Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • нищо

    ALFA ROMEO 146 1.9JTD
    Fiat Punto 1.9JTD

    Comment


    • Първоначално публикувано от 1115 Покажи съобщение
      нищо
      Маи ще отиде на радиатор...
      Пуснах перката принудително и или циркулацията не е наред или радиатора е запушен...
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
        Маи ще отиде на радиатор...
        Пуснах перката принудително и или циркулацията не е наред или радиатора е запушен...
        Много е възможно да е радиатор - не да е запушен, просто по вътрешността му има отлагания и термопроводимостта е нарушена. Решение - нов.


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
          Така...
          1.7-ца верижна..
          Проблема: температурата седи на около 95-100 градуса!
          Сменил съм датчика за стрелката, термошалтера на радиатора и термостата (с правилния от Рено) .
          Перката се запуска но върти според мен прекалено малко като време а и някак не се влияе от температурата (дали ще е 95 или 100 градуса върти еднакво време, 10 секунди примерно)
          Водната помпа уш върти (малкия маркуч които връща в казана изкарва доста).
          Какво да гледам се чудя аз!!!? Някои има ли обяснение!?
          (сетих се да отбележа че отчитаната температура е деиствителна, меря я с външен уред)
          Ами така става с термостат от Рено..с него възпираш малко потока на охлаждащата течност....като знам, как го навирате в маркуча...оргиналният, избушен ли е...?....неедекватна работа на датчика на радиатора за перката...... предположения от моя страна...

          ---------- Post added at 21:15 ---------- Previous post was at 21:09 ----------

          Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
          датчик от Лада, с преходник на стругар ... аз така се спасих!
          А бе това решение го знам, ама дали съвпадат измерените баровете....иначе в краен случай, ако не го открия....ще се прави преходник, но ще търся по точен датчик от ладовият....интересно е че сегашният отчита като хората, а тече като малка чурка..)

          ---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:15 ----------

          Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
          Много е възможно да е радиатор - не да е запушен, просто по вътрешността му има отлагания и термопроводимостта е нарушена. Решение - нов.
          Ти нищо не каза по въпроса....))...като има отлагания....лекинко се запушва...

          ---------- Post added at 21:19 ---------- Previous post was at 21:17 ----------

          Първоначално публикувано от 1115 Покажи съобщение
          нищо
          От това нищо, рано, или късно ще отиде на гарнитура на главата минимум....
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • термошалтера включва първа степен на 98 градуса, втора степен на 102 градуса
            та ако си търсиш проблем рано или късно ще си намериш

            ALFA ROMEO 146 1.9JTD
            Fiat Punto 1.9JTD

            Comment


            • Много е важно в движение, дали е така температурата.
              При мен в движение е малко под 90. На място е нормално да е по-висока температурата.


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                Ами така става с термостат от Рено..с него възпираш малко потока на охлаждащата течност....като знам, как го навирате в маркуча...оргиналният, избушен ли е...?....неедекватна работа на датчика на радиатора за перката...... предположения от моя страна...

                ---------- Post added at 21:15 ---------- Previous post was at 21:09 ----------


                А бе това решение го знам, ама дали съвпадат измерените баровете....иначе в краен случай, ако не го открия....ще се прави преходник, но ще търся по точен датчик от ладовият....интересно е че сегашният отчита като хората, а тече като малка чурка..)

                ---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:15 ----------


                Ти нищо не каза по въпроса....))...като има отлагания....лекинко се запушва...

                ---------- Post added at 21:19 ---------- Previous post was at 21:17 ----------


                От това нищо, рано, или късно ще отиде на гарнитура на главата минимум....
                Боби... За термостата от Рено е разисквано къде ли не и колкото и да не ти се вярва си работи доста добре и е много по-безпроблемен от Алфовия! В конкретния случаи не е проблем термостата защото и с този от реното и с неиния си няма разлика в загряването. Иначе да, изкормен е стария вече. За възпирането на потока мисля че няма проблем също така, защото тоя от реното е дори с малко по-голям отвор. (снимките са от стария изкормен)
                Термошалтера е сменен с нов.
                Attached Files
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • Първоначално публикувано от 1115 Покажи съобщение
                  термошалтера включва първа степен на 98 градуса, втора степен на 102 градуса
                  та ако си търсиш проблем рано или късно ще си намериш
                  Неискам да прозвучи като заяждане но има лека грешка в градусите, малко по-надолу са ( първа се запуска на 92 а втора на 97)
                  Въпросния автомобил обаче разполага само с една скорост на вентилатора!!!
                  Термошалтера беше заменен от мен с такъв какъвто излиза по каталог и с такъв какъвто свалих а именно запускащ се на 92 градуса и прекратяващ контакта на 87 градуса (хистерезис 5 градуса)

                  Отиваме според мен на запушен радиатор защото вчера след като загря возилото запуснах принудително перката. В първия момент изкарваше яка жега от радиатора а след не много време въздуха стана хладък! Температурата на антифриза обаче пак беше 95 градуса. Същата температура почна да спада чак след като се хвърлих на газта!!! Абе за мен е радиатора заминал.. .
                  Attached Files
                  Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 10:51.
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                    Много е важно в движение, дали е така температурата.
                    При мен в движение е малко под 90. На място е нормално да е по-висока температурата.
                    В градски условия не е наред за мен!
                    Attached Files
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • Някак реших да деиствам направо...
                      Мисля, че е хванат проблема вече...
                      Attached Files
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • Имах същият проблем на времето и беше в радиатора.... Свалих го, чистих, чистих... с кво ли не.... И накрая се отпуши, но пък за сметка на това протече по стените отстрани Смяна с нов реши проблемите.
                        Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                        Comment


                        • Чакам сега за 1-7-цата да доиде новия и радиатор + един маншон на карето и след като я изпиша нея се прехвърлям на по-голямата и сестричка...
                          Замислил съм там промяна но снимки ще има като започна...
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • Ебати и датчика, да еба и камбанката...72 лв. и то с поръчка.....това ме върна в зората на демокрацията.....корем ме сви, като го поръчвах......
                            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                            Comment


                            • При мен след 70те лв резултата беше - работи наобратно

                              - даваш газ - 2 бара
                              - празен ход - 5 бара

                              после го сменят с друг, който направо се опитва да счупи уреда с нещо от сорта на :

                              -празен ход 5 бара
                              -в обороти 7-8+ бара

                              и накрая вдигаш рЪце.
                              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
                                При мен след 70те лв резултата беше - работи наобратно

                                - даваш газ - 2 бара
                                - празен ход - 5 бара

                                после го сменят с друг, който направо се опитва да счупи уреда с нещо от сорта на :

                                -празен ход 5 бара
                                -в обороти 7-8+ бара

                                и накрая вдигаш рЪце.
                                Веднъж съм го сменял за 26 години и нямаше такъв проблем...тогава просто спря да отчита, но беше преди около 15 години някъде....нямам спомен точно, но сега отчита, а тече масло на поразия от щамповката....пито , платено вече.....днес дадох капаро и го чакам вдругиден да ми го доставят.....гледах други датчици, дето мога да преправя и сложа, ама не отговарят на баровете...при тях щеше да е жмел със сигурност....
                                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                                Comment

                                Working...
                                X