If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Мушни го в регулатора както си трябва. Преди това обаче огледай самото маркуче дали няма пукнатини и дали влиза плътно на щуцерите. Има и още едно нещо-при мене беше изкривен щуцера на вакумния регулатор и смучеше въздух от там. Провери това също. На загасен двигател, разбира се, откачи маркучето откъм колектора, закачи го на регулатора и смукни с уста-не трябва да можеш да издърпаш никакъв въздух. Ако успяваш да дръпнеш въздух, значи има проблем.
---------- Post added at 07:55 ---------- Previous post was at 07:52 ----------
Младежи знам,че е дъвкано много пъти,но да си питам пак. Момчето на което продадох алфата има сериозни проблеми с нея,аз естествено искам да му помогна.
Проблемите са :
Като се запали колата не може да се форсира хубаво(стига леко до 2500 и нагоре е мъка вече), дави се ,пука и гърми.(на бензин)
Тук се колебая между бедна смес, въздух от някъде, запушени инжектори,може и бензинов филтър.
Колата също така не може да прехвърли на ГАЗ.
Копчето е натисната, форсираме я и не прехвърля.
Идей?
За неискането да се форсира... Ако ниските и обороти са ок а само нагоре нее наред според мен трябва да се тръгне от бензиновата помпа и се стигне до бензиновия регулатор! С две думи да се провери дали има налягане бензина! По проблема с прехвърлянето на газ ми се вижда нещо като прекъснало някъде или окислено...
За неискането да се форсира... Ако ниските и обороти са ок а само нагоре нее наред според мен трябва да се тръгне от бензиновата помпа и се стигне до бензиновия регулатор! С две думи да се провери дали има налягане бензина! По проблема с прехвърлянето на газ ми се вижда нещо като прекъснало някъде или окислено...
Инжектора свети на таблото.
Колата не е карана известно време,предполагам,че и трябва време да се посъбуди.
ЗА газте ме съмнява изпарителя.Другите основни връзки ги прегледах и видимо не открих нищо.
ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Инжектора свети на таблото.
Колата не е карана известно време,предполагам,че и трябва време да се посъбуди.
ЗА газте ме съмнява изпарителя.Другите основни връзки ги прегледах и видимо не открих нищо.
За да свети по таблото нещо централно нее наред с някои датчик!!! Я дебитомер я сонда, ТПС... Аз първо бих проверил налягането на горивото все пак!
За газта няма как от самия изпарител да неиска да прехвърля (ако добре съм разбрал де) че неиска да прехвърля на газ. Ако газовата е с по-интелигентен ключ които следи оборотите на двигателя, виж от къде взима сигнал...
Ключа за газта някакви светлинни индикации има ли!? С нормална газ ли беше?!
А аз да вмъкна набързо един друг въпрос... Кажете някакво свястно моторно масло, че вече не знам какво да правя... След последния ремонт на двигателя сложих Repsol 10W40, но не ми харесва как се държи - мотора притраква, като загрее колата и пада налягането на маслото...
Най-кофтито е че днес трябваше да карам с около 140км/ч от Пловдив до София - маслото вдигна 100 и малко градуса, и сега дори на студен мотор на празен ход държи 1 бар налягане (до днес на студено държеше към 4 бара).
Та да се върна на въпроса де - споделете какво масло, от къде и какви пари?
Предварително благодаря!
П.п. по въпроса на Muroman - виж освен помпата да не е заминал комутатор!
П.п.2 - на някой да му се намира маслено охлаждане за TS 8v?
Last edited by Alfa User; d.m.y г., 17:02.
Основание: .
А аз да вмъкна набързо един друг въпрос... Кажете някакво свястно моторно масло, че вече не знам какво да правя... След последния ремонт на двигателя сложих Repsol 10W40, но не ми харесва как се държи - мотора притраква, като загрее колата и пада налягането на маслото...
Най-кофтито е че днес трябваше да карам с около 140км/ч от Пловдив до София - маслото вдигна 100 и малко градуса, и сега дори на студен мотор на празен ход държи 1 бар налягане (до днес на студено държеше към 4 бара).
Та да се върна на въпроса де - споделете какво масло, от къде и какви пари?
Предварително благодаря!
П.п. по въпроса на Muroman - виж освен помпата да не е заминал комутатор!
