Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Говорите глупости с по яко затягане.....от това пренатягане сте го докарали до там да капе масло....
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
      Говорите глупости с по яко затягане.....от това пренатягане сте го докарали до там да капе масло....
      Ем колега, не знам-аз ти казвам, че пробката съм я стегнал само с шестограмния ключ и далеч не е влязла дотам, докъдето беше преди да я развия. Точно поради това, че ме е страх от превъртане не смея да напъвам още, но очевидно се налага. Не знам при това положение какво ще ме посъветваш-може би не съм успял добре да изчистя каналите на резбата на самия картер и да има там някакви боклучета, които да пречат. Проверих в ПДФ-а, там дават сила на затягане 6.6+8.2 кг/м сила, което ще рече, че ако завивам с тръба 50 см трябва да приложа до 30 кг сила. При положение, че завивам с ключе 15 см май излиза, че няма как да я затегна тая пробка...
      Last edited by Dimicha; d.m.y г., 00:04.

      Comment


      • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
        Ем колега, не знам-аз ти казвам, че пробката съм я стегнал само с шестограмния ключ и далеч не е влязла дотам, докъдето беше преди да я развия. Точно поради това, че ме е страх от превъртане не смея да напъвам още, но очевидно се налага. Не знам при това положение какво ще ме посъветваш-може би не съм успял добре да изчистя каналите на резбата на самия картер и да има там някакви боклучета, които да пречат. Проверих в ПДФ-а, там дават сила на затягане 6.6+8.2 кг/м сила, което ще рече, че ако завивам с тръба 50 см трябва да приложа до 30 кг сила. При положение, че завивам с ключе 15 см май излиза, че няма как да я затегна тая пробка...
        Грешиш в сметките!
        Според съпромат -момента на зататягане е равен на силата по дължината на рамото в еднакви мерни единици
        Alfa 155 2.0TS 8V '93
        sigpic
        VW LADAVAGEN '81
        CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

        Comment


        • Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
          Грешиш в сметките!
          Според съпромат -момента на зататягане е равен на силата по дължината на рамото в еднакви мерни единици
          Еми според ПДФ-а излиза, че ако рамото е 1 м, силата, която трябва да приложа в края му е между 6.6 и (6.6+8.2) или приблизително между 6.6 и 14.8 кг. Ако рамото ми е наполовина, силата трябва да е два пъти по-голяма-следоватално между 13.2 и 29.6 кг. Ако рамото ми е 15 см, силата трябва да е още по-голяма-така го разбирам аз

          Comment


          • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
            Еми според ПДФ-а излиза, че ако рамото е 1 м, силата, която трябва да приложа в края му е между 6.6 и (6.6+8.2) или приблизително между 6.6 и 14.8 кг. Ако рамото ми е наполовина, силата трябва да е два пъти по-голяма-следоватално между 13.2 и 29.6 кг. Ако рамото ми е 15 см, силата трябва да е още по-голяма-така го разбирам аз
            Ела утре следобед по някое време до халите да ти дам динометричния ключ да си я стегнеш
            Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

            Comment


            • Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
              Ела утре следобед по някое време до халите да ти дам динометричния ключ да си я стегнеш
              Ее, няма няма-стига сега, не стига, че картер ми подари ами и ключ да те разкарвам да ми даваш. Пък и утре съм извън града. Ще прескоча до майстора като се върна, щото не изключвам напълно възможността да съм я подвел накриво, макар че по мое мнение резбата е перфектна на тая пробка и тръгна много добре, два пъти я подвеждах за всеки случай, ноо...

              П.С. сега слизах да я гледам и май вече не капе-днеска я стягах още малко с връщане назад и внимателно напред и явно проблемът е бил недозатягане!
              Last edited by Dimicha; d.m.y г., 19:37.

