Първоначално публикувано от pace
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщениеКоя закопчалка имаш предвидAlfa 155 1.9TD '97EX
Alfa 166 2.4 JTDEX
Alfa 156 2.4 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от pace Покажи съобщениеЯсно,значи да търся друга,че на тази като и стане студено и не ще да затваря
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщениеМамка му, днес цял ден ядове с тоя туин спарк, по-точно с кабелите за свещите. След смяната на датчика за температурата така и не разбрах дали има подобрение, защото с тръгването днес газовата гръмна, изплю колектора и хайде в бокса. Разглобих я набързо, сложих нови скоби на маншончетата и ги стегнах яко, ама с гедоре, а не с отверка. Иначе гърми страшно яко, почва да излиза пушек от предния капак през кихалката, ужас. След това отидох до магазина на Стамболийски и си купих едни кабелчета, бюджетни - jan mor за няма и 80лв. Доволен се прибрах, монтирах ги, изкарах я, покарах малко на бензин, реших да мина на газ и .... бам. Отварям капака и о, чудо- новите кабели целите от край до край прехвърлят искра,направо дискотека. Капут. Утре ще им ги връщам. Сложих старите кабели, на тях пък прехвърлят лулите на свещите, но само на 2 или 3 кабела. Самите кабели са здрави. Е няма как да не придърпва, да пали от четвърт и т.н. със прецаканите кабели. Поне след втория гърмеж не изплю колектора, стягането имало ефект. Не смея да дам 200лв за кабели в кутия BERU , щото може да са същите. Не знам какво да правя сега, дали може да си търся само лули, може ли изобщо да ги сменя...
(може да вземеш от някоя на части която се продава кабелите, защото може да са по-читави от чисто нови а ако не ги бива поне няма да си дал стотици левове за тях или може да ги комбинираш с твоите си някак... )sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщениеМамка му, днес цял ден ядове с тоя туин спарк, по-точно с кабелите за свещите. След смяната на датчика за температурата така и не разбрах дали има подобрение, защото с тръгването днес газовата гръмна, изплю колектора и хайде в бокса. Разглобих я набързо, сложих нови скоби на маншончетата и ги стегнах яко, ама с гедоре, а не с отверка. Иначе гърми страшно яко, почва да излиза пушек от предния капак през кихалката, ужас. След това отидох до магазина на Стамболийски и си купих едни кабелчета, бюджетни - jan mor за няма и 80лв. Доволен се прибрах, монтирах ги, изкарах я, покарах малко на бензин, реших да мина на газ и .... бам. Отварям капака и о, чудо- новите кабели целите от край до край прехвърлят искра,направо дискотека. Капут. Утре ще им ги връщам. Сложих старите кабели, на тях пък прехвърлят лулите на свещите, но само на 2 или 3 кабела. Самите кабели са здрави. Е няма как да не придърпва, да пали от четвърт и т.н. със прецаканите кабели. Поне след втория гърмеж не изплю колектора, стягането имало ефект. Не смея да дам 200лв за кабели в кутия BERU , щото може да са същите. Не знам какво да правя сега, дали може да си търся само лули, може ли изобщо да ги сменя...Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
То има 3 164-ки с такива кабели на части и кабелите им са по-лоши от моите. Извадих късмет вчера, един пич със 155 ми даде кабели BERU карани една година за скромната сума от 40лв. Всичко пасна, без кабелите за първи цилиндър (и двата). За малко не стигат, и там остана с оригиналните БОШ, ама въпреки това колата е пушка в момента. Пък имам един вариант да ги сменя и тях с Беру, тия дни май ще стане и това.
Иначе знам, че с кабели Беру няма яд. Просто живеем в България и не съм много сигурен дали срещу тия 200 кинта дето давам на някакви си "mister auto" ще получа Беру, или пък Шао Лин от не знам коя китайска провинция.
1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Вече и моята кола пали от първия оборот. Ето как - сложих автоматичния превключвател за газ-бензин в авариен режим - палене директно на газ. Обаче има и реле време, което спира газта, ако не завърти двигателя, с цел да не се дави. Давам на контакт, пуска малко газ, но не пускам стартера. След 2 сек газта спира, минава на бензин. Завъртам стартера и колата пали веднага на бензин, благодарение на обогатената чрез малко газ смес. След една секунда минава пак на газ, защото релето спира да работи и потеглям. Извод - обикновената газова рулззз.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Днес смених стоп машинката и стоповете ми вече работятЧисто нова за 10лв. едрова цена
Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
Comment
-
Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщениеВече и моята кола пали от първия оборот. Ето как - сложих автоматичния превключвател за газ-бензин в авариен режим - палене директно на газ. Обаче има и реле време, което спира газта, ако не завърти двигателя, с цел да не се дави. Давам на контакт, пуска малко газ, но не пускам стартера. След 2 сек газта спира, минава на бензин. Завъртам стартера и колата пали веднага на бензин, благодарение на обогатената чрез малко газ смес. След една секунда минава пак на газ, защото релето спира да работи и потеглям. Извод - обикновената газова рулззз.що не питаш.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от pace Покажи съобщениеОт къде мога да си купя водачи за стъклата?Alfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщениеТиНAlfa 155 1.9TD '97EX
Alfa 166 2.4 JTDEX
Alfa 156 2.4 JTD
Comment
Comment