П.п.2 - на някой да му се намира маслено охлаждане за TS 8v?
Датчика за налягане на маслото... читав ли е!?
(тумбестия от задната страна на агрегата...)
Колеги четох за термостатите че се сменят с на рено 5 , работи ли адекватно? и да рискувам ли да го направя това. Също така като неопитен майстор ще се справя ли с това?
---------- Post added at 20:26 ---------- Previous post was at 20:25 ----------
А аз да вмъкна набързо един друг въпрос... Кажете някакво свястно моторно масло, че вече не знам какво да правя... След последния ремонт на двигателя сложих Repsol 10W40, но не ми харесва как се държи - мотора притраква, като загрее колата и пада налягането на маслото...
Най-кофтито е че днес трябваше да карам с около 140км/ч от Пловдив до София - маслото вдигна 100 и малко градуса, и сега дори на студен мотор на празен ход държи 1 бар налягане (до днес на студено държеше към 4 бара).
Та да се върна на въпроса де - споделете какво масло, от къде и какви пари?
Предварително благодаря!
П.п. по въпроса на Muroman - виж освен помпата да не е заминал комутатор!
П.п.2 - на някой да му се намира маслено охлаждане за TS 8v?
Пробвал ли си на Венци Agip-a ? Аз със него карам вече 30к и съм много доволен. другия месец ми предстой пак да го сменя.
---------- Post added at 20:29 ---------- Previous post was at 20:26 ----------
---------- Post added at 07:55 ---------- Previous post was at 07:52 ----------
Младежи знам,че е дъвкано много пъти,но да си питам пак. Момчето на което продадох алфата има сериозни проблеми с нея,аз естествено искам да му помогна.
Проблемите са :
Като се запали колата не може да се форсира хубаво(стига леко до 2500 и нагоре е мъка вече), дави се ,пука и гърми.(на бензин)
Тук се колебая между бедна смес, въздух от някъде, запушени инжектори,може и бензинов филтър.
Колата също така не може да прехвърли на ГАЗ.
Копчето е натисната, форсираме я и не прехвърля.
Идей?
а ако се рестартира колата със махане на акумулатора?Оправя ли се ?
Мушни го в регулатора както си трябва. Преди това обаче огледай самото маркуче дали няма пукнатини и дали влиза плътно на щуцерите. Има и още едно нещо-при мене беше изкривен щуцера на вакумния регулатор и смучеше въздух от там. Провери това също. На загасен двигател, разбира се, откачи маркучето откъм колектора, закачи го на регулатора и смукни с уста-не трябва да можеш да издърпаш никакъв въздух. Ако успяваш да дръпнеш въздух, значи има проблем.
Никакъв ефект нямаше. Колата си са дави и това е. Чува се някакъв звук като ШШшшшш от дясната част на колектора, променлив. И когато колата се задави достатъчно за да угасне временно се чува звук като цвърчене някъде около средата - левия край на колектора. Това е само временно, след това нещо прецъква и почва да се чува звук като от ел. напрежение, цвърченето секва. Дано стигна петък някак до серзвиза, че направо не знам
А аз да вмъкна набързо един друг въпрос... Кажете някакво свястно моторно масло, че вече не знам какво да правя... След последния ремонт на двигателя сложих Repsol 10W40, но не ми харесва как се държи - мотора притраква, като загрее колата и пада налягането на маслото...
Най-кофтито е че днес трябваше да карам с около 140км/ч от Пловдив до София - маслото вдигна 100 и малко градуса, и сега дори на студен мотор на празен ход държи 1 бар налягане (до днес на студено държеше към 4 бара).
Та да се върна на въпроса де - споделете какво масло, от къде и какви пари?
Предварително благодаря!
П.п. по въпроса на Muroman - виж освен помпата да не е заминал комутатор!
П.п.2 - на някой да му се намира маслено охлаждане за TS 8v?
Батка аз точно с тоя репсол 10w40multivalvulas карям вече 25хил. Км и съм доста доволен, но съм с механични повдигачи и нямам разлика в звука на мотора
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
А аз да вмъкна набързо един друг въпрос... Кажете някакво свястно моторно масло, че вече не знам какво да правя... След последния ремонт на двигателя сложих Repsol 10W40, но не ми харесва как се държи - мотора притраква, като загрее колата и пада налягането на маслото...
