Говорите глупости с по яко затягане.....от това пренатягане сте го докарали до там да капе масло....
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеГоворите глупости с по яко затягане.....от това пренатягане сте го докарали до там да капе масло....Last edited by Dimicha; d.m.y г., 00:04.
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеЕм колега, не знам-аз ти казвам, че пробката съм я стегнал само с шестограмния ключ и далеч не е влязла дотам, докъдето беше преди да я развия. Точно поради това, че ме е страх от превъртане не смея да напъвам още, но очевидно се налага. Не знам при това положение какво ще ме посъветваш-може би не съм успял добре да изчистя каналите на резбата на самия картер и да има там някакви боклучета, които да пречат. Проверих в ПДФ-а, там дават сила на затягане 6.6+8.2 кг/м сила, което ще рече, че ако завивам с тръба 50 см трябва да приложа до 30 кг сила. При положение, че завивам с ключе 15 см май излиза, че няма как да я затегна тая пробка...
Според съпромат -момента на зататягане е равен на силата по дължината на рамото в еднакви мерни единициAlfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщениеГрешиш в сметките!
Според съпромат -момента на зататягане е равен на силата по дължината на рамото в еднакви мерни единици
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеЕми според ПДФ-а излиза, че ако рамото е 1 м, силата, която трябва да приложа в края му е между 6.6 и (6.6+8.2) или приблизително между 6.6 и 14.8 кг. Ако рамото ми е наполовина, силата трябва да е два пъти по-голяма-следоватално между 13.2 и 29.6 кг. Ако рамото ми е 15 см, силата трябва да е още по-голяма-така го разбирам азAlfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT
Comment
-
Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщениеЕла утре следобед по някое време до халите да ти дам динометричния ключ да си я стегнешПък и утре съм извън града. Ще прескоча до майстора като се върна, щото не изключвам напълно възможността да съм я подвел накриво, макар че по мое мнение резбата е перфектна на тая пробка и тръгна много добре, два пъти я подвеждах за всеки случай, ноо...
П.С. сега слизах да я гледам и май вече не капе-днеска я стягах още малко с връщане назад и внимателно напред и явно проблемът е бил недозатягане!Last edited by Dimicha; d.m.y г., 19:37.
Comment
-
Здравейте колеги споделям опит от тази сутрин .Ставам от сън и бързам понеже съм се успал.Паля Алфата 159 2.4 Жтд минавам 50 метра излизам на кръстовището и пустиняка умира ,почвам да бутам вътре копчета дърпам ръчки,включвам и изключвам от скорост ма нема шанс,пустиняка не дава признаци на живот.То и на стартер не можеш да го преместиш този кърпел понеже или трее да му натиснеш съединителя или спирачката иначе не иска да завърти.Идва един човек и вика даи да я бутнем ,че пречи задръстил си движението,а аз му викам трее да се бутне в моргата само така може да се оправи.После паля 155 2.0 16 с едно въже и отивам да прибирам,революционната технология наречена 159.Сипвам бензин на 155 цата и отивам тотално закъснял да си гледам задълженията.След един час се пребирам в къщи ,и след като бях закъснял не ме бяха дочакали, пропуснах един шанс да искарам малко пари,но въпроса е колко още ще трее да затрия за да се съживи пустиняка.Почвам да гледам насам на там и виждам ,че не и върти помпата в резервара,почнах да гледам бушони и релета и установявам ,че проблема не е в релето ,а се е стопило това пласт масовото чудо ,дето на него са набучени всички релета тука сигурно ще му поискат свят пари.Един колега беше писал ,че алфиста трее да има две алфи за да не ходи пеша ,ма аз ще ви кажа гледайте да не са и двете 159 ки ,че тогава пак сте пеша.Това е 3 ти път кадето закъсвам с тази кола ,а е колата по кято съм похарчил повече пари от всички други ,и се обслужва само в Алфа Ромео сервиз.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеЕкстра са 59-ките бре155 1.8 8v SUPER MY95
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеЗдравейте колеги споделям опит от тази сутрин .Ставам от сън и бързам понеже съм се успал.Паля Алфата 159 2.4 Жтд минавам 50 метра излизам на кръстовището и пустиняка умира ,почвам да бутам вътре копчета дърпам ръчки,включвам и изключвам от скорост ма нема шанс,пустиняка не дава признаци на живот.То и на стартер не можеш да го преместиш този кърпел понеже или трее да му натиснеш съединителя или спирачката иначе не иска да завърти.Идва един човек и вика даи да я бутнем ,че пречи задръстил си движението,а аз му викам трее да се бутне в моргата само така може да се оправи.После паля 155 2.0 16 с едно въже и отивам да прибирам,революционната технология наречена 159.Сипвам бензин на 155 цата и отивам тотално закъснял да си гледам задълженията.След един час се пребирам в къщи ,и след като бях закъснял не ме бяха дочакали, пропуснах един шанс да искарам малко пари,но въпроса е колко още ще трее да затрия за да се съживи пустиняка.Почвам да гледам насам на там и виждам ,че не и върти помпата в резервара,почнах да гледам бушони и релета и установявам ,че проблема не е в релето ,а се е стопило това пласт масовото чудо ,дето на него са набучени всички релета тука сигурно ще му поискат свят пари.Един колега беше писал ,че алфиста трее да има две алфи за да не ходи пеша ,ма аз ще ви кажа гледайте да не са и двете 159 ки ,че тогава пак сте пеша.Това е 3 ти път кадето закъсвам с тази кола ,а е колата по кято съм похарчил повече пари от всички други ,и се обслужва само в Алфа Ромео сервиз.
Ето ви ся малко развердрение в стил луд зад воланаEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Само това??? Че то има още три деленияAlfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
Comment
-
Хахахах след 230 много взе да друса наща супер магистрала Шумен-Варна и неможах да снимам като "затвори" километражаEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Така е не ти се струва,старият ми километраж изгоря след едни заварки по гарнетата и неможах да намеря от В6 затов взех от 2.0 16в и прехвърлих оборотомера... абе схема голямаама поне сега го пълни докрай,че предното бе до 260 , оборотомера свършваше преди това
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
Comment