Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • аз отивам за през деня
    155 1.8 8v SUPER MY95

    Comment


    • и аз ще идвам.
      '98 Lancia Delta 2 1.8 16V
      '96 Alfa Romeo 155 1.9 TD

      Comment


      • Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
        сега почвам да си мисля причините за загубата...

        може би някой маркуч от спирачките е взел дал..
        Ако ти губи течност която не виждаш никъде... Спирачната ти помпа пълни сервото... Ако ти тече от маркуч одавна да си отишъл в дерето...
        Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 21:36.
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • колеги, един бърз въпрос. Утре ще се занимавам малко с охладителната система-с какво отваряте тия пусти пружинни скоби, с които са хваната маркучите? Искам да източа от долния маркуч на радиатора, но там май е с такава скоба и то от големите. ПРедния път като сменях антифриза, една малка скобичка ме мъчи половин час, а тия големите изобщо не посмях да ги пипам

          Comment


          • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
            Ако ти губи течност която не виждаш никъде... Спирачната ти помпа пълни сервото... Ако ти тече от маркуч одавна да си отишъл в дерето...
            ами не негуби.. днес кажи речи колкото долях толкова излезе след като мушнах тапичката..
            155 1.8 8v SUPER MY95

            Comment


            • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
              колеги, един бърз въпрос. Утре ще се занимавам малко с охладителната система-с какво отваряте тия пусти пружинни скоби, с които са хваната маркучите? Искам да източа от долния маркуч на радиатора, но там май е с такава скоба и то от големите. ПРедния път като сменях антифриза, една малка скобичка ме мъчи половин час, а тия големите изобщо не посмях да ги пипам
              Миналата седмица сменях радиатора и заради тези скоби го вадих заедно с тръбата.На място не успях да ги извадя.А,ти говориш за пружинните,моите си бяха оригиналните.С пружинни скоби съм на водната помпа и ползвам клещи гарги.Ако имаш нужда от помощ звънни.Събота и неделя съм свободен
              Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

              Comment


              • Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
                Миналата седмица сменях радиатора и заради тези скоби го вадих заедно с тръбата.На място не успях да ги извадя.А,ти говориш за пружинните,моите си бяха оригиналните.С пружинни скоби съм на водната помпа и ползвам клещи гарги.Ако имаш нужда от помощ звънни.Събота и неделя съм свободен
                Мерси, колега, май я оправих пущината, смених и двата маркуча от и към парното. Дано да не текне някъде, че сложих маркуч 20 мм, а маркуча се набива на термостата на един щуцер, който е около 18 мм, на оная джаджа към купето и те са там някъде, ама пък тръбата, която връща водата от радиатора към помпата е 21-2 мм и по-малък маркуч няма как да се сложи. Абе изобщо филм. Тия пружинните скоби не се наложи да ги отварям, имаше една скоба червячна долу ниско от оная тръба, дето минава под радиатора и отива към водната помпа от там източих почти всичкия антифриз почти без прашинка и срам не срам го прецедих и го налях обратно, щото беше съвсем чист, па е и нов. Обезвъздуших я, дано не се наложи да се долива много като изстине, че винаги дръпва по малко. И последната грижа е парното-дано да не пострада циркулацията от по-широките маркучи, дето му сложих.
                Last edited by Dimicha; d.m.y г., 15:53.

                Comment


                • Колеги, да Ви споделя как си барнах капачката за газ , много ме кефи и се надявам да Ви хареса



                  155 1.8 8v SUPER MY95

                  Comment


                  • Някой може ли да каже, дали датчика за температурата на двигателя може да показва вярно на уреда на таблото и същевременно да подава грешна информация към компа, в следствие на което да не заработва МПХ на студен двигател? И дали само той е определящ за това да заработи МПХ-а?
                    Алфа Ромео 155 1.8 8V T.Spark 92г.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от SEVEN Покажи съобщение
                      Някой може ли да каже, дали датчика за температурата на двигателя може да показва вярно на уреда на таблото и същевременно да подава грешна информация към компа, в следствие на което да не заработва МПХ на студен двигател? И дали само той е определящ за това да заработи МПХ-а?
                      Датчиците за температура са три. Единият е на термостата и той дава инфо за температурата на двигателя, втория датчик подава данни за уреда на таблото и трети датчик на главата отзад, задейства лампата за прегряване на таблото, ако е налично такова.


