Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ivangenchev Покажи съобщение
    Това казва аутодата-та само дето е за 164 понеже няма тази секция за 155. А до колкото помня при 2000 об. напрежението във въпросният пин трябва да е около 2 волта, но това е по спомен.
    Това е прекалено груб ориенир, иначе да знам за номера с 164-ката в аутодатата (има и връзването на компютъра)

    ---------- Post added at 21:46 ---------- Previous post was at 21:44 ----------

    Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
    На празен ход ,при загрял мотор трябва да е към 0.9 в. , при 3000об , около 2.1в. а при пълна газ над 4в.(4.2-4.4)
    Ако имаш фиат екускан си виж ламбда адаптацията,ако сместа е ок, адаптацията ще се върти втесни граници около 0
    С доста ровене се сдобих с инфо... А след като имах на разположение моя дебитомер и още един от Тренди се хванах днес и мисля че съм постигнал нещо... (ползвана литература http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=323621 http://audi-faq.ru/ing/digifant/rash/ )

    Има и друго интересно... От снимките се вижда конструктивна разлика м-у двата уш еднакви дебитомера, единия има 2 а другия 3 "перца" които контактуват в резисторния слои... По съпротивление обаче са изключително близки двете плочки...
    В момента и двата дебитомера са "презацепени" за да контактуват на здрава площ по резисторния слои...Пружината на единия беше умишлено разхлабена (някои е въртял) като и това се коригира сравнително лесно (благодарение на една електронна везна)!
    Attached Files
    Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 22:06.
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • Струва ми се,че моя кош пак духна гарнитурката...писна ми дедовия
      Alfa 155 1.9TD '97 EX
      Alfa 166 2.4 JTD EX
      Alfa 156 2.4 JTD

      Comment


      • Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
        Струва ми се,че моя кош пак духна гарнитурката...писна ми дедовия
        Е споко де... Аз за един месец два пъти отварях и сменях гарнитури!
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • Колеги, имам един въпрос. Тия дни ще сменям кранчето на парното, обаче ми се ще да сваля и радиаторчето да го огледам и евентуално да го промия. В пдф-ите като гледах, пише, че за да се извади радиаторчето, трябва да се свали цялата средна конзола, жабката и след това да се развият болтовете, държащи целия климатик, вкл и таблото с бушоните и целия климатик да се смъкне малко надолу. Тогава излизало радиаторчето. Въпросът ми е-може ли да излезе без да се прави всичко това. С една дума-сега както съм развил страничните пластмаси имам перфектна видимост към радиаторчето, ще може ли да излезе или ще опре някъде в педалите?

          Comment


          • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
            Е споко де... Аз за един месец два пъти отварях и сменях гарнитури!
            Е при тебе поне се знае защо е духнала..при мен симптомите са
            1.Веднага след запалване 'студена' излиза пара от разширителния съд
            2.Парното е много слабо
            3.Когато колата е работила и се отвърти капачката на казанчето излиза доста въздух под налягане а от долу се виждат и мехурчета но след 3-4сек изчезват
            4.От маркучлето от дросела когато е на обороти почти не изкарва антифриз,със малко газ плюва нещо зорлем на пресекулки
            .......и те тека
            Alfa 155 1.9TD '97 EX
            Alfa 166 2.4 JTD EX
            Alfa 156 2.4 JTD

