Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Има шанс гарнитурата между главата и всукателния колектор да е фира. Другото някой от щуцерите за газта да е.
    Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

    Comment


    • Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
      Пичове, да ви запитам... Нормално ли е да се чува едно като съскане от вх. колектор на празен ход ? Звукът все едно си идва отвътре от самия колектор. Имам подозрения че колата дърпа въздух отнякъде там. Пръсках с дезодорантнавсякъде, но не мени оборотите... Преди бях с пластмасовия колектор, отскоро сложих метален и смених гумените съединения със силиконови сини маркучи. Вакумите също смених със силиконови. Колата клати при ускорение и със стария и новия колектор. Дебитомерът ми работи на богато за да коригира работата на празен ход. При опит да го вкарам в норми (0.9v) почва да тресе на умирачка... Сега е врътнат чак до 1.20v за да работи що годе, но това не е решение на проблема. Някой желаещ от София да я погледне? Ще си заплатя колкото е нужно, стига да открия проблема, че вече не се издържа.

      П.С: Колата е бензин/газ и клати на всички режими избирателно. Най-кофти се усеща като закрепя на 100 км/ч извънградско и става ужас

      Привет, не претендирам за някакви големи познания, при някой по-сериозен проблем се обръщам към механици, но да си споделя мнението след едно от последните ми преживявания..
      Случи ми се колата да пали и моментално да губи мощност и да гасне, което се оказа и изгорял комутатор. Но като го смених осезаемо тръгна по-добре в ниски обороти и не глъхне и клати така. Може би ако ги провериш дали не са извадени буксите или да пробваш с някакви други.. Това е моето предположение в случая. Но с този проблем при 100км/ч е доста странно.. Успех!

      Може също да провериш дали буксата на дебитомера е закрепена здраво, при мен го имаше и този случай, като ми липсваше предпазителчето(не знам как беше изпаднало) и колата прекъсваше, но предимно по неравности.
      Last edited by mirecyt; d.m.y г., 15:55.
      166 2.4 JTD

      Comment


      • Днес по план се захванах с грънците на гуфнята...
        Само крайното гърне остана неиното си...
        Тегава работа иначе, някои преди мен е заварил всичко от до отдолу... Добре че нещата порядъчно са си изгнили та с малко напъване се изпокъсаха...

        Утре ако не мине котка път продължавам с Алф и там човъркането с дебитомерите и тн...
        Attached Files
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • Доиде и на Алф времето.... 9 зъба натягане на пружината на дебитомера оказа колосален ефект на цялостната картинка.
          Не е ясно дали точно там трябва да е положението/натегнатоста но на този етап аз мисля, че е наред!!!
          Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 18:21.
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • При мен положението е трагично/смешно. Да се смея ли да плача ли? След сменено абсолютно всичко и без резултати ми остана само 1 нещо - да сменя Ecu-то. Да, обаче имам от 2.0 8v еку. Както и да е. Преди малко го смених и О ЧУДО! ДебиЛомерът заспа на 0.85v и ги закова! двигателят спи и не трепва. Има само 1 проблем. Свети ми лампата за имобилайзера и колата реже горивото на 80км/час и на газ и на бенз. Просто забива муцуна на 80 и спира, докато не падне на 75 и пак тръгва и на 80 пак забива... Споменах ли, че всичко що е BOSCH по тая кола се е счупило вече ?
            Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

            Comment


            • Разликата между компютъра 2.0 и 1.8 е един мост в една букса до самия компютър.
              Alfa Romeo 155 1,8 T.S. 8V, Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 10V

              Comment


              • Пробвах с 5 екута и едно и също. На 80 км/час ???!?!??
                Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                Comment


                • Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
                  Пробвах с 5 екута и едно и също. На 80 км/час ???!?!??
                  Компютрите които ползваш... Какви са!? Там какво беше, алфакод имат нямат!?
                  Идеята ми е че компютрите имат разлика. Аз съм с един а феислифтовите са с различен (не става въпрос за 16 клапанов двигател да не се бърка това)

