Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Здравейте колеги ,аз също съм доволен от ксенона -за 7 години съм сменил 2 пъти само крушките понеже е китайски-55w-6000к,в дъжд и мъла -няма проблем,та и аз съм мераклия да си сложа и на халогените ксенон,понеже сложих 100w крушки и не съм доволен та колегата TS ако ги направиш сподели инфото или някой колега ако е слагал.
    Alfa Romeo 155 1.7 8v 1995
    0877 850 309sigpic

    Comment


    • Първоначално публикувано от koki79 Покажи съобщение
      Здравейте колеги ,аз също съм доволен от ксенона -за 7 години съм сменил 2 пъти само крушките понеже е китайски-55w-6000к,в дъжд и мъла -няма проблем,та и аз съм мераклия да си сложа и на халогените ксенон,понеже сложих 100w крушки и не съм доволен та колегата TS ако ги направиш сподели инфото или някой колега ако е слагал.
      От 2010год,до днешна дата съм с ксенон на халогенните 6000к. Доволно е,но много рядко ми се налага да ги ползвам. Взимаш H3 и си ти.

      Comment


      • Със сигурност да сложиш 6000К на светлините за мъгла не е добра идея. На сняг, дъжд и мъгла, за каквото са предназначени тези светлини, се препоръчва възможно най-топла светлина. Почти съм сигурен, че обикновена халогенна крушка ще свети по-добре от ксенон 6000К в тези условия. Сигурно ще има смисъл да се сложи 4300К.
        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

        Comment


        • ии аз съм доволен от моя 6000хил.келвина пиийм три ракийй и си видем и у мокро
          155 осем хиляди клапана 16 вериги
          0884650778 токи4а

          http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

          Comment


          • Колега,виж сега,ако за 4 години не бях доволен,дали нямаше да си върна халогенните крушки? Поради тази причина избягвам да пиша по-форуми. Ела ще се повозим,след това ще коментираме,кое,как и защо. Само да търкаме клавиатурата мисля,че е безсмислено.

            ---------- Post added at 20:10 ---------- Previous post was at 20:08 ----------

            Първоначално публикувано от toki4a Покажи съобщение
            ии аз съм доволен от моя 6000хил.келвина пиийм три ракийй и си видем и у мокро
            За тебе знаеме,хахаххахаха.

            Comment


            • Няма какво да гледаме колега, просто знам как 6000К направо изчезва на мокро, за мъгла да не говорим. Нищо лично, всеки сам си преценява какви крушки да си сложи.
              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment


              • Отговори ми на един въпрос? Колко комлекта ксенон си продал? Явно имаш база за сравнение. Много от хората,спряха да пишат в форума поради тази причина.
                Last edited by TS; d.m.y г., 23:09.

                Comment


                • Момци, имам нужда от помощ - дайте идея къде може да е проблема при изправен термостат парното да духа студено при положение, че климатрона е на HI, а маркучите към и от радиаторчето на парното са горещи? Няма течове, няма изгорели бушони, вентилатора си духа яко... Нивото на антифриза не е мръднало от маркера, мотора си загрява нормално... Тая работа стана отведнъж по време на движение - просто от топло взе да духа студено.
                  ...
                  155 1,6 TS 16V `96
                  166 2,4 JTD `99
                  147 1,9 JTDm 8V `07

                  Comment


                  • Проблеми с кранчето на парното или запушено радиаторче на парното.
                    Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                    Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                    Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
                      Момци, имам нужда от помощ - дайте идея къде може да е проблема при изправен термостат парното да духа студено при положение, че климатрона е на HI, а маркучите към и от радиаторчето на парното са горещи? Няма течове, няма изгорели бушони, вентилатора си духа яко... Нивото на антифриза не е мръднало от маркера, мотора си загрява нормално... Тая работа стана отведнъж по време на движение - просто от топло взе да духа студено.
                      Панела на климатроника се е споминал.
                      Моторчето едва ли може да изгори.
                      Alfa 155 2.0TS 8V '93
                      sigpic
                      VW LADAVAGEN '81
                      CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
                        Проблеми с кранчето на парното или запушено радиаторче на парното.
                        Ако е кран или запушване няма ли "изходния" маркуч от радиаторчето да е леко по-студен от входното!?!
                        Трябва да се провери дали пък някоя клапа вътре случаино нее останала в положение да "прекарва" въздуха не от горещото радиаторче а от някъде другаде...
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • Не съм дочел нещо. Съгласен съм,че няма как да е кранчето или запушено радиаторче. Както колегата по-горе е споменал, най-вероятно панела на климатроника се е предал. Моя също беше загинал,само че при него управлението на позицията на въздуха беше заминала.
                          Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                          Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                          Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
                            Проблеми с кранчето на парното или запушено радиаторче на парното.
                            При мен е същото положението. И 2-та маркуча/вход-изход/ не се барат/горещи са/. Радиаторчето е сваляно и тествано - не е запушено. А духа лека топлина, да не напиша и хладко и вътре се мръзне зимата. Според мен също са клапите на самото парно и някаква драма с тях.
                            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                            Мненията са като задниците - всеки си има!

                            Comment


                            • При мен духа горещо само когато е пуснато да духа през духалките на таблото,на другите позиции е малко по хладно но мисля,че проблема е в едно зъбно колелце което е захабено и прещраква,тези дни ще го сменя и ако има ефект ще споделя
                              Alfa 155 1.9TD '97 EX
                              Alfa 166 2.4 JTD EX
                              Alfa 156 2.4 JTD

                              Comment


                              • Имам спомен, че като се даде на контакт и се включи климатрона при промяна на градусите от LO към HI се задвижваше лостчето за отваряне на кранчето. Сега обаче това нещо не се наблюдава. Това може да значи, че или панела се е бъгнал, или моторчето, което върши тая работа поради някаква причина вече не я върши, или ... може и датчика да е... Май е най-лесно да почна от последния. Някой да се сеща за някакъв параметър на датчика за температурата в купето ?
                                ...
                                155 1,6 TS 16V `96
                                166 2,4 JTD `99
                                147 1,9 JTDm 8V `07

                                Comment

                                Working...
                                X