            Comment


            • Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
              Е при тебе поне се знае защо е духнала..при мен симптомите са
              1.Веднага след запалване 'студена' излиза пара от разширителния съд
              2.Парното е много слабо
              3.Когато колата е работила и се отвърти капачката на казанчето излиза доста въздух под налягане а от долу се виждат и мехурчета но след 3-4сек изчезват
              4.От маркучлето от дросела когато е на обороти почти не изкарва антифриз,със малко газ плюва нещо зорлем на пресекулки
              .......и те тека
              Я виж водната помпа.....може там да е проблема!
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                Колеги, имам един въпрос. Тия дни ще сменям кранчето на парното, обаче ми се ще да сваля и радиаторчето да го огледам и евентуално да го промия. В пдф-ите като гледах, пише, че за да се извади радиаторчето, трябва да се свали цялата средна конзола, жабката и след това да се развият болтовете, държащи целия климатик, вкл и таблото с бушоните и целия климатик да се смъкне малко надолу. Тогава излизало радиаторчето. Въпросът ми е-може ли да излезе без да се прави всичко това. С една дума-сега както съм развил страничните пластмаси имам перфектна видимост към радиаторчето, ще може ли да излезе или ще опре някъде в педалите?
                Не колега има малко по-лесен начин. парното и като цяло кранчето е от лявата страна.До педала на газта. Крие се под 2 кори. Сваляш ги и виждаш 2та мъркуча. От тука има лека тегавата работа. трябва широк съд в който да изтече около 1л. течност. преди това хубаво покрии навсякъде под педалите с найлони. Така след това откачаш горния мъркуч за да изтече антифриза. Долния където е крана се държи от една машинка която регулира крана. Отзад се държи с прожина. Хубаво е машината да я свалиш на нея отгоре имаш 6 болта 3 са за да я разглобиш на основни части и 3 за да падне цяла (това горазбрах след като я пръснах и загубих 1 час да я напасна) Развърти болтовете който са с обикновенна глава а не тези който са тип звезда. От там пада крана със другия мъркул. Радиатора се държи само на 2 болта + тоя машинка от горе в дясно. Радиатора се вади доста тегаво и пипкаво. При мен трябваше да сваля и бушоните за да излезе. Като цяло има много работи дето пречат. Надявам се да съм ти помогнал. Ако имаш още някакво питане може и на телефон да ме питаш, че сега по празниците не влизам много. 0879191075

                п.с. Снимай как е разположена машинката за да не се чудиш после как беше. И то зад трябва да влязат хубаво едни лостчета.
                155 1.8 8v SUPER MY95

                Comment


                • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                  Я виж водната помпа.....може там да е проблема!
                  Едва ли
                  Alfa 155 1.9TD '97 EX
                  Alfa 166 2.4 JTD EX
                  Alfa 156 2.4 JTD

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
                    Не колега има малко по-лесен начин. парното и като цяло кранчето е от лявата страна.До педала на газта. Крие се под 2 кори. Сваляш ги и виждаш 2та мъркуча. От тука има лека тегавата работа. трябва широк съд в който да изтече около 1л. течност. преди това хубаво покрии навсякъде под педалите с найлони. Така след това откачаш горния мъркуч за да изтече антифриза. Долния където е крана се държи от една машинка която регулира крана. Отзад се държи с прожина. Хубаво е машината да я свалиш на нея отгоре имаш 6 болта 3 са за да я разглобиш на основни части и 3 за да падне цяла (това горазбрах след като я пръснах и загубих 1 час да я напасна) Развърти болтовете който са с обикновенна глава а не тези който са тип звезда. От там пада крана със другия мъркул. Радиатора се държи само на 2 болта + тоя машинка от горе в дясно. Радиатора се вади доста тегаво и пипкаво. При мен трябваше да сваля и бушоните за да излезе. Като цяло има много работи дето пречат. Надявам се да съм ти помогнал. Ако имаш още някакво питане може и на телефон да ме питаш, че сега по празниците не влизам много. 0879191075

                    п.с. Снимай как е разположена машинката за да не се чудиш после как беше. И то зад трябва да влязат хубаво едни лостчета.
                    Благодаря ти за подробния отговор, колега. Кранчето успях да го сменя почти без перипетии, изненада ме уплътнението-новото се оказа с външен диаметър колкото вътрешния на старото. След малко двоумене и като се подсетих, че тия кранчета са само една марка за нашите коли и няма как да съм взел грешно, стигнах до извода, че трябва да се разпъне и в крайна сметка си влезе на мястото. Радиаторчето засега не съм го вадил, май ще чакам по-топли времена

                    Comment


                    • Весело изкарване на празниците! Бъдете Живи и Здрави!.

                      Comment


                      • HO HO HOOO MERRY CHRISTMAS
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • Аве да е*а... всички 155ци ли им хлопати скърцат пластмасите вътре? Направо вече досадно ми става...
                          Now: 156 2.5 V6 24V
                          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                            Аве да е*а... всички 155ци ли им хлопати скърцат пластмасите вътре? Направо вече досадно ми става...
                            свиквай
                            sigpic 155ex 159ex 530new

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                              Аве да е*а... всички 155ци ли им хлопати скърцат пластмасите вътре? Направо вече досадно ми става...
                              Не на всички-на някои тракат освен това

                              Comment


                              • А решението е слагаш си музика и усилваш.
                                Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                                Comment

                                Working...
                                X