Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Абе колеги, сигурно е дъвкано много пъти, но не успях да намеря. Как може да се втвърди и/или повдигне задното окачване. Струват ми се много меки задните пружини. От някоя друга италианка (Мареа, 145-ца) по-яки ли са? Някакви тампони или подложки четох, че може да се сложат но ми се струват не много безопасни-ако хвръкне това нещо в движение по някакви причини, какво става с тия около мене?

    Comment


    • Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
      gelle, най-вероятно си е оригиналния съединител

      На моите две 155ци 3пъти съм сменял съединител и 6 пъти съм свалял и качвал скорости.( един път щото строших скорости, един път защото сложих по-лек маховик, един път за да махна по-лекия махових и другите 3 са рутиини по-смяната на съединителя.

      НИКОГА не съм имал проблем с махането и слагането на скорости и на двете ми 155ци

      Процедурата винаги е била една съща. Румен клубен сервиз-Rubig, запазване на час за след 2-3 седмици. Колата се започва сутринта и в 12часа на обяд отиваме да хапнем с нея. Имам и два случая които в рамките на под 2.5часа!!! Румен свали и качи скоростната кутия пред очите ми. Никога смяната не ми е отнемала ден-два-три,пет. Цената е варирала от 80-120лв. с оглед на инфлацията и зорът който съм му давал.

      Поздрави на сектата от страната където горивото е 92стотинки за литър, а малолитражката която карам е 3.6 литра 200к.с. :P
      Американец ли стана, бе Венци....
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
        Американец ли стана, бе Венци....
        Ми ти го отчая и ония замина да си пробва късмета с жените в Щатите
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • А и да попитам трябва ли да сваля волана, за да измъкна таблото с уредите, оти ми изгоря крушката на мигача дет осветява лявата стрелка....

          ---------- Post added at 21:15 ---------- Previous post was at 21:12 ----------

          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
          Ми ти го отчая и ония замина да си пробва късмета с жените в Щатите
          А...бригадир....ще се върне...))....дано напълни джобетата с зелено........тогава ще преразгледаме нещата...))
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • Жените им не стават...но колите им!!!! А усещането на бензиностанцията литрите да изпреварват цената двойно на брояча е просто страхотно

            Боби гласи 155цата, ще я ползвам за сватбата и като се върна ще говорим. Не съм забегнал за много
            Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
            exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
            ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
            ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
            by RUBIG service

            Comment


            • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
              А и да попитам трябва ли да сваля волана, за да измъкна таблото с уредите, оти ми изгоря крушката на мигача дет осветява лявата стрелка....
              Не.
              75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
              155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
              FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
              Мненията са като задниците - всеки си има!

              Comment


              • Развиваш двата шестограма и внимаваш с буксата отзад. Простичко
                Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                by RUBIG service

                Comment


                • Ева го,спрЕх на едно нанадолно забих първи зъб и слизам...тръгвам а алфуня след мене като кутре .....сигурно компресията се е декомпресирала
                  Alfa 155 1.9TD '97 EX
                  Alfa 166 2.4 JTD EX
                  Alfa 156 2.4 JTD

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                    Тая пластмаса е напукана и при мен, но излях в цепките преди 5-10 години промишлено количество лепило.
                    Ще ровя под капака да прегледам пак там...

                    (И какви са тея 9 десет иляди.... Ми ти ще я запушиш тая кола, вкарваи я и в обороти чат пат да се продухва! Качваи до поне 45-50 иляди )
                    .. изгоре ми ламбата на бензина те не смеея оти мое и да се изложа некъде

                    наздраве на всички
                    Last edited by toki4a; d.m.y г., 22:58.
                    155 осем хиляди клапана 16 вериги
                    0884650778 токи4а

