Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пфу да му се невиди-моите излизат на топлинно число 5 май....но пък в сайта на Бош ги дават за тая кола.Дано да няма проблем.Само не мога да разбера кабелите ми какви са-предишният собственик ги е сменял заедно със свещите,личи,че са нови.На тях пише само double silicone high temperature.Дано да са читави.

    Comment


    • Няма да се плашиш, колега - на Шампион свещите по каталог са с топлинно число 6 ... Белия лебед на Милена е точно с FR5DC и работи чудесно, даже и на газ. Моята от вчера е с четириполюсните Super 4, но ще мога да споделя впечатления след седмица поне.
      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

      Comment


      • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
        не се клати ми кажи кога я почваме
        викам а си ги запаза за мен
        155 осем хиляди клапана 16 вериги
        0884650778 токи4а

        http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

        Comment


        • Абе щото керамичната им изолация долу е малко пожълтяла като да е опечена от висока температура и затова се усъмних,че нещо не е както трябва.Но засега значи карам и си свиркам.Като оправя всички други работи по нея,ще й хвърля едно обикновено Денсо,че гледам ги хвалите.

          Comment


          • Здравейте колеги,
            преди известно време си закупих оригинални джанти Спиидлайн 16" черни от Alfa 155 MY95 Sport, при монтажа на колата обаче се оказа че опират в задния ми спирачен апарат, поставих им фланци 5мм и си мислех че всичко е ОК но уви при преминаване през по голяма неравност опират отзад в калника, та оказа се че всички които са сложили такива джанти на 146-ците си опират отзад....ако някой има интерес към тези джанти нека ми пише:
            -джанти Speedline 16" 7J ET40 Black
            -гуми 4бр. Marangoni ZETA linea 205/45/16 2бр. почти нови поне 7мм грайфер DOT4908, задните 2бр. поизносени по стават за каране DOT1404 ако някой има интерес нека ми пише ЛС.
            ПП: не пускам темата в продава защото искам да ги вземе някой със 155-ца
            Last edited by DJ; d.m.y г., 15:55.
            92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
            95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
            90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
            00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

            Comment


            • Христос Возкресе,колеги!Малко със закъснение го казвам,но...Имам едно сериозно питане.Понеже от детските ми години не ме е напуснало желанието да разглабям разни неща,за да видя кво има вътре,вчера реших да си чистя дебитомера.Става дума за дебитомер на 8-клапанова 155-ца.Та изчистих го аз хубаво(само кожуха де,самия датчик не съм пипал-той и без това е капсулован),но имах неблагоразумието да разбъзикам едно болтче,от което май се настройва горивната смес.Явно предишния собственик е карал колата на някой майстор,който е бъзикал там.Мисля си,че се е опитвал да обогатява сместа,защото ми беше скъсан гумения маркуч от дебитомера до дросела,което неминуемо е водело до бедна смес и вместо да се насочи към по-простите неща,майсторът е почнал да бъзика дебитомера.Та сега настройките му са разбъзикани двойно и въпросът ми е-има ли начин да налучкам сам правилната настройка и каква е тя?Може ли да стане това без газ-анализатор?
              Last edited by Dimicha; d.m.y г., 18:41.

              Comment


              • Абе колега, ти да не си мразиш колата случайно ?!?!?
                155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                Comment


                • Хаха,ами не-даже напротив-опитвам се нещата,които виждам,че не са наред да ги докарам на възможно най-доброто и най-близко до първоначалния вид състояние.Е,май в някои случаи се захващам с неща,дето не са ми по силите.Та за дебитомера-той от самото начало си беше обърнат наобратно и явно е бъзикано по него,т.е. така или иначе нещата са омазани...Въпросът е какви са последствията от тези плюс моите интервенции.Рових се из нета-според някои писания това болтче настройва единствено пружината на клапата на дебитомера.Според други има отношение само към празния ход.Интересното е,че оборотите ми на празен ход не мръднаха-800 точно с неизменното минимално трептене на стрелката.Та някой дали може да ме избави от неведението-дали съм прецакал нещо и как да го раз-прецакам

                  Comment


                  • Вземи си дебитомер 2-ра ръка и пробвай с него да видиш как ще е колата.
                    ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                    Renault Megane II Grand Tour-2004г

                    Comment


                    • Пружината на лопатата на дебитомера определя всичко което си случва с горивото и празния ход. Настройва се най- добре на газоанализ. Това, че е отварян дебитомера и това, че си го пипал не означава, че ще има страшни последствия, зависи колко си я въртял или са я въртели преди това.
                      Колата може да има закъснение при тръгване, тромавост или обратното- да се изтрелва. Зависи от това дали е натегната или отпусната пружината. Само, че без газоанализ не можеш да разбереш дали е бедна или богата сместа.

