Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
    Твърде вероятно е проблема да не е в гарнитурата.
    Доизкажи се де......
    Alfa 155 1.9TD '97 EX
    Alfa 166 2.4 JTD EX
    Alfa 156 2.4 JTD

    Comment


    • Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
      Доизкажи се де......
      най-вероятно има предвит да не ти е пукната главата.
      '98 Lancia Delta 2 1.8 16V
      '96 Alfa Romeo 155 1.9 TD

      Comment


      • Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
        Доизкажи се де......

        Не е нормално гарнитурата да издържи два месеца. Това ме води на мисълта че има някакъв друг проблем, който е причина за това.
        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
        sigpic

        Comment


        • Проблем при мен!!!
          Явно като слагаш духалка трябва да се заиграеш и с разпределителните валове!!!
          Ако несъм объркал зацепването аз излиза ,че трябва да се даде закъснение леко...
          На бензин е ок, обаче на газ има едно придърпване около 1500об/м и след като пробвах всичко което може по настроиките и след смяна на дюзи изпарител и тн, просто изключих вариатора и проклетията заработи на газ все едно е на 100 октанов бензин.
          Сега ще отварям да гледам какво става с валовете, дали аз съм объркал нещо или трябва да се настроиват наново заради вентилатора...
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • Колега поне според мен с духалката вариятора трябва да се изключи.Ако не бъркам целта му е да направи застъпване между фазите на изпускателния и всукателния вал,което при атмосверка е добре а турбо не съм много сигорен.
            Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

            Comment


            • Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщение
              Колега поне според мен с духалката вариятора трябва да се изключи.Ако не бъркам целта му е да направи застъпване между фазите на изпускателния и всукателния вал,което при атмосверка е добре а турбо не съм много сигорен.
              От как е зглобена с духалката все се занимавам с разни уш дребни нещица еи и онзи ден радиатор сменях, и всякакви такива. Тепърва сега ще се заравям да гледам какво се случва с тоя вариатор и дали аз бъркам нещо или си има проблем!
              На бензин е уш ок но на газ е проблемна!

              ---------- Post added at 20:55 ---------- Previous post was at 20:48 ----------

              Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщение
              Колега поне според мен с духалката вариятора трябва да се изключи.Ако не бъркам целта му е да направи застъпване между фазите на изпускателния и всукателния вал,което при атмосверка е добре а турбо не съм много сигорен.
              Сега като се замисля проблема нее самата духалка или налягането което прави тя!!! Проблема го има около 1500об/м а тогава тя не прави никакво налягане, дори бях пробвал да разкача маркучите и да не вкарва нищо в двигателя и пак си правеше проблема! Явно нещо със зацепването на валовете съм оплескал...
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • Да не би проблема да е в газовата рейка.От Роби знам,че верижните работят на много ниски бензинови времена и трябва бързо действща рейка
                Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                Comment


                • Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщение
                  Да не би проблема да е в газовата рейка.От Роби знам,че верижните работят на много ниски бензинови времена и трябва бързо действща рейка
                  Бях с отделни газови дюзи/инжектори които по каталог са 1.6мс като време за отваряне!!!
                  За всеки случаи ги смених, смених и редуктора... Пробвах всичко което може и съм сигурен вече, че със самата газова проблем няма!!!
                  Все пак проблема се появи когато зглобих двигателя след втория гърмеж на гарнитурата. Преди това си беше ок. Разредих, зглобих запалих мина на газ и проблема си го имаше! Явно при разреждането и зацепването на валовете нещо е сбъркано!
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • Колеги имам едно питане ,понеже продължавам леко по леко да стягам колата,и ми трее разспънка за 155 ,аз имам орегинална регулеруема ОМР ма е за 8 клапана,и ако някои има за 16 клапана ,може да ги сменим,като единственото условие кадето имам тази за 16к да е също орегинална,а не правена,може и да не е регулируема.Разходи по еконт и други доставки всички ще се за моя сметка.

                    Тази на снимката е моята за 8к.
                    Attached Files
                    Last edited by nicola 59; d.m.y г., 14:17.
                    155 2.0 16v МY95 Sport

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от дадин Покажи съобщение
                      най-вероятно има предвит да не ти е пукната главата.
                      Е то ако е пукната след смяната на гарнитурата щеше пак да си духа а то всичко си беше наред.
                      Alfa 155 1.9TD '97 EX
                      Alfa 166 2.4 JTD EX
                      Alfa 156 2.4 JTD

                      Comment


                      • по принцип е така ,но след като надува значи има и проблем.Може и да има кривина,най-добре е да и направят една проверка а не само да се сменят гарнитурите и да се чудиш от какво е.
                        '98 Lancia Delta 2 1.8 16V
                        '96 Alfa Romeo 155 1.9 TD

                        Comment


                        • Към колегата с гарнитурата: как точно правиш смяната, като духне сменяш и газ ли? Главата долу, ренген, пълна ревизия на главата и тогава качваш, иначе не става.
                          Fiat Punto 1.4GT 1996
                          Hyundai Tucson 2.0 2007
                          Renault Clio 1.5 2019

                          Comment


                          • Първия път само шлайф,този път вече ще се снима,клапани да се напаснат,гумички и т.н.
                            Alfa 155 1.9TD '97 EX
                            Alfa 166 2.4 JTD EX
                            Alfa 156 2.4 JTD

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
                              Първия път само шлайф,този път вече ще се снима,клапани да се напаснат,гумички и т.н.
                              Асолютно, специално 1,9 ТД има склонност да пукат глави, там е задължителна снимката.
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment


                              • Между клапаните е пукнато и на 4-те цил. но било нормално за дизел...
                                Alfa 155 1.9TD '97 EX
                                Alfa 166 2.4 JTD EX
                                Alfa 156 2.4 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X