                    http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                      Абе колеги, сигурно е дъвкано много пъти, но не успях да намеря. Как може да се втвърди и/или повдигне задното окачване. Струват ми се много меки задните пружини. От някоя друга италианка (Мареа, 145-ца) по-яки ли са? Някакви тампони или подложки четох, че може да се сложат но ми се струват не много безопасни-ако хвръкне това нещо в движение по някакви причини, какво става с тия около мене?
                      На мен ми предложиха варианта със задни амортисьори от Мареа комби - фабрично са по-усилени заради идеята, че комбито се товари повече.
                      Не съм пробвал още, но се замислям сериозно - сега съм с Монро Рефлекс, дето уж били по-твърди, ама и моя гъз много подскача...
                      Само да вметна, че съм и със пружини от 145QV ... и пак не ми харесва как се държи!
                      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                        На мен ми предложиха варианта със задни амортисьори от Мареа комби - фабрично са по-усилени заради идеята, че комбито се товари повече.
                        Не съм пробвал още, но се замислям сериозно - сега съм с Монро Рефлекс, дето уж били по-твърди, ама и моя гъз много подскача...
                        Само да вметна, че съм и със пружини от 145QV ... и пак не ми харесва как се държи!
                        Благодаря за отговора, колега! Аз в момента съм с нови Монро Оригинал и ми се струва, че не е в тях проблемът. Направо имам чувството, че понякога само те държат колата. Значи те проблемите са два допълващи се, ако така може да се каже. Единият е ниската задница на старото купе, която не е известно на какво се дължи, но новото купе е по-надупено. Вторият проблем са леко меките задни пружини. Като ги съчетаем се сякаш се получава твърде голямо тегло на задната ос за стоковите пружини и идва въпросното клатене, кофти камшик понякога и т.н. Таа ако се преодолее поне единия от двата проблема мисля, че ще е добре. За пружините - нашите са с размер на телта 12.4 мм, 6.32 витки и свободна височина 305 мм. На Мареа комби пружините са май 307 мм, 5 витки, но забравих с кава дебелина на телта. Някъде четох, че от всички коли на Типо платформата на 155 са най-твърди задните пружини, с изключение на Темпра Комби, но не мога да им намеря характеристиките, за да знаем със сигурност. Ако някой ги знае, да казва.

                        Comment


                        • Да, ще е полезно всеки да сподели какво е пробвал, щото мека задница си е буквално "трън в г*за" за 155 ...
                          Аз бях много доволен от оригиналните амортисьори Boge, ма вече няма читави останали ... Колата стоеше като залепена на пътя с тях, главата си залагам!
                          Сега със по-стегнати пружини от 145 QV и уж твърди амортисьори колата няма нищо общо с оригиналното усещане... Вие ми кажете къде е грешката???
                          155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                          Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                            Сега със по-стегнати пружини от 145 QV и уж твърди амортисьори колата няма нищо общо с оригиналното усещане... Вие ми кажете къде е грешката???
                            Колега погрешно е схващането по нашите ширини, че твърдото окачване = по-добро пътно поведение!!! На истинска писта може би, и пак не трябва да е като лагерна количка, за да стои оптимално колата

                            Даже по нашите пътища, които не са никак равни, по-добър контакт с пътя ще се постигне с една идея по-меко окачване, докато с по-твърдото, колелото ще отскача и ще губи сцепление.

                            Не знам с какви амортисьори караш, но според мен с едни 4 чисто нови НОРМАЛНИ пружини за 155-ца + 4 нови амортисьора Монро Рефлекс пак за 155-ца ще ти решат проблема
                            Alfa Romeo GT 1.9 16v

                            Comment


                            • Като монро рефлекс-а хич не е мек амортисьор! Да се има впредвид!


                              Даването на газ, води до пристрастяване!
                              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                              Volvo V50 2.0D by RuBig

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от krustnika Покажи съобщение
                                Колега погрешно е схващането по нашите ширини, че твърдото окачване = по-добро пътно поведение!!! На истинска писта може би, и пак не трябва да е като лагерна количка, за да стои оптимално колата

                                Даже по нашите пътища, които не са никак равни, по-добър контакт с пътя ще се постигне с една идея по-меко окачване, докато с по-твърдото, колелото ще отскача и ще губи сцепление.

                                Не знам с какви амортисьори караш, но според мен с едни 4 чисто нови НОРМАЛНИ пружини за 155-ца + 4 нови амортисьора Монро Рефлекс пак за 155-ца ще ти решат проблема
                                Карал съм синьо Спарко преди - наистина много твърди пружини, и по нашите пътища е повече от ужасно.
                                Ако беше прочел по-горе, щеше да видиш че колата е именно с Монро Рефлекс, но пак не е добре. Говоря специално за задницата...
                                155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                                Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                                Comment

                                Working...
                                X