Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мерси за инфото Мимо ,ако не ми извадят някой върл ментак на Валео ще слагаме него,ако ли не скачам на Лука.
    Иначе смяната ще е сервиза на мой приятел.Мисля покрай съединителя да сменим и опорния лагер на дясна полуоска,че не е пипан до момента и задължителните семеринги.
    33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
    166 2.4 jtd 150 03г.

    Comment


    • Първоначално публикувано от gelle Покажи съобщение
      Мерси за инфото Мимо ,ако не ми извадят някой върл ментак на Валео ще слагаме него,ако ли не скачам на Лука.
      Иначе смяната ще е сервиза на мой приятел.Мисля покрай съединителя да сменим и опорния лагер на дясна полуоска,че не е пипан до момента и задължителните семеринги.
      Десния семеринг го смених защото го нараних докато рових там (а и бях решил да го сменям защото левия съм го сменял вече).
      Ония лагер и конзолата му ги гледаи под лупа!!! Конзолата която ми прати Кендо беше в неземно добро състояние впрочем..
      Та огледаи да нее разбита конзолата а не лагера, посления нее просто някакъв лагер!!!! Специален е уш, нестава какъв и да е....
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • Ще го гледаме пустия му лагер даже с две лупи.
        Дано да няма драми.
        33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
        166 2.4 jtd 150 03г.

        Comment


        • Първоначално публикувано от gelle Покажи съобщение
          Ще го гледаме пустия му лагер даже с две лупи.
          Дано да няма драми.
          На висящия лагер има една тенекия която се държи с 3 болта и един към блока!Трябва да се отвие и свали защото това е един вид законтряне на лагера в конзолата (неможе да се свали полуоската иначе, тя си излиза с лагера).
          Като се свали стартера има и едно болче в близост с шестограмна глава... И то трябва да "падне"
          Общо взето аз втори път няма да се хващам това да го свалям и качвам (скоростите)!!!
          Иначе... Полуоските и двете, 3-те щангички "скоростни" (те си имат местенце за ключе 10 защото си превъртат ябълките им), страртера, + тенекията в която седи акумулатора, работния цилиндър на съединителя го премахнахме с все планките му и тн.. Премахнах за улеснение уш и половината смукателен колектор...
          Маха се и едно криво желязо което е хванато отдолу под скоростите и държи и то незнам си колко неща...Една ламаринка която закрива маховика, и тя се маха...
          Ааа... и като се махне това всичкото идва вече трудното
          За сметка на това, качването нее по-лесно
          Шеговото го пиша това, но пък е истина, че такова чудо няма да си причиня 2-ри път!!
          (хем съм си сменял съединител преди това и сам, но на друга кола)
          В цялата тая щуротия замесих и Тренди, за да си припомни какъв е гърча по тая операция, че не го е правил от година две...
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • Заради хора като теб влизам все още във форума.
            33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
            166 2.4 jtd 150 03г.

            Comment


            • Хубаво е да се източи и маслото от скоростите предварително. Същите падат като се наклони двигателя надолу и напред.
              (при мен нестана баш така заради усложнената конструкция по изпускателния колектор)
              По каталог скоростите събират 2 литра масло но на практика за да протече от контролната пробка искат около 2.5л
              Загледаите и дали няма масло около първичния вал на скоростите има там семеринг, (евтин е)
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • За да се отвори малко място махах тампона на скоростната кутия.И Мимо е прав,невъобразим гърч е тази операция.По-лесно е двигател да пуснеш в коша,отколкото кутия да закачиш.
                Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                Comment


                • Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
                  За да се отвори малко място махах тампона на скоростната кутия.И Мимо е прав,невъобразим гърч е тази операция.По-лесно е двигател да пуснеш в коша,отколкото кутия да закачиш.
                  Сетих се че освен това тенеке (тампон) на скоростите при мен развихме и моста за да падне и тои малко надолу...
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • Да се включа и аз, макар че не съм я правил собственоръчно тая операция. Първо-съединителят ми е LuK, вече 3-4 години карам с него, мисля, че няма проблем. Сякаш в началото приплъзваше малко при потегляне, но сега е ок, може би му трябва време да легне, не знам. Може, да ми е понадран маховикът, щото стария съединител буксуваше зверски. А за самата смяна на съединителя, майсторчето беше махнало абсолютно всичко-мост, генерация, всичко и ги беше наредил на земята като пъзел да не обърка кое откъде е. Един цял ден си игра момчето до към 7 часа може би. Забелязал съм нещо, сравнявайки моя начин да ремонтирам нещо и начина на майсторите. Аз гледам да развия колкото се може по-малко неща и някакси да се сгърча да си свърша работата. Майсторите като цяло гледат да си отворят колкото се повече място и си развиват наред. Това е донякъде обяснимо, щото с гайковерта развиването не е проблем, а с ключовете само е. Мисълта ми е-може би е по-лесно да се махне моста и това е, нали се крепи на 6 болта там.

                    Comment


                    • Аз подозирам,че ще свалим оригиналния съединител,по километраж в момента е на
                      228х,ако е въртяна да е реално към 300х от 3-4месеца педала натежа вече е доста по твърд.1ва и задна започнаха да влизат доста трудно,а и вече започна и да буксува та изживял си е живота с две думи.Имам 55цата от 6г. врътнал съм и към 70х.
                      Най сериозните ремонти ,които съм правил са термостат и водна помпа,дежурното серво свещи и кабели, преден десен носач, масла и филтри.Ще си я карам с кеф. Следва нова боя, щото вече не лачена,както беше когато я купих.
                      Тъжно е, че вече са на доста годинки ама то и аз одъртях,та си пасваме.
                      Айде със здраве,че нещо се отплеснах много.
                      33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
                      166 2.4 jtd 150 03г.

                      Comment


                      • gelle, най-вероятно си е оригиналния съединител

                        На моите две 155ци 3пъти съм сменял съединител и 6 пъти съм свалял и качвал скорости.( един път щото строших скорости, един път защото сложих по-лек маховик, един път за да махна по-лекия махових и другите 3 са рутиини по-смяната на съединителя.

                        НИКОГА не съм имал проблем с махането и слагането на скорости и на двете ми 155ци

                        Процедурата винаги е била една съща. Румен клубен сервиз-Rubig, запазване на час за след 2-3 седмици. Колата се започва сутринта и в 12часа на обяд отиваме да хапнем с нея. Имам и два случая които в рамките на под 2.5часа!!! Румен свали и качи скоростната кутия пред очите ми. Никога смяната не ми е отнемала ден-два-три,пет. Цената е варирала от 80-120лв. с оглед на инфлацията и зорът който съм му давал.

                        Поздрави на сектата от страната където горивото е 92стотинки за литър, а малолитражката която карам е 3.6 литра 200к.с. :P
                        Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                        exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                        ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                        ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                        by RUBIG service

                        Comment


                        • Венци ,тази седмица ще звънна на твоя човек да направим уговорка и да си взема маслото.
                          Поздрави
                          Мноо арна тая малолитражка !!!
                          33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
                          166 2.4 jtd 150 03г.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                            Поздрави на сектата от страната където горивото е 92стотинки за литър, а малолитражката която карам е 3.6 литра 200к.с. :P
                            Къв е тоя трактор 4 литра и 200 коня

                            Дай нещо по истинско - я кУрвет, я камаро SS, я HEMI 6.2
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • Амчи то Бусото е хеми бре

                              Comment


                              • Aййй ... темата живнала бре ... Браво за готините мнения по ремонтите - наистина са доста полезни преживените мъки!
                                Аз малко съм извън линия, че правя едни кални бани тука ... Демек поздрави от моренцето, без да се дразните!
                                155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                                Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                                Comment

                                Working...
                                X