              Comment


              • Здравейте колеги споделям опит от тази сутрин .Ставам от сън и бързам понеже съм се успал.Паля Алфата 159 2.4 Жтд минавам 50 метра излизам на кръстовището и пустиняка умира ,почвам да бутам вътре копчета дърпам ръчки,включвам и изключвам от скорост ма нема шанс,пустиняка не дава признаци на живот.То и на стартер не можеш да го преместиш този кърпел понеже или трее да му натиснеш съединителя или спирачката иначе не иска да завърти.Идва един човек и вика даи да я бутнем ,че пречи задръстил си движението,а аз му викам трее да се бутне в моргата само така може да се оправи.После паля 155 2.0 16 с едно въже и отивам да прибирам,революционната технология наречена 159.Сипвам бензин на 155 цата и отивам тотално закъснял да си гледам задълженията.След един час се пребирам в къщи ,и след като бях закъснял не ме бяха дочакали, пропуснах един шанс да искарам малко пари,но въпроса е колко още ще трее да затрия за да се съживи пустиняка.Почвам да гледам насам на там и виждам ,че не и върти помпата в резервара,почнах да гледам бушони и релета и установявам ,че проблема не е в релето ,а се е стопило това пласт масовото чудо ,дето на него са набучени всички релета тука сигурно ще му поискат свят пари.Един колега беше писал ,че алфиста трее да има две алфи за да не ходи пеша ,ма аз ще ви кажа гледайте да не са и двете 159 ки ,че тогава пак сте пеша.Това е 3 ти път кадето закъсвам с тази кола ,а е колата по кято съм похарчил повече пари от всички други ,и се обслужва само в Алфа Ромео сервиз.
                155 2.0 16v МY95 Sport

                Comment


                • Екстра са 59-ките бре
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                    Екстра са 59-ките бре
                    да ги гледаш да ама да са лично твои надали
                    155 1.8 8v SUPER MY95

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                      Здравейте колеги споделям опит от тази сутрин .Ставам от сън и бързам понеже съм се успал.Паля Алфата 159 2.4 Жтд минавам 50 метра излизам на кръстовището и пустиняка умира ,почвам да бутам вътре копчета дърпам ръчки,включвам и изключвам от скорост ма нема шанс,пустиняка не дава признаци на живот.То и на стартер не можеш да го преместиш този кърпел понеже или трее да му натиснеш съединителя или спирачката иначе не иска да завърти.Идва един човек и вика даи да я бутнем ,че пречи задръстил си движението,а аз му викам трее да се бутне в моргата само така може да се оправи.После паля 155 2.0 16 с едно въже и отивам да прибирам,революционната технология наречена 159.Сипвам бензин на 155 цата и отивам тотално закъснял да си гледам задълженията.След един час се пребирам в къщи ,и след като бях закъснял не ме бяха дочакали, пропуснах един шанс да искарам малко пари,но въпроса е колко още ще трее да затрия за да се съживи пустиняка.Почвам да гледам насам на там и виждам ,че не и върти помпата в резервара,почнах да гледам бушони и релета и установявам ,че проблема не е в релето ,а се е стопило това пласт масовото чудо ,дето на него са набучени всички релета тука сигурно ще му поискат свят пари.Един колега беше писал ,че алфиста трее да има две алфи за да не ходи пеша ,ма аз ще ви кажа гледайте да не са и двете 159 ки ,че тогава пак сте пеша.Това е 3 ти път кадето закъсвам с тази кола ,а е колата по кято съм похарчил повече пари от всички други ,и се обслужва само в Алфа Ромео сервиз.
                      Ами батка ко да ти кажа,освен да ти пожелая отърване от тая кола

                      Ето ви ся малко развердрение в стил луд зад волана
                      Attached Files
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • Само това??? Че то има още три деления
                        Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                        exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                        ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                        ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                        by RUBIG service

                        Comment


                        • Хахахах след 230 много взе да друса наща супер магистрала Шумен-Варна и неможах да снимам като "затвори" километража
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • А това табло не е ли от 2,0 16 или така ми се струва
                            Video meliora proboque deteriora sequor.

                            Comment


                            • Така е не ти се струва,старият ми километраж изгоря след едни заварки по гарнетата и неможах да намеря от В6 затов взех от 2.0 16в и прехвърлих оборотомера... абе схема голяма ама поне сега го пълни докрай,че предното бе до 260 , оборотомера свършваше преди това
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • Тц, не върви тоя шестак Хич...

                                Comment

                                Working...
                                X