Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
    Фиатче 1,4 8v. приемаш ли
    Приемам! При едно условие... отиваме на кантар и изравняваш с тежести килата с моята количка!
    Иначе разлика от половин тон нее оферта маи...
    Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 21:36.
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
      Приемам! При едно условие... отиваме на кантар и изравняваш с тежести килата с моята количка!
      Приемаш ли
      Олекотявай, олекотявай. Или па изравняваме килата и ти откачам единио цилиндър да изравниме кубиците.
      Fiat Punto 1.4GT 1996
      Hyundai Tucson 2.0 2007
      Renault Clio 1.5 2019

      Comment


      • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
        Олекотявай, олекотявай. Или па изравняваме килата и ти откачам единио цилиндър да изравниме кубиците.
        Половин тон.. бая олекотяване трябва да направя...
        Повече няма да пипам нищо за момента! Ибез това съвсем скоро очаквам да замине водна помпа, радиатор и съединител... На пролет ще се прави евентуално (ако избута до тогава)
        Иначе като се замисля хич не върви зле на бензин и трябва да се види еи така за сравнение какво се случва...
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
          Половин тон.. бая олекотяване трябва да направя...
          Повече няма да пипам нищо за момента! Ибез това съвсем скоро очаквам да замине водна помпа, радиатор и съединител... На пролет ще се прави евентуално (ако избута до тогава)
          Иначе като се замисля хич не върви зле на бензин и трябва да се види еи така за сравнение какво се случва...
          Естествено, че трее да сравним. Майтапа си е майтап Мимо, ма мое да замерим ей така за спорта.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
            Естествено, че трее да сравним. Майтапа си е майтап Мимо, ма мое да замерим ей така за спорта.
            Много голяма е разликата в килата... Аз и да имам двигател имам и едни поне 300кг (минимум) отгоре!
            Като съм на линия ще пиша, че сега имам някои течове дето ме дразнят и са малко аномални...
            На загряла кола като е на обороти протича помпата сякаш... Утре ще я гледам пак...
            Иначе замерки ще има, тъкмо да знам дали съм в правилната посока с ровенето защото все си мисля че нее на 100%
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • Ми освен аз да се кача при Радко по време на гонката и ще станем 85 кг по-тежки + че самия Радко е едни 40 кг по-тежък от теб, идваме на едни 1220-30кила
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                Па даи я насам тая вървяща 146-ца...
                Хехех, абе в интерес на истината конкретният екземпляр никак не беше в цветущо здраве, просто ми направи впечатление, че дърпа стабилно като й се развърти турбото

                Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                Спирачките са си така на 155 и верижния мотор.
                Може да се е поодървило сервото, а и имай предвид, че при дизела има вакуум помпа, а атмосферния мотор разчита само на вакуума от върната газ.
                Честно казано зависи и от накладките това също - има такав евтини марки, които спират, но иска да се натиска повечко.
                Да, точно така е при мене-не е имало ситуация, в която да не мога да спра, но някак има съспенс Но па те и не й трябват кой знае какви спирачки на верижната-тя има такава моторна спирачка, не знам за вас, ама аз извънградско преди завой рядко натискам спирачки. Просто връщам газта. Това за вакуум-помпата не го знаех.

                Comment


                • Колега, не се бъркай. Това е просто ефекта на турбото - залепя те за малко за седалката, и идва време за следващата къса предавка. Зае*и тая работа. Въобще недей да се впечатляваш от кола, която набира до 100 за близо 11 секунди. Много вървежни тез печки бе! Ама набирали на пета при изпреварване много яко. Аз пък с едно движение минавам на трета и заминавам с Т.С-а, без да ми изпуши черно отзад. Примерно.
                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                    Колега, не се бъркай. Това е просто ефекта на турбото - залепя те за малко за седалката, и идва време за следващата къса предавка. Зае*и тая работа. Въобще недей да се впечатляваш от кола, която набира до 100 за близо 11 секунди. Много вървежни тез печки бе! Ама набирали на пета при изпреварване много яко. Аз пък с едно движение минавам на трета и заминавам с Т.С-а, без да ми изпуши черно отзад. Примерно.
                    Оо, така е определено, спарка е "silky smooth" както казват на едно ревю и не го усещаш кога се е развъртял Докато при дизеляка просто усещането е малко подвеждащо

                    Comment


                    • Здравейте, Колеги

                      В последно време количката ми редовно забива муцуна много сериозно. Най-гадно е на първа, направо все едно катастрофирам. Баща ми каза, че веднъж едва ли не нон стоп му забивала така и като спрял видял да стърчи някво като навити конци, калчища, някакво такова дълго от ауспуха. Издърпал го и колата се отпушила. Питането ми е имате ли идея кое гърне е заминало, дали е крайното или някое друго и дали ако я закарам някъде лесно ще ми кажат в кое точно е проблема?

                      Мерси.
                      Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от BiTurbo Покажи съобщение
                        Здравейте, Колеги

                        В последно време количката ми редовно забива муцуна много сериозно. Най-гадно е на първа, направо все едно катастрофирам. Баща ми каза, че веднъж едва ли не нон стоп му забивала така и като спрял видял да стърчи някво като навити конци, калчища, някакво такова дълго от ауспуха. Издърпал го и колата се отпушила. Питането ми е имате ли идея кое гърне е заминало, дали е крайното или някое друго и дали ако я закарам някъде лесно ще ми кажат в кое точно е проблема?

                        Мерси.
                        Ако имаш доверен майстор по гърнетата, направо там, почукват ги и ти казват кое е опечено/заминало и кое не. Подготви се психически да сменяш наред. То щом е заминало едно, значи и другите са на подобно положение. Тия "калчища" са ватата от някое от гърнетата, щом е излязла, значи някъде навътре е нагнила централната перфорирана тръба, която е в гърнето.

                        Comment


                        • Има ли вариант бензиновата помпа да работи когато си пойска.....изключвам управлението и от релето....мамка и стара.....два дена ме разиграва....извадя е от резурвуара и заработва....след това като я сложа работи малко и спира....дам и принудително ток....работи....а след малко не иска.....ебава ме нещо.....плаче за нова.
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                            Има ли вариант бензиновата помпа да работи когато си пойска.....изключвам управлението и от релето....мамка и стара.....два дена ме разиграва....извадя е от резурвуара и заработва....след това като я сложа работи малко и спира....дам и принудително ток....работи....а след малко не иска.....ебава ме нещо.....плаче за нова.
                            Нормално държание на помпа която е на смъртния си одър.
                            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                            Автогаз сервиз-
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                            Comment


                            • И по-точно заминал ти е колектора на ротора на бензиновата помпа и спира на положение на което вече е прекъснат и тогава не тръгва, докато не я тръснеш малко или просто не успее да даде контак със някой все още не прекъснал ламел. Така, че просто е въпрос на време да те остави на пътя.
                              Last edited by Milcho; d.m.y г., 22:23.
                              FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                                Нормално държание на помпа която е на смъртния си одър.
                                Аха и аз така си мислех.....Мерси, вече съм сигурен.....
                                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                                Comment

                                Working...
                                X