Най-кофтито е че днес трябваше да карам с около 140км/ч от Пловдив до София - маслото вдигна 100 и малко градуса, и сега дори на студен мотор на празен ход държи 1 бар налягане (до днес на студено държеше към 4 бара).
Та да се върна на въпроса де - споделете какво масло, от къде и какви пари?
Предварително благодаря!
П.п. по въпроса на Muroman - виж освен помпата да не е заминал комутатор!
П.п.2 - на някой да му се намира маслено охлаждане за TS 8v?
Значи колега ще ти кажа ,какво мисля.За 155 или която и да е алфа ,маслото е само едно,а именно Селения 10w40,ма не 20К ,а има едно друго в черни шишета.Аз цял живот си карам с него,и нямам грижи.Сменявам го на 30 000 ,и до 50 000 съм стигал,ма с доливане ,че след 20 000 почваше да го пие,верижната стрела.Сега карам 16 клапана,и като ходих да и купувам ремъци и ролки,като отстъпка ми подариха 5 литра Кастрол 10,40 магнетек.Колата го пие като сироп за кашлица,верно е ,че я купих на 380 000 км,и сега е на около 410 000 ,ма в БГ на Мало Конаре ,на бензиностанцията,и нахаках М10Д ,за тебе лъжа ма за мене истина пеи сърце.Оня бензинджията тича по мене и вика ,не е за тази кола ,понеже го взех от рафта,вънка ,викам батка за 5 лева литъра става и за ферари,та бутаи М10 Д и си пипаи фара.
Значи колега ще ти кажа ,какво мисля.За 155 или която и да е алфа ,маслото е само едно,а именно Селения 10w40,ма не 20К ,а има едно друго в черни шишета.Аз цял живот си карам с него,и нямам грижи.Сменявам го на 30 000 ,и до 50 000 съм стигал,ма с доливане ,че след 20 000 почваше да го пие,верижната стрела.Сега карам 16 клапана,и като ходих да и купувам ремъци и ролки,като отстъпка ми подариха 5 литра Кастрол 10,40 магнетек.Колата го пие като сироп за кашлица,верно е ,че я купих на 380 000 км,и сега е на около 410 000 ,ма в БГ на Мало Конаре ,на бензиностанцията,и нахаках М10Д ,за тебе лъжа ма за мене истина пеи сърце.Оня бензинджията тича по мене и вика ,не е за тази кола ,понеже го взех от рафта,вънка ,викам батка за 5 лева литъра става и за ферари,та бутаи М10 Д и си пипаи фара.
Значи викаш тея дето дават по 200 точки за масла са луди,да си наливат яко М10 д и да си пеят?И понеже така е по гъсто от 10w40 на СелЯнията трябва да го сменяват не на 20 000 не на 50 000 а на 70 000 км?
П.С то за това колите внос от Италия не могат да стигнат от автокъщата до КАТ на ход,защото онея там и те така на 50 000 го сменяват (ако го сменят въобще)!
Алекс вече май е малко късно за твоята кола (не искам да съм черноглед) но и грес да и налееш......изпяла се е!
Значи викаш тея дето дават по 200 точки за масла са луди,да си наливат яко М10 д и да си пеят?И понеже така е по гъсто от 10w40 на СелЯнията трябва да го сменяват не на 20 000 не на 50 000 а на 70 000 км?
П.С то за това колите внос от Италия не могат да стигнат от автокъщата до КАТ на ход,защото онея там и те така на 50 000 го сменяват (ако го сменят въобще)!
Алекс вече май е малко късно за твоята кола (не искам да съм черноглед) но и грес да и налееш......изпяла се е!
В италия градски ,като долееш 2 литра масло се води за смяна ,аз минавам по 1200 километра на седмица,и ако си направиш сметка ,ще ти стане ясно,че немога да давам по 100 евро на всеки 40 дни ,понеже един здрав и читав мотор ,струва 200 евро ,та аз ако изкарам 50 000 хиляди километра и спестя 3 смяни на масло,ще ми останат пари да ида и на ресторант,та смяната на масло е лиготия,па на верижната съм карал по 70 000 само с доливане,16 кл. е по капризно та около 40 000 не е лошо да смениш олиото.
Comment