                      Един такъв дебитомер 2-ра ръка е от порядъка на 50лв.
                      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                      Автогаз сервиз-
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                      Comment


                      • Да,нали горивната смес като цяло не зависи само от дебитомера,а и от ламбдата и от температурния датчик за инжексиона.Логиката ми е следната:
                        1)Поради скъсан въздуховод преди аз да купя колата,дебитомерът е давал грешни данни и сместа е била бедна,за което свидетелства белия нагар по електродите на свещта.Някой майстор се е опитал да обогати сместа чрез настройка на пружината на дебитомера.
                        2)Аз залепям въздуховода,в резултат на което сместа вече идва богата,за което свидетелства мекия черен нагар на свещите над електродите (бях писал по-нагоре,че странно свещите ми имат два вида нагар).
                        3)Колата почва да върви по-добре но става видим следния симптом-като я паля когато я е напекло яко слънце,не държи нормалните по-високи обороти като за студен старт .Достигнах до извода,че е прецакан температурния датчик и отчита по-висока от реалната температура при студен мотор,поради което не обогатява достатъчно сместа при студен старт.Смених въпросният датчик-колата почна да дърпа много добре на студен двигател.
                        4)Същевременно обаче като загрее,вече няма такъв ряз,което ме доведе до извода,че нещо не е наред с горивната смес при загрял двигател и високи обороти.Поправете ме,ако греша,но мисля,че като загрее моторът,би трябвало Мотроникът да обедни сместа-е да,но моя дебитомер като е бил настройван на богата смес,не позволява на компютъра да я настрои правилно.Мисля,че пукането в ауспуха като върна газта(двигателят играе спирачка) се е дължало на това-богата смес и неизгорял бензин в изпускателната система.Освен това мисля,че изгорелите газове миришеха на бензин,но не съм сигурен.
                        5)Всичко до тук беше до преди вчерашната ми интервенция по дебитомера-след като разбъзиках от глупост болтчето за настройка,реших да го настроя по следния начин-завивам докрай по посока на часовниковата стрелка,слагам дебитомера,загрявам двигателя и с въртене с по 1 оборот наобратно му настройвам оборотите на празен ход.Е да,обаче пущината си е заковала 800 оборота и квото и да правех не ги мръдна.Обаче за сметка на това тръгна много яко-на първа и втора оборотомера скача все едно я форсирам на празен ход...
                        В момента болтчето е на 3-4 оборота наобратно от крайна дясна позиция.Не знам обаче крайна дясна позиция крайно бедна смес ли означава или крайно богата-аз си мислех,че е крайно бедна,но сега като се замисля...

                        ---------- Post added at 22:06 ---------- Previous post was at 21:55 ----------

                        Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                        Пружината на лопатата на дебитомера определя всичко което си случва с горивото и празния ход. Настройва се най- добре на газоанализ. Това, че е отварян дебитомера и това, че си го пипал не означава, че ще има страшни последствия, зависи колко си я въртял или са я въртели преди това.
                        Колата може да има закъснение при тръгване, тромавост или обратното- да се изтрелва. Зависи от това дали е натегната или отпусната пружината. Само, че без газоанализ не можеш да разбереш дали е бедна или богата сместа.

                        Един такъв дебитомер 2-ра ръка е от порядъка на 50лв.
                        Благодаря ти за отговора,колега!Значи почвам да си мисля следното-дебитомера не отговаря толкова за сместа като цяло,а за моментното й обогатяване при подаване на газ-ако пружината е натегната,като подадем газ,клапата се отваря по-трудно и два голямо съпротивление в самия датчик,което казва на компютъра бързо да обогати сместа,поради което колата би трябвало да се изстрелва?Прав ли съм?А в коя посока се натягаше пружината-по часовниковата стрелка или обратно?
                        Last edited by Dimicha; d.m.y г., 21:57.

                        Comment


                        • на оригиналния дебитомер на 155 няма болче или ако има не играе роля
                          най вероятно твоя дебитомер е от опел
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от vegatta Покажи съобщение
                            на оригиналния дебитомер на 155 няма болче или ако има не играе роля
                            най вероятно твоя дебитомер е от опел

                            И аз не зацепвам за кво болтче иде реч,/освен дето викаш, да става дума за потенциометъра за СО или за байпасен болт/ ама се говори и за пружина..., та:
                            -Колега, опитах се да ти кажа, че това нещо с тая лопата при 155- цата е от ОГРОМНО значение във всички състояния на колата и центровката му НЕ се прави на ухо.
                            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                            Автогаз сервиз-
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                            Comment


                            • Не се бях сетил да си залепя на мойта стикер като тоя :
                              Attached Files
                              Video meliora proboque deteriora sequor.

                              Comment


                              • Колеги,да не би да съм баннат по IPслучайно?!Или пък не случайно.Трети ден не мога да вляза във форума от личния си компютър,а имах сериозни питания,на които не можах да видя отговора.От интернет доставчика ми твърдят,че съм баннат заради злоупотреба?Искам да питам каква ми е злоупотребата?Неприлични постове?Реклами?Спам?!Възмутен съм!Какво толкова съм направил-както виждате си знам мястото като нов във форума и дори тема не съм пускал още,а въпроси,които не мога да преценя за коя тема са,ги задавам в общата спамерска тема...за да не ме обвинят във спам в другите теми...и кво стана накрая...БАН Защо?!
                                Last edited by Dimicha; d.m.y г., 12:10.

                                Comment

                                Working...
                                X