If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Абе... маркучи...
Мен една лелка ми отвя калника вчера...
Паркирам си аз излизам от колата и в тоя момент лелката се мъчи да паркира до мен.. Дотук добре ама в момента в които се отдалечих малко се чу един звук които няма как да се сбърка... Последва моментално тичане от моя страна към колата ама късно! Калника изкривен баш на ръба (заден ляв) а лелката с газ се изнесе (нямаше как да я спра просто)...
Преди време заден калник и врата одрани незнам от кои сега ме натресоха... За 5 години от как я имам несъм и направил и една деруга аз ама въпреки това вече не прилича на нищо... То не бяха драскания по калници и врати, опити да я отварят, джип се спря в мен преди време докато си седях на светофар сега вече и крива ламарина, олющена от всякъде от разни които си отварят вратите с крак... Нямам думи... Ще я снимам тея дни да я видите...
много кофти се е получило с лелката мимо!и аз като теб не съм и направил нито една драскотина за 4-ри години но има хора който ни заместват и ни отменят за да си направят кефа!на мен онзи ден някой ми е забърсал дясното огледало и сега се налага да боядисвам!сега тъкмо ще боядисам и двете барабар и спойлерапоздрави
Там ми е работата... Мисля като имам време да пробия вътрешната ламарина и да го изчукам колкото може.
Може и без. Просто намери подходящ 'леко' крив прът/траба с подходяща дължина. като откриеш всичко вътре и махнеш стопа, може се бръкне от различни страни. По миналата година, на точно същото място но на десния калник, бях се "подпрял" и се притеснявах , че ръба няма може се възстанови, обаче моя майстор теникиджия имаше всякакви размери и видове траби, и със силата на чука така го възстанови, че всякаш му нямаше нищо. Ест. се напука боята де, но го мина със шкурка, малко кит, после пръсна почти целия калник и в момента ако го видиш, няма как да разбереш, че калника е правен.
рязането на вътрешната ламарина на купето, отслабва тази точка на колата, и не дай се боже някой да те хакне отзад на тази точка, последствията, ще са по-драматични. (да не дава господ такива инциденти)
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp poweredby ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Е аз ако ще "режа" от вътре то това ще е само една дупка с диаметър 8мм.. Като се навия да правя каквото и да е ще пиша...
Преди малко прегледах пак какво е положението... Дори и да се махне светлината отзад пак няма достъп! Единствения такъв се пада през малката дупка, но от там незнам кои какво може да направи. Все пак пробих една дупка Ф12 и с малко блъскане постигнах някакъв ефект (изпада ми боята и нащърбих ламарината)! Поне намазах тенекията да не тръгне да ръждясва сега.
Натиснатото се пада там където е жълтото кръгче...
Е аз ако ще "режа" от вътре то това ще е само една дупка с диаметър 8мм.. Като се навия да правя каквото и да е ще пиша...
Преди малко прегледах пак какво е положението... Дори и да се махне светлината отзад пак няма достъп! Единствения такъв се пада през малката дупка, но от там незнам кои какво може да направи. Все пак пробих една дупка Ф12 и с малко блъскане постигнах някакъв ефект (изпада ми боята и нащърбих ламарината)! Поне намазах тенекията да не тръгне да ръждясва сега.
Натиснатото се пада там където е жълтото кръгче...
Пробвай да "ръгаш" () от дясната голяма тапа, малко по диагонал се пада и с лек напън. Дано успейш да го възстановиш напълно.
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp poweredby ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Абе колеги-като сменяте маслото на скоростната кутия,нали пробката за източване е долу до носача....как успявате да наврете инструмент там и какъв е тоя инструмент?? Щото аз имам шестограм точно такъв,но не можеше да се навре,отрязах го и пак не става-врътва половин оборот и не може да захване пак....как става тоя номер???
75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Стана! Само че се получи по малко по-различна схема:
Отрязаното парче+нездраво ключе 12 и голям ключ за рамо=счупено ключе 12+един час блокаж докато ме подсети един приятел,че имам друг ключ 12 хубав и в крайна сметка стана. Благодаря за съвета! Маслото е Тутела ZC 75 Synth, уж е синтетично, мирише както старото, казано другояче-на чесън Разлика...трудно да се каже-задна влиза по-лесно сякаш. Лошата новина е, че пак май ми е протекъл работния цилиндър на съединителя А е нов...и трети по ред откак съм взел колата
.... Лошата новина е, че пак май ми е протекъл работния цилиндър на съединителя А е нов...и трети по ред откак съм взел колата
Рамото от вилката за скоростите на типо, жило за съединителя, педала от Типото к-т - и изхвърляш помпите (да кажем, че типото е например 1.6 моно - жилата са различни на дължина 3 вида).
75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Comment