разбира се
      Дали е от кондензатори проблема
      Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 19:02.
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
        Дали е от кондензатори проблема
        Eми до тук знам за два панела с този проблем, които вече работят след смяна на кондензатори. Не съм казал обаче, че това е единствения проблем, а просто че е често срещан и нормално да се появи.
        155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
        Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

        Comment


        • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
          Ръчната може да свети и от това ,че нямаш в казанчето спирачна течност...
          Пробвах да налея малко но е пълна... -това ми дойде като първа идея


          AlfaUser - мерси за съвета ще пробвам да ги сменя и ще пиша дали е това


          и един п.с. Знаете ли някъде в София кадърен тапицер за волан и лост (кожа) искам да ги направи като нови
          155 1.8 8v SUPER MY95

          Comment


          • Здравейте и за много години! Да сте живи и здрави и вие и Алфите, че са едно от малкото неща, които ни носят радост Имам едни въпрос-прочетох в Интернет, че можело да се направи зарядно за акумулатор от стари зарядни за телефони, само че много часове ще зарежда. Веднага ритуално жертвах три стари зарядни и чудото стана-акумулаторът се зарежда. Проблемът обаче е следния-едното от зарядните си задминава посочения волтаж, в резултат на което трите заедно дават изходен волтаж почти 20V. Това май не е добре за акумулатора, а? Аз го махнах едното зарядно и сега го зареждам на 14 волта и нещо и на около 1 ампер ( ), но все пак да питам-ако включа и третото зарядно в схемата, мога ли да прецакам акумулатора?

            Comment


            • Можеш да, над 15 волта вече е рисково ,тези 14 волта са идеални и ампеража колкото е по-малък,толкова по-добре.
              Аз също ползвам зарядно което зарежда на 13.5 волта и започва от 900мили-ампера и като зареди постепенно спада до 40-50 милиампера ( колкото да компенсира саморазряда на акумулатора и консумацията на алармата.
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                Здравейте и за много години! Да сте живи и здрави и вие и Алфите, че са едно от малкото неща, които ни носят радост Имам едни въпрос-прочетох в Интернет, че можело да се направи зарядно за акумулатор от стари зарядни за телефони, само че много часове ще зарежда. Веднага ритуално жертвах три стари зарядни и чудото стана-акумулаторът се зарежда. Проблемът обаче е следния-едното от зарядните си задминава посочения волтаж, в резултат на което трите заедно дават изходен волтаж почти 20V. Това май не е добре за акумулатора, а? Аз го махнах едното зарядно и сега го зареждам на 14 волта и нещо и на около 1 ампер ( ), но все пак да питам-ако включа и третото зарядно в схемата, мога ли да прецакам акумулатора?
                Теоретично според мен МОЖЕ да се скапе да!
                Стига да спазиш няколко условия като например докато го зареждаш да подминеш 16 волта за повечко време...

                ---------- Post added at 20:50 ---------- Previous post was at 20:48 ----------

                Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                Можеш да, над 15 волта вече е рисково ,тези 14 волта са идеални и ампеража колкото е по-малък,толкова по-добре.
                Аз също ползвам зарядно което зарежда на 13.5 волта и започва от 900мили-ампера и като зареди постепенно спада до 40-50 милиампера ( колкото да компенсира саморазряда на акумулатора и консумацията на алармата.
                С тея 13.5 волта никога няма да си заредиш акумулатора на 100% !!!
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • Знам,аз просто го потдържам,че не карам колата по 2 седмици ,понеже ме няма в града.
                  П.С. С тея командировки не ми остава време за алфонсо
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • Аха, ясно, благодаря ви, колеги. Уточнявам, че това напрежение 19-20 волта съм го измерил на зарядното без включен консуматор, като го сложа на акумулатора си показва 12.50 и качва постепенно.

                    Comment


                    • 12.5 е защото има голяма консумация в началото,но когато почне да зарежда постепенно ще качи до колкото си измерил без консумация ( тоест като зареди напълно,пак ще е 20 волта) и съответно ще прецака акумулатора
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
                        Пробвах да налея малко но е пълна... -това ми дойде като първа идея


                        AlfaUser - мерси за съвета ще пробвам да ги сменя и ще пиша дали е това


                        и един п.с. Знаете ли някъде в София кадърен тапицер за волан и лост (кожа) искам да ги направи като нови
                        пепи,в хаджи димитър има и съм чувал добри отзиви!и аз ще ходя че моя волан е станал на дреп0888662535 людмил
                        sigpic 155ex 159ex 530new

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ivopetrov_1982 Покажи съобщение
                          пепи,в хаджи димитър има и съм чувал добри отзиви!и аз ще ходя че моя волан е станал на дреп0888662535 людмил
                          Скоро ще се възползвам ако не ме изпревариш и не споделиш мнение

                          п.с. Ще ти звънна утре да пием по една бира, че имам да те черпя от предния път
                          155 1.8 8v SUPER MY95

                          Comment


                          • Момчета, има още 5 свободни бройки от календара на 155 за 2013 - ако някой иска, да свирка на лични !
                            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Grim Покажи съобщение
                              защото я обърнаха през покрив.... след нея вземах Грифина....и тази "неква SWE" e мноого сериозна Aero играчка с 2,8 бензинов със сушоар мАтор но това е дълга история .... колите се сменят,чувствата и усещанията обаче не
                              Уау! Сподели подробности за шведската играчка, може и в друга тема.
                              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                              Comment


                              • Колеги интересно ми е вашите чистачки дали са толкова бързи ? На моята 55 чат не издържат като им дам еднократно изчистване , дори ако го цъкна и го пусна на връщане се получава едно сечене по-прозореца и не се прибират плътно.Трябва да държа 1сек преди да паднат до долу за да изчистят перфектно.

                                Не е от перача защото ги смених, предполагам има проблем с моторчето и ще си заминава съвсем скоро...
                                155 1.8 8v SUPER MY95

                                Comment

                                Working...
                                X