                      Даването на газ, води до пристрастяване!
                      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                      Volvo V50 2.0D by RuBig

                      Comment


                      • Благодаря за инфото , ще сменя този на термостата и ще видя дали ще има подобрение.
                        Алфа Ромео 155 1.8 8V T.Spark 92г.

                        Comment


                        • [QUOTE=reloading;1254837]Колеги, да Ви споделя как си барнах капачката за газ , много ме кефи и се надявам да Ви хареса

                          Ейййй браво!Сега ако споделиш и технологията цена няма да имаш.
                          Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                          Comment


                          • [QUOTE=kendo;1255022]
                            Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
                            Колеги, да Ви споделя как си барнах капачката за газ , много ме кефи и се надявам да Ви хареса

                            Ейййй браво!Сега ако споделиш и технологията цена няма да имаш.
                            Технологията е доста попкава, капачка от джанти + обикновена газова капачка.
                            Шкури се диаметъра на капачката за да пасне в дупката на капачката на газта.
                            След това с поялник се премахва от капачката пластмаса така че да влезе капачката от джантите идеално , шкури се отгоре с едра шкура - до степен да се изравни.
                            Ушенцата са направени от друга пластмаса която е изрязана и шкурната в тази форма.
                            Изрязват се отвори в капачката от джанти за да се залепят ушетата.
                            След това се залепя с К+Д или друго лепило за да не мърда.
                            Китва се отгоре , зашкурва се всичко да стане глатко (може да видите че моята има рязка и не е станала перфектна)
                            след това шприц , водна шкура и се пръска с боя (при мен боята с която ми пръскаха колата).

                            Цената около 15-20лв.

                            p.s. даже си мисля да направя 4-5 за Продаване
                            Last edited by reloading; d.m.y г., 20:05.
                            155 1.8 8v SUPER MY95

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение

                              Технологията е доста попкава, капачка от джанти + обикновена газова капачка.
                              Шкури се диаметъра на капачката за да пасне в дупката на капачката на газта.
                              След това с поялник се премахва от капачката пластмаса така че да влезе капачката от джантите идеално , шкури се отгоре с едра шкура - до степен да се изравни.
                              Ушенцата са направени от друга пластмаса която е http://clubalfaromeo.com/forum/image...зрязана и шкурната в тази форма.
                              Изрязват се отвори в капачката от джанти за да се залепят ушетата.
                              След това се залепя с К+Д или друго лепило за да не мърда.
                              Китва се отгоре , зашкурва се всичко да стане глатко (може да видите че моята има рязка и не е станала перфектна)
                              след това шприц , водна шкура и се пръска с боя (при мен боята с която ми пръскаха колата).

                              Цената около 15-20лв.

                              p.s. даже си мисля да направя 4-5 за Продаване
                              Ще взема да се пробвам.Пък ако не стане,знам от къде да си поръчам
                              Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                              Comment


                              • Така... Вече минах най-накрая малко километри с "вентилатора" и добих впечатления от цялата система/кола!
                                След монтажа на има няма 50-100км пробег духна гарнитура на главата и неможах дори грубо да настроя каквото и да било. След закърпването и, и пускането и пак в движение за седмица минах към 1200км и ако не броя разни течове от всевъзможни места на всевъзможни флуиди е горе долу добре! Целта е при работа на газ да е възможно най-икономична а на бензин да си е.... вървяща!
                                В краина сметка мисля ,че повече няма какво да човъркам на тоя етап!
                                Донора беше фЯт Марея Weekend, но с Ланчиев двигател (5 цилиндров дизел)! От донора освен духалката даунпаипа и колектора се взеха и всички турбо маркучи защото се ползват на 100% (с леки преправяния разбира се) В заключение с ремонта на главата всичко като пари е под 600лв и огромно количество труд разбира се! Доволен съм!!!
                                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                                Comment

                                Working...
                                X