Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Аз пък след една седмица, започвам да оправям моята баба..уж всичко беше на ред и изведнъж ливна масло...прави си подобаващи локвички отдолу....като и дам ряз го изкарвам до задната броня...за 100 км...половин литър изтече...проблема е сериозен....но като е оправя, ще и дигна цената...
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
      Аз пък след една седмица, започвам да оправям моята баба..уж всичко беше на ред и изведнъж ливна масло...прави си подобаващи локвички отдолу....като и дам ряз го изкарвам до задната броня...за 100 км...половин литър изтече...проблема е сериозен....но като е оправя, ще и дигна цената...
      Та от къде излива толкова!?! Да не ти е хлабав масления филтър...
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • При мене течеше така от датчика за нивото... за една седмица - литър...
        155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
        Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

        Comment


        • От м, филтър не е, от пред е суха, от страни от към шайбата на коляновият вал също няма теч, но от зад на мотора е страшно...капе в/у двуцевката на ауспуха, доста е омаслено и е трудно да се прецени.....дано да е гарнитура на картера, но ако е семеринг от към маховика, ще се отвори бая работа.....трябва да се открие...

          ---------- Post added at 05:29 ---------- Previous post was at 05:24 ----------

          Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
          При мене течеше така от датчика за нивото... за една седмица - литър...
          Алекс, за кой датчик говориш...?...за този дето е отзад на главата като камбанка за налягането или някои друг друг на блока...защото при мен няма индикация за ниво на маслото.....отгоре над пепелника ми показва само за отворени врати...не е като при 2.0 кубика където дава и за ниво...
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • Определено пише за нивото, който е отпред, до щеката - при теб най-вероятно имаш тапичка там. Та, виж си тумбестия за налягането, че ако не е от него... си отиваш точно на заден семеринг на кол. вал. Предпазителят(ламаринката), който пази уж от мизерия под маховика е точно над двуцевката. Като, ест. може теча да е и от скоростите(семеринг на първичния вал) - пак там отива маслото.

            БТВ Картерът оригинално е само на силикон - няма гарнитура.
            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
            Мненията са като задниците - всеки си има!

            Comment


            • Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
              Определено пише за нивото, който е отпред, до щеката - при теб най-вероятно имаш тапичка там. Та, виж си тумбестия за налягането, че ако не е от него... си отиваш точно на заден семеринг на кол. вал. Предпазителят(ламаринката), който пази уж от мизерия под маховика е точно над двуцевката. Като, ест. може теча да е и от скоростите(семеринг на първичния вал) - пак там отива маслото.

              БТВ Картерът оригинално е само на силикон - няма гарнитура.
              Изотзаде може да стича и от електроклапана на вариатора и от оная щуротия за маслените пари.. или от тумбестия датчик... Друго там няма
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                Алекс, за кой датчик говориш...?...за този дето е отзад на главата като камбанка за налягането или някои друг друг на блока...защото при мен няма индикация за ниво на маслото.....отгоре над пепелника ми показва само за отворени врати...не е като при 2.0 кубика където дава и за ниво...
                моята си имаше датчик и уред за налягане на маслото на таблото дори когато беше с 1.8 мотора - но да, точно за него говоря. Стои долу до масления филтър. Ако имаш отвор с тапа там - провери, но на работещ мотор, защото при мен на изгасен не падаше капчица дори! На работещ мотор и с малко обороти направо течеше обаче.
                За другите неща, дето казаха колегите, не мога да споделя наблюдения.
                155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                Comment


                • Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
                  Определено пише за нивото, който е отпред, до щеката - при теб най-вероятно имаш тапичка там. Та, виж си тумбестия за налягането, че ако не е от него... си отиваш точно на заден семеринг на кол. вал. Предпазителят(ламаринката), който пази уж от мизерия под маховика е точно над двуцевката. Като, ест. може теча да е и от скоростите(семеринг на първичния вал) - пак там отива маслото.

