Първоначално публикувано от stelt
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от pace Покажи съобщениеДоизкажи се де......'98 Lancia Delta 2 1.8 16V
'96 Alfa Romeo 155 1.9 TD
Comment
-
Първоначално публикувано от pace Покажи съобщениеДоизкажи се де......
Не е нормално гарнитурата да издържи два месеца. Това ме води на мисълта че има някакъв друг проблем, който е причина за това.AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Comment
-
Проблем при мен!!!
Явно като слагаш духалка трябва да се заиграеш и с разпределителните валове!!!
Ако несъм объркал зацепването аз излиза ,че трябва да се даде закъснение леко...
На бензин е ок, обаче на газ има едно придърпване около 1500об/м и след като пробвах всичко което може по настроиките и след смяна на дюзи изпарител и тн, просто изключих вариатора и проклетията заработи на газ все едно е на 100 октанов бензин.
Сега ще отварям да гледам какво става с валовете, дали аз съм объркал нещо или трябва да се настроиват наново заради вентилатора...sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Колега поне според мен с духалката вариятора трябва да се изключи.Ако не бъркам целта му е да направи застъпване между фазите на изпускателния и всукателния вал,което при атмосверка е добре а турбо не съм много сигорен.Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия
Comment
-
Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщениеКолега поне според мен с духалката вариятора трябва да се изключи.Ако не бъркам целта му е да направи застъпване между фазите на изпускателния и всукателния вал,което при атмосверка е добре а турбо не съм много сигорен.
На бензин е уш ок но на газ е проблемна!
---------- Post added at 20:55 ---------- Previous post was at 20:48 ----------
Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщениеКолега поне според мен с духалката вариятора трябва да се изключи.Ако не бъркам целта му е да направи застъпване между фазите на изпускателния и всукателния вал,което при атмосверка е добре а турбо не съм много сигорен.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщениеДа не би проблема да е в газовата рейка.От Роби знам,че верижните работят на много ниски бензинови времена и трябва бързо действща рейка
За всеки случаи ги смених, смених и редуктора... Пробвах всичко което може и съм сигурен вече, че със самата газова проблем няма!!!
Все пак проблема се появи когато зглобих двигателя след втория гърмеж на гарнитурата. Преди това си беше ок. Разредих, зглобих запалих мина на газ и проблема си го имаше! Явно при разреждането и зацепването на валовете нещо е сбъркано!sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Колеги имам едно питане ,понеже продължавам леко по леко да стягам колата,и ми трее разспънка за 155 ,аз имам орегинална регулеруема ОМР ма е за 8 клапана,и ако някои има за 16 клапана ,може да ги сменим,като единственото условие кадето имам тази за 16к да е също орегинална,а не правена,може и да не е регулируема.Разходи по еконт и други доставки всички ще се за моя сметка.
Тази на снимката е моята за 8к.Last edited by nicola 59; d.m.y г., 14:17.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от дадин Покажи съобщениенай-вероятно има предвит да не ти е пукната главата.Alfa 155 1.9TD '97EX
Alfa 166 2.4 JTDEX
Alfa 156 2.4 JTD
Comment
-
по принцип е така ,но след като надува значи има и проблем.Може и да има кривина,най-добре е да и направят една проверка а не само да се сменят гарнитурите и да се чудиш от какво е.'98 Lancia Delta 2 1.8 16V
'96 Alfa Romeo 155 1.9 TD
Comment
-
Първоначално публикувано от pace Покажи съобщениеПървия път само шлайф,този път вече ще се снима,клапани да се напаснат,гумички и т.н.Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
Comment