нищо
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от 1115 Покажи съобщениенищо
Пуснах перката принудително и или циркулацията не е наред или радиатора е запушен...sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеМаи ще отиде на радиатор...
Пуснах перката принудително и или циркулацията не е наред или радиатора е запушен...
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеТака...
1.7-ца верижна..
Проблема: температурата седи на около 95-100 градуса!
Сменил съм датчика за стрелката, термошалтера на радиатора и термостата (с правилния от Рено) .
Перката се запуска но върти според мен прекалено малко като време а и някак не се влияе от температурата (дали ще е 95 или 100 градуса върти еднакво време, 10 секунди примерно)
Водната помпа уш върти (малкия маркуч които връща в казана изкарва доста).
Какво да гледам се чудя аз!!!? Някои има ли обяснение!?
(сетих се да отбележа че отчитаната температура е деиствителна, меря я с външен уред)
---------- Post added at 21:15 ---------- Previous post was at 21:09 ----------
Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщениедатчик от Лада, с преходник на стругар ... аз така се спасих!)
---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:15 ----------
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеМного е възможно да е радиатор - не да е запушен, просто по вътрешността му има отлагания и термопроводимостта е нарушена. Решение - нов.))...като има отлагания....лекинко се запушва...
---------- Post added at 21:19 ---------- Previous post was at 21:17 ----------
Първоначално публикувано от 1115 Покажи съобщениенищоПо добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеАми така става с термостат от Рено..с него възпираш малко потока на охлаждащата течност....като знам, как го навирате в маркуча...оргиналният, избушен ли е...?....неедекватна работа на датчика на радиатора за перката...... предположения от моя страна...
---------- Post added at 21:15 ---------- Previous post was at 21:09 ----------
А бе това решение го знам, ама дали съвпадат измерените баровете....иначе в краен случай, ако не го открия....ще се прави преходник, но ще търся по точен датчик от ладовият....интересно е че сегашният отчита като хората, а тече като малка чурка..)
---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:15 ----------
Ти нищо не каза по въпроса....))...като има отлагания....лекинко се запушва...
---------- Post added at 21:19 ---------- Previous post was at 21:17 ----------
От това нищо, рано, или късно ще отиде на гарнитура на главата минимум....
Термошалтера е сменен с нов.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от 1115 Покажи съобщениетермошалтера включва първа степен на 98 градуса, втора степен на 102 градуса
та ако си търсиш проблем рано или късно ще си намеришно има лека грешка в градусите, малко по-надолу са ( първа се запуска на 92 а втора на 97)
Въпросния автомобил обаче разполага само с една скорост на вентилатора!!!
Термошалтера беше заменен от мен с такъв какъвто излиза по каталог и с такъв какъвто свалих а именно запускащ се на 92 градуса и прекратяващ контакта на 87 градуса (хистерезис 5 градуса)
Отиваме според мен на запушен радиатор защото вчера след като загря возилото запуснах принудително перката. В първия момент изкарваше яка жега от радиатора а след не много време въздуха стана хладък! Температурата на антифриза обаче пак беше 95 градуса. Същата температура почна да спада чак след като се хвърлих на газта!!! Абе за мен е радиатора заминал.. .Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 10:51.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеМного е важно в движение, дали е така температурата.
При мен в движение е малко под 90. На място е нормално да е по-висока температурата.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Имах същият проблем на времето и беше в радиатора.... Свалих го, чистих, чистих... с кво ли не.... И накрая се отпуши, но пък за сметка на това протече по стените отстраниСмяна с нов реши проблемите.
Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
-
Ебати и датчика, да еба и камбанката...72 лв. и то с поръчка.....това ме върна в зората на демокрацията.....корем ме сви, като го поръчвах......По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
При мен след 70те лв резултата беше - работи наобратно
- даваш газ - 2 бара
- празен ход - 5 бара
после го сменят с друг, който направо се опитва да счупи уреда с нещо от сорта на :
-празен ход 5 бара
-в обороти 7-8+ бара
и накрая вдигаш рЪце.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщениеПри мен след 70те лв резултата беше - работи наобратно
- даваш газ - 2 бара
- празен ход - 5 бара
после го сменят с друг, който направо се опитва да счупи уреда с нещо от сорта на :
-празен ход 5 бара
-в обороти 7-8+ бара
и накрая вдигаш рЪце.По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
Comment