                  БТВ Картерът оригинално е само на силикон - няма гарнитура.
                  От скоростите не е теча, доливам в мотора там се губи явно си отива на семеринг...то и тоя силикон на картера е на 26 години ебати.....датчика за налягане ми отчита нормално, ако тече, няма ли да умре, или поне да спаднат баровете.....?
                  Ще мия ще гледам......и така.....

                  ---------- Post added at 21:21 ---------- Previous post was at 21:07 ----------

                  Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                  Изотзаде може да стича и от електроклапана на вариатора и от оная щуротия за маслените пари.. или от тумбестия датчик... Друго там няма
                  Електоклапана съм го лекувал преди време....а и той прави локвички отзад на главата при смукателите...там е сухо....от отдушника няма как да хвърля толкова масло....чистя го всяка есен.....защото преди време една студена зима беше замръзнал кондез вътре в онова металното малък цилиндър, дето играе ролята на филтър...и до загрее колата омасляваше капачката....а и да ми е напълнил дебитомера с толкова масло...
                  Last edited by Бобби; d.m.y г., 00:24.
                  По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                  https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                  Comment


                  • Най-добре си вземи обезмаслител за спирачки.. Пръскаш и всичко омаслено светва, после гледай
                    Датчик за налягане на маслото няма при филтъра, той е горе, от задната страна на двигателя, много забутано място, точно под капака. Там са два един до друг(тумбестия за налягане и един малък, който може би е индикаторът за червената лампичка за налягането)
                    166 2.4 JTD

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mirecyt Покажи съобщение
                      Най-добре си вземи обезмаслител за спирачки.. Пръскаш и всичко омаслено светва, после гледай
                      Датчик за налягане на маслото няма при филтъра, той е горе, от задната страна на двигателя, много забутано място, точно под капака. Там са два един до друг(тумбестия за налягане и един малък, който може би е индикаторът за червената лампичка за налягането)
                      Датчика за налягане го знам, преди години го сменях....но не съм гледал дали тече сега, а и е малко вероятно, но ако е той е добре...колегите ми подсказваха за друг датчик, който при мен липсва.......ще я борим...
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • Вчера детето докара колата за задължителното обслужване, което правя всяка година...докато тя си вее парцалките на морето.....
                        Днес по обяд пих една бира и викам, чакай да хвърлим един по обстоен поглед на тоя теч на масло.....
                        Разхвърлях на бързо отзад м/у купето и мотора нещата дет ми пречат на погледа, дебитомер, гофриран маркуч, и други кабеляци.....позабърсах с кореселин и меглио......сглобих и запалих.....
                        На първо четене...тоя шибан датчик за налягането, така наречената камбанка......тече....и то добре си тече....а ми отчита барове на таблото ебати.....свалих го, смених дифтунката, сложих го....но си тече от капсоловката....слагам си отдолу ръката под него......мотора работи и събирам шепа масло.....това е добре....тия дни като имам време, ще сваля предпазната ламарина м/у мотора и скоростите, за да погледна до колкото мога, дали има теч от семеринга.... ....ще мия и чистя да гледам за други течове.....и така...за сега проблема не е голям, но ще видим по нататък.....
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment


                        • Датчика си е заминал и тече през буксата предполагам.
                          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                          Автогаз сервиз-
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                            Датчика си е заминал и тече през буксата предполагам.
                            Тече, но нещо няма намиране по магазините..
                            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                            Comment


                            • датчик от Лада, с преходник на стругар ... аз така се спасих!
                              155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                              Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                              Comment


                              • Така...
                                1.7-ца верижна..
                                Проблема: температурата седи на около 95-100 градуса!
                                Сменил съм датчика за стрелката, термошалтера на радиатора и термостата (с правилния от Рено) .
                                Перката се запуска но върти според мен прекалено малко като време а и някак не се влияе от температурата (дали ще е 95 или 100 градуса върти еднакво време, 10 секунди примерно)
                                Водната помпа уш върти (малкия маркуч които връща в казана изкарва доста).
                                Какво да гледам се чудя аз!!!? Някои има ли обяснение!?
                                (сетих се да отбележа че отчитаната температура е деиствителна, меря я с външен уред)
                                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                                Comment

                                Working...
                                X