                  Аз още наколко зъба натегнах (на колелото с пружината в дебитомера)... Ефекта е... чудо... Скоро или ще се пръсне двигателя или... маи няма или....
                  Как е тръгнало маи скоро ще се ходи на дино да видим какво е положението...
                  Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 21:30.
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • Искаш да кажеш, че има разлика в компютрите на 8 клапановите мотори, според зависи дали е фейсова или не ? Тия които ги пробвах бяха от 1.7 1.8 и 2.0 като 1.8 и 2 0ковите бяха еднакви и по номер, а 1.7цовия е същия на външен вид с разлика на последните 2 цифри. Взех ги да видя вътре какво има и евентуално да ги сравня с "дефектния" мой Направо голям карък, а трябва да пътувам в Петък
                    Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
                      Искаш да кажеш, че има разлика в компютрите на 8 клапановите мотори, според зависи дали е фейсова или не ? Тия които ги пробвах бяха от 1.7 1.8 и 2.0 като 1.8 и 2 0ковите бяха еднакви и по номер, а 1.7цовия е същия на външен вид с разлика на последните 2 цифри. Взех ги да видя вътре какво има и евентуално да ги сравня с "дефектния" мой Направо голям карък, а трябва да пътувам в Петък
                      Най-първобитния е моя... Прост кат такова...
                      На феислифтовите слагат малко подобрен с алфа код 1, там и ключа за паленето е червен (вграден имобилаизер, самодиагностика с газта 5-те натискания и тн)
                      Незнам замяната на единия с другия какво ще причини! Аз съм слагал няколко за проба но все са били от "старите" какъвто е и моя си.
                      На 1.7 е различен от към елементна база, защото няма комутиращите транзистори за управлението на вариатора...
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • Направих следното. Отворих моя и един от 2.0 8в 1994г. Платките са еднакви и чиповете вътре. Дори подредбата на елементите. Единственият ми шанс беше да прехвърля епрома от моя на другия и да тествам. Слава на спагетите и макароните. Колата работи и вече няма лампи и тресене и глъхнене... Утре ще се позанимая и аз с дебиломера и да приключвам сагата засега, че не съм спал тия дни ������

                        П.С: Вдигам над 80 вече �� Най-вероятно проблемите със скоростта идват от кода на ключа или имобилайзъра. Не намирам друга логика
                        Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
                          Направих следното. Отворих моя и един от 2.0 8в 1994г. Платките са еднакви и чиповете вътре. Дори подредбата на елементите. Единственият ми шанс беше да прехвърля епрома от моя на другия и да тествам. Слава на спагетите и макароните. Колата работи и вече няма лампи и тресене и глъхнене... Утре ще се позанимая и аз с дебиломера и да приключвам сагата засега, че не съм спал тия дни ������

                          П.С: Вдигам над 80 вече �� Най-вероятно проблемите със скоростта идват от кода на ключа или имобилайзъра. Не намирам друга логика
                          Щом е заработила всичко е наред значи...

                          Аз се чудя до къде да натягам пружината пък при мен...
                          Знам къде и е изходното положение, натягам ама става само от добре през отлично а вече към плашещо, ще пробвам да натягам докато се влоши и така ще знам къде е другия краи на въртенето/натягането. Малко се притеснявам обаче да не намеря другия краи с пръснат двигател щото аз така го виждам да стане
                          Незнам сега да натягам ли или така да я оставя!?!
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                            Щом е заработила всичко е наред значи...

                            Аз се чудя до къде да натягам пружината пък при мен...
                            Знам къде и е изходното положение, натягам ама става само от добре към отлично, ще пробвам да натягам докато се влоши и така ще знам къде е другия краи на въртенето/натягането. Малко се притеснявам обаче да не намеря другия краи с пръснат двигател щото аз така го виждам да стане
                            Незнам сега да натягам ли или така да я оставя!?!
                            Ами, ако наистина колата е с турбина, за най-прецизна настройка според мен ще ти трябва широколентова сонда и по смесите ще видиш коя е най-хубавата настройка.
                            Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
                              Ами, ако наистина колата е с турбина, за най-прецизна настройка според мен ще ти трябва широколентова сонда и по смесите ще видиш коя е най-хубавата настройка.
                              Няма лъжа няма измама колата си има турбина при това доста добре работеща (вече) (за протокола това е 2-ра турбина, миналата умаля)
                              Има и няколко фотоса пръснати насам натам..
                              Мисля да пипна още малко това онова и ще се качваме на дино да видим какво става...

                              тук http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=97886 има някои фотоси от правенето на цялата щуротия
                              Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 00:10.
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                                Няма лъжа няма измама колата си има турбина при това доста добре работеща (вече) (за протокола това е 2-ра турбина, миналата умаля)
                                Има и няколко фотоса пръснати насам натам..
                                Мисля да пипна още малко това онова и ще се качваме на дино да видим какво става...
                                Супер, качвай снимки и нека видим резултата от диното. Иначе, ако има как да й боднеш една мега ще елиминираш всичките тия тъпотии с дебитомери и тем подобни. Имам чувството, че тия коли най-много страдат от дебитомерите... Стара технология все пак и само ядове
                                Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                                Comment

                                Working...
                                X